Inotel, operator specjalizujący się w telefonii internetowej, przygotował specjalną ofertę dla klientów biznesowych: o 66 proc. więcej minut w abonamencie niż w porównywalnej ofercie TP, rozmowy poza abonamentem po 10 gr. za minutę, bardzo rozbudowany zestaw usług dodanych.
W skład oferty Inotela wchodzą 2 pakiety - Biznes Tele Ergonomia 500 i Biznes Tele Ergonomia 5000. Pierwszy z tych pakietów jest przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw. Drugi - dla dużych firm. Miesięczny abonament to odpowiednio 79 zł i 599 zł netto. W jego ramach w zależności od pakietu firmy otrzymują 500 lub 5000 minut do wykorzystania na połączenia lokalne i
międzystrefowe, czyli aż o 66 proc. więcej niż w porównywalnej cenowo ofercie TPSA. Rozmowy lokalne, międzymiastowe i międzynarodowe poza abonamentem kosztują w Inotelu 10 gr. netto za minutę.
W ramach abonamentu firmy otrzymują także 2 (pakiet 500) lub 40 (pakiet 5000) kont telefonicznych oraz numerów miejskich. Klienci Inotela mogą także dzwonić wewnątrz sieci za darmo oraz korzystać z bardzo rozbudowanego zestawu usług dodanych. W jego skład wchodzą: połączenia trójstronne, połączenia oczekujące, prezentacja numeru dzwoniącego i własnego numeru, wirtualna centrala abonencka (IP Virtual PBX) obsługująca protokół IP Centrex, numery wewnętrzne, zarządzanie usługami przez stronę WWW, biling on-line, przekazywanie i przekierowywanie połączeń.
Za niewielką dodatkową opłatą firmy mogą także dokupić bardziej zaawansowane usługi. Do wyboru mają m.in.: pocztę głosową Voice2Mail - pozostawianie wiadomości głosowej na skrzynce głosowej abonenta, która jest następnie przesyłana w postaci pliku dźwiękowego na wskazane adresy e-mail; e-Fax - wysyłanie i odbieranie faksów za pośrednictwem poczty elektronicznej; CRM
Connect - zintegrowanie telefonu z systemami klasy CRM; usługi IVR - automatyzujące odbieranie oraz łączenie klientów z poszczególnymi konsultantami bądź działami firmy; Multinumer - możliwość przypisania kilku numerów z różnych stref numeracyjnych do jednej linii telefonicznej; możliwość blokowania połączeń na wybrane numery dla jednej linii, konta lub grupy kont; archiwizacja danych e-Fax.
Inotel oferuje również firmom usługę zestawienia dostępu do Internetu w oparciu o łącza światłowodowe lub radiowe. Oferowana szybkość transmisji może stanowić wartość 2 Mbits lub wielokrotność.
"Nasza oferta nie tylko umożliwia przedsiębiorstwom ograniczenie kosztów związanych z połączeniami telefonicznymi, ale przede wszystkim usprawnia ich działanie. Faksy przestają się piętrzyć w sekretariacie, tylko trafiają bezpośrednio do skrzynki mailowej adresata. Dzwoniący do firmy nie czekają aż ktoś w sekretariacie w końcu odbierze ich połączenie, tylko są automatycznie
witani i przekierowywani do odpowiedniej osoby lub działu. Nieodebrane połączenia są rejestrowane i sprawdzane w systemie CRM, który natychmiast dostarcza pełnej informacji o próbującym się dodzwonić kliencie. Te i inne usługi teraz są dostępne w równym stopniu dla dużych firm, jak i małych oraz średnich przedsiębiorstw" - powiedział Jakub Dwernicki, Prezes Zarządu Inotel
SA.
Inotel do tej pory był obecny na rynku biznesowym za pośrednictwem sieci swoich resellerów, którzy świadczą usługi telefonii internetowej w oparciu o platformę tej firmy. Pośród tych resellerów znajduje się m.in. GTS-Energis Polska ze wszystkimi swoimi partnerami, a także ponad 40 dostawców Internetu z największych polskich miast.