Orange otworzył nowe call center w Radomiu

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
call center Orange w Radomiu

Orange Polska otworzył w Eko Park Radom nowe call center.

Pracownicy tej infolinii miesięcznie obsługują blisko 40 tys. połączeń od klientów Orange.

Jako jedyni wspierają klientów Orange Flex.

Naszym celem jest zapewnienie pracownikom nowoczesnego i przyjaznego środowiska pracy. Dzięki temu będą mogli efektywnie zaspakajać potrzeby klientów. Taki model funkcjonuje już w Warszawie, Gdańsku i w Łodzi, a w przyszłości wprowadzimy go także w innych miastach w kraju – powiedział Jacek Kowalski, członek zarządu ds. zasobów ludzkich Orange Polska.

Do dyspozycji pracowników będzie ponad 1100 m2 powierzchni. Znajdą się tam także jest pokój  relaksu i pokój gier oraz wygodnie urządzone pomieszczenia socjalne.

W pomieszczeniach biurowych zamontowano lampy akustyczne absorbujące hałas, które  wpływają na wyciszenie biur i zwiększenie komfortu pracy.

W call center zlokalizowanym przy ul. Wrocławskiej, pracować będzie obecnie 110 osób. Pracownicy innych działów rozpoczną tam pracę w przyszłym roku.

Jeszcze w tym roku planowane jest  zatrudnienie dodatkowych osób do działu obsługi klienta.

Wykorzystywane dotąd przez Orange  budynki  w Radomiu  (przy ul. Gajowej i Piłsudskiego /Plac Konstytucji) są przeznaczone do sprzedaży.

call center Orange w Radomiu

call center Orange w Radomiu

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: