Crowley Data Poland rozpoczął testy zewnętrzne przygotowywanej oferty telefonii mobilnej CROWLEY TeleMobile. Do testowania usługi zaproszono kilkudziesięciu klientów z całej Polski, którzy będą mieli okazję jako pierwsi podzielić
się z firmą doświadczeniami na temat jakości usługi i spełnienia przez nią stawianych oczekiwań. Jest to już kolejny etap procesu weryfikacji poprawności działania usługi, po testach wewnętrznych, którymi objęto pracowników Crowley Data Poland.
"Zgodnie z założonym harmonogramem działań, w drugiej połowie września 2008 roku chcielibyśmy już komercyjnie zaoferować usługi komórkowe naszym klientom" – mówi Sebastian Zadrożny, Kierownik Produktu odpowiedzialny za rozwój oferty mobilnej w Crowley Data Poland. – "Finalizujemy ostatnie ustalenia z naszym partnerem, firmą MNI S.A., sprawdzamy procedury obsługi klienta i działanie naszych systemów. Testy klienckie przyniosą nam dodatkowe informacje, które pozwolą na ostateczne podsumowanie założeń i customizację usługi zgodnie z oczekiwaniami rynku."
W pierwszej kolejności oferta CROWLEY TeleMobile zostanie skierowana do obecnych klientów Crowley Data Poland, których firma posiada już ponad 5000, za pośrednictwem dotychczas wykorzystywanych kanałów sprzedaży (sprzedaż bezpośrednia, tele-sprzedaż). Wśród zakładanych aktywności marketingowych wspierających promocję oferty, firma stawia głównie na narzędzia z obszaru DM i marketingu internetowego.