Test Panasonic GD67

Recenzje
Opinie: 134

Wystarczy wziąć do ręki nowy telefon o symbolu GD-67 by nie mieć żadnych wątpliwości, że wyprodukował go Panasonic. Ten sam co zawsze materiał na obudowie, tradycyjny układ klawiszy, to samo co ostatnio menu. Może tylko zmniejszyły się nieco wymiary, może zmieniło się kilka szczegółów. Choć są dwa elementy, całkiem nowe, które mogą umilić korzystanie z tego aparatu.
 

 
Pierwsza sprawa to ekran. Po raz pierwszy w swoim produkcie Panasonic zaprezentował kolorowy wyświetlacz. Co prawda liczba kolorów, 256, nie powala na kolana, ale od czegoś trzeba zacząć. Mniejsza liczba kolorów to i mniejsza cena, a nie można klientów odstraszać. Nie da się ukryć, że przyszłość należy od kolorowych wyświetlaczy i z takimi niewątpliwie będziemy się spotykać coraz częściej. Ten opisywany ma rozmiary 101 na 80 pikseli. Mała liczba kolorów czyni niektóre informacje mało czytelnymi, więc aby je uwypuklić informacje podane na jednolitym tle są otoczone białą obwódką (np. stan naładowania baterii na błękitnym niebie), a inne - na przykład ikona książki telefonicznej znajdująca się na trawie - umieszczona jest w czarnej ramce. Jeśli jednak na tej samej trawie znajdują się cyfry wpisywanego przez nas ręcznie numeru telefonu to również otacza je kontrastowa, jasna obwódka.
Ekran możemy przyozdobić jedną z siedmiu ilustracji, wśród których przeważają zwierzęta (papugi, psy). Możemy też dobrać jeden z siedmiu kolorów wyświetlacza: biały, żółty (ale nie wściekle na szczęście), niebieski, zielony, czerwony (jak mówi producent - radykalnie), różowy (wybieramy, go gdy idziemy na party) i purpurowy.
 

 
Druga rzecz, która może wzbudzić uśmiech to wymienna tylna obudowa. Ściślej mówiąc sama przykrywka jest przeźroczysta, wymienne są grafiki, które można włożyć pod spód. Już w testowym egzemplarzu dostaliśmy w skajowym etui 10 ilustracji do wyboru. I nożyczki, gdyż wycięcie własnego ulubionego zdjęcia i dostosowanie go na potrzeby przyozdobienia telefonu zajmuje kilka minut. Pomysł, jego wprowadzenie i realizacja bardzo proste, niedrogie i, co chyba najważniejsze - zabawne, miłe i może doprowadzić do sytuacji, w której telefon komórkowy jest tak bardzo rzeczą osobistą tak blisko sercu, jak portfel ze zdjęciem narzeczonej.

 

 
Jak zrobić własną tło tylnej obudowy? Dziecinnie prosto. Ścianka tylnej obudowy to dość kiepskiej jakości plastyk - jest on jednak na tyle elastyczny, że bez obawy uszkodzenia można go łatwo zdejmować i nakładać. Ząbki, które trzymają panel na swoim miejscu są również nieco pogrubione we wnętrzu. To powoduje, że znakomicie trzymają wykonane z tekturki wymienne ilustracje. Jeśli chcemy wykorzystać własne zdjęcie to wystarczy odrysować na nim dowolny załączony ozdobnik, wyciąć (niekoniecznie załączonymi nożyczkami), włożyć w odpowiednie miejsce, złożyć telefon i gotowe. Testowo cała operacja zajęła nam nieco ponad 3 min. Znacznie więcej czasu pochłonęły rozważania, które zdjęcie wybrać.
 
Z nowych rzeczy wprowadzonych w tym modelu charakterystyczna jest jeszcze zaślepka gniazda ładowania. Spełnia ona co najmniej trzy zadania. Najbardziej widoczna jest jej rola ozdobny. Telefon ze srebrną obudową ma ciemną ramkę wokół ekranu (granatową lub ciemnoczerwoną). Tak więc zasłonka w takim samym kolorze na dole aparatu trzyma estetyczną równowagę obudowy. To raz. Dwa - ochrona sporego gniazda elektrycznego na pewno mu nie zaszkodzi. Co najwyżej rzadziej, niż w innych tego typu urządzeniach, będziemy czyścić styki. Po trzecie w końcu - owa zaślepka umieszczona na zawiasach (by jej nie zgubić), trzyma dość mocno delikatny przecież tylny panel i chroni nasze ukochane zdjęcie przed zniszczeniem.
 

Wymiary GD 67 wydają się być optymalne. Ani to telefon za wielki, ani zbyt mały z utrudnionym dostępem do klawiszy. Jedynie grubość jakby pozostawia nieco do życzenia, jeśli przyzwyczailiśmy się już telefonów wygodniej leżących w dłoni.

 

   

 

W sumie wymiary 109 x 45 x 20 mm powodują, że aparat nadąża za obowiązującymi trendami w komórkowej modzie, a waga - 81 gramów też powoduje, że urządzenie nie obciąża zbytnio kieszeni. Objętość aparatu to 81 cm3.

