Impreza z tej okazji jest zaplanowana na 31 stycznia w centrum Warszawy.
OPPO już od kilku miesięcy konstruuje swój zespół. W OPPO pracują m.in. byli pracownicy PLAY, Xiaomi, ABC Data i Huawei.
Producent prowadził zaawansowane rozmowy z operatorami.
Polski oddział marki OPPO podpisał także umowy dystrybucyjne z firmami NTT, ABC Data oraz TelForceOne.
Głównym dystrybutorem marki w listopadzie zostało AB.
Szefem sprzedaży w polskim OPPO jest Łukasz Łyżwa (wcześniej ABC Data i T-Mobile).
Więcej informacji o wejściu marki OPPO do Polski, punktach sprzedaży, portfolio urządzeń dostępnych na naszym rynku oraz ich cenach, zostanie podanych w dniu premiery – 31 stycznia 2019 roku.
W styczniu OPPO startuje także w Wielkiej Brytanii i Turcji.
W zeszłym roku OPPO pojawiło się w Europie we Francji, Włoszech, Hiszpanii i Holandii.
Marka operuje na 35 rynkach.