Play Fresh - pakiety obniżające koszt usług

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 41
Opinie: 41

Od 6 marca w Play Fresh dostępne są kolejne pakiety. Wszyscy Użytkownicy Play Fresh mogą skorzystać z pakietu 100 minut do Play i na stacjonarne za 5 zł. Koszt minuty w ramach pakietu to 5 gr. Pakiet ma ważność 30 dni. Użytkownik może włączyć jednocześnie maksymalnie 3 pakiety.

Dodatkowo Play Fresh udostępnia pakiet Tani Internet – 5 MB za 5 zł. Pakiet pozwala na surfowanie po Internecie i WAP przez komórkę za 10 gr/100kB. Pakiet ma ważność 30 dni. Użytkownik może włączyć jednocześnie maksymalnie 3 pakiety.

Play Fresh odświeża także Zbieraj Minuty. Za każde pełne 2 minuty przychodzące z innych sieci, 1 minuta do wykorzystania do wszystkich sieci. Usługa kosztuje 3 zł i jest ważna tak długo, jak konto jest aktywne na połączenia wychodzące.

Wszystkie pakiety skierowane są do użytkowników Oferty Play Fresh.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (41):

Komentuj

Komentarze / 41

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    tranx pisze: 2009-03-07 11:07
    Obecnie najlepsza oferta na rynku. Lux. :-).
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-03-07 11:33
    Pakiet minut jest ok *111*34*1#, pakiet zbieraj minuty idealny *111*4*1#, a co do pakietu internetowego to juz byl wczesniej nie promowany zbytnio pod kodem *111*23*1#. Pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz pisze: 2009-03-07 11:36
    Czy próbował juz ktoś z kartą Play wklepać kod przenoszący do nowej taryfy: *111*33*1# ?
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-03-07 11:44
    @Grzegorz - brak mi slow... od 16 marca startuje Fresh... :/ probuj wtedy. Pozdr :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz pisze: 2009-03-07 11:54
    *TrustNoOne: A próbowałeś??? Boisz się spróbować?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz pisze: 2009-03-07 11:57
    "Od 6 marca w Play Fresh dostępne są kolejne pakiety." *TrustNoOne: czyli nie od 16 marca skoro pakiety sa od wczoraj!! Po co by je inaczej udostępniali? Komu? Zawsze muszą byc beta testy przenoszenia więc bym sie nie zdziwił gdyby *111*33*1# juz przenosiło do FRESH!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-03-07 12:11
    @Grzegorz - "Dnia 16 marca Play wprowadza na rynek nową, świeżą ofertę na kartę – Play Fresh". To, ze od 05.03.2009r. Fresh jest oficjalnie nie oznacza, ze fizycznie mozna ja dostac na rynku. :) Zobacze 16ego. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-03-07 12:16
    @Grzegorz - tego typu testy przenoszenia na nowa taryfe czy korzystanie z niej sa robione zanim oferta wejdzie na rynek.. Bo bubla zaden operator nie moze wypuscic. No a pozniej to juz na uzytkownikach sie testuje. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    inny pisze: 2009-03-07 12:37
    5 zl za 5 MB? ZENADA, drozej nie moglo byc?
    0
  • Users Avatars Mini
    niechtakbedzie pisze: 2009-03-07 13:25
    jak dla mnie oferta wydaje się być w porządku. W końcu rzadko zdarzają się takie przebicia cen. Na szczęście te smsy w pakiecie są do wykorzystania na wszystkich nadajnikach, a nie tylko playowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    kisks pisze: 2009-03-07 13:32
    Jedynym minusem jest zbyt drogi internet 12 groszy za 100kb to dość wysoka cena bo w Heyah jak by nie patrzeć to tylko 1 grosz za 100 kb. I pakiet 5 mega za 5 zł to też wielka przesada co to ma być niby ? ;/
    0
  • Users Avatars Mini
    kisks pisze: 2009-03-07 13:34
    Jaki tani internet;/ bez przesady Play dziwię się wo gule że używają tego słowa tani ;/
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-03-07 13:34
    Play stara sie zareklamowac internet bezprzewodowy play online wiec nacisk na niego kladzie. Zreszta ladnie to zostalo ujete na konferencji prasowej przez Chrisa. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    kiks pisze: 2009-03-07 13:44
    Też tak sądzę że Play kładzie większy nacisk na Play online ale wydaj mi się ze też powinna zająć się ofertą na kartę i zrobić ten tańszy internet, myślę że wszyscy byli by zadowoleni. Gdyby Play zrobiło jakieś większe pakiety (mb) to już było by coś myślę że postarają się ulepszyć tą nową ofertę Play Fresh ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz pisze: 2009-03-07 14:05
    Czyli nie ma nikogo z jajami i kartą Play żeby spróbował się przenieść do Fresh kodem *111*33*1# Szkoda:(
    0
  • Users Avatars Mini
    kiks pisze: 2009-03-07 14:09
    :D Grzegorz Drogi kolego po wyżej ta opcja nie działa bo sam wpisywałem ten magiczny numerek w Ofercie Nowy Play Na Kartę *111*33*1# ale pisze ze usługa Play Fresh dostępna dopiero od 16.03.2009 więc narazie pozostaje na czekać ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    sunwoj pisze: 2009-03-07 14:12
    ja probowalem, co za problem, juz wczoraj... dostaje info ze zapraszaja 16.03.2009r. na nowa taryfe, nic nie przenosi dzis :(
    0
  • Users Avatars Mini
    kiks pisze: 2009-03-07 14:13
    Dokładna Formułka która wyskakuje mi przy próbie przejścia na nową ofertę jest taka: cytuję Już Niedługo możesz dołączyć do Play Fresh! Od 16.03.2009 zapraszamy do nowej rewolucyjnej oferty na kartę. 9 Pwrót 0 Wyjście Odpowiesz ?
    0
  • Users Avatars Mini
    gulliver pisze: 2009-03-07 14:15
    Tani internet, super. Tylko po co mi internet którego prawie nie ma
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz pisze: 2009-03-07 14:17
    No to dzięki Panowie! Wreszcie ktoś z jajami! Ja nie mam Playa jeszcze ale pierwsze co bym zrobim gdybym miał to sprawdził to! Zawsze jest szansa że zadziała wcześniej... Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    kiks pisze: 2009-03-07 14:21
    Grzegorz :D Nmzc :D No to czekamy :D Na PlaY Fresh
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2009-03-07 14:37
    ciekawe czy Plus da w końcu jakieś naprawdę korzystne taryfy dla indywidualnych, bo póki co kroją swoich abonentów niemiłosiernie. Nawet dawny przelicznik 1:5 głos:sms jest teraz 1:3 Czekamy....
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-03-07 14:45
    @ Grzegorz - widzisz? Tak jak pisalem wczesniej od 16.03.2009r. :) Zanim sie wypowiesz przemysl dane zdanie kilka lub kilkanascie razy.. No a jakby sie nie wierzylo to mozna przedzwonic na BOK Play. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Simplusowiec pisze: 2009-03-07 17:21
    Trochę się zastanawiam czy nie kupic play fresh jako 2.karty SIM do mojej Nokii N73 ME. Czy mozecie mi polecić jakiś dual sim do mojego aparatu? I koszt? Wiem że średnio tam z miejscem na 2.karte SIM ale moze da sie cos wlozyc? Mialbym Play Fresh na połączenia do innych sieci no i pakiety na stacjonarne i do Play. A Simplusa na pakiety internetowe i tanie połączenia do Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2009-03-07 19:59
    Co za tanio to nie zdrowo :p ... ... ... dla konkurencji :D
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2009-03-07 21:56
    W perspektywie 2-4 tygodni po wprowadzeniu na rynek oferty Fresh, okaze sie czy byla ona 'rewolucja' w telefonii komorkowej
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-03-07 22:14
    Wiadomo, jakies kontroferty powstana ale do tego czasu Play sobie zarobi i bedzie zarabiac bo te kontroferty beda nizsze zapewne nie wiecej niz o kilka groszy.. a Play obnizyl i to mocno stawki. (niestety oprocz internetu w telefonach)
    0
  • Users Avatars Mini
    ShAMAN pisze: 2009-03-07 23:10
    jeśli mnie pamięc nie myli to rzecznik któregoś z wielkiej trójcy przedstawiał kalkulacje dotyczące tego jak PLAY na tym finansowo wyjdzie... może jestem już "zboczony" po tylu latach pracy w tym biznesie, ale jakoś nie widziałem jeszcze poważnej osoby któraby uciekała do PLAYty... zazwyczaj MIX 25, albo jacyś biznesmeni typu "Pani z ważywniaka za rogiem" którzy chcą przyszpanowac fajnym telefonem kupionym za grosze a ich średnie rachunki, to 25 PLN i jeszcze mają żal, że jesteśmy złodziejami bo
    0
  • Users Avatars Mini
    ShAMAN pisze: 2009-03-07 23:14
    im zaoszczędzone minuty tudzież złotówki zabieramy! więc nie wiem dokąd PLAY zajedzie, ale moim skromnym zdaniem nic z tego nie będzie, bo ileż można dopłacac do tych statystyk? powodzenia - Panie i Panowie - chętnie waz przyjmiemy - bo telefony już będziecie miec a my tylko dostarczymy wam usługi... - bo chyba o to w tym wszystkim chodzi nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-03-08 02:02
    Propaganda z twej strony ShAMAN.. Orange, Plus czy Era tez kiedys tak robili.. No a co do propagandy sianej przez Orange, ladnie to bylo przypomniane przez Gruche na konferencji.. ;) Zeby nie bylo, ze ja reklamuje Play to jeszcze w tej sieci nie mam telefonu. :) Spogladam na to co sie dzieje spokojnie z boku. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pluzz pisze: 2009-03-08 10:27
    moim zdaniem play powinien zająć się swoim internetem i to szybko. nie zdobędą wielkiej liczby użytkowników jeśli nie zbudują większej sieci dostępu do internetu. oferują go tanio. ale heyah ma jeszcze taniej a różnica w zasięgu olbrzymia
    0
  • Users Avatars Mini
    pelikan pisze: 2009-03-08 12:14
    Play online rozwija sie bardzo szybko, prawie 300 miast w kilka miesiecy to naprawde imponujace tempo. Heyah ma taniej tylko kto z tego internetu przez komorke korzysta jezeli Era ma Blueconnect i z ta marka kojarzony jest mobilny net w ich sieci komorkowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    sympatyczny pisze: 2009-03-08 13:57
    @pelikan: dla mnie heyah jest bezkonkurencyjny. korzystam nieregularnie. multimediow sciagam malo, bardziej strony, fora, poczta, gazety. youtube sporadycznie. no i w heyah mam doladowanie 50 zl na 3 miesiace. nic nie przepada. jak potrzeba to laduje czesciej, jak nie bo akurat nie laze z laptopem przez miesiac to jeszcze mi zostaje na pozniej. a jakby sie nagromadzil nadmiar srodkow to mozna je przegadac po ludzkiej stawce. :))) a Play Online? No tez czasem uzywam... Ale koszt miesiecznywiekszy
    0
  • Users Avatars Mini
    sympatyczny pisze: 2009-03-08 13:59
    ... przepadajace gigabajty, ktorych nie wykorzystuje, i zasieg nawet w Warszawie dziurawy (a tu glownie uzywam). tak wiec heyah jest ausser Konkurenz przy takim i wielu innych profilach jak moj. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2009-03-08 16:01
    A czy ktokolwiek doczytał, że powyższe fajne ceny dotyczą użytkowania komórki z kartą Play tylko w sieci P4 natomiast w roamowym Plusie już nie? Proponuję zwrócić na ten skromny szczegół uwagę, ponieważ zasięg oryginalnej P4 jest w porównaniu do zasięgu np. Plusa szczątkowy. I tu właśnie jest haczyk tej oferty. W zasadzie użytkownik tak do końca nie wie do jakiej sieci jest aktualnie zalogowany (czy do macierzystej P4 czy do Plusa).
    0
  • Users Avatars Mini
    gizmo pisze: 2009-03-08 16:29
    polak mały: Watpliwosci zostaly rozwiane na blogu rzecznika Play 2 dni temu: Widzę po komentarzach, że istnieje niepewność co do zapisów w regulaminie. Powtarzam raz jeszcze: z usług można korzystać zarówno w zasięgu P4 jak i naszego partnera roamingowego!!! Oczywiście na terytorium Polski.
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-03-08 21:19
    @polak maly - na konferencji rowniez wszystko zostalo rozwiane. Poza tym gdybys czytal regulaminy to bys glupot nie pisal.. ;p Do podstawowki idz naucz sie czytac ze zrozumieniem..
    0
  • Users Avatars Mini
    olimp pisze: 2009-03-08 22:08
    Dla mnie Play fresh to wypas nie z tej ziemi a internet z komórki mi nie potrzebny tylko w komputerze mi jest potrzebny, oczywiście już od dwóch tygodni testuje Play online i jestem z niego zadowolony na piątke kupiłem na karte dostałem na start 1 gb to żadna sieć nie oferuje i załadowałem 50 zł dostałem łącznie 4 gb na przeglądanie stron i ściąganie muzyki w zupełności wystarczy, a Play fresh już zakupiłem 2 sztuki z Eshopu, numery sobie wybrałem co dziecko zapamięta i od 16 marca zaczynamy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2009-03-10 13:00
    @gizmo - blog to nie regulamin. Na przysłowiowym płocie też pisało d#pa i co z tego wyszło to powinieneś wiedzieć. Blog to taki współczesny płot. @TrustNoOne - udajesz głupiego? Czy naprawdę taki jestes?! Nie pieprz mi tu dyrdymałów o umiejętności czytania ze zrozumieniem, bo tym wyświechtanym neologizmem na forach posługują się prawie wszyscy. Stać Cię na coś bardziej oryginalnego. A jak będziesz miał już chwilę czasu to też zerknij na regulaminy, bo potem będzie płacz i zgrzytanie zębów!
    0
  • Users Avatars Mini
    meg pisze: 2010-01-31 18:49
    100 minut to zdecydowanie za mało... a nawet jezeli mozna wykupic 3 pakiety jednoczesnie to nadal malo... w orange pop z 3 wybranymi numerami mozna gadac przez 30 dni za 3gr i ma sie ponad 1000 minut do wykorzystania przez ten okres! zwiekszcie limit!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gandi pisze: 2010-04-22 15:19
    witajcie jaki jest kod na pakiet sms-ow w play fresh jesli ktos wie pisac na e-mail bestia216@interia.pl
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: