PLAY „Bruce Lee” - szczegóły kampanii reklamowej

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 1

Rozpoczęła się nowa kampania PLAY FRESH pod tytułem „Bruce Lee”. Jest to kontynuacja kampanii wprowadzającej rewolucyjny produkt: ofertę na kartę Play Fresh, opierającej się na wykorzystaniu filmów i koncepcie Zdziwiony. Tym razem w trzech 15 sekundowych spotach zaskakuje Bruce Lee. W każdym spocie ogrywany jest inny benefit oferty: 29 gr/min do wszystkich sieci, SMS-y za darmo do wszystkich sieci oraz ważność konto aż 1 rok po każdym doładowaniu.

Komunikację TV wspiera outdoor nawiązujący kreacją do estetyki wschodnich sztuk walki oraz prasa , spoty radiowe i nośniki niestandardowe.

Timing i nośniki: TV, outdoor, prasa, Internet, nośniki niestandardowe – start 1czerwca 2009
Informacje o autorach: creative directors: Jakub Korolczuk, Ryszard Sroka, creative team: Michael Hansen (art. director), Robert Olszewski (copywriter) oraz Edyta Kotowicz (copywriter), Justyna Nakielska (copywriter) i Sylwia Rękawek (art director) / Agencja Change

przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz , Olga Łobodzińska , Marcin Wieczorkowski

przedstawiciel Agencji: Anna Byczko ( account supervisor), Danuta Jabłońska (senior account executive), Patrycja Szerszeniowska (account executive)

Dom mediowy: ZenithOptimediaGroup

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: