Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ
Serwis rpkom.pl podał, że Orange zmienia sposób zarządzania sprzedażą usług i produktów w segmencie klientów indywidualnych (B2C). Struktury sprzedażowe Orange Polska są dzielone na 10 regionów, kierowanych przez dyrektorów, a te z kolei będą podzielone na tzw. dystrykty - poinformowała ten serwis Bożena Leśniewska, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży w Orange Polska.
Telekom z jednej strony podchodzi do rynku multikanałowo, z drugiej widzi konieczność różnicowania działań na rynkach lokalnych. "Koncepcja, którą nazwaliśmy "Macro 2 Micro" ma służyć zapewnieniu wygody klientom, którzy coraz częściej korzystają z zakupów nie w jednym, a w wielu kanałach sprzedaży, jednocześnie traktując Internet, jako główne źródło informacji" - mówi Leśniewska.
Pozwoli na lepszą obsługę dostosowaną do lokalnych potrzeb, zarówno w kanale detalicznym, jak i aktywnym oraz na właściwe zarządzanie kampaniami tele-sprzedażowymi. Zmiana, zgodnie z obecnymi trendami, spłaszcza struktury zarządzania - dodaje Leśniewska.
Orange będzie komunikował się z klientami podobnie jak sieci telewizji kablowych, które elastycznie operują cennikiem, w zależności od stopnia konkurencyjności danego rynku, czy zasobności kieszeni jego mieszkańców.