13.07 startuje kolejna odsłona nowej oferty na kartę: PLAY Fresh (5 gr/min w pakiecie do PLAY i na stacjonarne, Konto ważne 1 rok po każdym doładowaniu, SMSy za darmo po każdym doładowaniu).
Pomysł kreatywny polega na odwołaniu się do słynnego horroru Jamesa Whale’a z 1931 roku “Frankenstein”. Bohaterem trzech 15 sek. spotów jest potwór stworzony przez dr Frankensteina, który w nieoczekiwany sposób prezentuje ofertę PLAY Fresh. Kreacja printu – szwy chirurgiczne - nawiązuje do historii potwora, który został stworzony z pozszywanych szczątków.
Kampania jest skierowana do wszystkich użytkowników telefonów na kartę.
Timing i nośniki: TV, outdoor, prasa, radio, ambient, Interent
Informacje o autorach: creative directors: Jakub Korolczuk, Ryszard Sroka, creative team: Michael Hansen (art. director), Robert Olszewski (copywriter)
Przedstawiciel Agencji: Anna Byczko (account supervisor), Patrycja Szerszeniowska (account executive)
Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Olga Łobodzińska, Marcin Wieczorkowski, Marek Zaborowski
Dom mediowy: ZenithOptimediaGroup
Czas trwania: 13.07-27.08.2009.
Reklamy TV |