 

   

 
Tradycją chyba jest t o, że w telefonach Panasonica nie zachwyca bateria. W GD 67 jest to ogniwo o pojemności 690 mAh, wykonane w technologii litowo-jonowej. Według danych z instrukcji zasilanie powinno wystarczyć na 1,5-6 godzin rozmowy oraz na 60-190 godzin czuwania. Nasze testy przekonały nas, że te najniższe dane wcale nie są zaniżone i tak naprawdę testowany przez nas telefon wymagał doładowania co 2 lub 2,5 doby, przy czym wcale nie był bardzo intensywnie eksploatowany.

 

 

Denerwujące jest też to, że omawiany Panasonic nie pozostawia czasu na dojście do ładowarki i uzupełnienie zasilania. Praktycznie, kiedy w czasie rozmowy zacznie w charakterystyczny sposób "pikać" informując nas o wyczerpującej się baterii, powinniśmy natychmiast się rozłączyć i jak najszybciej zacząć doładowywanie. Jak wiadomo w praktyce nie zawsze jest to możliwe, bo czasem taki nieprzyjemny pikający sygnał może spotkać nas na ulicy, z dala od biura czy domu i na pewien czas zostajemy bez sprawnego telefonu. Szkoda, że aparat nie uprzedza nas o stanie baterii wcześniej a niezbyt dokładny, właściwie trzykreskowy, wskaźnik naładowania baterii nie sprzyja dogodnemu planowaniu czasu ładowania. Na szczęście samo ładowanie przebiega dość szybko i od zera do pełnej mocy telefon można nakarmić w niecałe półtorej godziny. Co ciekawe - choć bateria jest litowo-jonowa producent zaleca ją doładowywać dopiero po pełnym rozładowaniu.

Z ciekawszych funkcji należy wymienić 16. polifoniczne dzwonki (jest ich 22), możliwość zaimplementowania dwóch własnych nagrań (na przykład głosowych), kompozytor melodii, chat SMS-owy, sygnał wibracyjny, pamięć głosową, słownik T-9 (ale nie potrafię odpowiedzieć na pytanie, czy będzie dostępny również w polskiej wersji językowej, ponieważ testowany przez nas terminal nie miał jeszcze polskiej wersji oprogramowania), GPRS klasy 4 plus 1, przeglądarkę WAP-owską serii 1.2.1, tryb głośnomówiący, kalendarz, kalkulator, budzik, graficzne menu, pamięć pozwalającą wpisać 100 numerów telefonów (plus pamięć karty SIM) oraz dwie gry (Atum i Kimang) - czyli i w tym rozrywkowym względzie bez fajerwerków.
   

   
   

  
Nie sposób wytłumaczyć zadziwiającą odporność tego producenta na inne nowinki. GD 67 nie ma więc podczerwieni, Bluetootha, Javy, czyli tego wszystkiego, co obecne jest w wielkiej części aparatów już wcześniej obecnych na rynku.
Producent przewidział ten produkt dla osób, które chcą mieć coś więcej niż tylko telefon komórkowy i chcą być kreatywni w trakcie używania urządzenia. Temu zadaniu ma sprzyjać właśnie dzwonkowa polifonia, kolorowy ekran i wymienna grafika tylnej ścianki obudowy. Jak na mój gust to troszkę jeszcze mało do pełnej kreatywności, ale droga jakby całkiem dobra.

   

Opinie:

Opinie archiwalne (134):

Komentuj

Komentarze / 134

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    doriandz pisze: 2002-10-23 12:58
    :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2002-10-23 13:02
    znowu te same problemy z bateria. panasonic jest 'odporny' na nowienki, ale czemu nawet na takie, ze mozna zrobic bardziej pojemna baterie?? jednak wyglad telefonu mnie osobiscie sie podoba.
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2002-10-23 13:09
    oczywiscie mialo byc 'nowinki' zamiast 'nowienki'. ;-) pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-10-23 14:37
    Jak dla mnie-bateria dyskwalifikuje (tradycyjnie) te fajne aparaty. A wielka szkoda...
    0
  • Users Avatars Mini
    vassago4 pisze: 2002-10-23 14:52
    w sumie ładny ale nie chce nawet poznac ceny w jakiej pojawi sie w "promocji"...
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-10-23 15:02
    Prosty, tani, a że ma kolorowy wyświetlacz czyni go czymś specjalnym. Zawsze podstawową cechą telefonu jaka kierujemy się podczas kupna jest bateria, a nie kolorowy wyświetlacz i to 256kol. Telefon jest kiepski i moim zdaniem nie ma szans nawet z SE T300, a to jego największa konkurencja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-10-23 15:07
    Telefon jak kazdy panasonic! Nic ciekawego, a do tego brzydki! Co do kolorowego wyswietlacza, to mam wrazenie jak bym ogladal efekty graficzne konsoli go gier telewizyjnych o nazwie Pegasus! bRAWO!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-10-23 15:16
    Zapewne będzie niedrogi. Mi osobiście wyglądzik nawet pasuje
    0
  • Users Avatars Mini
    sathraa pisze: 2002-10-23 15:49
    Niby wszystko dobrze ale czegoś brakuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    Kasia pisze: 2002-10-23 16:09
    całkiem zgrabnie napisany test
    0
  • Users Avatars Mini
    PtaQ pisze: 2002-10-23 16:12
    :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-10-23 17:15
    Moze mi sie tylko zdaje ale jakos ten wyglad jest bliski simensom :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tomala pisze: 2002-10-23 17:30
    tak wiec -------- GD 67 nie ma więc podczerwieni, Bluetootha, Javy, czyli tego wszystkiego, co obecne jest w wielkiej części aparatów już wcześniej obecnych na rynku. -------- i dlatego jak dla mnie jest telefonem low-low end i nie powinien kosztować dużo. Ale oczywiście mila prppozycja dla kupujących swoja pierwsza komórkę ;))) POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    doriandz pisze: 2002-10-23 18:01
    Wg mnie jest bardzo ladny!!! Nawet ladniejszy od T68 i T68i! Tylko nie zawsze wyglad idzie w parze z funckcjami... Pzdr/doriandz
    0
  • Users Avatars Mini
    tomala pisze: 2002-10-23 18:31
    tak wiec -------- GD 67 nie ma więc podczerwieni, Bluetootha, Javy, czyli tego wszystkiego, co obecne jest w wielkiej części aparatów już wcześniej obecnych na rynku. -------- i dlatego jak dla mnie jest telefonem low-low end i nie powinien kosztować dużo. Ale oczywiście mila prppozycja dla kupujących swoja pierwsza komórkę ;))) POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-10-23 18:52
    Jakos nie poraża ten telefon nowoczesnością, a co do obudowy i kalpki na złącze to odporności nie wróżę
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-10-23 19:30
    Qrcze a gdzie sie podziało pudełko zapałek ?? może fotograf juz nie pali :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2002-10-23 19:41
    _CISCO_** ja te zdjecia gdzies chyba juz widzialem, wiec wydaje mi sie, ze robil je ktos inny niz te wszystkie poprzednie z taka sama paczka zapalek... ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Dmin pisze: 2002-10-23 22:05
    Kiedy Panasonic ulepszy baterie? A z tą tylną obudową i zdjęciami trochę P przesadził. Komu to potrzebne?
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-24 00:10
    na zbyt trwałego to on nie wygląda
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2002-10-24 00:38
    Jeżeli będzie po przystępnej cenie może będzie się sprzedawal. Jedno jest pewne. Panasonic tym modelem świata nie podbije.
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2002-10-24 00:39
    Kiedy test jakiegoś Sony Eryka?
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2002-10-24 01:01
    porównajcie sobie tego panasłonika z Nokią 6610 - to jest dopiero podobieństwo (nie wspominając nawet o innych produktach japończyków)
    0
  • Users Avatars Mini
    cold pisze: 2002-10-24 03:25
