Netia - dentysta - reklama TV

Newsy
Żródło: Netia
Opinie: 9

Najnowsza reklama telewizyjna broadbandu Netii. Tomasz Kot tym razem został dentystą:

Szybki dostęp do internetu 20 Mbit/s dla klientów indywidualnych i firm już od 59 zł miesięcznie oraz nowy plan telefoniczny dla dzwoniących zagranicę – to elementy nowej oferty Netii. Przyspieszenie w najnowszej kampanii reklamowej zaprezentuje Tomasz Kot, Twarz Netii, wcielając się m.in. w rolę stomatologa.

Klienci indywidualni mają teraz do wyboru (w zależności od technologii) dostępu do internetu w trzech cenach – 49 zł (1 lub 4 Mb/s), 59 zł (6 lub 8 Mb/s) lub 69 zł (10 i 20 Mb/s) miesięcznie (ceny brutto).

Kupując internet w pakiecie z telefonem otrzymuje się rabat w wysokości 10 zł miesięcznie na internet oraz router Wi-Fi za 1 zł.

Na klientów, którzy dużo dzwonią zagranicę czeka plan telefoniczny - Non Stop Świat w cenie 69 zł z VAT. W jego ramach można wykonywać połączenia lokalne, międzymiastowe oraz międzynarodowe do UE (telefony stacjonarne) i USA oraz Kanady przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu bez limitu minut. Stawka na krajowe połączenia komórkowe wynosi 0,32 zł (Play 0,72 zł).

W nowej ofercie będą dostępne również dotychczasowe plany głosowe: Wieczory i Weekendy za 49 zł oraz Non Stop za 59 zł miesięcznie.

Netia przygotowała również nowości dla firm. W nowej ofercie pojawi się dostęp do internetu o prędkości pobierania danych 20 Mb/s już od 59 zł miesięcznie netto. Ponadto, prędkość 6 Mb/s będzie dostępna w cenie, w której dotychczas oferowana była opcja 2 Mb/s (49 zł netto miesięcznie). W ofercie dla firm nadal są dostępne dotychczasowe, atrakcyjne taryfy głosowe: Firma 500 minut w cenie 59 zł netto oraz Firma Non Stop za 69 zł netto. Zakup pakietu Internet+telefon jest premiowany rabatem w wysokości 10 zł netto miesięcznie.

Nowej ofercie towarzyszy kampania reklamowa z udziałem Tomasza Kota, Twarzy Netii. W pierwszej odsłonie kampanii wcieli się w rolę dentysty z wiertłem szybkim niczym internet Netii.

Kampania będzie prowadzona w telewizji (spoty 15 i 30 sek.), radiu i prasie.

Kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa Brasil, za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mariaaa pisze: 2010-06-17 17:05
    Kolejna promocja Netii, można się w tym troszkę pogubić. Czyżby TP ze swoją Neostradą ( nowym prędkościami internetu do 20mb/s) aż tak im zagrażali, że ciągle muszą modyfikować swoją ofertę, aby się jakoś przebić na rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    alien pisze: 2010-06-19 14:12
    Hehe paranoja dokładnie. Tp też nie są lepsi, mają promocje ale nie dadzą ich za darmo, czy za pół ceny... ;/
    0
  • Users Avatars Mini
    inter pisze: 2010-06-20 16:52
    Ja myślę, że zagrażają im sieci nie aż tak wypromowane- np Dialogmedia, która ma naprawdę dobre oferty i w przeciwieństwie do tepsy czy netii dbają o klienta i pozyskują coraz więcej chętnych
    0
  • Users Avatars Mini
    mariaaa pisze: 2010-06-23 18:14
    nie znam co prawda oferty Dialogmedii, ale nie zgodzę się z twierdzeniem że TP oraz Netia posiadają słabą ofertę. Wystarczy spojrzeć choćby na ostanie promocje, które wprowadzili. Np. Neostrada za 1zł w szybszych prędkościach 6,10, 20mb/s kształtuje się dość konkurencyjnie na rynku. Także nie widzę podstaw do oceniania słabo oferty
    0
  • Users Avatars Mini
    mai pisze: 2010-07-03 02:08
    >>>>Klienci indywidualni mają teraz do wyboru (w zależności od technologii) dostępu do internetu w trzech cenach – 49 zł (1 lub 4 Mb/s), 59 zł (6 lub 8 Mb/s) lub 69 zł (10 i 20 Mb/s) miesięcznie (ceny brutto).>>> to sa ceny za 1 do 3 miesiecy, w zaleznosci czy 12 czy 24 miesieczna umowa, potem srednioo jest o 40% wiecej, dialog przy takich umowach ma znizki 3 do 6 miesiecy
    0
  • Users Avatars Mini
    mai pisze: 2010-07-03 02:10
    >>>że ciągle muszą modyfikować swoją ofertę, aby się jakoś przebić na rynku. >>>> mysle ze konkurencja napedza konkurencje, i to raczej akcja TP jest odpowiedzia np na oferte dialogu, a potem to nakreca dalszy rynek, co znow doprowadzic moze ze za jakis czas jedna z firm pokona kolejny wiekszy stopien mobilizujac inne
    0
  • Users Avatars Mini
    mai pisze: 2010-07-03 02:12
    >>>>np Dialogmedia, która ma naprawdę dobre oferty i w przeciwieństwie do tepsy czy netii dbają o klienta i pozyskują coraz więcej chętnych >>> dialogmedia to nie siec, ani nie operator, operatorem telekomunikacyjnym jest dialog, a dialogmedia to jedna z ich uslug, dokladnie to telewizja cyfrowa
    0
  • Users Avatars Mini
    mai pisze: 2010-07-03 02:17
    >>>>nie znam co prawda oferty Dialogmedii, ale nie zgodzę się z twierdzeniem że TP oraz Netia posiadają słabą ofertę. Wystarczy spojrzeć choćby na ostanie promocje, które wprowadzili. Np. Neostrada za 1zł w szybszych prędkościach 6,10, 20mb/s kształtuje się dość konkurencyjnie na rynku. Także nie widzę podstaw do oceniania słabo oferty >>>> moja opinia to taka jest ze 1. oferta neo jest droga !! ! 2. oplata 1zl jest przez 1 do 3 miesiecy, potem jest drogo , dozej niz u innych
    0
  • Users Avatars Mini
    mai pisze: 2010-07-03 02:20
    zabraklo mi znakow 3 ta niby promocja wynika z nakazu UKE o zmniejszenie kosztow utrzymania lączy, to nie slodka tepsa, tylko srogi nakaz, i ta znizka ma wplynac na obnizenie kosztow u innych operatorow, wiec nie bijmy brawo tepsie, a uke
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: