Orange i TP - mniejsze wydatki na reklamę

Newsy
Opinie: 4

Według nieoficjalnych informacji, Grupa TP zadecydowała o zmniejszeniu wydatków na kampanie reklamowe w tym roku. Redukcja dotyczy obu segmentów rynku (B2C i B2B). Redukcje te są jednym z wielu elementów programu oszczędnościowego, który ma pozwolić Grupie TP na zmniejszenie efektów kryzysu gospodarczego.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    gustaw pisze: 2009-05-23 15:17
    No proszę, przecież reklama Orange jest na każdym kroku widoczna. Bardziej dbają o reklamę niż o swoją ofertę. Nie mogę uwierzyć w to że ma się to zmienić.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek pisze: 2009-05-24 13:42
    Wszystkie telekomy sa obecne na podobnym poziomie, moze Orange widzisz na kazdym kroku, bo sa od razu rozpoznawalne?
    0
  • Users Avatars Mini
    Fuks pisze: 2009-05-25 12:55
    @gustaw masz rację. A pre-paid Orange, to najlepszy przykład: brak usług dodatkowych, śmieszna ważność doładowań (przez co np. przepadają pieniądze z kont promocyjnych), za SMSy do innych sieci płaci się aż 20 gr. za jeden itp. itd. I jeszcze do tego pokomplikowali ofertę, np. POPzoną - 10 gr ale tylko do... POPa (czyli inne taryfy są poza siecią Orange?) Sami się proszą, żeby przechodzić do Play'a.
    0
  • Users Avatars Mini
    kotq pisze: 2009-05-25 20:23
    No to czyli maja jakis mini kryzys. Pewnie ma to zwiazek z nieciekawymi wynikami za kwartal. Maja co robic. Co mniej jednak, mozna ograniczyc reklame itd, ale na innym serwisie pisza takze o sponsoringu, aj aj no niezbyt.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: