Piotr Gołos odchodzi z Grupy TP

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 0

Nowym dyrektorem departamentu sponsoringu Grupy TP został Tomasz Fill. Departament powołano w miejsce wydziału ds. sponsoringu. Z Grupy TP odchodzi Piotr Gołos, dotychczasowy dyrektor, kierujący wydziałem.

„Zmiana struktury zarządzania projektami sponsoringowymi związana jest z nowymi wyzwaniami, stojącymi przed Grupą. Poza utrzymaniem pozycji lidera sponsoringu sportowego, chcemy walczyć o bycie numerem jeden także w innnych obszarach. Bogate doświadczenia nowego dyrektora gwarantują realizację tych celów” – mówi Tomasz Nowakowski, dyrektor wykonawczy ds.korporacyjnych.

Tomasz Fill jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz podyplomowych studiów z zakresu ubezpieczeń na Akademii Finansów w Warszawie. Od blisko 10 lat związany z branżą public relations. Od kilku lat odpowiada za komunikację w dużych firmach. Był rzecznikiem prasowym Grupy PZU, PGNiG SA oraz dyrektorem departamentu public relations PKO BP. Ostatnio, jako dyrektor biura komunikacji korporacyjnej w centrali PGNiG SA koordynował prace nad opracowaniem i wdrożeniem strategii zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu w Grupie Kapitałowej PGNiG, w skład której wchodzi kilkadziesiąt spółek. Był również prezesem Fundacji PGNiG im. Ignacego Łukaszewicza. Ma 37 lat, jest żonaty, ma jedną córkę.

Piotr Gołos powiedział: "“Po blisko siedmiu latach - najpierw w PTK Centertel, a następnie w Telekomunikacji Polskiej - dobiegła końca moja współpraca w Grupie TP. W tym czasie mogłem kształtować strategię sponsoringową opartą na muzyce, filmie i sporcie oraz tworzyć wizerunek marki, realizując ze swoim zespołem m.in. tak przełomowe projekty jak piłkarska Orange Ekstraklasa, turniej tenisowy Orange Prokom Open /Orange Warsaw Open, koncerty Stinga i George Michaela czy rebrandingu marki Idea. W ostatnim roku zostały wdrożone takie projekty jak Środy z Orange - unikalny program lojalizujący bazę użytkowników Orange, kolejna edycja spektakularnego Orange Warsaw Festival, wprowadzenie marki Orange do piłkarskiej reprezentacji narodowe i rozpoczęcie rozmów dotyczących zaangażowania w Euro2012, a także inne projekty, jak m.in. Orange Kino Letnie czy Orange Surf Team. Dzięki spójnej strategii i konsekwentnej jej realizacji Orange wypracował sobie pozycję lidera i powszechnie postrzegany jest jako czołowa marka w obszarze sponsoringu w Polsce. W kontekście planów zawodowych na przyszłość rozważam różne warianty, ale decyzje jeszcze nie zapadły".

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: