Opera Software ogłosiła udostępnienie dla biznesu  usługi Open Mobile Ad Exchange, umożliwiającej emisję reklam dla  smartfonów i mniej zaawanasowanych telefonów. Open Mobile Ad Exchange umożliwia  reklamodawcom, wydawcom i operatorom telefonii komórkowej dotarcie do 66,5  miliona użytkowników Opery Mini.
 
 Zalety Open Mobile Ad Exchange:
 
 - Wydawcy zwiększają swoje zyski pochodzące z aplikacji i treści, używając łatwo  implementowanego JavaScriptu na swoich stronach.
 - Reklamodawcy zyskują unikalną formę reklamy i kontrolę nad spieniężeniem  poprzez raporty i analizy dostarczane niemalże w czasie rzeczywistym.
 - Szczegółowe zarządzanie kampaniami, kontrola częstotliwości i targetowanie  treści składają się na optymalny zwrot inwestycji w mobilną reklamę.
 - Reklamodawcy, agencje i domy mediowe mają możliwość dotarcia do szerokiej i  zróżnicowanej grupy użytkowników Opery Mini, lub innej przeglądarki. Reklama nie  pojawia się w interfejsie przeglądarki, ale jako zwykła reklama na stronie  internetowej. 
 
 The Open Mobile Ad Exchange jes łatwy do zaimpelemntowania oraz daje wydawcom i  web deweloperom niestandardowe narzędzia do zarządzania i optymalizowania  zysków. Wydawcy będą mogli decydować, jak, kiedy i gdzie pojawi się dana treść. 
 
  http://www.admarvel.com/OMAE.html