Nowe elementy w ofercie ProPozycja w sieci Idea

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 57

Od 6.10.2003r. do oferty ProPozycja wprowadzone zostały dwa nowe elementy oferty: 

  • Maniak GPRS 

  • Nieskończony Kapitał Minut.

Z usługą Maniak GPRS jej użytkownik otrzymuje dostęp do pakietowej transmisji danych GPRS na następujących warunkach:

  • opłata za korzystanie z WAP - 27 groszy (29 groszy z VAT) za 10kB

  • opłata za połączenia z WWW w godzinach szczytu (8.00-18.00) - 27 groszy (29 groszy z VAT) za 50kB

  • opłata za połączenia w WWW poza godzinami szczytu - 27 groszy (29 groszy z VAT) za 512kB

  • miesięczny abonament za usługę - 5 zł (5,35 zł z VAT)

  • brak opłaty za udostępnienie usług GPRS Maniak!

Dzięki usłudze Nieskończony Kapitał Minut niewykorzystane minuty dostępne w ramach abonamentu przenoszą się na kolejne miesiące aż do momentu deaktywacji usługi. Kolejność wykorzystywania bezpłatnych minut jest następująca:

  1. minuty z abonamentu z bieżącego miesiąca 

  2. minuty dodatkowe przyznane w bieżącym miesiącu (np z ProPozycji) 

  3. niewykorzystane minuty z poprzednich miesięcy 

Od sierpnia 2003 r. abonenci sieci Idea, którym kończy się umowa promocyjna mogą skorzystać z nowej oferty utrzymaniowej "Propozycja". Abonent - poza wprowadzanymi nowościami - może już skorzystać między innymi z takich elementów jak: Dłuższe Rozmowy, Przyjaciel, Trzy i Ja, Twój Kierunek, Wolne Chwile, Sekunda, Pakiety SMS, Nowy Telefon. Ostateczna oferta może się składać z więcej niż jednego elementu (maksymalnie z trzech) - dzięki czemu każdy abonent może otrzymać ofertę indywidualnie dopasowaną do swoich potrzeb. Wybrane przez abonenta usługi będą w okresie promocyjnym świadczone bezpłatnie. Po okresie promocyjnym abonent będzie mógł z nich korzystać zgodnie z aktualnym cennikiem lub na jego życzenie usługa zostanie bezpłatnie wyłączona. Warunkiem skorzystania z oferty bezpłatnych usług jest przedłużenie dotychczasowej umowy o świadczenie usług.

Opinie:

Opinie archiwalne (57):

