Orange Polska kolejny raz chwali się systemem zarządzania Customer Value Management (CVM), który wykorzystuje AI.
Według dyrektora zarządzania wartością klienta B2C Orange Polska, Marka Grabowskiego, model CVM z Polski ma duży potencjał do wdrożenia w innych regionach Orange.
Już teraz polski model jest stosowany w Rumunii, Słowacji i Belgii.
„Customer Value Management (CVM) to kompleksowe podejście do zarządzania tzw. cyklem życia klienta, które obejmuje wszystkie etapy relacji z nim – od pozyskania, poprzez zwiększanie wartości klienta, aż po utrzymanie i minimalizację wskaźnika odejść. CVM pozwala nam automatyzować i przyspieszać decyzje na niespotykaną dotąd skalę.” – powiedział w rozmowie z ISBtech Grabowski.
„Ich wachlarz jest naprawdę szeroki. Orange oferuje m.in. akcesoria i IoT, których sprzedaje rocznie ponad półtora miliona sztuk i zaprasza do udziału w programach lojalnościowych” – dodał dyrektor zarządzania wartością klienta B2C Orange Polska.
„Budujemy CVM następnej generacji. Obejmuje on wdrożenie jeszcze około 40 nowych modeli bazujących na uczeniu maszynowym i generatywnej sztucznej inteligencji. Umożliwią nam one dalszą hiperpersonalizację ofert i wzrost efektywności w kanałach kontaktu z klientem – powiedział Grabowski.