PLAY - cenniki telefonów od 23.11

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 13

Cenniki telefonów w ofertach PLAY:

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (13):

Komentuj

Komentarze / 13

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2007-11-23 14:05
    Ten 40 zł abonament to chyba reakcja na szybki przyrost liczby klientów. Liczyłem na ostrzejsze cięcia cen telefonów na święta ale trzeba przyjąć do wiadomości że i tak uczciwie kalkulują.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebekg pisze: 2007-11-23 14:39
    tez liczylem na cos lepszego zwlaszcza ze teraz bardzo potrzebuja nowych uzytkownikow prz yich obecnej sytacji no ale jeszcze poczekamy i zobaczymy co zrobia na swieta mam nadzieje ze nie beda sepic na cenach chociaz tych telefonow
    0
  • Users Avatars Mini
    adriank pisze: 2007-11-23 15:33
    akurat wczoraj podpisałem umowę :((
    0
  • Users Avatars Mini
    skalarek pisze: 2007-11-23 17:32
    @sebekg a na co liczyles konkretnie ?? na gwiazdke z nieba jeszcze ?? to jest najlepsza oferta na rynku i juz nie marudz, wiemy ze nie lubisz Playa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2007-11-23 18:01
    Jest naprawdę kilka ciekawych telefonów, szczególnie Motorole i Samsungi ;] mimo to wciąż nie gustuje w PLAY
    0
  • Users Avatars Mini
    sir-galant pisze: 2007-11-24 01:44
    Moim zdaniem Play wybrał złą grupę docelową. Tzn skierował swoje usługi na młodzież. Ma to takie zalety, że ludzie w tym wieku są otwarci na nowinki techniczne. Wady są takie, że ludzie którzy mają większe pieniądze nie chcą się identyfikować z tak zwanymi "leszczami"! Play sam sobie strzelił gola! Ponieważ na początku rozpoczął od szokujących reklam. Chcieli mieć "mocne" wejście i... Się nie udało. A teraz chcą zawojować segment biznesowy. Proszę mi powiedzieć czy osoba, która otwiera swoją
    0
  • Users Avatars Mini
    sir-galant pisze: 2007-11-24 01:51
    firmę chce się identyfikować z "leszczami" i reklamami kierowanymi do nastolatków? Pytanie stawiam pod dyskusję:) Moje zdanie jest jednak takie, że Play będzie musiało włożyć sporo pieniędzy na przekształcenia wizerunku. Konkurencja ma podmarki (moje określenie) tzn np. Orange ma dla "leszczy" popa Plus ma simplusa itd. A Play jest cała dla młodzieży. Sądzę, że jest kluczowy problem. Rachunek jest prosty! Młodzieży w Polsce jest tyle a tyle. Marek pod tą grupę docelową jest tyle a tyle więc
    0
  • Users Avatars Mini
    sir-galant pisze: 2007-11-24 02:00
    podział tego tortu wygląda tak i tak. A Playowi z tego tortu uda się wyrwać tyle a tyle. Pytanie brzmi czy gra jest warta świeczki? Jak Play zamierza zmienić swój wizerunek kiedy osiągną swoje maximum w tej grupie docelowej? I kiedy to nastąpi? Przepraszam, że tak ogólnikowo ale nie posiadam dokładnych wyliczeń. Poważni ludzie, którzy za jakiś czas będą generować poważne pieniądze nie skorzystają usług Pleya. Ponieważ się nie identyfikują z tą marką! Play nie ma co liczyć, że podbierze klientów
    0
  • Users Avatars Mini
    sir-galant pisze: 2007-11-24 02:09
    konkurencji w segmencie biznesowym ponieważ oni są zobowiązani umową a do tego dochodzą programy lojalnościowe. Oferta Play ich nie przebija na tyle aby młodym biznesmenom chciało się tracić czas na zmianę operatora. Moje wnioski są takie: Play musi zmienić cały swój wizerunek! Począwszy od nazwy firmy (P4 było O.K.) a na reklamach i telefonach skończywszy. Jeśli myślą aby być realną 4 siłą na rynku. Nie robiąc tego będą czwartą siłą tylko dla tego, że są czwarci. Zapraszam do dyskusji:)
    0
  • Users Avatars Mini
    burial pisze: 2007-11-24 14:56
    W segment biznesowy bedzie im bardzo trudno wejsc, moze skonczyc sie na marginalnym udziale. Dla ludzi biznesu Play ma zbyt mlodziezowy, niespojny i nieco niepowazny wizerunek, wiec moga miec duze obawy
    0
  • Users Avatars Mini
    owp pisze: 2007-11-25 09:28
    burial - jeśli masz na myśli duże firmy to oczywiście ludzie tam zatrudnieni ani właściciel nie zajmuje się telefonami. Jeśli chodzi o małe firmy i młodych ludzi zatrudniających kilka osób, to zapewniam Cię, że oni świetnie potrafią sobie wyliczyć co im się opłaca, są to też ludzie do których przemawiają 'telefony-gadżety'. Np ja mam lepszy telefon niż mój ojciec, mimo że wydzwania 4 razy tyle co ja (do 1 tys zł/miesięcznie a ma starą nokie z rozkładaną klawiaturką). Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    daroo pisze: 2007-11-25 12:22
    firmę chce się identyfikować z "leszczami" i reklamami kierowanymi do nastolatków? Ale chlopak sobie pojechal po dzieciach tyle ze leszczy nie stac na play bo jest to jedna z najdrozszych sieci jesli chodzi o utrzymanie nie ma jak w orange erze ze kupisz sobie karte za 50 zł i masz 3 miechy z glowy i rok odbierania zanim cos napiszesz zapytaj znajomych dzieci jakia maja siec i uslyszesz pop i tak tak a nie play..
    0
  • Users Avatars Mini
    koziol pisze: 2007-11-28 15:44
    sir : leszczami to są Ci, którzy płacą więcej... I totalnie mnie **** kampania. Liczą się koszty dla firmy. Przenoszenie numeru to drobna formalność. A jak chcesz płacić więcej to powodzenia. Mi zmalały rachunki 2 razy a dzwonie więcej - zaczynam przez telefon rozmawiać o totalnych pierdołach ... jak kobiety :P No cóż, dobrze że niektórzy chcą płacić droższe rachunku w innych firmach. Dzięki temu jest konkurencja i PLAY będzie musiał mieć cały czas najniższe ceny :P Niskich rachunków życzę :))
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: