Nokia promuje bezpłatną nawigację w swoich telefonach

Newsy
Żródło: Nokia
Opinie: 0

Nokia rozpoczęła kampanię promującą darmową nawigację samochodową i pieszą w telefonach Nokia. Użytkownicy 17 modeli Nokia mogą korzystać z niej bezpłatnie po pobraniu i zainstalowaniu na swoich telefonach najnowszej wersji Ovi Map, dostępnej pod adresem www.nokia.pl/mapy. Działania promujące obejmują telewizję, Internet, outdoor, ambient oraz retail. Kampania realizowana pod hasłem „Wszędzie jesteś u siebie – darmowa nawigacja w telefonach Nokia” potrwa do końca czerwca br.

Rozpoczęta właśnie kampania ma na celu promocję i popularyzację darmowej nawigacji w telefonach Nokia. Podejmowane w jej ramach działania skierowane są do szerokiego grona klientów, w tym aktywnych użytkowników telefonów Nokia, którzy chętnie korzystają z usług online.

Kampania - prócz promowania darmowej nawigacji - informuje także o specjalnej ofercie firmy: klienci kupujący telefony Nokia N97, Nokia N97 mini oraz Nokia 6710 Navigation otrzymają, obok darmowej nawigacji, bezpłatny uchwyt i ładowarkę samochodową. Z kolei do modeli Nokia 5800 XpressMusic, Nokia 5230, Nokia E52 i Nokia E72 dodawany jest bezpłatny uchwyt samochodowy. Ponadto wszystkie telefony wyposażone w najnowszą wersję Ovi Map umożliwiają sprawdzenie najbardziej aktualnych wydarzeń kulturalnych, seansów, etc. w okolicy.

Kampania będzie obecna w następujących mediach: telewizja (stacje z grup TVN, Polsat, Discovery oraz wybrane kanały tematyczne), Internet (działania na głównych portalach internetowych ze szczególnym uwzględnieniem serwisów związanych z turystyką i podróżami, działania do użytkowników Internetu mobilnego, szereg akcji skierowanych bezpośrednio do konsumenta, działania na portalach społecznościowych), kina (sieci Cinema City, Multikino oraz Silver Screen), OOH i ambient (między innymi w biurach podróży i na lotniskach). Informacje o darmowej nawigacji znajdą się również punktach sprzedaży.

Globalna kreacja kampanii została zaadaptowana na rynek polski przez JWT Warszawa. Kampanię internetową przygotowała agencja interaktywna Wunderman, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: