Rozpoczęła się kampania promująca Nokia Music Store w Polsce. Kampania, prowadzona w Internecie, prasie oraz radiu, potrwa do końca lipca br.
Rozpoczynająca się kampania ma na celu zbudowanie świadomości Nokia Music Store oraz bezpośrednie zainteresowanie sklepem i zachęcenie do skorzystania z jego bogatej oferty. Prowadzone w jej ramach działania obejmują przede wszystkim Internet, a w szczególności portale muzyczne, ogólnoinformacyjne oraz serwisy społecznościowe (np. Megatotal, Open.fm, Myspace.pl, Onet.pl). Ponadto firma utworzyła dedykowany kanał dostępny pod linkiem www.youtube.com/nokiapoland, gdzie można znaleźć informacje dotyczące zarówno sklepu muzycznego, jak i innych produktów i usług prezentowanych przez Nokia Poland. W ramach działań promocyjnych Nokia sponsoruje również portal MiastoMuzyki.pl.
Prowadzona kampania obejmuje swoim zasięgiem także prasę muzyczną, młodzieżową i lifestyle’ową (np. Playboy, Joy, Machina, Teraz Rock) oraz stacje radiowe. Działaniom wprowadzającym Nokia Music Store na polski rynek towarzyszyć będą także liczne konkursy, w których nagrodami będą telefony Nokia 5800 XpressMusic oraz vouchery na zakup muzyki w Nokia Music Store
„Nokia Music Store oferuje polskiemu konsumentowi ogromny katalog muzyczny, dostępny zarówno przez komputer, jak i telefon komórkowy. Działania marketingowe wspierające Nokia Music Store kierujemy do ludzi, których interesuje muzyka i którzy chcą mieć do niej dostęp niezależnie od miejsca i czasu” – powiedział Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland.
Globalna kreacja kampanii została zaadaptowana na rynek polski przez JWT Warszawa. Banery internetowe przygotowała agencja interaktywna Wunderman, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.