W najbliższy weekend rusza sprzedaż Nokia N8 w wybranych sklepach sieci Nokia Care Point (NCP), a na początku grudnia telefon trafi do sprzedaży detalicznej. Najnowszy smartfon Nokia będzie także dostępny u wszystkich operatorów, jako pierwsi będą mogli zakupić go klienci sieci Orange. Razem ze sprzedażą w NCP rozpoczyna się kampania promująca Nokia N8. Działania obejmują telewizję, Internet, prasę, ambient oraz punkty sprzedaży. Kampania realizowana pod hasłem „Technologia to początek. Włącz wyobraźnię” potrwa do połowy grudnia 2010.
Kampania obecna będzie w następujących mediach:  			telewizja (stacje z grupyTVN i Polsat News, Discovery oraz AtMedia  			package), Internet ( portale ogólnotematyczne i społecznościowe, np.  			YouTube), oraz prasa branżowa i lifestylowa (np. Playboy czy Men’s  			Health). Ponadto działania promujące Nokia N8 można będzie zobaczyć  			także w sieciach kin: Multikino i Cinema City, klubach fitness oraz  			punktach sprzedaży. 
 			Kampanii towarzyszyć będzie konkurs „Nakręceni”, przeprowadzony na  			portalu YouTube. Początkiem konkursu jest fragment filmu, który  			przygotowali Organizatorzy. Zadaniem uczestników będzie nakręcenie  			jego kontynuacji – jeden film skladać się będzie z ośmiu części, a  			każda z nich może mieć osiem sekund. Osiem najlepszych filmów  			zostanie zostanie wyłonionych w ramach głosowania internetowego, a  			najlepszy z nich wybierze Jury. Zwycięzcy otrzymają telefony Nokia  			N8 i będą mogli wziąć udział w profesjonalnych warsztatach  			poprowadzonych przez reżysera Bartka Konopkę, autora nominowanego do  			Oscara „Królika po berlińsku”. 
Globalna kreacja kampanii została zaadaptowana na rynek polski przez JWT Warszawa. Kampanię internetową przygotowała agencja interaktywna Wunderman, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.