    JAGODA zaden producent swiata nie podbija bo nie o to tu chodzi tu chodzi o pewna grupe ktorej ten telefon sie podoba i juz :) co do testu no nie wiem Mariusz spojrz moze z tej strony jeszcze nie spotkalem telefonu z Java ktory by sie nie zawieszal, a kroloje w tym Siemens MT50 jednak moze Panasonic stawia na niezawodnosc i bezawaryjnosc telefonu. Model ten nie jest kierowany do osob kreatywnych dlatego ze wyraznie na stronie www.panasonicmobile.com pisze ze jest to uklon w strone mlodziezy :) Zabraklo wg mnie pochwaly na temat GPRSu ktory niesamowicie w panasonicach szybko sie konfiguruje i na dodatek dziala niezawodnie (nie moglem tego stwierdzic w Nokii 6310 - problemy z rozlaczaniem) wracajac zas do Bluetooth ... no bateria genialna nie jest a modul tenjest caly czas w trybie czuwania aby dzialac poprawnie oraz co jakis czas sam wykrywa uzadzenia wtedy bateria trzymala by jeszcze 2 razy krocej ... moze dlatego :)
    0
  • Users Avatars Mini
    cold pisze: 2002-10-24 03:30
    tomala jeszczedrobny szczegol ... od kiedy o tym czy telefon jest z gornej czy nizszej polki decyduje wyposazenie a nie jakosc wykonania i niezawodnosc ?? czuje tu brak profesjonalizmu :))) w przypadku 6310 musial bys tez powiedziec ze to low-end i wiele innych tez ... eryk T68 robi slabej jakosci zdjecia wiec to tez low-end ... ludzie tu nie chodzi o wyposazenie ... Panasonic GD87 to tez low-end ??? Wiec 99% rynku to lowlowlow chyba zagubilisciesie w filmie MatriX II i hi-end znalazl sie 10 lat z przodu i sami nie wiecie jak powinien wygladac ...
    0
  • Users Avatars Mini
    looc pisze: 2002-10-24 09:48
    cold, dobrze prawisz:), ale kwestie zakresu wymagan low-high/end, nawet w odniesieniu do komorek, zmieniaja sie prawie z dnia na dzien. dodajac 3 slowa od siebie: aparat niezly, 256 kolorow. to w koncu nie tak zle (caly czas wiekszosc telefonow ma opcje 2kolorowa: jest pixel, albo nie ma). oslona na styki pewnie zaraz gdzies odpadnie. troche boli brak irda/bt, bo kable to juz dzis zadna atrakcja. nie rozumiem 2 spraw: po co w tescie podana jest objetosc aparatu:) (-posiadajac 3 ksiazki z wyzszej matematyki i porzadny kalkulator, sa ludzie, ktorzy potrafia to obliczyc z wymiarow:) i co znaczy 'byc kreatywnym podczas uzywania telefonu'. ja niestety nie jestem 'kreatywny'. mam w aparacie zwykly lcd i monofonie.... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-10-24 15:55
    Granica między HI-ENDem a LOW-ENDem ostatnio jak by sie zatraciła (czy to tylko moje odczucie ??)
    0
  • Users Avatars Mini
    cold pisze: 2002-10-25 02:04
    _CISCO_ masz racje ze wzgledu na to ze do coraz tanszych telefonow wprowadzane sa nowinki z telefonow wyszszych klas wiec wyposazenie techniczne staje sie coraz mniej wazne a coraz wiecej uwagi jesli chodzi o Hi-end zwraca sie na jakosc wykonania uzyte materialy dopasowanie i niezawodnosc (wyglad napewno nie dlatego ze gusta sa rozne) ...
    0
  • Users Avatars Mini
    ---- pisze: 2002-10-25 16:30
    Kupilem se wlasnie 2 dni temu (24.10.2002) panasonica gd 96 i jest swietny jednym slowem jak zabawka coooolllll mowie kupujcie a co do tego phona to ok
    0
  • Users Avatars Mini
    mariusz19 pisze: 2002-10-25 21:01
    spoko telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-10-26 17:23
    Cisco, wcale się nie zatraciła, tyle, że oba mają często podobne wyposażenie, choć jednak nie tożsame. Ale jeśli chodzi o jakość wykonania to jednak różnice są bardzo widoczne
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-10-26 17:25
    Bodopl, co do trwałości to się zgadzam
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2002-10-27 08:51
    dużo ładniejszy niż gd 96, tylko szkoda że taka słaba bateria. ale to chyba w każdym panasonicu
    0
  • Users Avatars Mini
    kon pisze: 2002-10-29 23:50
    Jak na Pana... to całkiem nizły.
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-11-03 19:01
    No telefoniki panasonic sie wyrabiaja i sa coraz to fajniejsze ale czemu te baterie maja takie slabiutkie.We wszystkich ostatnich testach autor pisze ze czegos tam nie ma a to powoli jest standartem itp.Ale jakos w tych modelach co opisuje nie ma tych funkcjii we wszystkich.TAk wiec panie redaktorze te funkcje sa owszem standartem ale w telefonach wyzszej klasy.A co do tego Panasonica to jesli jest tak dobry jak poprzednie modele to go polecam a co do baterii to niestety ale nic nie poradze.Ja jak mialem GD93 to porpostu mialem tak wyregulowany czas pracy ze ladowalem go co 2 dni w nocy!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-11-03 19:07
    JAGODA***Sony&Ericsson nie ma chyba forow w Golu takze raczej sie nie spodziewaj tegotypu testow!
    0
  • Users Avatars Mini
    ripman pisze: 2002-11-18 17:56
    Ostatnio sobie kupilem panasonika gd96 i jestem z niego bardzo zadowolony. Co do w/w modelu to design powala - niech nokie sie schowają ! Pozatym ludzie (zwracam się do tych co strzępią sie o BlueTootch) - po co to wam jesli z tego nie korzystacie ? Po co płacic wiecej za aparat + 500zł za sluchawke ? Nie lepiej zestaw słuchawkowy ? Co do baterii to jest to jeden minus tej komorki. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    flopik pisze: 2002-11-20 19:44
    Ja tego nie potrafie zrozumiec - czy IRDA jest az takim drogim modulem zeby go w ramach oszczednosci nie montowac w telefonach ? T720 to samo....
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-21 22:49
    graffi : co do jakości wykonania to wydaje mi się że gracica również zaczyna byc niedostrzegalna POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-21 22:52
    Czy ktoś ma jakieś informacje kiedy ten fonik będzie dotępny u polskich opkóf ??
    0
  • Users Avatars Mini
    krystek pisze: 2002-11-22 20:41
    Telefon naprawde fajny i jak na Panasonica w końcu nowy wygląd!
    0
  • Users Avatars Mini
    conek pisze: 2002-11-23 20:08
    Mnie rowniez sie podoba ten telefon z wygladu, ale niestety Panasonic po raz kolejny nie popisal jesli chodzi o baterie-jest bardzo slaba. I to jest najwiekszy minus tego aparatu niestety.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-26 14:18
    Jeśli niebawem wejdzie w promocji u naszych opów w dobrej cenie to troszkę ludu się na niego rzuci :P
    0
  • Users Avatars Mini
    walwil pisze: 2002-11-27 00:18
    Wygląda na bardzo mało odporny na krash testy, szczególnie obudowa tylna i klapka dolna. Bateria tradycyjnie bardzo cieniutka. Wibra chyba mocna, klawiatura dobra i wyświetlacz. Polecam dla kobiet (szczególnie ze względu na mocną wibrę).
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2002-11-30 04:07
    jak na Panasonic to całkiem ciekawy
    0
  • Users Avatars Mini
    deejaywebmajster pisze: 2002-11-30 12:30
    Jak dla mnie to tefelon niczego sobie, ale na zdjeciach wyglada troche grubo (ciekawe jak naprawde), no i ten "kolorowy" wyswietlacz-jak juz ktos tutaj napisal:"(...) jak z konsoli Pegasus(...)"! :) Ale moze to tylko na zdjeciach tak wyszlo? Jednak bardziej podoba mi sie Sony-Eryk T68i.
    0
  • Users Avatars Mini
    falenty pisze: 2002-12-05 12:57
    ponoć ma już być niedługo u nas dostępny, ale to nadal Panason
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszB pisze: 2002-12-05 21:00
    Czekam na to ile ten aparat będzie kosztował?!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-05 21:37
    Witam Sluszne pytanie! Jaka cena? to wlasnie cena w glownej mierze zadecyduje o sukcesie badz porazcze rynkowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-07 15:36
    Czy menu nie jest czasem podobne do tego z SW300?
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-12-18 22:22
    Tytan : nawet jak cena będzie "niska" to podejrzewam że ten model nie zrobi wielkiej kariery
    0
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2002-12-22 01:46
    pewnie, bo nie Nokia!
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2002-12-27 12:05
    fon może i ciekawy, ale oni myślą, że ludzie sa naiwni? po co komuś telefon z tak marna baterią?
    0
  • Users Avatars Mini
    mt_PRINCE pisze: 2002-12-31 10:30
    Dumny nastepca jak to nazwał CISCO - pudełko zapałek. Znacznie ciekawsze yglad, ale chyba jednak nie zaryzykuję użytkowania...
    0
  • Users Avatars Mini
    galeo pisze: 2003-01-04 13:44
    Ja na początku mojej zabawy z fonami miałem G450. Bardzo mi się podobał nie tylko dlatego, że był granatowy i dobrze trzymał się w ręce, ale również dlatego, że ktoś niezorientowany nie potrafił go obsłużyć. Panasoniki mają fajne menu. Szkoda, że tylo 256 kolorów. Może w następnym modelu będzie kamera...
    0
  • Users Avatars Mini
    Pool pisze: 2003-01-07 19:01
    Mam go i jest zajebisty!!Po co mi aparat i kamera??Zdjecia se sciagam EMS-em i sa calkiem niezle!telefon sluzy mi do zabawy , a gierki w GD67-MIODZIO
    0
  • Users Avatars Mini
    Hubert pisze: 2003-01-10 13:45
    No i mam GD 67 w ręku. Nówka pachniak. Nie zawiodłem się na Panasonicu - elegancki kształt i wygląd. Solidnie trzyma się go w ręku (dostosowany do męskiego uścisku idealnie;). Klawiatura doskonale chodzi, a joystick jest przemiłym zaskoczeniem. Precyzyjny, dokładny nie sprawia żadnych problemów. Rewelacyjnie chodzi soft - nie ma żadnych opóźnień w dostępie do funkcji, do sms-ów, do adresów w książce. Wszystko to sprawia, że przepaść dzieli ten aparat z marnie wykonanymi plastykami z logiem Sony Ericsson - porównywanie GD 67 z T68i albo T300 to naprawdę nietakt. Wyświetlacz o niebo lepszy od T68i - bez porównania. Dzwonki - przemiłe dla ucha. Bateria jest jaka jest, mi spokojnie wystarcza na dwa/trzy dni - ale w sumie do czegoś się trzeba przyczepić. Generalnie nie mam pytań do tego telefonu - szczerze polecam wszystkim. Bez namysłu. Dodaję, że bawię się w gsm odkąd Era jeszcze nie uruchomiła pierwszej sieci w Polsce. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    bluetooth pisze: 2003-01-15 03:31
    Jak na Panasonica, to całkiem niezły
    0
  • Users Avatars Mini
    nitek pisze: 2003-02-01 14:40
    Podobne do eryka ale ogolnie bardzo dobry
    0
  • Users Avatars Mini
    GOGA_ pisze: 2003-02-01 14:59
    Bardzo ciekawy fon.Moj kumpel go ma bawilem sie i jest oki,troche krotko trzyma dosc bogate menu ta dziwna obudowa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wolny pisze: 2003-02-02 01:50
    panasonic wkoncu wypuscil cos fajnego ale ten wyswietlacz jest do kitu :((( ciekawe co z bnateria
    0
  • Users Avatars Mini
    wolny pisze: 2003-02-02 01:55
    moze firma panasonic wypusci wkoncu cos z mp3 bylo by fajnie ocywiscie z lepsza bateria :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    mirpyp pisze: 2003-02-02 18:02
    Dosc ciekawy telefon, jak zwykle swietna klawiatura, sporo funkcji. Opisy w menu wymagaja jak zwykle przerobienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    pablo21 pisze: 2003-02-02 23:08
    zajebisty telefonik i instruktorzy mieli glowe na ukrycie wejscia ladowania
    0
  • Users Avatars Mini
    beny74 pisze: 2003-02-06 11:33
    Ta tylna klapka to niezłe rozwiązanie i chyba tańsze niż wymiana całej obudowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    greatone pisze: 2003-02-08 11:43
    hmm gdyby nie bateria...i przydlaoby sie wiecej zmian!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    parys pisze: 2003-02-10 20:59
    ciekawy pomysl z tym zdjeciem. A tak pozatym to niczego sobie telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtek24 pisze: 2003-02-11 19:06
    Fajny telefonik, szkoda tylko ze nie ma ani Irdy ani bluetoothaz a to dobrze lezy w dłoni oraz ten kolorowy wyświetlacz to jest to. Niektórym może nie przypaść do gustu obsługa mini-joystickiem ale nie będziemy się tego czekać. Cena tego telefonu wg zapenień kolegi na rynku niemieckim to 300 euro bez przywiazania do sieci-ciekaw jestem kiedy i u nas można będzie kupić tej klasy za te pieniądze co w niemczech.A może tak jak z dostępem do internetu i do wielu innych rzeczy będziemy głębiej sięgać do kieszeni niż inni europejczycy czy też ludzie z dalszych zakątków świata.
    0
  • Users Avatars Mini
    damianul pisze: 2003-02-16 11:57
    komorka, przynajmniej moim zdaniem jest beznadziejna
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafal pisze: 2003-02-20 15:50
    Fajny fonik tylo czy ma wbudowana pamiec zeby mozna bylo zapisywac informacje sciagniete z wap-u?????
    0
  • Users Avatars Mini
    Zbycz pisze: 2003-02-21 19:07
    ja mam ten fonik i brdzo serdecznie go polecam jest zajebiasty i ma wiele ciekawych funkcji pamietajmy o tym ze zawsze na realu wyglada o nibo lepiej a cio do bateri to bez komentarza tu sie zgadzam z innymi za slaba ale moze firma nad tym popracuje nie wiadomo ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-23 02:57
    To rozwiązanie ze zdęciem nie jest złe. Ale panasonic ostatnio trochę odpadł na polskim rynku od konkurencji. Może tym modelem coś się w tym punkcie polepszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    falubaz pisze: 2003-02-23 19:19
    ładny ale my x-5 chyba ładniejszy i lepszy, jak myślicie??????
    0
  • Users Avatars Mini
    gilmour pisze: 2003-02-24 10:42
    jestem zaskoczony i to bardzo mile ! panasonic zyskal u mnie + !
    0
  • Users Avatars Mini
    gilmour pisze: 2003-02-24 10:43
    i nie wiem czy sie nie zastanowie na nim podczas wymiany aparatow.....
    0
  • Users Avatars Mini
    tmc.masterb pisze: 2003-02-24 17:42
    w sumie dość ciekawy telefon,choć faktycznie bez fajerwerków.
    0
  • Users Avatars Mini
    kampos pisze: 2003-02-27 00:56
    Jaki ladny, wlasnie jest dostepny w promocji w plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    as666 pisze: 2003-02-27 14:23
    Bardzo lubię panasoniki. Mam gd96.Chce kupić gd67, ale boję się że za niedługo wejdzie gd87 i nie będę miał już kasy. Czekać czy nie czekać oto jest pytanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarecki III wielki pisze: 2003-02-28 19:32
    człowieku przemyśl to!!!!!!! ten fonik to padaka
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2003-02-28 22:13
    gdyby nie to że jest oferowany tylko w plusie to chyba zkupiłbym go. podoba mi sie. bardzo ładny kształt i wygląda bardzo estetycznie
    0
  • Users Avatars Mini
    smokeWEED pisze: 2003-03-10 23:37
    yehaaaaaaa, jest w plusie, calkiem calkiem cena, ale zdalej za wysoka, w kocnu nie jest to telefon z wyzszej polki, poczekamy zoabczymy, mile go zobacze na karte.. w pre paidzie
    0
  • Users Avatars Mini
    javorus pisze: 2003-03-12 14:14
    telefonik bardzo ladny i funkcjonalny, i ten tylny panel wymienny - super. szkoda ze tak malo kolorow bo obraz wyglada jak w starym telewizorze, ale trudno. mi sie podoba
    0
  • Users Avatars Mini
    as666 pisze: 2003-03-12 15:48
    Mam dwa pytania: 1. Czy zdjecie simlocka z gd67 moze spowodowac jego uszkodzenie, lub obnizenie jakichkolwiek parametrow? 2. Czy przez ponowne zalozenie simlocka telefon moze być traktowany z powrotem jak na gwarancji?
    0
  • Users Avatars Mini
    as666 pisze: 2003-03-12 15:54
    Chce kupić gd67 tylko że niebieski, a wszędzie jest tylko bordowy. Czy ktoś wie gdzie można go dostać?
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-12 19:10
    u mnie w firmie (plusgsm) dostawa niebieskiego planowana jest dopiero pod koniec marca, wiec trzeba bedzie poczekac troszke, a co do samego telefonu to i tak schodzi jak cieple bułeczki
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-13 23:48
    nawet fajny fon
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-13 23:50
    szkoda ze to tylko low-end
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-13 23:50
    szkoda ze to tylko low-end
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-13 23:58
    tylko szkoda ze nie ma javy i mms
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-14 00:05
    i wyswietlacz nie za dobry...
    0
  • Users Avatars Mini
    korbel pisze: 2003-03-14 20:03
    Popieram wyswietlacz slabiutki, zainteresuje zwolennikow Panasonica zreszta jak sam autor wspomnial.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-16 17:42
    dobry pomysł z tymi obrazkami, ściągnięty z Nokii 2100
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-16 18:02
    ale w koncu to low-end
    0
  • Users Avatars Mini
    nokia9110 pisze: 2003-03-17 00:18
    Całkiem fajny ale ten przycisk u samej góry chyba jest niewygodny a zresztom nie wiem nie miałem go tylko raz w ręku
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-18 14:16
    bardzo fajna zabaweczka
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-18 14:17
    no i dostał 10 / 10 odemnie
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-18 18:31
    Dobrze będzie się nadawał do zestawów pre-paid. Duży, kolorowy wyświetlacz i duże możliwości personalizacji telefonu - to dziś najważniejsze funkcje telefonu dla młodszych użytkowników komórek.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-18 18:36
    ode mnie dostaje również 10, a to głównie dzięki cenie i możliwości słuchawki.
    0
  • Users Avatars Mini
    cro pisze: 2003-03-19 01:35
    Mimo wszystko to fon za kilkanaście zł z dolnej półki, a i tak dosyć dobrze wyposażony. Jak dla mnie jest ok 9/10
    0
  • Users Avatars Mini
    lang pisze: 2003-03-20 16:04
    jak dlugo trzyma bateria przy czestym uzywaniu tak realnie?
    0
  • Users Avatars Mini
    lang pisze: 2003-03-20 16:06
    a i jeszcze chcialem sie zapytac czy menu jest czytelne?
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2ro pisze: 2003-03-24 14:25
    telefon na pierwsze moje oko cool daje mu 6 na 10
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2ro pisze: 2003-03-24 14:26
    sam mampana gd96 ijestem zadowolony, a te mniejszy lecz pewnie bat kiszka jak u mnie, pozatym atrakcyjny jak na low-enda i taki kupić gomożekażdy kto ma te 500 zeta
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2ro pisze: 2003-03-24 14:26
    cool klapka co zakrywa wejcia do ładowarku, i ten wytrysk to wstawienia własnego logo z tyłu klapki cpool hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2ro pisze: 2003-03-24 14:27
    z casem chyba żeczywiscie pzrejdziej na lux prepaida ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    MISIEKZZ pisze: 2003-03-24 16:28
    taki aparat a nie ma mmsow wstyd no i do tego baaardzo kruchy
    0
  • Users Avatars Mini
    MISIEKZZ pisze: 2003-03-24 16:29
    a i jeszcze dodam ze joystick w tym telefonie jest bardzo niefunkcjonalny poniewaz osoby z grubszymi palcami nie maja mozliwosci obsugi
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-03-31 10:05
    fajny fajny i dosyc tani w idei;)tylko gdzie mms:(((((moze wprowadza nowy soft pozostaje nam czekac....;)
    0
  • Users Avatars Mini
    as666 pisze: 2003-04-03 15:04
    Mam bardzo ważne pytanie: ak ściągnąć zdjęcia ems-em?
    0
  • Users Avatars Mini
    CICHY pisze: 2003-04-04 01:19
    Jest to juz moj nasty telefon i Panasonic bije nokie na głowe. Miałem juz kilka noki , nortele ericssony ale panasonic bije je na glowe. Polecam wszystkim ten telefon super od cholery przydatnych funkcji i zabezpieczen POLECAM
    0
  • Users Avatars Mini
    khalon pisze: 2003-04-04 21:10
    Ciekawa propozycja, ale nie dla mnie... Wolę sobie kupić T68
    0
  • Users Avatars Mini
    leszko pisze: 2003-04-08 23:55
    miałem taki w łapie i na pierwszy żut sprawia wrażenie plastikowej zabawki ale myślę że można panas. zaufać
    0
  • Users Avatars Mini
    as666 pisze: 2003-04-10 13:57
    Bateria przy normalnym używaniu wytrzymuje mi 6 dni. Prosze powiedzcie skąd ściągnąć ems-y.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gusiu pisze: 2003-04-18 20:01
    mi osobiście sie podoba...ja tam go biore zaraz w promocji PLUSA za 60 zł i kONIEC!
    0
  • Users Avatars Mini
    conek pisze: 2003-04-23 00:30
    Jest to pierwszy model panasonica, w ktorym podoba mi sie wyglad. Wyswietlacz 256 kolorow(sam posiadam telefon z identycznym wyswietlaczem i rozdzielczoscia) i w rzeczywistosci nie jest taki zly. Razi mnie zas bardzo slabba wytrzymalosc baterii, ale to glownie wina kolorowego wyswietlacza. Za taka cene, jaka oferuje nam plus, to jest to na pewno oplacalny zakup :)
    0
  • Users Avatars Mini
    andr pisze: 2003-04-27 18:15
    Mnie sie ten model bardzo podoba, ma wiele przydatnych funkcji, ladna fonie, a wyglad tez bardzo ciekawy:), grafika w rzeczywistosci jest "zywsza", niz ta pokazana tutaj, no i jest bardzo lekki, co akurat dla mnie nie jest bez znaczenia...mms-ow mi na razie nie potrzeba:). Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    dorota28 pisze: 2003-05-18 10:54
    mam go od 3miesiecy.i naprawde jestem zadowolona. a dzwonek-sygnal policyjny kiedy mi dzwoni zabija wszystkich naokolo:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Piterson1 pisze: 2003-05-21 17:11
    ja to bym mnial stracha jak tak by mi dzwonil co chwile taki dzwonek (kumple by mnie chyba pobili :))) a tak na powaznie to tez telefon przypomina mi wygladaem sony ericssopn tylko nie pamietam ktory model
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-05-31 18:48
    A mi ten telefon przypomina nowa mała motorolke ktora jes dostepna w idei. A co do tego telefonu to całkiem fajny podoba mi sie:):) tylko ta bateria troche słabawa;/
    0
  • Users Avatars Mini
    andr pisze: 2003-06-02 17:54
    Zależy, co się rozumie przez słabą baterię... Jedni oczekują, aby trzymała tydzień, innym wystarcza trochę krótszy okres;-) Mój telefon trzyma spokojnie trzy dni, codziennie wysyłam i odbieram kilka-kilkanaście smsów, kilka krótkich rozmów, do tego korzystam z grafiki.., więc nie jest chyba źle..;-) Ważne, aby bateria całkowicie wysiadła i dopiero potem ją ładować, najlepiej przez co najmniej 3h. Pozdrawiam!;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    KAI15 pisze: 2003-06-03 00:23
    Całkeim niezły , funkcje jak dla mnie ubogie , i z tego co widze brak opcji aparatu , ojjj cieniutko . I tak klapa na dole to totalna klapa ;0
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-03 01:15
    KAI!S: opocz tego nie obsluguje MMSow! To chyba pierwszy model Panasonica z kolorowym wyswietlaczem, a tu takie nieporozumienie :((
    0
  • Users Avatars Mini
    gizmo21 pisze: 2003-06-03 02:42
    nie widizlem i nie chce widziec ordzucil mnie wyglad
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2003-06-18 09:33
    Dlaczego Panasonic mający takie doświadczenie na rynku nie zbuduje lepszej baterii? Pozatym telefonik ma dobry wyświetlacz, chociarz ma tylko 256 kolorów.
    0
  • Users Avatars Mini
    +artur pisze: 2003-06-28 12:09
    Ciekawy zwłaszca ta tylna obudowa gdzie można umieścić jakieś zdjęcie
    0
  • Users Avatars Mini
    Daniel pisze: 2003-10-21 11:32
    gdzie mozna znalesc tapety na panasonica GD67
    0
  • Users Avatars Mini
    swieczka pisze: 2004-01-10 21:15
    No telefoniki panasonic sie wyrabiaja i sa coraz to fajniejsze ale czemu te baterie maja takie slabiutkie.We wszystkich ostatnich testach autor pisze ze czegos tam nie ma a to powoli jest standartem itp.Ale jakos w tych modelach co opisuje nie ma tych funkcjii we wszystkich.TAk wiec panie redaktorze te funkcje sa owszem standartem ale w telefonach wyzszej klasy.A co do tego Panasonica to jesli jest tak dobry jak poprzednie modele to go polecam a co do baterii to niestety ale nic nie poradze.Ja jak mialem GD93 to porpostu mialem tak wyregulowany czas pracy ze ladowalem go co 2 dni w nocy!
    0
  • Users Avatars Mini
    nobody pisze: 2004-04-13 10:00
    Uzywalem tego telefonu przez bardzo krotki czas i musze przyznac,ze zrobil na mnie napawde dobre wrazenie !
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2004-04-17 19:39
    fajny telefonik szkoda ze nie obsluguje funkckji mmsow :((
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-09-11 18:11
    to ma on wkońcu jave czy nie??
    0
  • Users Avatars Mini
    mat-lis pisze: 2004-10-21 17:06
    nawet ciekawy ładny wygląd szkoda że nie ma javy :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    przevirgola pisze: 2006-02-08 17:17
    Kto wie jak z niego zjac sim locka? Wiem, ze po *#06# pojawia sie imei, ale co dalej?
    0
  • Users Avatars Mini
    nofate pisze: 2006-03-08 20:01
    Tani plastik ale nadaje się do ciężkiej pracy. Polecam.
    0
  • Users Avatars Mini
    hossan pisze: 2006-12-29 17:31
    panasonicmobile gd67software and usb data cable driver
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: