Test Nokia 3510

Recenzje
Opinie: 176

Nokia 3510 to pierwszy popularny telefon, który pozwala na obsługę nowego standardu MMS. Terminal pojawił się w sprzedaży równolegle z aparatem 3410, który obsługuje standard Java. Oba te terminale kontynuują najbardziej znaną serię fińskiego producenta 3XXX. Dwa równolegle wypuszczone na rynek terminale świadczą o tym, że Nokia jeszcze węziej "targetuje" swoje produkty. Taka polityka producenta spowodowała jednak to, że 3510 nie obsługuje Javy, a 3410 w żadnym stopniu nie wspiera MMS-ów.

 


Testowany telefon wyposażony był w niestandardową aktywną obudowę, która oprócz bardzo pstrokatych barw, miga kilkoma dodatkowymi diodami, gdy nadchodzi połączenie lub otrzymujemy wiadomość SMS. Na pewno nie ma na rynku telefonu, który bardziej rzucałby się w oczy. Testowane były również inne obudowy do nowego telefonu - najczęściej zawierają one elementy fluorescencyjne, czyli świecące w ciemności. Świecenie jest jednak mało widoczne i naprawdę trzeba bardzo wpatrywać się w telefon w ciemnościach, aby dostrzec, że mamy do czynienia z obudową inną od standardowej. Specjalny projekt obudowy został stworzony dla graczy - w touch pad zintegrowano klawisze, które najczęściej używane są w grach.

 


Wygląd zewnętrzny

Telefon do złudzenia przypomina starsze modele. Mierzy 118x42-50x18-21 mm (w zależności od założonej obudowy) i waży 105 g ze standardową baterią. Klawiatura w obudowie "active" różni się od oryginalnej - jest bowiem bardziej miękka, a klawisze pod ekranem nie są połączone. Na pewno klawiatura oryginalna lepiej nadaje się do szybkiego pisania wiadomości tekstowych, jest też bardziej stonowana, co z pewnością bardziej podobać się będzie starszym nabywcom. Dla wielu osób ważną funkcją będzie automatyczna blokada klawiatury. Włącznik aparatu standardowo jest umieszczony na górze obudowy - po jego odchyleniu można zamocować dodatkowy sznureczek służący do noszenia Nokii.

 


Menu

Po włożeniu karty SIM należy ustawić w telefonie datę i godzinę. Nokia nie podtrzymuje ustawionych wartości i po wyjęciu baterii całą procedurę trzeba ponowić. Zasada działania i rozkład menu nie zmieniły się w ogóle, co ułatwi "przesiadkę" na nowy model Nokii.

Spis telefonów

W pamięci Nokii 3510 można zapisać do 500 kontaktów, zawierających do 5 numerów telefonicznych (ogólny, komórka, dom, biuro, faks) oraz 3 (według producenta 4) dodatkowe informacje (do wyboru są notatka, adres e-mail, adres www oraz adres pocztowy). Każdemu kontaktowi można przypisać odrębny dźwięk dzwonka. Wszystkie dane związane z kontaktem (nawet z nazwą dzwonka) można łatwo przejrzeć niemal na jednym ekranie. W związku z tym, że Nokia ma dynamiczną pamięć rzeczywista, ilość możliwych wpisów jest różna i zależy od tego jak często będziemy dopisywać do kontaktu dodatkowe informacje.

Dla osób korzystających z numerów zapisanych na karcie SIM wygodną funkcją jest możliwość jednoczesnego przeglądania obu spisów (SIM i telefon).

Do maksymalnie 14 kontaktów możemy przypisać etykiety głosowe. Żeby wybrać głosowo numer, należy w trybie oczekiwania dłużej przytrzymać klawisz z etykietą Spis telefonów.

Każdy wpis możemy przesłać do innego telefonu jako SMS-ową wizytówkę bezpośrednio z książki.

 

Wiadomości

Nokia 3510, jako jedyny telefon z dolnej półki, obsługuje wiadomości MMS w ograniczonym zakresie. W aparacie tym możemy wyłącznie odbierać wiadomości multimedialne. W czasie testów, po otrzymaniu MMS-a telefon odmówił posłuszeństwa i całkowicie przestał działać. Najprawdopodobniej wynikało to z błędów w jeszcze nie dopracowanym oprogramowaniu. Obsługa MMS-ów w telefonie, który ma niewielki, czarno biały ekran, w ogóle mija się z celem. Dodatkowo tego typu wspomaganie wiadomości multimedialnych stanowi zagrożenie dla wprowadzenia tej nowej usługi na rynek. Gdy klient zobaczy MMS-a na ekranie 3510, na pewno dojdzie do wniosku, że jest to nikomu nieprzydatna usługa, a koszt MMS-a (np. 2 zł netto) to zwykłe naciąganie klientów przez operatorów.
Natomiast wiadomości SMS aparat obsługuje znakomicie. Oprócz tego, że 3510 wspomaga długie wiadomości do 459 znaków, to ma wreszcie własną pamięć na otrzymane SMS-y (do 150 wiadomości tekstowych i 50 wiadomości graficznych). Użytkownicy Nokii mogą także bezpośrednio z menu korzystać z chata SMS-owego oraz z edytora poleceń USSD (wykorzystywanych np. w Simplusie).

 


Dzięki standardowi Smart Messaging, posiadacze Nokii mogą przesyłać pomiędzy sobą wiadomości graficzne (których wysłanie zwykle kosztuje tyle co wysłanie 3 zwykłych SMS-ów). Model 3510 ma do dyspozycji 10 gotowych szablonów wiadomości graficznych, które później można zmieniać łącząc się np. z Club Nokia. Oprócz szablonów graficznych Nokia pozwala także na zapisanie schematów wiadomości tekstowych.

Dźwięki

Nokia 3510 jest jednym z pionierów fińskiego producenta, jeśli chodzi o obsługę dzwonków polifonicznych. Polifoniczne melodyjki stają się coraz bardziej popularne dzięki oryginalnemu, miłemu dla ucha brzmieniu.. Niestety nie będzie już ich można przesyłać poprzez popularne serwisy SMS. Nokia udostępnia już płatny serwis WAP, poprzez który można ściągnąć dodatkowe melodyjki. Polifoniczne dźwięki można też przesyłać jako MMS-y.

W standardzie użytkownik ma do dyspozycji 20 tradycyjnych dzwonków i 15 polifonicznych. W zależności od wolnej pamięci, Nokia pozwala na ściągnięcie kolejnych 15 nowych wielogłosowych utworów. Nokia 3510 nadal obsługuje "stary" standard Smart Messaging, czyli zwykłe dzwonki można przesyłać drogą OTA. Producent jednak na swoich stronach internetowych informuje, że nowy telefon jest zoptymalizowany do odtwarzania dzwonków polifonicznych i dawne dzwonki nie brzmią najlepiej (są zbyt ciche).

 


Profile

Tak jak każda nowa Nokia, model 3510 wspomaga obsługę profili. Szybkie wejście do tego menu następuje poprzez lekkie wciśniecie klawisza głównego włącznika na górze obudowy. Oprócz czterech standardowych profili (ogólny, milczy, dyskretny, głośny), do dyspozycji są też dwa profile "Mój styl 1" i "Mój styl 2". Wszystkie profile są w pełni konfigurowalne. Przydatną funkcją jest możliwość czasowej aktywacji profilu - np. w czasie spotkania działa profil milczy, a po jego zakończeniu (np. po godzinie ) telefon sam przechodzi w tryb profilu ogólnego.

 


Gry

Nokia jest wyposażona w 5 gier: Kart Racing, Space Impact II, Dance 2 Music, Link5 oraz Bumper. Dla wytrawnych graczy producent przygotował nawet specjalne obudowy, które integrują niektóre klawisze w touch pad. Najciekawszą grą wydają się być wyścigi samochodowe Kart Racing. Telefony coraz bardziej zaczynają przypominać pierwsze proste urządzenia typu GameBoy. Bardziej dla nastolatek - posiadaczek Nokii 3510 -stworzono aplikację Dance 2 Music - jej bohaterka jest "zmuszana" przez gracza do ciągłego tańca. Tak jak w poprzednich modelach, swoje wyniki można wysyłać do Club Nokia poprzez WAP.

 

Organizator

Choć model 3510 nie jest przeznaczony dla klienta biznesowego, to jest wyposażony w aplikacje pozwalające na zarządzanie czasem. Oprócz budzika, telefon posiada także kalendarz. Możemy w nim zapisywać notatki, które mają być powiązane z odpowiednią datą i godziną. Do dyspozycji użytkownika są trzy rodzaje terminów: przypominacz, połączenie, urodziny. Dodatkowo Nokia pozwala na automatyczne kasowanie notatek, które dotyczyły zdarzeń minionych, a wy przypadku terminów typu "połączenie" użytkownik może bezpośrednio z notatki wybrać numer.

Wygaszacz ekranu

Zgodnie z modą, ekran Nokii jest "chroniony" przez wygaszacz. Nowością jest to, że wygaszacz można otrzymywać poprzez wiadomość MMS. Jako wygaszacz może także służyć wiadomość graficzna w standardzie Smart Messaging. Użytkownik może sam ustalić po jakim czasie (i czy w ogóle) wygaszacz ma się aktywować.

Przeglądarka WAP

Nokia ma zaimplementowany WAP w wersji 1.2.1, czyli jednej z najnowszych, jakie obecnie są wgrywane do nowych telefonów. Wersja ta wspomaga np. serwisy WAP Push, czyli operator może przesyłać do telefonu strony WAP np. z serwisami giełdowymi lub prognozą pogody. WAP w tej wersji wspomaga także oczywiście szyfrowanie transmisji, a więc każdy młody człowiek będzie mógł np. sprawdzić stan swojego konta w wirtualnym banku. Najważniejsze jest jednak to, że zawartość serwisów WAP transmitowana jest dzięki technologii GPRS. To pierwszy tani model fińskiego producenta, wyposażony w możliwość transmisji pakietowej.

 


Bateria

Nowa Nokia wyposażona jest w ogniwo BLC-2 950 mAh Li-Ion, które pozwoliło na ładowanie aparatu co 3-4 dni przy sporej ilości rozmów (30-40 minut dziennie).

 


Podsumowanie

Nowej Nokii wiele osób zarzuca brak innowacyjności. Należy jednak pamiętać, że modele z najniższej półki nigdy nie wyznaczały nowych standardów w technologii komórkowej. Najtańsze Nokie dobrze się sprzedają i patrząc z perspektywy producenta, nie ma sensu wprowadzać rewolucyjnych zmian do serii, która nadal odnosi duży sukces rynkowy. Nokia 3510 oferuje młodym ludziom to, co lubią: większą pamięć na SMS-y (bo wysyłają ich setki), dzwonki polifoniczne (bo nawet za zwykłe dzwonki użytkownicy komórek są skłonni płacić 9 zł) oraz obudowy, które świecą w ciemności lub migają w rytm polifonicznego dzwonka. Dla osób interesujących się telefonią komórkową te funkcje wydają się śmieszne i niepotrzebne - dla typowego odbiorcy są one ważne, jeśli nie najważniejsze. Dodatkowo Nokia oferuje także WAP over GPRS, co może zainteresować także bardziej zaawansowanych użytkowników telefonów, którzy mają mniej zasobny portfel i nie mogą sobie pozwolić np. na model 6310 lub 8310.

Nokii można zarzucić to, że do tego modelu wprowadziła coś, co miało być obsługą technologii MMS - model 3510 nie ma kamery, nie ma kolorowego wyświetlacza, nie potrafi wysyłać wiadomości. W czasie testów nowa Nokia, po otrzymaniu MMS-a z animowanym motylem z telefonu Sony Ericsson, w ogóle przestała działać. Implementacja MMS-ów w tym modelu jest błędem, ponieważ może zniechęcić młodych odbiorców do bardzo ciekawego pomysłu, jakim są wiadomości multimedialne

Opinie:

Opinie archiwalne (176):

Komentuj

Komentarze / 176

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2002-08-14 12:59
    Z tego testu wynika ze jest to telefon dla scisle okreslonej grupy ludzi. A dla jakiej grupy to pewnie kazdy sie domysla :-).
    0
  • Users Avatars Mini
    Baldur pisze: 2002-08-14 13:17
    Jakby nie mogli połączyć 410 i 3510 w jeden telefon... Wtedy może by coś z tego było. A i bez obrazy, ale telefonu z tak odpustowymi obudowami to ja jeszcze w życiu nie widziałem!
    0
  • Users Avatars Mini
    doriandz pisze: 2002-08-14 13:05
    Ja wole tam swojego T65!!! Zawsze to nie nokia 3xxx. Co nowa funkcja w nokii, to zmienia sie nazwa modelu. A jak chce Jave i GPRS i MMS, to mam kupic oba modele (3410 i 3510)? Bzdura!!! Jakby nie mozna w jednym aparacie tego upchnac. Ale coz, nowa funkcja, nowy model...
    0
  • Users Avatars Mini
    doriandz pisze: 2002-08-14 13:06
    Taka poje**** polityka nokii!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2002-08-14 13:07
    Po przeczytaniu testu odnosze wrazenie ze ten telefon to nic innego jak dostosowanie modelu 6210 do tego segmentu rynku, dodanie paru niepotrzebnych bajerow i usuniecie tych potzebnych i wlozenie tego w nowa przypominajaca odpust obudowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2002-08-14 13:13
    Podobal mi sie fragment dotyczacy obslugi wiadomosci MMS przez ten telefon, jesli oczywiscie to cos mozna nazwac telefonem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-08-14 13:24
    Testowany telefon wyposażony był w niestandardową aktywną obudowę, która oprócz bardzo pstrokatych barw, miga kilkoma dodatkowymi diodami, gdy nadchodzi połączenie lub otrzymujemy wiadomość SMS.z tego wynika,że standartowe obudowy beda inne a taka bedzie chyba sobie bedzie można dokupić,by się wyróznic,dla mnie przynajmniej ta obudowa nie pociąga,ale rola gustu.
    0
  • Users Avatars Mini
    WojtekX pisze: 2002-08-14 13:33
    Co do samego testu to jego największą zaletą jest obiektywizm!
    0
  • Users Avatars Mini
    pszczesniak pisze: 2002-08-14 14:07
    krzycho przeczytaj dokladnie 3510 oferuje tylko wap over gprs. Zgadzam sie z autorem testu, ze MMSy w telefonie z takim wyswietlaczem sa kompletnie bezsensu. Kolejny chwyt, aby skusic klienta. Ale i tak bedzie sie sprzedawac jak swieze buleczki. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy256 pisze: 2002-08-14 14:07
    Bardzo dobry test. Gratulacje dla autora!
    0
  • Users Avatars Mini
    pszczesniak pisze: 2002-08-14 14:09
    co to "znikajace komentarze"? Gdzie wypowiedz krzycho??
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-08-14 14:10
    Ta słuchawka nadaje się tylko do tego, żeby ją wziąć w plusie za 1 zeta z wyższym abo, i od razu udać się z nią do komisu lub giełdę. Tak też właśnie zamierzam dziś robić... W komisie dają 650 zeta. To podobno dużo. Dopłacam stówkę i biorę nówkę Siemensa S 45 z kabelkiem i płytką. No, a jeśli nie chce się aktywacji nowej kupować, to na pewno ten fon nie jest żadnym sposobem na życie. Już bym wolał T65 albo MT50. Gdybym miał wybierać między 3510 a alcatelem 511, to bym chyba też ten drugi wybrał... No ale na szczęście nie muszę dokonywać takowego. Toż to prawie wybór między dżumą a tyfusem...:) Sorry wszystkich, których uraziłem. Pzdr 2 ALL.
    0
  • Users Avatars Mini
    kakrysa pisze: 2002-08-14 15:17
    \"Nokia 3510, jako jedyny telefon z dolnej półki, obsługuje wiadomości MMS w ograniczonym zakresie.\" - i co jeszcze? Przeciez Motorola T192(l?) tez obsługuje, przynajmniej wg kolegi z mobil.cz
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarni pisze: 2002-08-14 15:20
    A ta utomatyczna blokada klawiatury to żadne hallo - to można mieć już w 3310 oraz 3330 pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2002-08-14 15:29
    ¨¨To pierwszy model fińskiego producenta, wyposażony w możliwość transmisji pakietowej¨¨ a n6310 nie ma? test beznadziejny... tak jak telefon...
    0
  • Users Avatars Mini
    Puzon pisze: 2002-08-14 16:09
    Jesteście chorzy.. Tylko krytyka i krytyka... Sami się ślinicie na ten telefon...
    0
  • Users Avatars Mini
    Klopoty z czytaniem pisze: 2002-08-14 16:27
    To pierwszy TANI model fińskiego producenta, wyposażony w możliwość transmisji pakietowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-08-14 16:32
    Puzon: tak tak !! , widze ze dostales slinotoku, ty pierwszy w kolejce po wspanialy wytwor przewodniej mysli (s)finskiej
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-08-14 16:45
    Ten teledon Nokii posiada wreszcie funkcje ktorych nie mieli poprzednicy.Swietnym rozwiazaniem jest pamiec na sms'y ktora jest potrzebna,czasowe profile to tez detal ktory cieszy,wap i gprs oraz dzwonki polifoniczna ale sa rzeczy ktorych tu brakuje, fajnie by bylo jakby dali jave wtedy ten telefon moglby sie cieszyc naprawde duzym powodzeniem ale mysle ze i tak odniesie sukces wiekszy niz 3410.Jak by posiadal Jave i kolorowy wyswietlacz to bylby super telefonik!Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    cgX pisze: 2002-08-14 17:26
    A oto coś dla fanów nokii którzy uwarzaja że te telefony sa niezawodne bo cała reszta (telefony innych producetów) produkowane są na tajwania albo w chinach. TEKST Z FKN : Naśladując poczynania konkurencji Nokia zleciła produkcję telefonów komórkowych tajwańskim producentom. Na Tajwanie powstawać będzie pełne spektrum telefonów Nokii - od prostych modeli po hybrydy telefonu komórkowego i handhelda. Trwają rozmowy z sześcioma firmami: Benq, Hon Hai, GVC, Compal, Arima oraz Quanta. Umowy mają zostać podpisane do końca miesiąca, a produkcja ruszy w ciągu pół roku. Fiński producent do tej pory nie korzystał z usług tajwańskich podwykonawców, jednak trudna sytuacja na rynku i konieczność poszukiwania oszczędności wymusiła takie ruchy także na Nokii. Co więcej, firma uruchamia oddział który zajmie się koordynacją outsourcingu na szeroka skalę i nie tylko na Tajwanie. Pozostaje czekać na informacje o kolejnych zwolnieniach w macierzystych zakładach Nokii.
    0
  • Users Avatars Mini
    artidu pisze: 2002-08-14 17:44
    Wiadomo jest to Nokia dla mas, ale postarali sie troche w rozbudowaniu ksiazki tel, co nie kiedy jest potrzebne i co najwazniejsze ma duzy zasob rekordow. Ale jak kazdy telefon ma swoje plusy jak i minusy. Szkoda ze z tymi MMS-ami niewypalilo
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-08-14 17:47
    mms do bani! A cieszy napewno powiekszona ksiazka telefoniczna, calkiem niezla bateria o dosc duzej pojemnosci, plusem sa dzwonki polifoniczne no i pamiec na smsy cieszy... Reszta to zwykla nokia:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Elvis pisze: 2002-08-14 18:47
    Kurcze nie podoba mi sie ten tel. myslałem ze to bedzie cos ciekawszego a ksiązka jast podobna do tej co ma Sony ktory napewno jest Ładniejszy i lepszy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    HWCP1 pisze: 2002-08-14 19:04
    Baldur z tymi odpustowymi obudowami to sie zgodze jak najbardziej już nawet 8310 nie jest tak badziewiasta.Ale cena 650zł to jest koszmar wolałbym 200x lepszego S45.Ten telefon to kicz dla bogatych bachorów.
    0
  • Users Avatars Mini
    HWCP1 pisze: 2002-08-14 19:07
    W dodatku jakość wykonania tego aparatu woła o pomste do nieba te szczeliny i badziewiasty plastyk widoczny na pierwszym zdjeciu skutecznie zniecheci osoby stawiające na dobre wykonanie telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    fruti pisze: 2002-08-14 19:48
    ...koszmarek, i kto to wymyśłił.........ale to nokia i tak się sprzeda;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bakłażanista pisze: 2002-08-14 20:08
    A dla mnie w zwyklej obudowie bylby ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    timeport pisze: 2002-08-14 21:25
    JAK JĄ WIDZIAŁEM NA ZDIĘCIACH TO MI SIĘ PODOBAŁA ALE DZISIAJ WIDZIAŁEM JA NA ŻYWAO I SIĘZAŁAMAŁEM : (((((((((( KATASTROFEN ; (((( MEGA PORASZKA NIESTETY NO ALE CZEGO JA SIE GŁUPI SPODZIEWAŁEM : )))
    0
  • Users Avatars Mini
    kosio pisze: 2002-08-14 21:39
    hehe, z mms-ami to sie nokia nie popisala!
    0
  • Users Avatars Mini
    Dmin pisze: 2002-08-14 21:53
    Test jest dobry, ale Nokia nie. Czemu N 3410 ma Jave, a 3510 już nie ma. Siemens MT50 jest już o wiele lepszy. I po jakiego wała jest ten MMS. Jedynie co mi się podoba w tej słuchawce to większa pamięć na książkę tel. i SMSy. A ta obudowa jest okropna!
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-08-14 23:32
    CZy ktos zauwazyl ze GOL osttanio testuje same NOKIE??? co to innych telefonow nie wprowadzaja na rynek?
    0
  • Users Avatars Mini
    Luca pisze: 2002-08-14 23:56
    N3610 ma Javę i GPRS.
    0
  • Users Avatars Mini
    JohnnyB pisze: 2002-08-15 01:37
    Mnie się tam podoba nie mam nic przeciwko Pozdrawiam. pozadym mam dość telefonów eilkości pódełka od zapałek to jest bardzo wkór.....ce!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiek pisze: 2002-08-15 02:13
    LUCA: jave i gprs ma 6310i !! z i na koncu, ale droga i ciezka i dluga :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-08-15 02:21
    6310i ma jave ale co z tego jak pamieci ma bardzo malutko i midlety maksymalnie tylko 30 kb , kiepsko jednym slowem
    0
  • Users Avatars Mini
    Lucas10 pisze: 2002-08-15 03:20
    A mi się podoba. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    zadyma pisze: 2002-08-15 04:05
    Ludzie, ale szajs! Będzie się sprzedawało jak ciepłe bułeczki!
    0
  • Users Avatars Mini
    doriandz pisze: 2002-08-15 12:05
    WLASNIE SIE DOWIEDZIALEM CZEGOS CIEKAWEGO NA STRONIE ERA O TYM TELEFONIE: NIE MA GPRS, ALE WAP OVER GPRS MA... NO TO CI DOPIERO! NO PO PROSTU ARCHIWUM X (BADZ MATRIX). JAKIS KOMENTARZ DO TEGO POST'A?
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-08-15 16:46
    Luca, krzysiek i Franek : rzeczywiście jest taki model - 3610, ma GPRS i javę, ale on tylko na rynek azjatycki jest przeznaczony... A tak na marginesie - to pierwszy mój post jako zarejestrowanego (wreszcie!) użytkownika, choć starzy GOL-owce chyba mnie już kojarzą.... No to biorę się do roboty i za tydzień przegonię GAGĘ :) Pzdr 2 ALL
    0
  • Users Avatars Mini
    fytel pisze: 2002-08-16 00:49
    Mialem juz okazję się pobawić tym aparatem, nic szczególnego... Śmierdzi mi ten aparat Nokią 3310 patrząc np. na obudowę, która po dwóch dniach użytkowania zaczyna się trzeszczeć... a dzwonki no nie to jest koszmar ( jak na odpuście)...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-08-16 10:23
    Test dobry, tylko znow jakosc zdjec i obudowy stoja na watpliwym poziomie! Sam teklefon na bardzo dobrym poziomie, a przedewszystkim nokia szrpnela sie na baterie litowo jonowa!
    0
  • Users Avatars Mini
    Blady pisze: 2002-08-16 12:42
    Ludzie !!! To jest telefon z dolnej półki. I nie oczekujcie a wiele! Dla zwykłego śmiertelnika musi być: 1. porządna bateria - w tym wypadku jest ok. 2. duży wyświetlacz - ten jest całkiem całkiem 3. książka telefoniczna - cóż więcej potrzeba 500 wpisów, pod jedna pozycją 5 n-rów oraz dodatkowe notatki 4. pamięć na SMS - ja dużo otrzymuje SMS i potrzebuje przegląd do m-ca wstecz. Ale czas na wnioski: Modele Nokii muszą czyms sie różnic, ale moim zdaniem N3510 to (okrojona) N6210. Zmienić stylistykę obudowy, dodać port IRDA, HCSD, i jest N6210 (uważny przez wielu użytkowników najbardziej udany model fińskiego producenta telefonów). Tak więc reasumując to N3510 to BARDZO DOBRA PROPOZYCJA dla tych, co nie chcą (szastać) forsą. MMS-y to nie wypał w tym fonie! (potraktujcie to tak jakby niebyło tej funkcji w ogóle). Nara !
    0
  • Users Avatars Mini
    Kazzek pisze: 2002-08-16 14:02
    Kupiloem ten telefon 10 dni temu w UK. Szczerze mowiac, to ta sama sluchawka, co 3310, 3330, 3340 - po prostu nokia :) Na sz\\czescie obudowa jest w miare normalna. Dobrze podswietlona klawiaturka i ekran. Niestety to typowy dresofon. Funkcje ma ok (jak na low-enda) nawet niezly organizer/kalendarz. Gierki nedzne, nudza sie od razu. Klawisze bardzo przyjemne w uzyciu. Mialem wiele telefonow, ale pod wzgledem klawiszy nic z nokia nie moze konkurowac - po prostu najszybciej i najlatwiej pisze sie tu smsy. Mozna tworzyc wlasne katalogi na smsy - przydatna sprawa. A te mmsy... heh, nokia nie mogla niczego wymyslic. Mono wyswietlacz i mmsy. LOL
    0
  • Users Avatars Mini
    malpa pisze: 2002-08-17 01:02
    to nic innego jak 6210 w nowej obudowie, mamobydwa te telefony
    0
  • Users Avatars Mini
    carolcoo pisze: 2002-08-17 19:39
    Sukces rynkowy Nokii to popis umiejetnosci planowania i wdrazania strategii zdobywania klientow.Kazdy nowy model laczy w sobie sprawdzone cechy produktow poprzednich i najnowsze trendy na rynku.3510 to telefon ktory posiada atrybuty, ktore na pierwszy rzut oka moga przyprawic o zachwyt: MMS, GPRS, podswietlane i wymienne obudowy, dobry akumulator, dziweki polifoniczne. Szkoda tylko,ze Nokia nie eliminuje wad poprzednikow: trudnosci w pisaniu smsow(polskie litery), niestabilne oprogramowanie, spora masa. Nie dosc tego to nowy model telefonu posiada cechy, ktore konkurenci dawno wyeliminowali jak np. dlugi czas ladowania baterii( az 4:45!!!).Mimo wszystko przewiduje duzy sukces rynkowy bo Nokia to Nokia.
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2002-08-17 23:14
    Ciekawe ile dają za niego w komisie, jak dużo to sprzedam go i kupie 6310.
    0
  • Users Avatars Mini
    k_golunski pisze: 2002-08-18 14:15
    W tescie nie doczytalem informacji o ilosci notatek w kalendarzu. Calkiem spoko telefonik. Szkoda, ze nie ma snake II, ehh...
    0
  • Users Avatars Mini
    rockmike pisze: 2002-08-20 14:57
    Czytajac ten test miale wrazenie, ze Nokia wypuscila jakis telefon w wersji BETA :-) Moze N3520 bedzie troche lepiej dopracowana... Nokia chyba idze w ilosc telefonow a nie w jakosc...
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2002-08-20 17:57
    nono milutki ten telefonik,ale coz Nokia sie opuszcza,a konkurencja nie spi.Nokia zachowuje sie nie jak Mercedes tylko jak Deeawoo,wypuszcza tanie szmelce.
    0
  • Users Avatars Mini
    TomeQ pisze: 2002-08-21 01:36
    fajniutki telefonik, te zdjecia zrobily na mnie wrazenie
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2002-08-23 10:03
    a mi się niezbyt podoba :(
    0
  • Users Avatars Mini
    ice pisze: 2002-08-23 13:07
    jestem zdania zeby 3510 polaczyc z modelem 3410 wtedy byla by naprawde atrakcyjnym aparatem dla zwyklego uzytkownika
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2002-08-24 01:31
    ice: to niemozliwe,bo nokia by wtedy nie zarobila,a tak kupujesz 2 fony zeby miec cos porzadnego z dolnej polki :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    dexkomrkowiec pisze: 2002-08-25 17:44
    klawisze jakies takie jak w chinskich podrobkach paneli to samo w 34xx ogolnie kiepska i brzydka i dzwonki polifoniczne godne pozalowania ogolnie nie polecam
    0
  • Users Avatars Mini
    dexkomrkowiec pisze: 2002-08-25 17:45
    jutro ja biore przetestuje i dam mamusce
    0
  • Users Avatars Mini
    v3n0m pisze: 2002-08-25 19:33
    mi się on nafet podoba przynajmniej lepszy od tego koromysła 3410... to to ma jakis kształt.. chociarz...
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy256 pisze: 2002-08-26 00:55
    Na zdjęciach nie wygląda nie ciekawie, ale na żywo po prostu odraża.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-08-26 19:46
    kolejny szajs dla szarych mas , mozecie sobie mowic co chcecie ale ten telefon i tak znajdzie mase nabywcow
    0
  • Users Avatars Mini
    darth_vader pisze: 2002-08-29 03:30
    N3410 i 3510 w zasadzie powinny być jednym telefonem, bo wielkich różnic nie ma, a co do obudowy — jedni lubią taką, drudzy taką. Bez omentarza, każdy maswoje zdanie. Uproszczona obsługa MMS-ów raczej nie jest przydatna, ale z różnych powodów powinna być zaliczona na +. Choć mówcie co chcecie ten telefonik i tak jest fajny chcecie wszystko w 1 telefonie jeśli tak to proszę bardzo ale od tego jest SE T68i a nie Nokie 3xxx!!! :- Ktoś chce ze mna skntaktować sie — budyniak@interia.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-08-29 13:11
    nokia strasznie kombinuje. Zamiast wypuscic jeden telefon ktory by mial wszystko to wypuszcza dwa modele w ktorych czegos brakuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    iceman76 pisze: 2002-08-29 17:57
    a ja i tak sobie kupie 3510 jaktylko bede mial okazje i kaske czemu nie
    0
  • Users Avatars Mini
    skrzat pisze: 2002-08-29 21:16
    Producent wyskoczył z tym telefonem jak gumka z majtek p.s A siwy256 walnoł taki tekst jak łysy warkoczami o kant kuli.
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2002-09-02 23:05
    sysop2: brawo za taką opinie ! a 3310 to telefon też dla dresów ? zobacz ze wiekszosc dziewczyn i normalnych ludzi ma takie telefony. są to po prostu aparaty tanie, kierowane dla mało wymagających klientów. ty za to jestes pewnie posiadaczem aparatu służącego raczej do sadomasochizmu, a nie normalnego użytkowania... nie wiem jak ty piszesz SMS'y na swojej Motoroli ? ja wole moją Nokie 3510, a dresem nie jestem :P
    0
  • Users Avatars Mini
    pawezi pisze: 2002-09-04 02:27
    Wolę 6310 to jest prawdziwy telefon a nie jakas zabawka
    0
  • Users Avatars Mini
    prozac pisze: 2002-09-04 23:23
    kmc: bardzo mi sie podoba twoj podział na :"dziewczyny i normalnych ludzi" Nie od dzis wiadomo ze dziewczyna jest najlepszym przyjacielem czlowieka :)).A co do fonika to czekajmy raczej na nastepna premiere NOKI.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ludwik pisze: 2002-09-06 20:35
    Mam ten tel. od kilku dni i jestem w 100% zadowolony. obudowa a la Touch pad jest dostępna a standardowa nie jest taka pstrokata...
    0
  • Users Avatars Mini
    Czerstwy pisze: 2002-09-08 14:56
    Telefonik wydaje sie calkiem fajny, tyle ze nasi operatorzy nie kwapia sie z jego promowaniem, na allegro schodzi za 600-700 zeta - low(?)end...
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-09-13 20:49
    JAk ktos rzuca teksty typu,,tel.dla dressa'',jest sam tak zaje..Wiesniakiem,ze sie w pale nie miesci!Co wam sie tak pojeb.z tym dresem!!!?
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeL pisze: 2002-09-14 04:34
    :) ojojoj :) ale sie BOSSANOKIA obruszyl :) zastanawialem sie czemu :) ale jak przeczytalem o nim :) komentuje prawie same nokie, czyta prawie o samych nokiach :) sam ma nokie :) to sie potem niema co dziwic ze sie facet tak buzy o stwierdzenia ze nokia dla drechów :)
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeL pisze: 2002-09-14 04:37
    A co do samego tel :) jak na nokie to nie najgorszy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    buahahah pisze: 2002-09-14 14:48
    buahahah jaki syf
    0
  • Users Avatars Mini
    lugrak pisze: 2002-09-14 16:54
    Funkcje fajne, tylko ten makabryczny żółty przycisk !!!!!!! ........
    0
  • Users Avatars Mini
    logan pisze: 2002-09-16 11:10
    Typowy Dress-fon nic nie ma ale zawsze mozna sie pochwalic ze ma sie nowa nokje przed kolegami
    0
  • Users Avatars Mini
    walus pisze: 2002-09-16 20:19
    Ta nokia z wyglądu (ale orginalnego) jest fajna. Ale te skompe wyposarzenie do banii!!! :((((((((
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2002-09-18 00:48
    nie wiem czemu wszyscy równo jeżdżą po Nokii od niepamiętnych czasów ?! naprawdę. o co wam wszystkim chodzi ? miałem 3210 - spoko telefon, zero problemów, 6150- to samo, Siemens c35- po 1,5 roku zaczął świrować, aż w końcu zepsul się do końca, teraz mam 3510 i wszystko jest ok. często porównujecie ten telefon do Ericssona t-65 i Siemensa MT-50. moim zdaniem Eryk odpada już w przedbiegach, wystarczy sie nim pobawić przez 10 minut i stwierdzicie że Nokia jest lepsza. a Siemens może z nią śmiało konkurować, a nawet ją przewyższa. ale ja wolę Nokie, bo na Siemensie sie zawiodłem :( pozdrawiam kmc
    0
  • Users Avatars Mini
    Chopek pisze: 2002-09-18 22:16
    Fajniutki telefonik, właśnie go kupiłem w Plusie na abonament, jest spoko, tylko jedyny błąd to jego wielkość i waga, gdyby był troszeczkę mniejszy i lżejszy to to był by dla mnie ideał!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeL pisze: 2002-09-19 14:49
    :: kmc: ale pytanie:) niewiesz czemu ludzie jezdza po nokiach :) ?? bo ludziki kupuja nokie bo to NOKIA, tak samo jak kiedys kupowali Optimusy bo to OPTIMUS :) wiesz takie bredzenie ze to dobra firma :) inne telefoniki ci sie nie podobaja bo sie do noki przyzwyczailes :)
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeL pisze: 2002-09-19 14:51
    :: a co do samych noki: to zawsze mowilem ze brzydkie nie sa, baterie wg mnie maja NAJLEPSZE z wszystkich firm, ale te menu i organizacja telefonu jest dla mnie naprawde przestazala, mogli by to bardziej optymalnie zorganizowac :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nokiagame pisze: 2002-09-19 23:22
    telefonik całkiem konkretny, bateria, ekranik, polidźwięki. myślę że po takiej wpadce jak 3310 jest to wreszcie krok w dobrym kierunku.
    0
  • Users Avatars Mini
    malina pisze: 2002-09-21 03:41
    a ja i tak go kupuję bo mi zależy na pisaniu sms-ów, imtylko na tym,wcale nie jest taka szajska,tylko moze trochę.zręsztą mam 6310i,więc dobry już mam.
    0
  • Users Avatars Mini
    hehe pisze: 2002-09-23 19:37
    buahahah co za dziadostwo !!! Czemu wam tak sie podoba nokia :P ??? Czy wy mieliscie w reku moze jakis inny telefon ??? Raczej nie !!! Nie wiecie co to jest super komorka !!! Wogule nikia po 1 dniu sie nudzi !!! Te dziadostwo nawet ??? zapomnialm hehe !!! dlatego daje jej ocene 10 + hehe zartuje mowilem se wy wiezycie we wszystko co wam sie powie bbuhahahaa , ah ta dzisejsza mlodziez daje temu dziadostwu 1------ i itd.
    0
  • Users Avatars Mini
    rrafaell pisze: 2002-09-26 01:52
    a co powiecie o telefonie 3510i? Mysl, ze wielu na niego "poleci" :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Raffiki pisze: 2002-09-27 01:12
    Kocham ten telefon!!!! Zawsze marzylem o mozliwosci przechowywania 150 SMSow!!!! GPRS dziala bez zarzutu!!! Dzwonki polifoniczne sa bardzo atrakcyjne dla ucha prawdziwego konesera muzyki!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Mex pisze: 2002-09-29 10:27
    Bardzo fajny jak na fon z niższej pułki. Ma bardzo dużo wunkicji jak na taki telefon. Polecam!
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarecki pisze: 2002-10-01 18:38
    Fajny,fajny.....Nokia dała ciała,bo mogła od razu wypuścić telefonik, z którego zadowolona byłaby większość, a tak mając 3410 drakuje GPRSu i innych a mając 3510 brak JAVY czy blokady key's z kodem.Mimo wszystko chętnych chyba nie brakuje. P O Z D R O W I O N K A ! !
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-03 02:22
    wydaje mi sie że to tylko model przejsciowy i długo nie bedzie gościł na półkach u opów. mam nadzieje że jego następca bedzie bardziej dopracowany.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarecki pisze: 2002-10-05 22:54
    bodopl...już jest jego następca 3510i .zapraszam do lektury na GOLu Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotrek pisze: 2002-10-06 22:33
    Bardzo mi się nie podoba ten tel. ze względu na układ klawiatury i rozmieszczenie klawyszy. Okropny!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Myster pisze: 2002-10-08 22:47
    A ja mam nokię 3510 i jestem bardzo zadowolony nokie to najlepsze telefony a kto sie nie zna niech lepiej nic nie mówi telefonik ok
    0
  • Users Avatars Mini
    Allen3 pisze: 2002-10-09 15:43
    Mi się ten telefonik podoba, ale tylko z oryginalnymi obudowani jednokolorowymi. Szczególnie podoba mi się biała obudowa, z jaką sprzedawany jest telefon w salonie Ery w Rzeszowie. PEACE
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-10-11 11:36
    Telefon przeznaczony jest dla określonej grupy osób i Nokia na pewno wie co robić aby zarobić. Posiada wszystkie niezbędne funkcje potrzebne dla zwykłego użytkownika, a że można go kupić za 500zł. to znajduje na prawdę dużo klientó. Nie długo trzeba było czekać na następcę 3510i, kolorowy wyświetlacz wszystkie najpotrzebniejsze funkcje. NOKIA jest na prawdę dobra w te klocki. Jeśl by oceniać marketing NOKII to jest bez konkurencyjna.
    0
  • Users Avatars Mini
    jaceks pisze: 2002-10-11 19:42
    Zastanawiam się jak można czytać (oglądać) MMSy na czarno - białym wyświetlaczu...
    0
  • Users Avatars Mini
    christopher pisze: 2002-10-13 00:46
    myślę że korzystanie z MMSów w 3510 projektantom Nokii przyniosło tak wiele frajdy, że chcieli się nią podzielić z klientami
    0
  • Users Avatars Mini
    Rosemai pisze: 2002-10-13 17:02
    christopher :))))) po raz kolejny powtarzam: ten telefon wyglada wstretnie. nokia z pewnoscia zajmuje pierwsze miejsce na rynku, zaspokaja potrzeby masówy, a więc: model 3510 jest nowy, "udoskonalony", (MMS- to świetnie brzmi), ma przystępną cene, wszystkie cechy menu innych nokii, ale ma fajne klawisze (!?), czyli innymi słowy nuda jak flaki z olejem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Piter pisze: 2002-10-14 16:28
    Polozenie klawiszy akurat jest dobre, mam i nie narzekam.
    0
  • Users Avatars Mini
    grzesio pisze: 2002-10-15 01:14
    iiiiiiiiii tam!!! dostałem 3510 z salonu i oddałem go matce, a sam dalej mam 3310. N3510 mi się nie podoba, a te polifoniczne dzwonki są tragiczne! gdyby mi taki dzwonek zadzwonił w autobusie to bym taką cegłe złapał, że by mnie kierowca zabił kasownikiem!!! wole ją sprzedać w komisie, dołożyć 500zł i kupić N8310......... I TAK ZROBIE!!!!!!!! a mama dostanie 3310!!!!!! pozdrawiam wszystkich :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    mariusz19 pisze: 2002-10-18 22:34
    mysle ze to jest dobry telefon dla tych ktorzy lubia telefony typu nokia 3310, 3330.
    0
  • Users Avatars Mini
    zip pisze: 2002-10-19 20:48
    Układ klawiszy kiepski za to dużo funkcji. Ogólnie dobry telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    plaza pisze: 2002-10-25 02:29
    Mialem ten telefon przed Siemensem M50, koszmar.....tak dziwnego i zakreconego aparatu jeszcze nie widzialem. Dodatkowo strasznie mi sie wieszal i kasowal wpisy z ksiazki telefonicznej.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafales pisze: 2002-10-26 16:23
    Moim zdaniem dobry telefon tylko trochę wygląd dziwaczny
    0
  • Users Avatars Mini
    bad pisze: 2002-10-27 22:35
    Telefon ma tylko jedna prawdziwa zaletę- dzwonki polifoniczne. Mialem juz Sony J5, Sony J 70, ericssona t65. Sony j70 jest świetny, tylko ma za ciche dzwonki i nie ma GPRS. Ericsson T65 jest chyba jeszcze lepszy, szkoda tylko ze nie ma dzwonkow polifonicznych (ktore to dzwonki są kwestia gustu). Oby dwa telefony J70 i T65 bija na głowę nokie 3510, 3410, nie wspominajac o badziewiu 8210.
    0
  • Users Avatars Mini
    bad pisze: 2002-10-27 22:39
    acha i jeszcze jedno. W noki jest ten sam badziewny wyświetlacz, co w starej 5110. To juz jest skandal. Są to wyświetlacze o bardzo niekiej rozdzielczości i dwóch kolorach. Eric i Sony mają ekrany o wysokiej rozdzielczości i czterech odcieniach szarości. Popatrzcie sobie na grafikę w trych telefonach. Jest rewelacyjna!
    0
  • Users Avatars Mini
    alero pisze: 2002-11-01 12:22
    posiadam ten fonik od niedawna i sprawuje sie bdb, funkcji nwet duzo, chodz po co mi to wszystko wap gprs ...telefon ma mi sluzyc do gadania i pisania smsow. a nie do bawienia sie. Internet wole uzywac na komputerze niz na malutkim ekraniku-zadna przyjemnosc. Zaleta jest bateria o duzej pojemnosci...widze bardzo duzo uwag na temat tego fonika, chyba jestem nielicznym co sie przeciwstawia...ale kazdy ma swoje poglady. ...Mialem juz kilka nokii wiec moge powiedziec ze przecietnemu uzytkownikowi wystarczy w zupelnosci... ...aha nie sprawdzalem ale podobno mozna zapisac do 150 sms w pamieci...super. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    lolek pisze: 2002-11-13 17:39
    A ja mam 3510 i sądzę, że jest dobrze wyposażony. MMS mnie nie interesuje. Miałem wcześniej 3310 i 3410. Ten telefon bije je na głowę. Jak komuś nie psauje, to niech go wyrzuci i kupi Alcatela :) lub Motorolkę z klapką.
    0
  • Users Avatars Mini
    lolek pisze: 2002-11-13 17:58
    ... no i posiada te piękne dzwonki polifoniczne... na wapsterze są naprawdę ciekawe do ściągnięcia.... Moja bateria trzyma 8 - 10 dni. Telefonu nie wyłączam nigdy. A rozmawiam około 3h/miesiąc. Cena na giełdzie w Krakowie to 380-550zł (jak ktoś chce wiedzieć)
    0
  • Users Avatars Mini
    flopik pisze: 2002-11-20 19:39
    Mysle jednak ze takie waskie "targetowanie" produktow to nie jest dobry pomysl.... lepiej bylo zrobic jedna nokie ktora by laczyla najlepsze cechy tych produktow
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy256 pisze: 2002-11-20 20:52
    Ciekawe ile będzie kosztować Nokia 3510i. Jeśli cena będzie rozsądna to już widzę te kolejki.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-21 23:28
    Pstrykam sobie tym fonem od kilku dni i telefonik nie jest taki zły jak by mogło sie po serii 3XXX mozna było spodziewać :P
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-11-22 09:34
    Dla mnie tez nie byl zly(uzywalem go przez prawie 2 tyg.)ale dało sie zauwazyc po jakosci,ze to jednak tylko seria 3xxx,pomimo tego ze to niby najwyzszy model tej serii.
    0
  • Users Avatars Mini
    conek pisze: 2002-11-22 12:39
    Dla mnie telefon OK.Jakis czas temu mialem okazje sie nim pobawic i bardzo mnie sie spodobal. No i te polifoniczne dzwonki sa super.
    0
  • Users Avatars Mini
    luck pisze: 2002-11-29 16:27
    Od niedawna mam ten telefonik - bateria spokojnie 6-7 dni (rozmowy ok. 20 min. dziennie). Dobry organizer (jesli masz duzo do zapamietania - polubisz ta funkcje). W sumie nie za bardzo lubie "made by nokia", ale ta jest chyba najmniej kiczowata z serii 3xxx. A poza tym (powod mojego wyboru) jest tania. Jak na pieniadze, ktore za nia chca - calkiem OKi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-04 19:46
    Telefon dla typowych gadzeciazy i laikow. Nie posiada on wielu zaawansowanych fukcji, a jedynie zbedne bajery. Typowy low-end, ale Nokia powiedza niektorzy (czyt. 80%spol.)...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-06 01:26
    low-end, low-end, low-end. Aczkolwiek niektorym wystarczy
    0
  • Users Avatars Mini
    python pisze: 2002-12-06 23:37
    Telefon zbyt pstrokaty, zgodze sie z tytanem - dla typowych dresiarzy. Chyba jednak bardziej sklanialbym sie (gdybym mial wybierac) ku 3410
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-11 00:04
    Nie, nie, nie - Nokia 3510 (tylko nie w tej obudowie - swoja droga skad oni ja wytrzasneli - z odpustu?) jest jakby nie patrzyc lepsiejsza (blad) od 34xx. Takze ja sklanialbym sie ku 35xx. Dodam, ze preferuje tylko Siemensy (sam mam aktualnie SL45i)
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2002-12-13 23:31
    TYtan:Masz racje bracie.Low end jak nie wiem co!
    0
  • Users Avatars Mini
    blajo^ pisze: 2002-12-14 19:50
    Witajcie hmmm mam 500zl i chce sekupic jakiegos phona, najlepiej nowy. OT 511,3510... co mam wybrac. To prawda, ze 3510 sie psuja ? I, ze idea je wycofuje? Prosze o maile pozdrawiam aster@pf.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    blajo^ pisze: 2002-12-15 10:36
    Dysponuje kwota 500zl i nie wiem co za telefon kupic. Zastanawiam sie nad ALCATELEM OT 511, NOKIA 3510 i ERYKIEM T65. Naprawde nie wiem, ktorego wybrac... Prosze o maile. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-12-18 23:54
    blajo^ : polecam Ci ten telefonik :P
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-12-18 23:58
    W cenie do około 500 zeta za nówkę to jest bardzo dobra propozycja
    0
  • Users Avatars Mini
    Rosemai pisze: 2002-12-23 02:03
    straszna straszna!! najbrzydsza nokia na świecie. i naprawde nieciekawa, wizualnie przybija, ale w koncu to NOKIA.
    0
  • Users Avatars Mini
    shafa pisze: 2002-12-25 02:14
    jak na model z seri 3xxx to i tak naprawde niezyle opcje ma ...
    0
  • Users Avatars Mini
    IncubusGhost pisze: 2002-12-29 12:36
    Tak czytam te wasze komentarze i mam wrażenie, że musicie być strasznie dziani, skoro maci kase kupowac telefony z "górnej półki", no a przecież ile można mieć abonamentów ?? Ja mam ten telefon i nic co tu napisane się nie sprawdza. Obudowa nie trzeszczy, klawisze są ciche i zajebiscie podświetlone, sms-y pisze szybko, ekran czytelny a bateria starcza na 5 pełnych dni użytkowania, w porywach nawet 7. A to że czegoś nie ma... to inny telefon to bedzie miał. Muszą być przecież tańsze i droższe telefony. Jeśli komuś nie odpowiadają funkcje tego telefonu to niech sobie kupi inny... jeśli uda mu się wykorzystać wszystkie to bedzie COŚ. A tak na marginesie, nie jestem dresem i stwierdznie ze telefon jest dresiarski to jest śmieszne LOL. Niby w czym on jest dresiarski ??
    0
  • Users Avatars Mini
    mt_PRINCE pisze: 2002-12-31 10:34
    INCUBUS : keep smiling :) super ze jesteś zadowolony ze swojego telefony, w końcu to na tym polega prawda ?
    0
  • Users Avatars Mini
    IncubusGhost pisze: 2003-01-01 13:37
    mt_PRINCE: Dokładnie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlo79 pisze: 2003-01-06 23:54
    telefonik jest niezly bije na glowe 3410 co z tego ze nie ma javy, bedzie java w 3510i, szkoda tylko ze nie bedzie mozna upgrade'owac 3510 na 3510i..:(
    0
  • Users Avatars Mini
    MARTINUS pisze: 2003-01-07 18:23
    NOKIA 3510 JEST SPOKO,CHOCIAŻ MATERIAŁY UŻYTE DO JEJ ZROBIENIA SĄ NAPRAWDĘ NISKIEJ JAKOŚCI....OBUDOWA TRZESZCZY CO PRZY KWOCIE JAKĄ NA NIA WYDAŁEM TJ. 500 ZŁ NIE JEST CIEKAWIE.....POZDRAWIAM WSZYSTKICH OPRÓCZ DRESIARZY I FANÓW HIP-HOPU.NARA.................
    0
  • Users Avatars Mini
    Crew pisze: 2003-01-22 23:20
    Miodzio telefon ale troszke słaba jakosc.A tak w ogóle jestem fanem Nokii i chetnie z kimś nawiążę znajomość
    0
  • Users Avatars Mini
    nitek pisze: 2003-02-01 14:48
    Ten telefon im nie wyszedl 3510i jest lepszy nie wiem czemu ten mi sie nie podoba ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Alladyn7 pisze: 2003-02-01 20:32
    Podoba mi się ten telefonik. Tylko ciekawi mnie jak wychodzi mu to w odcztywaniu MMS. Podobno dobrze. Tylko szkoda że niema tu coraz bardziej popularnej JAVY
    0
  • Users Avatars Mini
    wolny pisze: 2003-02-02 02:03
    ehhh dziwna stylistyka znowu ,cieakwe jak bedzie sie sprzedawal
    0
  • Users Avatars Mini
    wolny pisze: 2003-02-02 02:05
    telefony w sumie juz sa wszystkie do siebie pododbne az w glowie sie kreci hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    mirpyp pisze: 2003-02-02 22:00
    jestem jego posiadaczem. Nie powiem - chwale sobie, ale czekam na model 3510i.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSMistrz pisze: 2003-02-03 23:21
    3410 jest lepsza
    0
  • Users Avatars Mini
    GSMistrz pisze: 2003-02-03 23:21
    Brakuje tu Javy
    0
  • Users Avatars Mini
    kleszcz pisze: 2003-02-04 20:05
    paskudne........ obsloga mms na monochromatycznym wyswietlaczu to jak pisanie 1000000 znakowego sms-a na padzie od dreamcasta....
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2003-02-07 18:26
    sysop2: a dla mnie 3510 i 3510 to lipy!
    0
  • Users Avatars Mini
    au_rel pisze: 2003-02-09 21:45
    jesli 3510 jest z dolnej polki, to czy 3510i tez jest? no rozumiem ze ma maly wyswietlacz i duze rozmiary ale dla wiekszosci ludzi obsluga MMS, polifonicznych dzwonkow, javy i kolorowego wyswietlacza chyba wystarczy? czy chodzi o to, ze jest zbudowany z materialow slabej jakosci czy o funkcje( chodzi o 3510i) ?
    0
  • Users Avatars Mini
    parys pisze: 2003-02-10 21:11
    troche taka odpustowa chociaz ma duze mozliwosci.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlo79 pisze: 2003-02-10 22:24
    mam taka i nie narzekam ogolnie fajnie dziala bateria dlugo trzyma jest ok!
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlo79 pisze: 2003-02-10 22:25
    ale juz mi sie troszke nudzi wiec moze ktos chce kupic? pomijajac oczywiscie allegro
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2003-02-10 22:57
    pawlo79: a co kupisz jak sprzedaz??
    0
  • Users Avatars Mini
    dj_nokia pisze: 2003-02-10 23:00
    parys: ta na foto jest odpustowa co do mozliwosci to ma raczej skromne!!
    0
  • Users Avatars Mini
    damianul pisze: 2003-02-15 16:56
    dosc dobra, ale chyba tylko dla mlodziezy
    0
  • Users Avatars Mini
    leszek_00 pisze: 2003-02-20 21:18
    Dosyć fajna komórka, najlepsze są polifoniczne dzwonki, a poza tym średnio.
    0
  • Users Avatars Mini
    kampos pisze: 2003-02-27 01:13
    Mam nadzieje ze nokia 3510i wyprze od razu 3510 bo jest o wiele bardziej funkjonalna.
    0
  • Users Avatars Mini
    smokeWEED pisze: 2003-03-10 23:46
    telefon ajk ze sredniowiecza.. podswietlenie przypomina mi mojego pierwszego sagema.. ach, stare dobre czasy, na plus wszystkich nokii dziala intuicyjne menu.. ale inni producenci juz ja doaganiaja pod tym wzgledem
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-18 12:00
    fajny telefonik, zrobił małą rewolke, a plusie sie skonczył juz, niemaja go na magazynie
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-18 19:39
    Dobry telefon, ale ma już następce (i to w bardzo dobrej cenie) Nokie 3510i. Fajny fon ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-18 19:53
    Fajne te obudowy dla graczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    khalon pisze: 2003-04-04 21:24
    Wreszcie fajny telefon w przystępnej cenie dla mas. Nokia próbuje zgarnąć jak najwięcej klientów, i jeśli dalej będą się tak starać to na pewno im to się uda. Ja czekam na model 3650.................
    0
  • Users Avatars Mini
    regie pisze: 2003-04-09 23:15
    czy wie ktos moze skad mozna sciagnac darmowe dzwonki albo jakies tapetki do tego fonika??bylbym bardzo wdzieczny o kontakt... najlepiej e-mail.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    zombek23 pisze: 2003-04-27 23:40
    Jestem wlascicielem nokii 3510 i jestem z niej bardzo zadowolony-uzywam go dosc regularnie a laduje baterie co ok. tydzien. Telefon wg.mnie ma 2 wady- nie mozna wysylac wiadomosci MMS i nie mozna kasowac otrzymanych dzwonkow(ciekawe ci sie bedzie dzialo jak zajmie wszystkie 15...).Przydalaby sie tez ochrona tej "mega" duzej skrzynki odbiorczej-nie mozna jej zabezpieczyc dodatkowym haslem.
    0
  • Users Avatars Mini
    zombek23 pisze: 2003-04-27 23:52
    Sprawdzalem skrzynke odbiorcza-naprawde mozna w niej zmiescic 150 smso!!(super rzecz
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2003-05-12 01:01
    Tak czytam Was i wlos mi sie jezy ;-) "Telefon dla dresiaryz" ? to chyba wiekszosc z was to dresy bo chyba wyznajecie: fura, skóra i komora hehehe. Mi telefon sluzy do dzwoniena. Lubie nokie bo maja dobre baterie i proste menu. W telefonie uzywam orocz oczywiscie "dzownienia" SMSow i tyle, nie mam zwyczaju bawic sie nim w autobusie, na wykladzie itp . Nie wiem co to jest GPRS, mam gdzies WAPy, terminarze, stpery i inne duperele. Telefon ma dzwonic, wysylac smsy, bateria ma dlugo trzymac i byc tani i taka moim zdaniem jest ta nokia ;-) Pozdrawiam ludzi normalnych a komorkomaniakom radze wezcie sie chlopaki za nauke :-))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-03 01:45
    Tak jak napisalem w tescie o 3410. Preferuje klawisze z tamtego modelo niz 3510
    0
  • Users Avatars Mini
    kolczatka2 pisze: 2003-06-15 16:46
    Fajniutka obudowa ,dla zwariowanych i zakreconych:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-30 15:40
    Ja niestety nie przekonalem sie do tego modelu. A jak juz pojawila sie N3510i to ten aparat w ogole poszedl w zapomnienie. Zreszta bez sensu byloby go kupowac na dzien dzisiejszy jezeli dostpny jest za niewiele wieksze pienadze jego starszy brat z literka "i"
    0
  • Users Avatars Mini
    znany pisze: 2003-07-05 21:20
    ...a ja go juz uzywam praiwe rok. I moge cos wiecej powiedziec niz wiekszoc tutaj zgromadzonych. Jak na moje uzywanie a mam dosc solidne pakiety minut i smsow to sprawuje sie bdb. Tym bardzoej ze skrzynka na smsy pozwala na istne szalenstwo, to czas rozmow juz na rozladowanej bateri dochodzi do 10 minut. Nie zawiodl mnie jesli chodzi o baterie, a funkcje gprs, organizery itd nie uzywam tak czesto. chodz przydaja sie . I jeszcze jedno. Mial kilka porzadnych upadkow, i zostaly tylko drobne zadrapania - jest po prostu git! i jak narazie nie spieszno mi do 3510i, w ogole to nie widze teraz lepszego telefonu do moich wymagan. Mam wszystko. Polecam ,,,
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert542 pisze: 2003-07-20 22:46
    Jak on obsluguje MMSy jak ma jednokolorowy wyswietlacz????????????
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalpf pisze: 2003-07-21 20:38
    bez komentarza
    0
  • Users Avatars Mini
    mlody prawiczek pisze: 2003-10-01 21:44
    hmm... ja chce sobie to kupic...
    0
  • Users Avatars Mini
    the_antipop pisze: 2003-10-04 20:56
    mam dylemat nie wiem który tel kupić N3330, N3510,Siemens c45, czy Sony J70 - nokie sa po 6 dych a reszta po złotówce... prosze o obiektywne opinie :) a propos dresiarstwa moze ja sie nie znam na telefonach ale podniecanie sie zbednymi funkcjami to jest dresiarstwo, TELEFON SŁUŻY DO DZWONIENIA I SMSÓW a reszta to bajery...
    0
  • Users Avatars Mini
    Diamantez pisze: 2003-10-07 15:30
    the_antipop: Ja wybrałbym Siemensa C45. Głównie z powodu złych opinii telefonu Sony J70 i mojej niechęci do produktów Nokii :) Najlepiej ustal na jakich parametrach będzie Ci najbardziej zależeć i porównaj te telefony :) A co do dresiarstwa... tutaj mogę się zgodzić bo są różni ludzie. Proponuję zapoznać się bliżej z telefonem z kolorowym wyświetlaczem, a później mówić cokolwiek na ten temat :) Ja już za żadne skarby nie zmieniłbym koloru na LCD. Co do polifonii to jeśli komuś nie śpieszy się do utracenia telefonu to i tak najlepiej jest wyłączyć dźwięk ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    sylwek13 pisze: 2003-10-23 21:11
    tEN TELEFON JESST OKI ALE MA JEDNAK WADY BO JEST TAKI TROCHE DZIWNY A PO ZA TYM JEST SPOKO DA SIĘ GO MIEĆ
    0
  • Users Avatars Mini
    piotrek1313 pisze: 2003-10-24 22:35
    da sie albo sie nie da ja go mialem i nie bardzo chce do tch czasow wracac co innego 3510i kolor duzo daje!
    0
  • Users Avatars Mini
    gucios pisze: 2003-11-13 23:36
    Zasadniczo to ten aparat jest fajny tylo jedyna wadą jest fakt iż niestety nie posiada kompozytora ( bardzo ubolewam nad tym faktem ) . Sam aparat jest cool choć z lekka wymaga dopracowania ...
    0
  • Users Avatars Mini
    luck pisze: 2003-11-27 23:26
    Witam - mam ten aparat od roku. Kupiłem, bo był najtańszy, ale w sumie - całkiem OK. Bateria bez zarzutu, jakość rozmów też OK, czytelny wyświetlacz. Oczywiście daleko jej do modeli nowoczesnych, bajeranckich itp., ale dla "szarego zjadacza chleba" może być (i jest tania). Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    luck pisze: 2003-11-27 23:29
    PS - w wielu komentarzach czytam "dla dresiarzy". Posiadam 3510, a wspomnianym nie jestem. I słusznie ktoś tu kiedyś już napisał - "dresiarzom" nie wypada nosić takiej "taniochy" :) Jeszcze raz pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    WojtekX pisze: 2003-12-15 01:24
    luck: nie ma reguł bez wyjątków :) A tak na serio mój starszy też ma 3510, a dresem na bank nie jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    mat-lis pisze: 2004-11-06 16:32
    MMS w tym telefonie to porażka. podobają mi się obudowy świecące. szkoda że nie ma javy. jakby była to byłby to najlepszy telefon z czarno-białym wyświetlaczem
    0
  • Users Avatars Mini
    Hans Kloss pisze: 2005-01-24 21:01
    dwa lata w kieszeni - ani jednej awarii, dresiarz ze mnie żaden
    0
  • Users Avatars Mini
    RaffiX pisze: 2005-03-19 15:22
    Skąd takie przekonanie u wszystkich, że nokia jest dla dresiarzy? :D Sam ją mam, ale dresem nie jestem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin b pisze: 2005-05-30 18:08
    ładny telefon :)!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    nofate pisze: 2006-03-10 16:35
    Takie samo badziewie jak 3510i.
    0
  • Users Avatars Mini
    iceman76 pisze: 2006-08-06 20:47
    3510i byl o niebo lepszy i bardziej dostepny (cena) w tamtych czasach niz inne telefony z kolorowymi wyswietlaczami to duzy plus
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: