Orange tworzy ponad 200 mln personalizowanych ofert rocznie - dzięki systemowi CVM z AI

Newsy
Żródło: ISBtech
Opinie: 0
Orange tworzy ponad 200 mln personalizowanych ofert rocznie - dzięki systemowi CVM z AI

Orange Polska kolejny raz chwali się systemem zarządzania Customer Value Management (CVM), który wykorzystuje AI.

Według dyrektora zarządzania wartością klienta B2C Orange Polska, Marka Grabowskiego, model CVM z Polski ma duży potencjał do wdrożenia w innych regionach Orange.

Już teraz polski model jest stosowany w Rumunii, Słowacji i Belgii.

„Customer Value Management (CVM) to kompleksowe podejście do zarządzania tzw. cyklem życia klienta, które obejmuje wszystkie etapy relacji z nim – od pozyskania, poprzez zwiększanie wartości klienta, aż po utrzymanie i minimalizację wskaźnika odejść. CVM pozwala nam automatyzować i przyspieszać decyzje na niespotykaną dotąd skalę.” – powiedział w rozmowie z ISBtech Grabowski.

Wyjaśnił, że Orange Polska tworzy ponad 200 mln personalizowanych ofert rocznie.

To przekłada się na większe zainteresowanie klientów dodatkowymi usługami i na mniejszą o ok. 10% liczbę rezygnacji z usług operatora.

„Ich wachlarz jest naprawdę szeroki. Orange oferuje m.in. akcesoria i IoT, których sprzedaje rocznie ponad półtora miliona sztuk i zaprasza do udziału w programach lojalnościowych” – dodał dyrektor zarządzania wartością klienta B2C Orange Polska.

„Budujemy CVM następnej generacji. Obejmuje on wdrożenie jeszcze około 40 nowych modeli bazujących na uczeniu maszynowym i generatywnej sztucznej inteligencji. Umożliwią nam one dalszą hiperpersonalizację ofert i wzrost efektywności w kanałach kontaktu z klientem – powiedział Grabowski.

 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: