Orange pokazał w swojej prezentacji wynikowej wzrost cen w swoich ofertach mobilnych, ofertach stacjonarnego internetu oraz w ofertach konwergentnych.
Orange w raporcie tak opisuje powody podniesienia cen:
W ramach realizacji strategii „więcej za więcej” podnieśliśmy ceny wszystkich czterech abonamentów mobilnych dla klientów indywidualnych o 5 zł oferując w zamian większe pakiety na transfer danych do wykorzystania zarówno na rynku polskim jak i Unii Europejskiej. Ruch ten wynikał między innymi z następujących przesłanek: większego popytu na transfer danych, bardziej stabilnej sytuacji konkurencyjnej na rynku mobilnym, bardzo niskim cenom usług telekomunikacyjnych w Polsce oraz korzystnej sytuacji makroekonomicznej w Polsce. Wyższe ceny usług wpisują się w naszą strategię nastawioną na budowanie wartości oraz wzrost przychodów i rentowności.
Poniżej znajdziecie tabelki prezentujące wzrost cen w ofertach Orange.
Wyniki finansowe Orange w 2 kwartale są dostępne tutaj