Test Nokia 6820

Recenzje
Opinie: 114

Nokia wprowadziła niedawno na rynek dwa zupełnie nowe modele telefonów. Od innych słuchawek na rynku odróżnia je przede wszystkim zastosowanie w nich pełnej klawiatury QWERTY. Jednocześnie użytkownik telefonu może także korzystać ze zwyczajnej klawiatury numerycznej. Do testowania w naszej redakcji trafił model 6820, czyli ten lepiej wyposażony z pary nowych modeli (druga słuchawka to model 6810).

6820 to trójzakresowy telefon GSM, wyposażony w obsługę szybkiej pakietowej transmisji danych EDGE. Posiada on wbudowany aparat fotograficzny oraz obsługuje technologię Bluetooth. Telefon jest rozwinięciem modelu 6800.

Wygląd

Zastosowanie pełnej klawiatury wpłynęło oczywiście na wygląd telefonu. Projektantom Nokii udało się jednak tak zaprojektować słuchawkę, by na pierwszy rzut oka nie zdradzała obecności klawiatury QWERTY. Dostęp do niej uzyskuje się poprzez otwarcie klapki, którą jest cała klawiatura numeryczna. Otwarcie klapki powoduje też, że obraz na wyświetlaczu zostaje obrócony o 90 stopni i przystosowany do korzystania z klawiatury. Klawiatura posiada normalny układ QWERTY znany z komputerów PC. Posiada także klawisz enter, spację oraz przyciski specjalne, służące m.in. do uzyskania polskich znaków językowych. Klawiatura działa bardzo dobrze, klawisze zostały tak rozmieszczone, że trudno przypadkowo wcisnąć dwa klawisze jednocześnie. 

Jak już wspomniałem z zamkniętą klapką klawiatury telefon prezentuje się normalnie. Choć wprawne oko zauważy, że telefon posiada dodatkowy klawisz funkcyjny ponad wyświetlaczem. Jest on wykorzystywany po otwarciu klapki i zmianie położenia obrazu na wyświetlaczu. Poza tym telefon posiada standardowe klawisze numeryczne, klawisze zielonej i czerwonej słuchawki oraz przyciski funkcyjne pod wyświetlaczem. W porównaniu z innymi modelami brakuje klawiszy głośności znajdujących się zawsze z boku słuchawki. Regulacji głośności dokonuje się teraz w menu przy użyciu zwykłych klawiszy.

Telefon waży 100 gramów, a jego wymiary to 107 x 47 x 20 mm. Z jego prawej strony znajduje się port podczerwieni natomiast na dolnej krawędzi umieszczono Pop-port służący do połączenia dodatkowych akcesoriów. Z powodu zastosowania otwieranej klawiatury niemożliwe stało się stosowanie wymiennych paneli i obudów. 


Wyświetlacz

Niestety Nokia z uporem stosuje w swoich telefonach te same przestarzałe wyświetlacze. Wyświetlacz, który zastosowano w Nokii 6820 pojawił się w pierwszym telefonie fińskiego producenta już ponad 3 lata temu. Od tego czasu wiele się na rynku zmieniło, m.in. upowszechniły się wyświetlacze pozwalające wyświetlić 65 tysięcy kolorów, a wielu producentów oferuje już słuchawki z jeszcze lepszymi ekranami. Nokia natomiast wciąż oferuje wyświetlacz z 4 tysiącami kolorów o słabym kontraście. Jego rozdzielczość to 128 na 128 punktów. Przy silnym słonecznym świetle ciężko cokolwiek na nim dostrzec. Wyświetlacz to najsłabszy punkt tego telefonu.

Bateria

Telefon jest standardowo wyposażony w baterię o pojemności 850 mAh (symbol BL-5C). Bateria jest umieszczona w specjalnej klapce, która przykrywa tył telefonu. Rozwiązanie to ma swoje zalety, bowiem wymiana baterii nie wiąże się z konicznością wymiany klapki, lecz ma także wadę. Po krótkim czasie bateria zaczyna minimalnie poruszać się wewnątrz klapki, co można odczuć podczas potrząsania telefonem. W takiej sytuacji pomaga unieruchomienie baterii poprzez włożenie pod nią złożonego kawałka papieru.
Telefon wytrzymuje bez ładowania około 85 h, przy założeniu wykonywania około 30 minut rozmów na dobę oraz odbieraniu 50 wiadomości SMS. Intensywne korzystanie z Bluetootha może skrócić czas pracy baterii nawet poniżej 24 h.

Książka telefoniczna

Telefon posiada książkę w której może zostać zapisane do 1000 pozycji. Tradycyjnie już każda pozycja może zawierać po kilka numerów telefonów oraz pola tekstowe takie jak adres pocztowy czy e-mail. Dodatkowo każdy kontakt może zostać wzbogacony o ID w usłudze Moja Dostępność. Jest to usługa oparta o Mobile Instant Messaging System, która komórkowym odpowiednikiem komunikatorów takich jak Gadu-Gadu czy ICQ. Aby z jednak z usługi korzystać konieczne jest uruchomienie jej przez operatorów, a dotychczas żaden tego nie zrobił .
Wszystkie kontakty są przechowywane w dynamicznej pamięci telefonu, która liczy sobie 3,5 MB. Każdy kontakt może zostać zaliczony do jednej z pięciu grup, które posiadają własne logo oraz sygnał przychodzącego połączenia. Telefon oferuje także możliwość dołączenia do każdego kontaktu zdjęcia, które telefon wyświetli gdy nadejdzie połączenie od tej osoby. 50 pozycji z książki telefonicznej może być także wybierane głosowo.

