Orange wprowadza opcję automatycznego przedłużania umów dla klientów biznesowych

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 9

Orange potwierdził wprowadzenie automatycznie odnawialnych umów w ofercie dla klientów biznesowych. Rzecznik Grupy TP, Wojciech Jabczyński, tak tłumaczy ten krok:

Intencją Orange do wprowadzenia automatycznie odnawialnych umów jest zagwarantowanie klientom biznesowym dobrej ofery przedłużeniowej, wygodnej możliwości skorzystania z niej, przy jednoczesnej pełnej swobodzie wyboru. Chcemy podkreślić, że nikogo nie zmuszamy do przyjęcia nowej formy przedłużania umowy. Klienci, którym to nie odpowiada, mogą wybrać dotychczasowy standardowy wariant umowy.

Nowe rozwiązanie adresujemy przede wszystkim do klientów, którzy nie mają własnego opiekuna i kontaktują się z Orange poprzez telecentrum lub POS. Według przeprowadzonych badań kilkadziesiąt procent takich klientów uznaje standardowe procedury przedłużania umów stosowane przez operatorów za uciążliwe lub wręcz natarczywe. Dlatego chcieliśmy dać klientom wygodną możliwość przedłużenia kontraktu na atrakcyjnych warunkach bez potrzeby tych działań.

Trzeba zauważyć, że jeśli klient nie przejdzie dotychczasowej standardowej procedury, to jego kontrakt przechodzi w umowę na czas nieokreślony, a rachunek najczęściej rośnie, gdyż przestają obowiązywać korzystne usługi promocyjne, które są uaktywniane w momencie podpisywania umowy. Po tej zmianie takiego, zagrożenia nie ma.

Klienci, którym kończy się umowa otrzymają na wiele sposobów (SMS, mailing, wrzutka do faktury) informację o przygotowanej dla nich ofercie tak, że nie będą mogli jej przegapić. Oferta będzie dostosowana do indywidualnego profilu klienta i atrakcyjniejsza niż dostępna w innych kanałach sprzedaży. Jeśli oferta nie spodoba się, może z niej zrezygnowac lub zmienić na inną.

Dla Orange upowszechnienie się umów automatycznie odnawialnych, oznacza oszczędności kosztów ponoszonych w procesie utrzymaniowym oraz zwiększenie lojalności i zadowolenia klientów.

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    przemek pisze: 2010-02-10 15:32
    nowy telefon tez bedą za mnie wybierac ?? czy wysla mi taki sam model jak miałem do tej pory :) żenada !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    travis pisze: 2010-02-10 15:34
    przemek: ale przecież jest napisane, że można również wybrać stary wariant umowy, więc do niczego nie zmuszają.
    0
  • Users Avatars Mini
    plom pisze: 2010-02-10 16:30
    orange boi sie o ubywajacych klientow. bylam w orange, teraz jestem w play fresh. placilam za jeden numer okolo 130zl, teraz w play fresh place za jeden numer okolo 40zł. rozmawiamy tyle samo nie oszczedzamy.
    0
  • Users Avatars Mini
    medium pisze: 2010-02-10 19:57
    kłamstwo - nie można podpisać umowy bez opcji automatycznego przedłużenia!!!! byłem w salonie i sprawdziłem, pora uciekać z sieci!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2010-02-10 20:30
    oj nieładnie tak żerować na nieświadomości klientów. Powinni przysłać swojego człowieka z aneksami jeśli chcą coś zaproponować, a nie wciskac takie coś. Mam nadzieję, że UOKiK zajmie się tym i zakaże takich praktyk!
    0
  • Users Avatars Mini
    pgm pisze: 2010-02-11 01:17
    warunki tanie promocyjne uciekają po 2 latach ??? to chyba tak w orange tylko... ja mam w Plus dla Biznesu i jak mi się kończą umowy zostaję na tych samych promocyjnych stawkach ... ale oszustwo!!!...:) CIEKAWE co na to UOKiK.???
    0
  • Users Avatars Mini
    wosq pisze: 2010-02-11 08:20
    Pewnie szykują się do sprzedaży firmy i chcą powiekszyć bazę abonencką.
    0
  • Users Avatars Mini
    Az pisze: 2010-02-11 16:47
    Gwóźdź do trumny Orange.... Zarobią na kilku nieświadomych, a stracą masę świadomych klientów....
    0
  • Users Avatars Mini
    qwe pisze: 2010-02-12 14:59
    Dobra oferta obroni się sama, nie trzeba jej tłumaczyć
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: