Netia zakończyła wdrożenie CORE, zintegrowanego systemu typu CRM i dokonała jego integracji z centralnym systemem billingowym. Nazwa CORE wywodzi się od angielskiego wyrażenia „focus on COst and REvenue” – „kontrola kosztów i przychodów”. Migracja danych abonentów została zakończona i obecnie wszyscy klienci są obsługiwani przez nową platformę CRM. Migracja danych finansowych umożliwi dostęp do wszystkich informacji o kliencie i jego lepszą obsługę.
CORE zapewnia Netii zintegrowaną platformę do obsługi klienta, która obejmuje wszystkie działania od wprowadzenia zlecenia poprzez aktywację usług do zarządzania należnościami. Pracownicy działów sprzedaży i obsługi klienta mają łatwy dostęp do informacji o kliencie, jego historii kontaktów z firmą, rachunków i płatności, co pozwala na zapewnienie szybszej obsługi oraz przedstawianie ofert produktowych kierowanych do ściśle określonych segmentów rynku.
Integratorem systemu CORE była firma Accenture. System jest zbudowany na następujących filarach: aplikacji CRM - Clarify, systemie billingowym Geneva oraz aplikacji Tuxedo. Projekt kosztował około 45 milionów złotych. Jego realizacja trwała 15 miesięcy (od zaplanowania do pełnej migracji danych). Zakłada się, że inwestycja przyniesie zwrot w ciągu 2 do 3 lat.