6 sierpnia br. Netia rozpocznie dużą kampanię reklamową swojej nowej oferty mobilnego Internetu. Szczegóły kampanii:
Możliwość otrzymania internetu mobilnego przy zakupie stacjonarnego, zadecydowała o wyborze konceptu kreatywnego, który zakładał pokazanie społeczności Romów, kojarzącej się tradycyjnie z częstym przemieszczaniem się i zmianą miejsca zamieszkania. Stąd też przedstawienie w spotach samochodu z przyczepą, wokół której toczy się życie bohaterów.
Główną rolę – Króla Cyganów gra Tomasz Kot - Twarz Netii, obsadzony w roli „głowy rodziny”. Jego filmowy syn korzysta z internetu zarówno stacjonarnego – w obozowisku, jak i mobilnego – w drodze.
Za kreację kampanii, która rozpocznie się 6 sierpnia, odpowiada agencja Brasil, zaś za planowanie mediów Zenith Optimedia. W kampanii wykorzystane zostaną główne oraz wybrane tematyczne kanały TV (2 spoty 30 sek. i 2 spoty 15 sek.), radio (spot 30 sek. i 15 sek.), prasa oraz wybrane sale kinowe (2 spoty 40 sek.).
Zdjęcia do filmów trwały dwa dni i kręcone były w okolicach Warszawy. W filmach udział wzięli prawdziwi Romowie. Na planie obecnych było 16 statystów, 9 zwierząt i jeden kaskader.
Kreacja:
Agencja Brasil: Rafał Mazur, Jan Kleyff
Zakup mediów:
ZenithOptimedia
Produkcja:
Studio Produkcyjne: PrimeTime
Reżyser: Goran
D.O.P(operator) : Sebastian Milaszewski
Scenografia: Jeremi Brodnicki
Kostiumy : Katarzyna Lewińska
Montaż : Wojtek Włodarski
Postprodukcja: Expresso
Materiały BTL:
Agencja Change Connection
Przedstawiciele Klienta:
Michał Dolny – Dyrektor Marketingu
Michał Breś – Starszy Kierownik Marketingu
Ewa Wdowska – Kierownik Marketingu ATL
Joanna Borowska – Kierownik ds. Marki
Ciekawostki z planu:
1. W spotach brali udział prawdziwi Romowie
2. Casting do filmu odbył się w Katowicach i Warszawie
3. Pierwszego dnia zdjęcia odbyły się - pod Mostem Poniatowskiego, drugiego w okolicach Konstancin Jeziorna
4. Oprócz Tomasza Kota w filmie wzięło udział:
- 16 statystów
- 9 zwierząt (m. in.: psy, gęsi)
- kaskader