Orange Polska otworzył w Eko Park Radom nowe call center.
Pracownicy tej infolinii miesięcznie obsługują blisko 40 tys. połączeń od klientów Orange.
Jako jedyni wspierają klientów Orange Flex.
Naszym celem jest zapewnienie pracownikom nowoczesnego i przyjaznego środowiska pracy. Dzięki temu będą mogli efektywnie zaspakajać potrzeby klientów. Taki model funkcjonuje już w Warszawie, Gdańsku i w Łodzi, a w przyszłości wprowadzimy go także w innych miastach w kraju – powiedział Jacek Kowalski, członek zarządu ds. zasobów ludzkich Orange Polska.
Do dyspozycji pracowników będzie ponad 1100 m2 powierzchni. Znajdą się tam także jest pokój relaksu i pokój gier oraz wygodnie urządzone pomieszczenia socjalne.
W call center zlokalizowanym przy ul. Wrocławskiej, pracować będzie obecnie 110 osób. Pracownicy innych działów rozpoczną tam pracę w przyszłym roku.
Jeszcze w tym roku planowane jest zatrudnienie dodatkowych osób do działu obsługi klienta.
Wykorzystywane dotąd przez Orange budynki w Radomiu (przy ul. Gajowej i Piłsudskiego /Plac Konstytucji) są przeznaczone do sprzedaży.
W takich miejscach aż chce się pracować W Radomiu mamy nową siedzibę call center. Pracuje w nim 110 osób. Wkrótce będzie więcej. Szczegóły znajdziecie tutaj https://t.co/8zk6ua7NxG pic.twitter.com/Ajp5aC4MBc
— Wojtek Jabczyński (@RzecznikOrange) October 25, 2019