PLAY - bezpłatne startery po doładowaniu

Newsy
Żródło: Euronet
Opinie: 6

Firma epay, należąca do Euronet Worldwide, oraz Play przygotowały specjalną promocję dla użytkowników. Klienci, którzy w kasie sklepów objętych promocją, zakupią poprzez terminal POS elektroniczny kupon doładowujący Play za min. 30 zł, otrzymają w prezencie zestaw startowy Play Fresh 5 zł. Promocja trwa od 22 marca do 31 maja 2010 r.

Z promocji można skorzystać w wybranych punktach lokalnych sieci handlowych, tj. PSS Białystok, Bjanex, PHU Zachęta, GS Samopomoc Chłopska Staszów, SH Zetka, PSS Zorza, SPH Mestwin, WSS Śródmieście. Gratisowy zestaw startowy Play Fresh 5 zł klienci otrzymają od kasjera bezpośrednio po zakupie kuponu doładowującego Play o wartości 30, 50, 100 lub 150 złotych. Wspólna akcja epay i Play pod hasłem: „Kup doładowanie za minimum 30 zł. Odbierz starter gratis” zachęca do skorzystania z nowej oferty promocyjnej „Stan Darmowy w Play”.

Informacje na temat promocji klienci znajdą w materiałach reklamowych i informacyjnych związanych z promocją, m.in. plakatach, hangerach i woblerach umieszczonych w punktach sprzedaży.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Skory pisze: 2010-03-24 21:32
    Nigdy więcej PLAY! Dziś 3 razy odrzucili wniosek o przeniesienie numeru od nich.Nie chcą powiedzieć dlaczego,po wielu tel konsultant powiedział że nie zgadzają się dane adresowe z wnioskiem.Okazało się że to u nich źle wprowadzili mój NIP i teraz gdy na wniosku podany jest prawidłowy to się nie zgadza!Sami spieprzyli sprawę a teraz piętrzą trudności jak chcę odejść! Taką firmę można nazwać tylko w jeden sposób... Ale cóż niska cena= niska jakość usług i obsługi! To ja już wolę płacić więcej...
    0
  • Users Avatars Mini
    Skory pisze: 2010-03-24 21:37
    c.d. Aha udało się dowiedzieć co jest źle tylko dzięki temu że w salonie PLAY pracuje znajomy i sprawdził jak jest na koncie wszystko wpisane w tym ten nieszczęsny NIP i mimo tego że to oni źle go wpisali w system to żądali kopii zaświadczenia o NIP-ie żeby poprawić dane w systemie! Skandal do potęgi n! Mówię wam ludzie trzymajcie się z dala od tej firmy !! PLAY to banda tandeciarzy i nieudaczników! No ale cóż człowiek myślał że zaoszczędzi a tu wyszło szydło z worka..ten organizm umiera...
    0
  • Users Avatars Mini
    dragonite pisze: 2010-03-24 22:57
    Ale z Ciebie cienki bolek. Masz firmę ??. Ja jak miałem jakieś problemy z Plusem a potem z Playem od razu pisałem pismo do UKE i było po problemie. Ty jak chcesz się z każdym bawić to masz tego efekty.
    0
  • Users Avatars Mini
    iwak pisze: 2010-03-24 23:19
    To jak masz znajomego w Play to dlaczego u niego nie przeniosłeś numeru?
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2010-03-25 09:09
    @ iwak - Skory to kolejna plujka. Szuka winy u innych... Widac bal sie, ze znajomy nie jest kompetentny... albo znajomy nie istnieje. :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Skory pisze: 2010-03-25 10:58
    Ja przenoszę nr ale z PLAY do innej sieci i robi to za mnie pracownik nowego operatora więc jak miałem przenosić go w salonie PLAY?Nie rozumiem,po za tym to właśnie w salonie PLAY sknocili mój NIP w centrali!Z poziomu salonu nie da się tego naprawić (tak twierdzą i każą czekać!) a numer NIP musi się zgadzać inaczej nie oddadzą numeru! Kłody pod nogi i tyle,pomijam że uparcie nie chcieli podać przyczyny odmowy uwolnienia nr a to już chyba czyste szaleństwo! Także moi drodzy cena to nie wszystko..
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: