Rolę Dyrektora działu Marketing & Operations w polskim oddziale Microsoft objęła Agnieszka Rynkowska, która dotychczas pełniła funkcję Dyrektora ds. Strategii Biznesowej. Przemysław Szuder, pełniący do tej pory rolę Dyrektora działu Marketing & Operations przejął kierownictwo nad działem Small & Medium Business Solutions and Partners. Piastujący do tej pory stanowisko Dyrektora działu Small & Medium Business Solutions and Partners Piotr Chrobot, objął stanowisko Dyrektora Sektora Publicznego w oddziale firmy na Ukrainie. Wszystkie zmiany weszły w życie z dniem 1 kwietnia 2015 roku.
Agnieszka Rynkowska objęła stanowisko Dyrektora działu Marketing & Operations.
W nowej roli odpowiadać będzie za realizację strategicznych celów biznesowych oraz działania marketingowe firmy w Polsce. Agnieszka Rynkowska posiada wieloletnie doświadczenie w polskiej branży IT i Telco, które zdobywała w amerykańskich i europejskich korporacjach - QAD Corporation, Ericsson, Orange, Microsoft oraz Philips Lighting, gdzie zarządzała działem Marketingu dla CEE.
Z Microsoft związała się w 2006 roku, dołączając do działu Nowych Technologii, gdzie odpowiadała za marketing. Następnie kierowała kolejno działami – Central Marketing Organization oraz Microsoft Office Division Business Group, gdzie odpowiadała za tworzenie i realizację strategii biznesowej produktów z rodziny Microsoft Office. Po przerwie, poświęconej budowaniu wiedzy i kompetencji w również transformującej się branży oświetleniowej, pracując dla światowego lidera branży Philips Lighting, ponownie dołączyła do Microsoft we wrześniu 2013 roku, awansując do roli Dyrektora ds. Strategii Biznesowej i członka najwyższego kierownictwa firmy w Polsce.
Agnieszka Rynkowska jest absolwentką Politechniki Warszawskiej, wydziału Inżynierii Produkcji oraz podyplomowych studiów Marketingu Politycznego i Medialnego. Ukończyła też wiele kursów menedżerskich i branżowych, w tym również The Chartered Institute of Marketing (CIM).
Dotychczas pełniący funkcję Dyrektora działu Marketing & Operations, Przemysław Szuder objął stanowisko Dyrektora działu Small & Medium Business Solutions and Partners.
W nowej roli będzie odpowiadał za strategię sprzedaży rozwiązań Microsoft do segmentu MŚP oraz współpracę z kanałem partnerskim. Przemysław Szuder z polskim oddziałem Microsoft związany jest od lipca 2009 roku, kiedy dołączył do kierownictwa firmy, obejmując stanowisko Dyrektora Finansowego. W styczniu 2011 roku awansował na stanowisko Dyrektora działu Business & Marketing Organization.
Karierę zawodową rozpoczynał w Procter & Gamble, gdzie przez wiele lat zajmował różne stanowiska finansowe, jak również był odpowiedzialny za połączenie z firmą Gillette. Bezpośrednio przed przejściem do Microsoft przez dwa lata był związany z firmą Dell, gdzie zajmował stanowisko Business Controller’a.
Przemysław Szuder jest absolwentem Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Informatyki na Politechnice Poznańskiej. Posiada też prestiżowy dyplom MBA szkoły IMD w Lozannie. Jego pasją jest sport, szczególnie triathlon.
Piotr Chrobot, po przeszło 4 latach w polskim oddziale Microsoft i wielu sukcesach na stanowisku Dyrektora działu Small & Medium Business Solutions and Partners kontynuuje karierę w firmie w roli Dyrektora Sektora Publicznego w Microsoft na Ukrainie.
Pior Chrobot dołączył do zespołu polskiego oddziału Microsoft na początku 2011 roku jako Dyrektor Sektora Telekomunikacji i Mediów. Na tym stanowisku zajmował się m.in. rozwojem strategii sprzedaży w sektorze telekomunikacyjnym. Piotr Chrobot karierę zawodową na rynku IT rozpoczynał w firmach Bull Polska oraz Lucent Technologies, na stanowiskach związanych ze sprzedażą. Przez wiele lat pracował również w firmie Cisco Systems, m.in. na stanowisku dyrektora sprzedaży do sektorów Telco i Enterprise. Bezpośrednio przed dołączeniem do polskiego zespołu Microsoft, przez 3 lata pełnił funkcję Dyrektora Generalnego w firmie Symantec. Jest absolwentem Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej oraz Wyższej Szkoły Telekomunikacyjnej w Rennes we Francji.