Najnowsza reklama telewizyjna broadbandu Netii. Tomasz Kot tym razem został dentystą:
Szybki dostęp do internetu 20 Mbit/s dla klientów indywidualnych i firm już od 59 zł miesięcznie oraz nowy plan telefoniczny dla dzwoniących zagranicę – to elementy nowej oferty Netii. Przyspieszenie w najnowszej kampanii reklamowej zaprezentuje Tomasz Kot, Twarz Netii, wcielając się m.in. w rolę stomatologa.
Klienci indywidualni mają teraz do wyboru (w zależności od technologii) dostępu do internetu w trzech cenach – 49 zł (1 lub 4 Mb/s), 59 zł (6 lub 8 Mb/s) lub 69 zł (10 i 20 Mb/s) miesięcznie (ceny brutto).
Kupując internet w pakiecie z telefonem otrzymuje się rabat w wysokości 10 zł miesięcznie na internet oraz router Wi-Fi za 1 zł.
Na klientów, którzy dużo dzwonią zagranicę czeka plan telefoniczny - Non Stop Świat w cenie 69 zł z VAT. W jego ramach można wykonywać połączenia lokalne, międzymiastowe oraz międzynarodowe do UE (telefony stacjonarne) i USA oraz Kanady przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu bez limitu minut. Stawka na krajowe połączenia komórkowe wynosi 0,32 zł (Play 0,72 zł).
W nowej ofercie będą dostępne również dotychczasowe plany głosowe: Wieczory i Weekendy za 49 zł oraz Non Stop za 59 zł miesięcznie.
Netia przygotowała również nowości dla firm. W nowej ofercie pojawi się dostęp do internetu o prędkości pobierania danych 20 Mb/s już od 59 zł miesięcznie netto. Ponadto, prędkość 6 Mb/s będzie dostępna w cenie, w której dotychczas oferowana była opcja 2 Mb/s (49 zł netto miesięcznie). W ofercie dla firm nadal są dostępne dotychczasowe, atrakcyjne taryfy głosowe: Firma 500 minut w cenie 59 zł netto oraz Firma Non Stop za 69 zł netto. Zakup pakietu Internet+telefon jest premiowany rabatem w wysokości 10 zł netto miesięcznie.
Nowej ofercie towarzyszy kampania reklamowa z udziałem Tomasza Kota, Twarzy Netii. W pierwszej odsłonie kampanii wcieli się w rolę dentysty z wiertłem szybkim niczym internet Netii.
Kampania będzie prowadzona w telewizji (spoty 15 i 30 sek.), radiu i prasie.
Kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa Brasil, za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.