Komentuj

Komentarze / 57

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pearlaga pisze: 2003-10-09 14:13
    1 minuty z abonamentu z bieżącego miesiąca 2 minuty dodatkowe przyznane w bieżącym miesiącu (np z ProPozycji) 3 niewykorzystane minuty z poprzednich miesięcy jak dlamnie dupiasto to wyglada
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-10-09 14:30
    Fajnie, że jest taka możliwość ale moim zdaniem nie opłaca się w propozycji usługi wartej 2 PLN miesięcznie. Trzeba wybierać i targować się o te najdroższe!
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejm pisze: 2003-10-09 14:50
    Ciekawe ilu abonentów zrezygnowało z usług Idei po przedstawieniu przez firmę "propozycji" pozostania w sieci ???
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-10-09 14:52
    Ja skorzystałem z propozycji na dwóch numerach. Piszę to po raz enty: uważam, że złożono mi bardzo ciekawą propozycję.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejm pisze: 2003-10-09 14:58
    W PWA Plusa pojawiła się Nokia 3300
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-10-09 15:00
    Czegoś tu nie rozumiem... "miesięczny abonament za usługę GPRS Maniak - 5 zł (5,35 zł z VAT)", a potem "Wybrane przez abonenta usługi będą w okresie promocyjnym świadczone bezpłatnie.". Zaraz ktoś napisze, że to po to, żeby uświadomić ile się oszczędza korzystajac z danej opcji w ramach oferty "Propozycja", tyle, że gdyby tak było, to konsekwentnie należałoby napisać dalej, że miesięczny abo dla usługi "Nieskończony Kapitał Minut" wynosi 2 zł netto (2,44 brutto), czego nie uczyniono... Czepiam się, czy to może znowu niesubordynacja GOL-a ?
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2003-10-09 15:19
    spoko, zwlacza gprs maniak wogole jest swietna usluga, a w idea dla firm 256KB wapu kosztuje 0,27netto a 512KB kosztuje 0,5.. to chba najlepsza oferta gprs , no chba ze ktos ma stare taryf ery = ryczalt na wap via gprs (no i coniktozy tuneluja internet)...
    0
  • Users Avatars Mini
    vw9 pisze: 2003-10-09 15:28
    Z tego wszystkiego najlepiej jednak wybrac nowy telefon, tak przynajmniej dla mnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-09 15:30
    Przepraszam ,ale nie rozumiem.Brak oplaty za uruchomienie usugi Gprs Maniak!(wykrzyknik z newsa)A byla(jest ) taka opata????Bo ja korzystam i nic takiego nie pamietam.Czy moze co zle zinterpretowalem?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-09 15:32
    A Gprs Maniak to absolutna rewelacja!Ja korzystam w domu po pracy,bo tam nie mam szans na podlaczenie stacjonarnego,a na poczte,posiedzenie troche na Gol-u i moje ulubione strony to wprost IDEA-lna sprawa.co najmniej 100 punktow za ta usluge.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-09 15:37
    ***ojcze.dyrektorze-masz racje ,oferta utrzymaniowa jest bardzo atrakcyjna.masz darmowa sekunde i dodatkowo pakiet 90 minut do sieci idea.super.podobnie w plusie,mowie to sprawiedliwie.duzo u mnie w rodzinie w Plusie,a jeden od samego poczatku plusa na dolnym slasku.szkoda ,ze ja nie jestem w idei od 2 lat,bo mialbym gprs maniak za darmo.Na marginesie-***Ojcze.dyrektorze dotarl e-mail?bo cos nie jestem pewny.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-09 15:40
    ***vw9-ja bym zdecydowanie postawil na gprs maniak,obnizony abonamnet lub dodatkowe minuty.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-09 15:42
    Juz ostatnie pytanie,bo troche sie rozgadalem.Jak to widza abonenci Ery,tj.program utrzymaniowy? Bo mam bardzo malo znajomych w Erze, a z tego co slyszalem wielu narzeka,ale zastrzegam ,ze nie wiem,wiec tylko pytam.Poza tym zawsze ktos narzeka...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-09 17:03
    IDEO jesli ktos od was to czyta,to uruchomcie mozliwosc wysylania sms SYNAPSIS dla autystycznych dzieci,bo mialo dzialac od 4.10 a nie dziala do tej pory!.probowalem dwa razy i za kazdym razem -sprawdz uslugi operatora...Jak mam sprawdzic???
    0
  • Users Avatars Mini
    radagast pisze: 2003-10-09 19:29
    mam takie pyatanie: czy kapitał minut to tylko dla abonentów korzystających propozycji, czy także pozostali abonenci mogą korzystać z usługi?!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    piokuk pisze: 2003-10-09 19:34
    Dla mnie program Propozycja to jedno wielkie nieporozumienie. Telefon w sieci Idea mam od 27 lipca 2001 r., srednia wysokość rachunków to ponad 150 złotych a oni mi proponują SE T610 za 730 złotych i umowę na 36 miesięcy. Zawierając nową umowę na dwa lata przy NIO 120 mam ten sam telefon za kilkaset złotych mniej. Wcześniej w programie Zostańmy Razem wiedziałem dokładnie ile zapłacę za telefon przy wymianie - byly progi rachunków i odpowiednia tabelka z cenami telefonów. Teraz nie jest tak łatwo. KOmputer przeprowadza jakieś symulacje i wychodzi im ze jestem g... warty dla sieci. To jest propozycja nie do odrzucenia! Więc czekam tylko aż w Idei będe mógl zrobić migrację z numeru abonentowego do Popa. Wydaje mi się ze Orange wejdzie już niedługo. Z tak dziadowską ofertą jaka ma Idea dla klientów indywidualnych jeszcze się nie spotkałem. A później będzie - Orange o jaka fajna, innowacyjna sieć. No to po ile mam mieć rachunki, żeby dostać coś więcej? Szlag mnie trafia.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-09 19:42
    ***radagast-kapital minut dla wszystkich,lecz dla tych ktorzy korzystaja z propozycji za darmo.Reszta-placi 2.4 za miesiac.
    0
  • Users Avatars Mini
    young pisze: 2003-10-09 19:45
    Zadzwonilem ostatnio do ProPozycji i dowiedzialem sie, ze nie moge uzyskac N7250i SE T610 Samsung V200 Samsung S300m. Co jest grane! Mila pani poinformowala mnie, ze nie potrafi powiedziec dlaczego tak jest. Paranoja!!!!! Nowy klient moze uzyskac taki telefon za 599 juz przy Idea dla firm 50( miesiecznie to jest jakies 61 zł brutto) a ja nie moge. Dodam, ze jestem w tej sieci już trzeci rok i srednia rachunkow przekracza 150 zł. Telefon mam na firme. ProPozycja jest 10000000 razy gorsza od Zostańmy Razem!
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejm pisze: 2003-10-09 19:59
    piokuk,young: Ja miałem numer w Idei od 1999r. Już raz wymieniałem telefon (Zostańmy Razem). Numer ma żona dlatego wybrałem Nokie 8210 za 1 pln. Rachunki miałem pow.150 pln i przyszedł czas wymiany telefonu na nowy. Otrzymałem taką " propzycję" że podziękowałem za współprace. Żona ma nową Nokie 3100 w Plusie i jest b.zadowolona. Dziwne pomysły ma Idea.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-09 20:00
    Wszystkim sie marza tylko nowe ,piekne telefony.A mi sie marza tanie i jeszcze tansze uslugi i ceny polaczen...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-09 20:03
    Juz nic z tego nie rozumiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-09 20:26
    ***maciejm- a moj brat ma numer w plusie od 6 lat i teraz jest napalony na t610 a ma p800.i jest zdziwiony ze t610 jest po ok.244zl w plusie.powiedzial z kolei ,ze jak mu dadza drozej niz dla tych "z ulicy"-tj.nowych klientow-moze to troche pogardliwie to ich p..li.to sa jego slowa i przechodzi do Idea dla firm.Ale moze zmeini zdanie bo raz wymienia w plusie w PWA a raz jest juz jedna noga w idei.Trayfe ma Plus 200 i tez nie zawsze miesci sie w abonamencie.Tak wiec czy bedziesz w erze,idei czy plusie to telefonu za darmo nie dostaniesz!!Uslugi tak,bo to jest domena operatora a nie telefony!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    young pisze: 2003-10-09 20:33
    Tylko dlaczego kiedys jezekl klient przekraczał 150 zł wiedzial, ze dostanie telefon z odpowiedniego przedzialu a teraz w Propozycji to jedna wielka kiszka!
    0
  • Users Avatars Mini
    piokuk pisze: 2003-10-09 20:42
    Ja nie chce zadnego telefonu za darmo. Ale uważam, że w dobie rewolucji technologicznej z jaka mamy teraz do czynienia nieporozumieniem jest wiązanie się 24, 36-cio miesięcznym kontraktem z byle jakim telefonem. Po zakonczeniu studiów w 2000 r. kupiłem sobie Motorolę T2288 w Popie i jak na nią teraz popatrze i porownam ją z Nokią 6610, ktorej aktualnie używam to widzę niebo i ziemię. Jestem w stanie dac za telefon i 399 zł i 699 zl- taka mała perwersja :) ale chcę równego traktowania z nowymi klientami. Przez ponad dwa lata nigdy nie przekroczylem terminu platności jakiejkolwiek faktury, korzystam z roamingu, sekundy PRO - na marginesie 18,3 PLN to zdzierstwo, mam NIO 120 a oni mi proponują same dziadostwa na poziomie Samsunga R210. To jest dyktat a nie propozycja. I pole do dyskusji konsultanci też mają ograniczone. Bo system pokazuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejm pisze: 2003-10-09 20:43
    issa, Ja wcale nie oczekuje telefonu za darmo. Mam numer w Plusie i już niedługo stanę przed możliwością wymiany aparatu. Jednak zdecyduje się na inne rozwiązanie (tańszy abo, dodatkowe minuty).Przyznasz że nowa oferta Idei jest strasznie nieczytelna. Ale taka jest polityka firmy. Ponadto do każdego opratora można mieć jakieś ale. Pozdrowienia znad morza.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-09 21:41
    ***piokuk,***maciejm-przyznaje ,ze wasza argumentacja mnie w pewnym sensie przekonalła.A teraz taka troszkę brutalna symulacja.Załóżmy ,że kilka lat temu operatorzy dogadali się i wysyłają do każdego swojego abonamento wego klienta takie pismo-"Drodzy klienci.Many was tak na prawdę w d..ie ,zlaeży nam tylko na waszych pieniądzach.Nie damy Wam nasi drodzy klienci żadnego programu lojalnościowego,bo i tak i tak zawsze będzie Wam mało.Nas interesują tylko usługi ,a więc będziecie się do końca życia "bujać" z nokiami 3210 lub sendo,albo siemns c35 ,a na dodatek będziecie je kupować w promocji po 500zł,bo my nie będziemy dopłacć do aparatów".
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-09 21:47
    ....Ale niestety a może na szczęście nie dogadali się.Takie programy wymusiała chora walka konkurencyjna,która już wkrótce doprowadzi wszystkich do nikąd.Czy kupując jedzenie w hipermarkecie(jakie to są ilości w skali roku!!!) ktoś potem przychodzi po 2 latach i mówi-"Proszę mi tu szybko 20 koszów pełnych jedzenia za to ,że u was kupuje,bo innaczej przeniosę się do nowego hipermarketu"?A w telefonach jest taki absurd.Ale trzeba przyznać chłopaki ,że w przynajmniej dwóch Waszych wypowiedzaich macie spoooro racji.Pozdrawiam serdecznie.Ja mam super telefon i dalej już stawiam tylko na usługi.:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jarus1981 pisze: 2003-10-09 21:49
    Nip pozwolicie że się wtrące:) ale chciałem powiedzieć że w ideii możesz wybrać sobie telefon i zanaczam jeszcze raz "i" usługi dodatkowe czyli nie musicie stawać przed wyborem czy telefon czy dodatkowe minuty czy inne usługi dodane. A tak pozatym to myśle że raczej tylko kapitał minut będzie się cieszył powodzeniem z wyżej wymienionych dwóch.
    0
  • Users Avatars Mini
    young pisze: 2003-10-09 22:12
    jarus1981 niestety nie masz racji. W idei nie mozesz wybrac telefonu i jeszcze czegos. Jezeli chcesz telefon to masz taki jakis syfny a gdy decydujesz sie na darmowe minuty to dostajesz dodatkowe uslugi gratis. Takie sa realia. Wiem bo dzwonilem do propozycji i dostalem nedzna propozycje. Moje faktury przekraczaja 150 zl i co. Telefony jakies syfne mi proponuja!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-09 23:33
    issa - a pytałeś brata czy nowi wykorzystują tyle dodatkowych minut co on przez te kilka lat? young - bo wszyscy operatorzy zmienili system... Sam znam takich ludzi, którzy ostatnie trzy miesiące regularnie płacili, nawet spore rachunki sobie robili... I telefony mieli tanio :-) Podobnie jak z Przyjaciółmi w 5Plus - za łatwo było więc się skończyło :-) piokuk - przecież nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś codziennie kupował nowy model telefonu - wszyscy producenci aż się proszą... Co? Drogo? A benzyna to po ile jest? Bo ja dzisiaj za 153 złote zatankowałem do pełna... i tak kilka razy w miesiącu... maciejm - PERS w Plusie tez jakby stronniczy był czasem - dwóch klientów - mają takie same taryfy, podobny staż, nie wychodzą poza abonament... jeden dostaje o 49 złotych taniej telefon niż drugi... Powód? Nie wiadomo, ale prawdopodobnie polecenie zapłaty. issa - święte słowa - już dawno to mówiłem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jarus1981 pisze: 2003-10-10 00:50
    youn: no niestety ale nie masz racjii ponieważ jest do wyboru tylko musisz się pofatygować do salonu i tam ci zaproponują ponieważ na infoliniach nie zawsze masz rzetelną informacje jak chcesz moge ci naprawde sprawdzić co ci przysługuje tylko podeślij mi swój pesel i sprawa rozwiązana:)A co do wypowiedzi wlo to częściowo masz racje ale ja sam tak dokładnie nie wiem czym to jest uwarunkowane ale napewno liczy się staż w sieci i rachunki ale z całego okresu trwania umowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-10 00:52
    Ja do 30 października czekam... Na numerze żony mija mi kolejne 2 latka :-) Na upartego już mógłbym mieć już teraz jakiś telefonik, ale jednak poczekam - tym bardziej, że nie sobie (mam 6310i) ani żonie (6610) będę brał telefon, tylko dziecku (3510i) - Michałowi, którego telefon przejdzie na małego (Sony J5) - Marcina - ci mają w rodzinie najgorzej :-) Myślę, że do końca października jeszcze w PWA Plusa coś się zmieni - 3300 się pokazała i to w cenie niższej od 5100 o której myślał Michał :-) Podstawowe funkcje telefonu identyczne a dodatkowo świetny odtwarzacz MP3 :-) I są na stanie u lokalnego dilera!! (właśnie mnie poinformował :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-10 00:53
    jarus1981 - tak - liczy się bo to widać po ofertach - śledzę to na bieżąco :-) Sam czekam na PWA - o czym wyżej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-10 14:57
    wlo-wczytam sie dokladnie w twja wypowiedz i ja przeanlaizuje bo chyba nie do konca zrozumialem ,a teraz muse leciec,ty masz zawsze sporo racji,no i raczej znasz sie na tym czyli PLUSGSM.a moj brat z tego co wiem chce po prostu sprzedac aparat z PWA na allegro i wycisnac z niego jak najwiecej.poza tym zawsze ludzie beda narzekac
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejm pisze: 2003-10-10 15:15
    Issa:-Wlo zna się na Plusie bo czyta dokładnie wszystkie regulaminy i zna dokładnie ofertę Plusa. Nic nie stoi na przeszkodzie aby znależli się inni równie dobrze orientujący się w ofercie operatorów z usług których korzystają.A co do informacji na infolini Idei to oferta przedstawiona przez konsultanta odbiegała od informacji którą uzyskałem w salonie. Po analizie za i przeciw zdecydowałem się rozwiązać umowę z Ideą. Propozycę ciekawszą może otrzymać osoba z ulicy a nie klient który płaci od 4 lat regularnie rachunki. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-10 15:58
    Co prawda jeszcze mi nie chcą dać telefonu bo nie skończyła sie umowa, ale wstępnie podał mi gość z BOK cenę 3300 - 449 złotych netto dla taryfy Plus 40. Myślę, że po 30 paździrnika, kiedy już minie okres kontraktu, będzie można się potargować :-) No i gość potraktował mnie chyba jak "młodego" klienta, któremu kończy się pierwsza umowa - tak wynikało z tego co mówił... Natomiast na tym numerze będzie to już 2 wymiana - prawie 5 lat jest aktywacja. 5100 oferował bodajże o 50 zł taniej niż w odpowiedniej taryfie w którejś z promocji a 100 przy obliczaniu ze średniej z konta... Poczekamy, zobaczymy co będzie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-10 16:28
    ***maciejm-wlo sie zna i moj brat tez bo ma fiola na punkcie telefonow.a mnie to nie dokonca interesuje bo nie jestem abonenetem plusa.wiec to nie do mnie ten komentarz i dlatego tez musze to sobie dokladnie przeczytac takze na stronie 5+.teraz przeniesiesz sie do plusa lub ery,a po dwoch latach znowu gdzie indziej.i tak w kolo macieju...raczej sie nie myle.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejm pisze: 2003-10-10 16:54