Wiadomości i poczta elektroniczna

Telefon obsługuje standardy SMS, EMS (tylko w standardzie Nokii), MMS oraz posiada wbudowanego klienta e-mail. Pisanie wszelkich wiadomości może następować przy wykorzystaniu pełnej klawiatury, lub w zwyczajny sposób przy wykorzystaniu polskiego słownika T9. Oczywiście pisanie przy użyciu zwykłej klawiatury jest dość szybkie i wygodne, choć początkowo trzeba się do niej przez jakiś czas przyzwyczajać.
Wiadomości SMS i MMS-y działają bardzo dobrze, poza jednym błędem w oprogramowaniu. Telefon, który otrzymaliśmy (soft w wersji 3.70) nie mógł zapisywać zdjęć, które nadeszły MMS-em. Błąd ten zostanie zapewne rozwiązany w kolejnych wersjach oprogramowanie telefonu.
Telefon posiada także licznik wysłanych i odebranych SMSów wraz z listą telefonów na które wysłaliśmy wiadomość. Jeśli otrzymujemy dużo wiadomości to powinna zainteresować nas funkcja nadpisywania wiadomości, czyli zastępowania starszych wiadomości w pamięci telefonu nowszymi, dzięki czemu nigdy nie dochodzi do przepełnienia pamięci.
Klient e-mail jest dość wygodny, obsługuje zarówno konta POP3 jak i IMAP4. Obsługuje także autoryzację serwera SMTP. Niestety nie ma możliwości przeglądania jakichkolwiek dołączonych do wiadomości załączników, nawet tekstowych. Bardzo ogranicza to możliwości jego wykorzystania.


Kamera

Kamera zastosowana w Nokii niestety nie zachwyca. Jest to taki sam model jak zastosowany w Nokii 7250, z tym, że wzbogacony o możliwość nagrywania filmów. Aparat posiada matrycę z 0,1 miliona punktów, która może wykonywać zdjęcia w rozdzielczości 355 na 288 punktów. W porównaniu do bardzo powszechnych kamer VGA, ta wypada bardzo blado. Oferuje oczywiście kilka trybów fotografowania m.in. nocny i portretowy, lecz w każdym z nich zdjęcia wyglądają stosunkowo kiepsko. Aby zdjęcie było do zaakceptowanie konieczne jest wykonanie go przy bardzo dobrym oświetleniu.

Kamera nagrywa filmy z dźwiękiem o długości ograniczonej jedynie ilością wolnej pamięci telefonu. Film o długości 1 minuty zajmuje w pamięci około 200 KB.
Wszystkie wykonane zdjęcia i filmy możemy wysyłać przez podczerwień, Bluetooth i MMS-y. Mi szczególnie przypadłą do gustu możliwość wysyłania wiadomości MMS wzbogaconych o wideoklipy, jest to bowiem dużo efektowniejsze niż statyczne zdjęcia.
Telefon posiada także prosty edytor zajęć, który pozwala na wzbogacenie ich o ramki lub dołączenie kolorowej grafiki.

Dźwięki

Jeśli chodzi o dźwięki to także nic nie zmieniło się od czasu wcześniejszych modeli np. 6100 a telefon obsługuje 16-głosową polifonię. Dźwięk dzwonków jest dobry, choć wiele brakuje mu do telefonów obsługujących polifonię 40-głosową.
Telefon został także wyposażony w dyktafon, który pozwala na nagrywanie dźwięków lub prowadzonych rozmów telefonicznych. Maksymalna długość jednego nagrania to 1 minuta i 40 sekund. Nagrań może być tyle, na ile starczy miejsca w dynamicznej pamięci telefonu. Każde nagranie może zostać przesłane MMS-em lub może być także wykorzystane jako dzwonek.


EDGE, Internet i Bluetooth

Nokia jest wyposażona w obsługę EDGE, czyli najnowszego standardu pakietowej transmisji danych. Teoretycznie przy użyciu tego telefonu można uzyskać połączenie nawet do 177 kbit/sek. Oczywiście są to dane teoretyczne, bowiem w rzeczywistej sieci GSM takich prędkości raczej nie da się uzyskać. EDGE jest rozwinięciem technologii GPRS, którą telefon także obsługuje. W przypadku połączenia pakietowego telefon nawiązuje połączenie EDGE lub GPRS zależnie od możliwości sieci.
Wbudowany w telefonie moduł Bluetooth działa bez zastrzeżeń. Bez problemu można używać bezprzewodowego zestawu słuchawkowego. Także połączenie z komputerem i innymi telefonami działa dobrze, a jest to bardzo przydatne bowiem poprzez Bluetooth możemy przesyłać zrobione aparatem zdjęcia i filmy.
Telefon jest także wyposażony w obsługę standardu WAP 2.0 oraz posiada wbudowaną przeglądarkę stron standardu xHTML. Do połączenia z komputerem służy natomiast dołączone do telefonu oprogramowanie Nokia PC Suite. Można także skorzystać z innych programów takich jak np. Oxygene Phone Manager, pod warunkiem, że jest to najnowsza wersja, bowiem wcześniejsze nie współpracują prawidłowo z tym telefonem.

Inne funkcje

Warto wspomnieć jeszcze o kilku funkcjach telefonu. Bez zmian zostały pozostawione Profile, które pozwalają na dostosowanie zachowania telefonu do warunków otoczenia. Do dyspozycji użytkownika pozostaje profil Ogólny i 5 dodatkowych profili, wszystkie w pełni konfigurowalne.
Także blokada klawiatury funkcjonuje tak, jak w starszych Nokiach. Może się ona uruchamiać automatycznie po określonym czasie nieskorzystania ze słuchawki. Użytkownik ma także możliwość wprowadzania kodu, bez którego odblokowanie klawiatury nie będzie możliwe.
Telefon jest standardowo wyposażony w 5 gier Java. Są to: Bowling - prosta gra w kręgle, Water Rapids - wyścig łódką przeciw prądom wartkiej rzeki, Backgammon, Bogunce - toczenie piłki pomiędzy przeszkodami oraz moja ulubiona gra - Chess Puzzle, czyli szachy w których nie rozgrywa się całych partii, a jedynie końcówki, w których przeciwnika należy zamatować w 1, 2 lub 3 ruchach.
Na koniec musze wspomnieć jeszcze o rozbudowanym Organizerze, wyposażonym w kalendarz z możliwością robienia notatek oraz listą spraw do wykonania. Prócz tego telefon posiada jeszcze kalkulator, prosty przelicznik walutowy oraz stoper i minutnik.

Podsumowanie

Ogólnie telefon robi dobre wrażenie. Nie można jednak zapominać o dwóch dość poważnych jego wadach: słabej jakości wyświetlaczu i kamerze. Jest to o tyle istotne, że telefon ten jest przeznaczony raczej dla wymagających i zamożnych użytkowników. Największą zaletą Nokii 6820 są jej niewielkie rozmiary, których niemal nie da się porównać z protoplastą, czyli z 6800. Dla operatorów dużą zaletą nowej Nokii powinna być jej rozkładana klawiatura - to pewne, że osoby korzystające z takiego telefonu będą wysyłały więcej SMS-ów (oraz e-maili) od standardowego klienta sieci. Duży udział nowych usług (typu "data") w przychodach to marzenie większości europejskich operatorów - na razie jest to jednak marzenie niespełnione.

Opinie:

Opinie archiwalne (114):

Komentuj

Komentarze / 114

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    marecki pisze: 2004-05-19 14:32
    Nawet nie głupie maleństwo.
    0
  • Users Avatars Mini
    abdys pisze: 2004-05-19 14:39
    zgadzam sie :) ale jednak jak pojawia sie nowy model i ma aparat to ciagle sie ludze ze bedzie robil lepsze fotki od poprzednikow :-| a tu nie... a zreszta to du duzo pisac ;) do zdjec cyfrowych to Canon 300D to minimum :P
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-05-19 14:47
    wszystko ładnie piąknie , test OK, ale dlaczego nie widać np. menu w tym fonie i innych ciekawych rzeczy , podobne pogaduchy moge sobie przeczytać na stronie nokii badz w ulotce informacyjnej ... telefon zdecydowanie najłądniejszy z Nokii z pełną klawiatórą
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-05-19 16:16
    Nawet nieszczególnie chce się czytać taki teścik który niczym nie zaskakuje. Same odgrzewane funkcje, taka schyłkowa atmosfera. Nokia ewoluuje w nieszczególnie ciekawym kierunku.
    0
  • Users Avatars Mini
    MOrfeusz pisze: 2004-05-19 14:58
    ogólnie bieda. kijowy wygląd, stara technologia wyświetlacza. czekam na coś nowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-19 15:03
    no i jeszcze ten aparat - jaka firma dziś robi w telefonie z wyższej półki taki aparacik - po prostu żenada
    0
  • Users Avatars Mini
    Voyagerek pisze: 2004-05-19 15:10
    Nic szczególnego, kolejny zacofany model Nokii. Wyświetlacz jest stanowczo za słaby - gdzie 65 tys. kolorów, gdzie matryca TFT, że nie wspomnę o niskiej rozdzielczości. Aparat też pozostawia wiele do życzenia. Obecnie w komórkach panuje już od jakiegoś czasu standard 640x480 a tu nadal CIF...dobrze, że można nagrywać filmy. Polifonia 16-tonowa to też nie nowość. Poza tym telefon nie jest taki zły, jakby sprzedawali go po umiarkowanej cenie to spokojnie można wybaczyć te niedogodności, ale Nokia wysoko ceni sobie telefony, więc o niskiej cenie można raczej zapomnieć.
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2004-05-19 15:11
    ogolnie rzecz biorac to nic nowego, odswiezony design. ale i tak aparaty teraz sa tak zaawansowane, ze wiekszosc userow nie wykorzystuje 90% funkcji aparatu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Luiss pisze: 2004-05-19 15:26
    Nic specjalnie nadzwyczajnego. Kiespka jakosc wyswietlacza go praktycznie eliminuje. Stosunkowo slaba bateria. Lipa jak wiekszosc Nokii.
    0
  • Users Avatars Mini
    kataryna pisze: 2004-05-19 15:45
    wszytsko spoko, ale widzialam nokie 6800 po 2 m-cznym uzytkowaniu-obraz nedzy i rozpaczy. wszystko sie rozpada. ciekawe czy i ta jest taka wytrzymala?? hahaha ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-19 15:55
    Gdybym chcial telefon o oryginalnym wygladzie, to kupilbym Xelibri, ktory z zalozenia ma bardziej wygladac, niz byc nowinka techniczna. Nokia w dosc ciekawa forme zapakowala misz-masz nowoczesnego EDGE, klienta email czy rozbudowanego organizera z przestarzalymi elementami jak beznadziejny wyswietlacz czy marniutka polfionia. Sama kamerka jest tez jakims nieporozumieniem. Kilka dni temu Casio wypuscil telefon z matryca 3,2 megapixela, tutaj 0,1... Drugim nieporozumieniem jest bateria, ktora wytrzymuje tyle, ile stare typy bateri Ni-Mh, a od wydawac by sie moglo renomowanego producenta, oczekuje czegos wiecej, niz tego, ze baterie trzeba mocowac jakims papierkiem bo lata... Bardzo ciekawie brzmi tez "obsluga EMS", jednak uparcie tylko w standardzie Nokii. Niewatpliwym plusem jest to, ze w koncu MMSy zyskaly pelna funkcjonalnosc. Przy cenach serwowanych przez te firme i powaznym wadom tej sluchawki to raczej nie wroze jej sukcesu rynkowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-19 16:01
    Zatem jest to juz kolejny test, ktory odkrywa smutna prawde o finskim producencie. Konkurenci rozwijaja swoje modele znacznie szybciej, znacznie lepiej i znacznie przyjazniej. Nokia chyba zapomniala troche o tym, ze na wyrobionej renomie sprzed lat, zbyt dlugo sie nie ujedzie. Kiedys niezrownana prostota obslugi, trafila do innych producentow, niestety to co dobre u innych, Nokia omija szerokim lukiem. Coraz wiecej nowych modeli po prostu rozczarowuje, a na nielicznych modelach (niestety drogich, jak 6230) chyba nie sposob podbic calosci rynku. Czasem az by sie chcialo powiedziec, zeby Nokia wrocila do tego, od czego zaczela - produkcji kaloszy, i zaczela ponownie produkowac telefony, tak dobre, jak robila to kiedys.
    0
  • Users Avatars Mini
    vonski pisze: 2004-05-19 16:31
    Jaki telefon taki test ;-) Aparat dla nikogo, chyba tylko dla takich co chca zaszpanowac czyms nowym i zadko spotykanym, a po kilku miesiacach sprzedac. Po co komu aparat ktory robi takie beznadziejne zdjecia. Nie spomne o wyswietlaczu. Poza tym jak czytam ze w kolejnej Nokii cos sie obluzowuje i lata to mi rece opadaja. Jak to mozliwe zeby najwiekszy swiatowy producent nie potrafil przez tyle lat zrobic telefonu z dopasowana obudowa??? I to jeszcze w modelu gdzie obudowa jest stala i niewymienna?? Zenada. Poza tym nikt nie napisal, ze telefon jest po prostu duzy i ciezki, widzialem go ostatnio w Media przy jakims Siemensie 55 i wygladal jak krotkofalowka ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Biały_ pisze: 2004-05-19 16:38
    Mi ten telefon sie np. podoba! Nie rozumiem ludzi, którzy narzekają na wyświetlacz w tym telefonie! To prawda, że jest przestarzały ale co z tego??????/ Po co wam lepszy??? Przez tyle lat były wyświetlacze mono i jakoś nikt nie narzekał!! A teraz????? W dupach się poprzewracało?? Ludzie ładne wyświetlacze będą miały telefony UMTS bo tego wymagają ale GSM wystarczy w zupełności taki jak tu!! Telefon służy głównie do dzwonienia i pisania smsów( tutaj akurat szczególnie do tego). Więc nie wiem czego chcieć więcej!! Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    Biały_ pisze: 2004-05-19 16:39
    Ącha i chciałem jeszcze powiedzieć, że nie jestem jakimś nokio maniakiem! Sam uzywam telefonu innej firmy! Uwarzam poprostu, że nokia dalej robi dobre telefony! Moze nie tak dobre jak kiedyś ale aż tak źle nie jest!!
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-05-19 17:11
    Telefon całkeim całkiem, ale Nokia nie powinna oszczędzać na aparacie Cif i jeszcze o tak słabej jakości. Przydałby sie wyświetlacz z Nokii np. 7200. Jest on lepszy i po prosatu bardziej kolorowy. Ale jeżeli chodzi o resztę to telefon jest super!
    0
  • Users Avatars Mini
    pepe pisze: 2004-05-19 17:23
    Do wszystkich znawcow telefonow. A ciekawe jaka firma robi na europejski rynek telefony z dobrymi aparatami (nie mowie o UMTS). Bo ja nie widzialem w zadym telefonia aparatu o przynajmniej przyzwoitych parametrach. Nawet SE P900 pomimo ze jest super fonem to aparat ma biedny.
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-19 17:32
    ***Bialy_: Przez tyle lat telewizory tez byly mono, czy jak kto woli czarno-biale :-) Jaki z tego wniosek zatem, ze tak bylo w telefonach? Zaden. Wedle takiego myslenia, mozna powiedziec, ze kiedys nie bylo, GPRS, MMS, WAP albo w ogole telefonu komorkowego, a teraz sie ludziom w dupach przewraca, bo placac za taki telefonik ponad 2000zl oczekuja czegos wiecej, hehe Czy jak mialbys kupic nowy komputer, to tez powiesz ze w zupelnosci wystarcza procesor o predkosci 300Mhz? Przeciez 3 lata temu to byl calkiem dobry procek - ale 3 lata temu...
    0
  • Users Avatars Mini
    nobody pisze: 2004-05-19 17:35
    tragedia!nic nowego jak zwykle zmienili tylko cyferki i kolory !!
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2004-05-19 17:48
    Jakby telefony sluzyly tylko do sms i dzwonienia to kazdy mialby N3210 i bylibysmy w jaskiniach jeszcze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Luki86 pisze: 2004-05-19 18:01
    ***vision ale porownales. telewizor sluzy do ogladania, wiec ma kolorowy wyswietlacz, a komorka raczej do ogladania nie sluzy... 6230 wsadzili pozadny wyswietlacz a telefon trzyma gora 3 dni, cos za cos niestety... Co do kamerki uwazam ze w tym telefonie jest nie potrzebna, jak maja dawac jakies gowno to lepiej niech wcale nie daja... Telefon mi sie ogolnie podoba, stworzony dla maniakow sms:)
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-05-19 18:13
    kurcze ale wy jestescie. to jest telefon dla biznesu a nie do szpanowania pamela anderson na pulpicie. a kamera cif jest zupelnie wystarczajaca zeby wyslac mmsa a po to sa aparaty w komorkach drodzy teoretycy! ci co porownuja ten model z konkurencja niech mi jeszcze pokaza model konkurencji z klawiatura qwerty i o porownywalnych wymiarach
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-05-19 18:15
    drogi Karolu mam pytanie czy probowales polaczyc ta Nokie z palmem i uzywac tej klawiatury do wprowadzania danych do palmtopa przez blutetooth? virtual keyboard w moim ipaq mnie meczy..
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-19 18:16
    ***Luki86: wiesz MMSa ze zdjeciem to chcialbym np. obejrzec, niz raczej domyslac sie co autor mial na mysli rozpoznajac niewyrazne ksztalty, kolory lub pixele ew. walczac ze sloncem i oswietleniem tak aby dojrzec cokolwiek :-)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2004-05-19 18:32
    ogólnie rzecz biorąc to nic nowego i nic specjalnego
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-19 18:50
    Design łądny, kolerek też. Szkoda, że nie dali już lepszego wyświetlacza...Podoba mi się natomiast EDGE, Bluetooth i klient e-mail, który przy klawiaturze QWERTY może być całkiem niezły. Jednak biąrąć pod uwagę cene/jakość to bym go nie kupił. Wolę Nokie 6230 :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    open666 pisze: 2004-05-20 01:48
    znowu te wyswietlacze... czy nokia teraz oddaje rynek walkowerem...? bo co telefon to wieksze rozczarowanie...
    0
  • Users Avatars Mini
    nastik pisze: 2004-05-20 02:47
    Ten telefon to porażka.I to ma byc prpozycja dla biznesmena???Kolorostyka i wykonanie lekko kobiece nie mowiąc o stosunku ceny do mozliwości.Każdy wybrałby Sony Ericssona a nie przepłacał za przestarzałą Nokię(foniki konkurencji za 400-500zł maja lepsze wyswietlacze)Nie rozumiem tej polityki....SE rzadzi:))))
    0
  • Users Avatars Mini
    synek45 pisze: 2004-05-19 20:27
    kiedyś na pewno
    0
  • Users Avatars Mini
    Misiek pisze: 2004-05-19 20:39
    Fajnie wygląda.Ale tylko to bo reszta to kibel:/I ten wyświetlacz!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    _boniek_ pisze: 2004-05-19 21:01
    wyswietlacz (-) kamera (-) rozmiar (+) wyglad (+) EDGE (+/-) - i tak nie ma go u zadnego opa w normalnym dostepie, to po co mi to ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Sebisgsm pisze: 2004-05-19 21:08
    Ogólnie fajny, ale kolorystyka słaba.
    0
  • Users Avatars Mini
    Sebisgsm pisze: 2004-05-19 21:08
    Cieszę się z edge.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-05-19 21:51
    Nieszczególnie mnie pociąga taka klawiatura wolę korzystać z platformy T9 do smsów...
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2004-05-19 22:15
    Osobiscie nie podoba mi sie,a fotki z niej-totalna porażka!
    0
  • Users Avatars Mini
    spacetur pisze: 2004-05-19 22:45
    vision: Mhz nie oznacza prędkości lecz częstotliwość;-))) Odnośnie telefonu: całkiem sprytny i zgrabny lecz wyświetlacz i "fotorobik" pora ładować lepszy w telefony z wyższej półki. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    barracuda pisze: 2004-05-19 23:23
    _boniek_: wydaje mi się, że plus coś kombinował z wprowadzeniem edge.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-19 23:26
    telefonik z rozkładaną klawiaturą nie robi jak dla mnie dobrego smaku, głównie dlatego, że podkreśla trend wprowadzony przez 5510. A wiadomo, do jakiej grupy odbiorców był skierowany wyżej wymieniony telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-19 23:28
    Aha i odrazu dementuje, żeby nie było, że mam coś przeciwko użytkownikom 5510. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-05-19 23:50
    Gumek: reklama w tygodniku the economist z tego tygodnia: "your obvious choice of replacement" i na gorze strony zdjecie Nokii 6310, a pod na dole 6820. Tak wiec twoja teoria nie jest do konca sluszna :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart pisze: 2004-05-19 23:50
    Kolejny badziew Nokii.Szkoda słów ehh
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-05-20 01:39
    ciekawy fon... wygodna klawaitura,, tylko bateria nie jest rewelacyjna.. soft dopracuja i bedzie ok.. a i moza by ponudzic ze radia fm oraz kart mmc nie obslugije (w tym mp3)....
    0
  • Users Avatars Mini
    Gregor pisze: 2004-05-20 01:39
    Taaaa miałem okazje kilka dni potestować szkoda że jakość filmików jest słaba aaa i jeszcze ten skompresowany głos heh prawie nie podobny do prawdziwego ale cóż mała jest i ma rozkładaną klawiaturke :).
    0
  • Users Avatars Mini
    nastik pisze: 2004-05-20 02:48
    A dodam ze miałem 6800....obecnie SE t630 :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    ideal.boss pisze: 2004-05-20 03:30
    jakiś taki dziwny... nie przypadł mi za specjalnie do gustu
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-05-20 03:51
    Telefon nie najgorszy ale bateria do d... 1 dzien z wlaczonym BT to lekka zenada. Pozatym malo efektywnie BT uzywa tzn przekazuje glos na "chama" Erricsony przekazuja sygnal do sluchawki dopiero po wybraniu numeru a ten nawet klikanie klawiszy ;-( , w kazdym razie z HTB-35 ;-(. Wyswietlacz taki sobie , klawiatura "rozkladana" bardzo wygodna i solidniejsza niz w poprzednich tylko ESC mi brakuje , tam jest podswietlenie. EDGE nawet calkiem przyzwoicie funkcjonuje. Generalnie jesli mial bym wybierac (poza oczywiscie T610) to z nowosci polecam Motorole V500 tak jak bylem wrogiem Motek ze wzgledu na ich menu dla "inteligentnych inaczej" to to jest calkiem zjadliwe , super wyswietlacz , dobra polifonia ,BT ma cena przyzwoita , niestety bez EDGE .Wykonanie moglo by byc solidniejsze ale to chyba juz teraz "standard"
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-05-20 03:58
    nastik* zgadzam sie z toba , Ta nokia nawet nie ma w BT SYNCML-a w eryku wystarczy kliknac na telefonie w otoczeniu BT i sie synchronizuje z outlokiem albo ipaq-iem a ten wymaga nieszczesnego nokia suite , szczerze mowiac jeszcze tego nie zrobilem wiec nie wiem czy odpali z "nieoryginalnym" BT na laptopie. Dobrze ze po BT chociaz do katalogow mozna zajrzec ;-) ale cos tak marnie w porownaniu z erykiem. Szkoda ze eryk zostal tak zpauperyzowany ze byle dziunia nosi go jak nokie 3410 bo jednak biznesmeni/snobi/userzy lubia troche snobizmu i miec cos wiecej niz cala reszta.
    0
  • Users Avatars Mini
    bl00dy aka Mario pisze: 2004-05-20 09:30
    beznadzieja! dałem .
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-05-20 11:34
    nie bedziecie go nigdy miec stad ta frustracja
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-21 01:10
    ***pinkbird: jasne, po prostu az nas zzera zazdrosc od srodka, jestesmy sfrustrowani ze nie bedziemy go miec, a wszyscy tak straszliwie o nim marzymy, snilismy o nim po nocach, a kiedy juz jest to zachowujemy sie tak okropnie :D hehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-05-21 02:13
    :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2004-05-21 12:57
    i co z tego ze jest cool jak normalnego zjadacza chleba nie bedzie na nia stac dlugo ponad dwa do trzech lat :/ ale za te dwa lata to bedzie juz przezytek :/ kolejny nie wypal nokii a ostatnio jest ich max wiele :/ a pozatym ten teleofn jest brzydki ;/ bardziej juz mi sie podoba 6800 od tego brzydactwa :/ no i wyswietlacz 4 tys kolorow :/ to juz calkowita paranoja :/ co za kretyna maja ktory za takie cos odpowiada odrazu bym go wyrzucil :/ przecierz nokiaa traci wszytskich swoich klijentow przez to ze zawsze zorbi dobry telefon z kolorywm wyswietlaczem ale raz jest drogi a dwa wyswietlacz to juz przezytek :/ co im by sie stalo jak by zamontowali ten 65 tys wyswietlacz :/ juz samsung w swoim c-100 zamontowal :/ i jakos jego telefon sprzedaje sie jak swieze buleczki :/ niech nokia nie patrzy na to ze ma nazwe NOKIA bo to do niczego nie znaczy ludzie nie beda chaly dosc drogiej kupowac jesli u konkurencji maja lepszy sprzet za rozsadniejsza cene!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-05-22 12:32
    Podoba mi się pomysł z rozkładaną klawiaturą :) Nie za bardzo podoba mi się kolorystyka tego modelu, wolałbym inny kolor. Wyświetlacz pozostawię bez komentarza, Nokio obudź się wreszcie! Z funkcji podoba mi się licznik wysłanych SMSów, przydałaby mi się ta funkcja :-) Jak na razie nie widzę w żadnym telefonie następcy mojej 6310i :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Nastik pisze: 2004-05-22 17:51
    Markus:masz racje z tą pauperyzacją t610,maja go obecnie takze ludzie którzy mówią:głupi ten joystick,wole nokię,a co to Bluetooth, i tym podobne :))) nie mam tu zamiaru naśmiewac sie z fanów nokii,natomiast wiem ze kazdy kto kuma cokolwiek wiecej w zwiazku z komórą poza ''zadzwoń i sms'' wybierając SE nie wróci do innej marki a jeśli spróbuje to boleśnie to odczuje :)))..Pozdrawiam wszystkich fanów GSM!!! :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Nastik pisze: 2004-05-22 17:54
    Po prostu SE ułatwia wiele rzeczy,Nokia za to utrudnia i rzada ogromne sumy za swój przestarzały technologicznie sprzęt wciskając po raz kolejny wyswietlacze 4096 dla biznesu który nawet w prepaidach niedługo przestana być podstawą:)
    0
  • Users Avatars Mini
    kamikaze pisze: 2004-05-23 00:24
    ale wyswietlacz i aparat to totalna porazka!!!czemu oni to robia?Nawet taniutka motorola c550 ma aparat vga...
    0
  • Users Avatars Mini
    ssteczek pisze: 2004-05-23 23:27
    a tam pisac mozna duzo,ale po co. NOKIA ZCHODZI NA PSY
    0
  • Users Avatars Mini
    Matts pisze: 2004-05-25 11:50
    ssteczek: zgadzam sie z twoim zdaniem, nokie robia sie coraz brzydsze i gorsze
    0
  • Users Avatars Mini
    psychoLOG pisze: 2004-05-28 13:24
    nokia sie ostatnio opierda...a wypuszcza coraz to wiecej nowych telefonow ktorre nie maja w sobie nic ciekawego no i jak zwykle za gruuuuba kase...
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-05-30 13:23
    nokia wedlu mnie sie zacofuje i to widac golyym okiem ja w zyciu juz nie kupie noki a ta nokia jest najlepszym tego przykladem ze nokia jest telefonem dla ludzi bez gustu
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymek pisze: 2004-05-31 23:24
    @ Kamikaze - N6820 ma aparat wbudowany i nagrywanie video.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymek pisze: 2004-05-31 23:25
    Hmm... 6820 jest juz telefonem zdecydowanie dla pań. Jest lżejszy od 6800,podoba mi się w nim wyprofilowana wklęsłość na kciuka,która pomaga,gdy chcemy złożyć klapkę. Joystick jest 5 kierunkowy + jeszcze jeden klawisz na górze. Jak na kolejnego następcę 6800, to brak lepszego wyświetlacza i obcięcie radia,zmniejszenie ilości pamięci,to duże minusy. Może cieszyć: bluetooth,EDGE,funkcje głosowe, trójsystemowość,XHTML, wybieranie i funkcje głosowe, Blackerry,dyktafon. Więcej jest jednak funkcji z których przeciętniak nie będzie korzystał
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymek pisze: 2004-05-31 23:30
    No i ta bateria 850mAh :-((
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-06-07 21:00
    ja tam go niechce juz widze jak mi sie urywa klapka przy pierwszym upuszceniu po pijaku. balbym sie go barc gdzies na jakies picie
    0
  • Users Avatars Mini
    brody pisze: 2004-06-13 19:47
    jupi!!!!!!!!!! bede moze mial ten telefon za 2 tygodnie!!!!!!!! ponoc jest tani w niemczech!!!! wlasnie tam sie po niego wybieram!!!!!!!! napisze co o nim sadze i jakie wrazenia za 2 tyg jak go bede mial!!!!! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2004-06-15 18:54
    Jestem po miesięcznym użytkowaniu tego telefonu - podtrzymuję swoją opinię - jest to wyjątkowe badziewie :( Najgorsze , że bateria przy dośc intensywnym wykorzystywaniu nie trzyma nawet 1 dnia :( Wczoraj się ot ym przekonałem dość boleśnie, gdy po 17 zabrakło już bateryjki, mimo, że rano była w pełni naładowana. Inne poważne wady telefonu to kiepski plastik, fatalny wyświetlacz i kamera, która robi zdjęcia z jakością denną i poniżej dna. NIE POLECAM!
    0
  • Users Avatars Mini
    polhub pisze: 2004-06-17 01:13
    ciekawy telefon ! ale napewno drogi ! STANIEJE !
    0
  • Users Avatars Mini
    polhub pisze: 2004-06-17 01:14
    NOKIA 6820 nowość to nowość ! Nowości są zawsze super ! -=POLECAM=-
    0
  • Users Avatars Mini
    polhub pisze: 2004-06-17 01:15
    JEST coool !
    0
  • Users Avatars Mini
    polhub pisze: 2004-06-17 01:17
    kupuj ten telefon! NAPERAWDĘ warto !
    0
  • Users Avatars Mini
    fiSz pisze: 2004-06-17 15:00
    Telefonik dosyc smieszny z tymi calymi klawiszami, dobrych tylko dla sms maniakow.A tak poza tym to niestety kolejny raz nokia wsadzila slaby wyswietlacz(4096 kolorow) taki jaki mialem w 6610, ktora wydana byla jakies dwa lata temu:( Nawet dobry aparat bylby slabym dodatkiem skoro wyswietlacz nie dawal by rady przy slabej rozdzielczosci:( Powinno byc conajmniej 65tys.kolorow+ dobra rozdzielczosc a tak jest to kolejna nokia z paroma udziwnieniami i slaba technologocznie...szkoda ze nokia robiac nowe modele mysli tylko o klientach biznesowych i tylko w najdrozszych modelach stosuje ekraniki 65k i dobre aparaty:( Reszta musi albo zadowolic sie tanimi i cianiutkimi nokiami albbo kupowac sluchawki innych producentow...
    0
  • Users Avatars Mini
    MAXBIKE pisze: 2004-06-19 01:11
    Sama możliwość pisania na klawiaturze super sprawa, ale archaiczny wręcz wyświetlacz....przekreśla jej rynkowy sukces....chociaż niektórzy mogą kierować się tylko tym, że to Nokia....i po prostu kupią gorszy telefon. Nokia to wykorzystuje, jedyny dość dobry telefon nokii to 6600, która też ma wady, jest gruba, że coś strasznego, a kamera o takiej roździelczości nie jest w niczym przydatna. Nokia schodzi....a właściwie zeszła na psy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymek pisze: 2004-06-21 15:22
    @ MAXBIKE,a słyszałeś o Photographerze,który robi zdjęcia o wyższej rozdzielczości dla 6600,SX1,3650,3660?
    0
  • Users Avatars Mini
    adameq pisze: 2004-07-05 16:51
    calkiem spoko telefon posiadam go juz od miesiaca nie narzekam :) a z tym wyswietlaczem to troche przesadzone bo w sloncu jest duuuuuuuuuuuuzo bardziej widoczniejszy niz np. SE T610 !!!!! sam porownywalem ja nie nazekam bardzo dobry telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    BBBOS pisze: 2004-07-08 10:57
    eeeee.....Dziwne....
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-07-15 01:06
    lipa ta nokia ja nie wiem jak ona wam sie moze podobac
    0
  • Users Avatars Mini
    Maxtel pisze: 2004-07-15 15:43
    Miałem go przez 3 dni i naprawde jestem zadowolony z tego telefonu.POLECAM
    0
  • Users Avatars Mini
    Mulder pisze: 2004-07-16 15:57
    gdyby ktos dał mi go w przencie napewno bym był zadowolony :p
    0
  • Users Avatars Mini
    rob9 pisze: 2004-07-21 13:07
    Witam Fajny fonik i niezwykle dopasiony!! A i ceny giełdowe juznie sa najgorsze !!
    0
  • Users Avatars Mini
    mariozapasnik pisze: 2004-07-22 02:43
    Polecam stronki ..... www.symbian.soft.prv.pl ...... lub.... www.polifonia.dzwonki.prv.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-08-01 22:53
    hmm nokia, slaby wyswietlacz, kamera, blutooth i skrzypi jedno co dobre to bateria i ksiazka telefoniczna
    0
  • Users Avatars Mini
    Kisiel pisze: 2004-08-02 01:50
    Ciekawe jak szybko (po ilu rozkładaniach) rozwali się to otwieranie??
    0
  • Users Avatars Mini
    Kisiel pisze: 2004-08-02 01:51
    Jak komus się zniszczy otwieranie, niech pisze po jakim czasie i czy samoistnie czy przez upadek
    0
  • Users Avatars Mini
    Manciarz pisze: 2004-08-02 11:01
    Kolejne malenstwo nokii i kolejne cos na styl 5510 po zlorzeniu super po rozlorzeniu cegla ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2004-08-05 12:50
    ten telefvon wyglada jak zabawaka:
    0
  • Users Avatars Mini
    pudlarz pisze: 2004-08-05 13:43
    nokia the best
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymek pisze: 2004-08-18 19:51
    Powiem coś o serii 6800,6810,6820 Sa to telefony z niewielkimi do siebie różnicami i napewno ustępują Nokii 6230. Chodzi tutaj o np.o: wyświetlacz,kartę MMC,możliwość wyłączenia wygaszacza ekranu i ustawienie własnego. Po co rozwijac serię,skoro nie daje się wyświetlacza 65tyś kolorów? 6820 - brak radia,utrudniony dyktafon (tak jak w 6810 trzeba grzebać w menu),brak klawiszy głośności,bateria,brak wyprofilowania (na palce) przy rozkładanej klawiaturze,utrudnia to otwieranie klapki,pamięć - śmieszna - bo 3,5MB Od następcy 6800 i 6810 mozna by wymagać ulepszenia tych w/w funkcji. Jest wreszcie w 6810/6820 blokada klawiry i BlackBird i in. Obrazki można (w 6810/6820) wysyłać przez IR lub bluetootha do "kompatybilnych telefonów" - są to zapewne 3200,6220, 6230, 7200 i 7600 i komputera. Teraz bym nie kupił takiego następcy 6800,bo jest to żenada :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-08-25 17:25
    troche archiwalny sprzet jak na dzisiejsze czasy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kwiatek pisze: 2004-10-26 16:46
    Ten telefon jes super! Poprzednie modele (6800 i 6810) bez aparatu, dużo za wielkie, A 6820 jest w sam raz. W końcu dobry telefon Nokii ( nie licząc starego 6310i i nowego, ale drogiego 7610) Gratuluję!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mat-lis pisze: 2004-11-05 12:05
    telefon mi się bardzo podoba spowodi dużej ilości funkcji i qwerty gdyby tylko cena spadła do 700-800 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    cet pisze: 2004-11-29 20:07
    najfajniejszy fonik na rynku jak dla mnie super rozwiaznie z klawa niech cena na allegro za nowke spadnie do 500 to biore :) BTW mat-lis za 800 sa nowki na allegro na gwarancji :)
    0
  • Users Avatars Mini
    cet pisze: 2004-12-04 01:11
    w max profit II od 180 brutto :) bedzie moj :D
    0
  • Users Avatars Mini
    F117 pisze: 2004-12-06 22:10
    Witam wszystkich !!! Tak się składa że sprzedaję telefony klientom biznesowym. A więc takim dla których ten telefon jest stworzony. Klienci biznesowi nie chcą rewelacyjnych wyświetlaczy, aparatów ani innych bajerów. Byliby szczęśliwi jakby dostali od Nokii model 6310i albo jego nastepcę. Ja uważam że N6820 jest to bardzo dobry telefon dla moich klientów. Czegoś takiego szukali. A jest tańszy od N6230 który szumnie został ogłoszony nastepcą N6310i. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    kondor pisze: 2005-01-08 08:02
    6820 jest do D*** aparat 355x288 a na dodatek ma 4096 kolorów na szczęście nokia ma następce wygląd ten sam tylko , że ma 65000 kolorów i aparat 640x480 a cena pewnie będzie strasznie wysoka
    0
  • Users Avatars Mini
    eXiDe pisze: 2005-01-11 11:31
    Hmmm ludzie, głupi już jestem. Który fon wybrać 6600, 6230 czy właśnie tego fona - 6820? Pozdrowionos.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafau pisze: 2005-01-16 19:08
    nie rozumiem, po co dawac kiepskiej jakosci aparat cyfrowy w biznesowym telefonie zamiast kontynuowac wbudowane radio? ps. czy da sie cos zrobic z ta bateria, wymiana?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bronzo pisze: 2005-02-04 18:10
    Telefonik jest naprawde spoko wiem wyświetlacz nie za dobry i ten aparat ale nie o to chodzi. Telefon ma służyć do dzwonienia i w moim przypadku do pisania mnóstwa smsów :). Po co komu dobry aparat w telefonie biznesowym. Biznesmen kupi cyfre żeby mieć dobre zdjęcia. Według mnie podstawą w telefonie jest szybki soft a ten właśnie taki posiada w przeciwieństwie do ch**** i wolnej nokii 6600.
    0
  • Users Avatars Mini
    _stefan_ pisze: 2005-02-05 16:13
    Własnie to po co wciskaja ten "aparat":| Wyswietlacz 4096 chyba lipa to pierwsza motka t720 ma lepszy :|
    0
  • Users Avatars Mini
    t98t pisze: 2005-02-15 14:14
    kazdy telefon w tym stylu sie psuje bardzo szybko
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2005-02-24 19:31
    biorąc pod uwagę ostatnią promocję Plusa zastanowię się chyba nad tym modelem
    0
  • Users Avatars Mini
    ChairMan pisze: 2005-03-02 13:30
    Ciekawe kiedy bedzie w Max Profice za 1,22 zl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    RaffiX pisze: 2005-03-19 15:28
    Fajny telefon :) Dobrze, że ma kamerę, której nie miał jego poprzednik (6800) :) Wygląda także od tamtej o wiele lepiej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Golas pisze: 2005-04-07 13:35
    Po co taki aparat w telefonie jak zdiecia i na komputerze i na telefonie wygladaja beznadziejnie? rozumiem ten słaby wyswietlacz jak by foto na kompie wychodziło dobre, a tu ani na jadenym a ni na drugim nie widac dobrze co jest na zdieciu. Juz lepiej z tymi zdieciami wychodzi T610 bo przynajmniej widac cos na wydwietlaczu, a na kompie to jenen ... ekhm..no :) 3majcie sie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Golas pisze: 2005-04-07 13:39
    a juz wiem w sumie po co ten aparat - po to zeby producent miał mniejsze wyzuty sumiemia ze dał cene zadowalajaca , ale tylko dla niego :]
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-05-17 17:08
    szału nie robi, ale za jakiś czas jako tani fon... będzie ok
    0
  • Users Avatars Mini
    duch(kacper) pisze: 2005-05-24 23:19
    mialem zamiar go kupić ale jednak nie...
    0
  • Users Avatars Mini
    grocik pisze: 2005-07-15 12:54
    telefon byłby super, gdyby nie wyświetlacz i aparat
    0
  • Users Avatars Mini
    grocik pisze: 2005-07-15 12:56
    miałem 5510, więc wiem co to znaczy pełna klawiatura w telefonie dla kogoś kto wysyła dużo SMS... Na szczęście jest już teraz 6822, niestety ciężko go dostać
    0
  • Users Avatars Mini
    faynie pisze: 2005-09-21 17:27
    Tez mialem n 5510 - i tera bardzo za nia tesknie (mam obecnie set160). jak sie wkurze, to sobie kupie te 6820 :) ***Grocik - a co takiego ma ta nokia 6822 ??
    0
  • Users Avatars Mini
    timo pisze: 2006-01-17 13:42
    mam 6820 i nie moge znalesc inst. do wymiany obudowy pliss o pomoc !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2006-03-05 18:20
    Telefonie zły nie jest mam go i sprawuje się bardzo dzobrze. Ale wady też ma np. W takim telefonie jak ten nie powinien być taki "słaby" aparat. Ale do robienia zdięć przeznaczone aparaty. W telefonie to tylko dodatek :).
    0
  • Users Avatars Mini
    nofate pisze: 2006-03-08 19:03
    Pełna klawiatura w telefonach komórkowych to porażka, już to go dyskwalifikuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Misiek pisze: 2006-10-24 17:37
    Ale wy ludziska narzekacie.Ze slaby wyswietlacz, aparat, malo pamieci, kijowa polifonia. Do zdjec to ja mam cyfrowke, do muzyki mp4. Telefon zostal wymyslony do pisania i dzwonienia, a nie do szpanu. Chcialem kupic N6630, jednak zdecydowalem sie na ten. Dlaczego? Bo jest tanszy, za qwerty, i za to, ze jest maly i wcale nie taki brzydki. Wiec jesli ktos kupuje tewlefon z byle jakim aparatem, to widocznie stac go na cyfrowke i nie zalezy mu na szpanie. Do mnie ta n powinna dojsc dzis lub jutroPzDr
    0
  • Users Avatars Mini
    MirAss pisze: 2007-08-17 00:02
    Jest już godny następca 6820, niestety ciężko dostępny bo drogi:( E70 prezentuje nam wspaniały kombajn multimedialny, duży i dobry wyświetlacz 265k kolorów, aparat 3,2mpix, organizer, klawiatura qwerty, odtwarzacz mp3, gniazdo na karty pamięci, i dość przełomowe w telefonach lan i wifi umożliwiające komunikacje z komputerem. Telefon godny poświęcenia wypłaty:P
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: