Play Fresh ruszył z nową kampanią promocyjną. Tym razem celem komunikacji jest poinformowanie użytkowników ofert na kartę, że przeniesienie numeru jest możliwe i proste, a dodatkowo, przenosząc numer do Play Fresh, każdy dostaje 60 zł. Pomysł kreatywny jest inspirowany postacią Pinokia z książki Carla Collodiego. Bohater spotu – drewniana kukiełka - przedstawia ofertę na opak, bo podobnie jak Pinokio, lubi kłamać. Rosnący nos zdradza jednak prawdę.
Kampanię przygotował Play i agencja Change Communication. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia
Nośniki: TV, OOH
Start kampanii: 14.09.09
Informacje o autorach: dyrektorzy kreatywni: Jakub Korolczuk, Ryszard Sroka, team kreatywny: Joanna Podgórni (art. director), Edyta Kotowicz (copywriter).
Przedstawiciel Agencji: Anna Byczko (account supervisor), Agata Sołdatow (account executive)
Producent: Agnieszka Wiewiórska
Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Olga Łobodzińska, Marek Zaborowski, Marcin Wieczorkowski
Dom mediowy: ZenithOptimediaGroup