    issa masz racje i nie mylisz się
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-10 16:57
    ***maciejm-przepraszam,za ta aluzje ktora nie miala byc zadna aluzja!!po prostu to przyslowie "w kolo macieju"-przepraszam,nie obraz sie.za ideee wybierz plusa-bedziesz mial darmowy rachunek szczegolowy. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-10-10 17:21
    Przypominam, że w idei też jest darmowy rachunek szczegółowy, a także CLIP ;-DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejm pisze: 2003-10-10 17:21
    No co Ty. Obrazić ??? Nie tak szybko. Już dokonałem zamiany- Plus za Idee. Teraz wszyscy moi znajomi i bliscy są w Plusie. Pozdrawiam z deszczowej Gdyni
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-10-10 17:41
    W kwestii propozycji. To fakt, że wymiana telefonu jest teraz nieco badziej problematyczna niż w "zostańmy razem". No cóż, operatorzy nieco przyzwyczaili społeczeństwo do tego, że za jedno zeto można mieć prawie wszystko. A stwierdzam, że obecie telefony co najmniej nie tanieją (a w idei N6100 i N6610 centralnie podrożały) i operatorzy coraz niechętniej dotują aparaty.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-10 17:50
    ***ojcze-wlasnie tez mi sie tak wydaje.ale mam do was pytanie.dlaczego nokia 6610 jest tak straszliwie droga w mix ,a telefon wedlug mnie porownywalny pod wzgledem funkcji o czym juz pisalem czyli se t300 lub sagem myx5m o niebo!!! tanszy.czy tylko dlatego ,ze nokia uwaza ze produkuje tak fantastyczne telefony ,ze i tak chetni sie rzuca,czy tez operatorzy nie chca wlasnie juz doplacac?podkreslam ,ze nie mam nic do nokii bo mam tez 5510(to bodajze moja najwieksza telefoniczna milosc ktora kosztowala mnie zreszta 600 zl).
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-10 17:52
    porownywalny o czywiscie z tymi czyli t300 i sagem myx5m...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-10 18:29
    issa - no na tyle fantastyczne, że po pół roku Nokia ma już 50% rynku :-) Ludzie to kupują, bo są dobre i widać niedrogie :-) Następny telefon jaki ja kupię to też będzie Nokia :-) Dzisiaj jeszcze trochę ponosiłem tego T610 - bardzo mi się podoba - z wyglądu, możliwości też ma niezłe, ale na tyle skomplikowae menu, że nie wszystko jeszcze wiem. Wyświetlacz jest niesamowity - to po raz kolejny mówię - dzwonki polifoniczne - jak ich nie lubię - śa super - szczególnie telefon z Matrixa (piękny dźwięk - w nocy mnie obudzi - jestem fanem Matrixa :-)) Niestety joystick, małe klawisze, niewygodne, cienizna "aparat fotograficzny" - coś widać, tak bym powiedział :-) Poza tym OK - pierwszy SE, który mi się podoba z wyglądu i funkcjonalnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-10 19:04
    ***wlo-to prawda bardzo proste,funkcjonalne ,ale czy niedrogie?Tego bym ostatnio nie powiedzial.kazdy oczywiscie ma to co mu sie podoba.ja jestem dalej pod wrazeniem mozliwosci mojej noki 5510,mimo ze nowka to juz nie jest,szkoda ze brak gprs bo bym jej chyba nigdy nie zmienil.bardzo podoba mi sie nokia6800-wspaniala,i ericssony-zachwycil mnie t65 ,dla mnie to byla rewelacja-ale sprzedalem go bratu zony.t300 tez bajeczny a t610 to chyba juz niebo na ziemi.oj fajne te telefony,fajne...nokia nie ma jeszcze 50 % udzialu w rynku,lecz to malo wazne.hej.:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-10 19:34
    issa - skoro 50% klientów w tym roku kupiło Nokię to chyba nie dla prostoty czy funkcjonalności za Bóg wie jaką cenę... Rynku w ogóle nie ma, ale jak mówię w tym roku 50% sprzedanych telefonów to Nokia - kiedy wszystko podliczą będziemy wiedzieć jaka część rynku ma Nokia... niedługo i na GOL będzie news :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jarus1981 pisze: 2003-10-10 21:33
    Hm a ja znowiu sie wtrące do dyskusjii a mianowicie czemu mówicie że nokia jest porównywalnqa do sagema czy se 300 to jest troche nie na miejscu. Dla mnie nie ma żadnej mowy o porównywaniu tych telefonów. Ja wółaśnie wskoczyłem z powrotem na nokie 6310i i jestem super zadowolony i choćby dlatego że nokia wydała taki telefon jak 6310 i 6210 to już ma swiadomość że klienci i mając do wybory se 300 a a jakąś inną nokie to skuszą sie na nokie.
    0
  • Users Avatars Mini
    belladonna pisze: 2003-10-11 00:22
    Przygotujcie się na to, że za niedługo u wszystkich operatorów oferty utrzymaniowe będą wyglądały tak samo.Wynika to z tego, że operatorzy zaczynają dokładnie analizować zyski przynoszone przez każdego Klienta. Przykład: 1 kient płaci co miesiąc rachunek ok. 500 zł. Dzwoni dużo będąc za granicą, w roamingu, a poza tym na telefony innych operatorów (np. ma erę a dzwoni do kumpli którzy mają plusa). 2 klient płaci rachunek ok. 100 zł miesięcznie, ale dzwoni głównie do ludzi którzy mają telefon tego samego operatora. Który otrzyma lepszą ofertę utrzymaniową? Klient nr 2!!! Zdziwieni? cdn...
    0
  • Users Avatars Mini
    belladonna pisze: 2003-10-11 00:23
    cd: Na roamingu operator nie zarabia prawie nic, a gdy ktoś dzwoni na telefony konkurencyjnych sieci to płaci się konkurencji tzw. opłaty interkonektowe i gówno się na tym zarabia. Operator najwięcej zarabia na połączeniach wewnątrz sieci! Wtedy najwększy jest ZYSK TELEKOMUNIKACYJNY, czyli to co tak naprawdę jest ważne dla firmy telekomunikacyjnej. Wysokość Waszych rachunków nie jest jedynym wyznacznikiem i nie miejcie pretensji do Idei, że mądrze liczy. Inwestuje w tych Klientów którzy przynoszą jej największą kasę. Idei, a nie Erze, Plusowi czy operatorom zagranicznym. Dlatego zmieniła się oferta utrzymaniowa. P.S. Jednorazowo można skorzystać nawet z następujących elementów oferty: aparat, start pop, 1 usługa (np. dłuższe rozmowy), 2 usługa (np. pakiet gprs), 3 usługa (np. sekunda). Wszystko zależy od tego jaką kasę przynosicie operatorowi.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-10-11 02:10
    wiesz, że coś w tym może być... mam 80% połączeń do Plusa i naprawdę zawsze dostawałem bardzo dobre oferty w PWA - lepsze niż inni z podobnymi taryfami czy rachunkami. Dzisiaj bardzo ogólnie gość z BOK-u mi podał ceny, ale jeszcze mam kolejną umowę... Nie spieszy mi sie - może coś dobrego stanieje - poczekam. Kidey podpiszę kolejną umowę dam znać co kupiłem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jarus1981 pisze: 2003-10-11 02:54
    belladonna ma rację i dobrze twierdziłem że można oprócz telefonu mieć inne usługi ale z tymi klient 1 i 2 to sam nie wiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarus1981 pisze: 2003-10-11 02:55
    belladonna ma rację i dobrze twierdziłem że można oprócz telefonu mieć inne usługi ale z tymi klient 1 i 2 to sam nie wiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-11 16:10
    no to za dwa lata jaki mi skonczy umowa w mix bede mial super oferte,bo 80-90 % polaczen mam do idei.i dalej pozostaje przy swoim ,ze se i nokia sa porownywalne.a wiaem to bo uzywam obu i jestem bardzo zadowolony.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejm pisze: 2003-10-11 16:44
    issa; Z dwa lata Idea będzie Orange i zobaczymy jak to wygląda w sieci Orange. A może ktoś wie jak takie programy wyglądają u europejskich operatorów ??
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-11 17:24
    ***maciejm-pewne jest wiec,ze przy przedluzaniu umowy bedzie pakiet zab oraz siatka pomaranczy.A tak na powaznie to praktycznie niczego innego niz nowego telefonu i start pop nie bede mogl sie spodziewac,bo raczej na pewno nie obnizonego abonamentu lub dodatkowego pakietu minut do wykorzystania w sieci.ale moze wlasnie gprs maniak bez abonamentu,lub jeszcze tansze polaczenia-np.cos w rodzaju przyjaciela.Zobaczymy.W kazdym razie jeszcze 23 miesiace.Pozdrawiam piekna Gdynie!!!.Mam tam rodzinke.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-10-11 17:29
    dokladnie to rumia janowo.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: