PLAY Fresh walczy o klientów prepaid innych ofert

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 31

Od dziś możliwe jest przeniesienie numeru do Play Fresh. Na klientów, którzy zdecydują się przenieść numer do Play Fresh i kupią starter za 30 zł czekają specjalne darmowe pakiety bonusowe do wyboru (ważne przez 3 miesiące):

  • Play Fresh z moim numerem , 40 min. do wszystkich – 40 minut do wszystkich sieci przez kolejne 3 miesiące, minuty kumulują się

  • Play Fresh z moim numerem, 60 min. do Play i na stacjonarne – 60 minut do sieci Play i na stacjonarne przez kolejne 3 miesiące, minuty kumulują się

  • Play Fresh z moim numerem, 10 zł extra na Pakiet Złotówek – 10 zł do wykorzystania na połączenia głosowe i wideo do wszystkich sieci i na stacjonarne oraz SMS i MMS do wszystkich sieci komórkowych, złotówki kumulują się

Przeniesienie numeru z oferty na kartę do Play Fresh trwa tylko 7 dni. Pakiety bonusowe przydzielane są 3 razy (przez kolejne 3 miesiące), dzięki czemu klient otrzymuje łącznie 120 minut do wszystkich krajowych sieci lub 180 minut do sieci Play i na stacjonarne lub 30 zł na połączenia głosowe, wideo, SMS, MMS.

Oprócz darmowych pakietów każdy klient otrzyma zwrot kosztów przeniesienia numeru do Play Fresh w postaci pakietu 20 zł przyznawanego przez kolejne 3 miesiące do wykorzystania na połączenia głosowe, wideo, SMS oraz MMS do wszystkich krajowych sieci komórkowych i na stacjonarne.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (31):

Komentuj

Komentarze / 31

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Simplusowiec pisze: 2009-03-19 16:19
    To jest promocja wszechczasów. Wielka trójca może zacząć liczyć ile im SIMów ubędzie....
    0
  • Users Avatars Mini
    inny pisze: 2009-03-19 16:28
    Hm, lepiej w abonamencie niech opuszcza ceny
    0
  • Users Avatars Mini
    magmike pisze: 2009-03-19 16:38
    Plus sie zabezpieczył - nie ma możliwości powrotu z taryfy Twój Profil a przeniesienie numeru kosztuje w niej jedyne 120 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    magmike pisze: 2009-03-19 16:50
    Pierwszy pakiet warty jest 11,60 zł, drugi 3 zł, trzeci 10. Z prostego wyliczenia można od Play dostać 3*11,6 + 3*20 = 34,80 + 60 = 94,80. Lux
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek pisze: 2009-03-19 16:51
    Podoba mi się to! Będzie walka! Play wykonuje kolejny idealny krok... pod koniec roku W3 będą płakać strasznie, i zarządy będą się sypać jak nie wprowadzą zmian... Bravo Play mam już u was 3 aktywacje i jak będę robił kolejne to tylko u was :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wally pisze: 2009-03-19 16:55
    wow, agresywna taktyka :) i to mi się podoba
    0
  • Users Avatars Mini
    zoro pisze: 2009-03-19 17:14
    oby nie za agresywna, przykład Mobilkinga daję do myślenia...
    0
  • Users Avatars Mini
    olimp pisze: 2009-03-19 17:44
    No malinowo i znowu ruszyli. Pozdro dla Playa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Zakrza pisze: 2009-03-19 18:37
    Czyli tak: wybieram pakiet 10 zł i mam 30 zł + zwrot kosztów 60 zł + starter za 30 zł (mało kto o tym pisze, ale tak jest w regulaminie i w salonie to samo mi powiedzieli) + 5 zł sobie doładuje + 15 zł ze startera po doładowaniu = 140 zł?
    0
  • Users Avatars Mini
    migawka pisze: 2009-03-19 20:15
    a te drugie 30 to skąd masz? oj, wg mnie to będzie: 30 zł starter + 10 zł pakiet + 20 zł (zwrot kosztów - _jeden_ miesiąc) + 5 zł sobie doładuje + 15 zł ze startera po doładowaniu = 80 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2009-03-19 20:20
    nie wiem co się uczepiliście tych 120 zł za przeniesienie nr z Simplusa? przecież jak byk pisze, że obowiązuje promocyjna cena 50 zł z VAT.
    0
  • Users Avatars Mini
    Zakrza pisze: 2009-03-19 20:36
    migawka pakiet jest dawany 3 razy co miesiąc (tak rozumiem regulamin + tak twierdzą inne strony), a zwrot kasy za to, że przeszedłm to też 3 razy 20 (tu jestem na 100% pewien),
    0
  • Users Avatars Mini
    Paw pisze: 2009-03-19 21:00
    Ja sie wlasnie zastanawiam nad rezygnacja z TakTaka po 10 latach uzywania i przeniesieniu nr. do Playa. TakTak nic mi ciekawego nie oferuje, no i ta waznosc numeru - krotko. :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    JAJO pisze: 2009-03-19 21:09
    kurde gdyby nie fakt ze mam jeszcze 100zl na koncie to tez bym przeniosl numer ;p
    0
  • Users Avatars Mini
    pelikan pisze: 2009-03-19 21:14
    Licząc wartość bonusów przeniesienie numeru telefonów nic nie kosztuje, ba nawet coś tam jeszcze zostanie do wydzwonienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    arc pisze: 2009-03-19 21:49
    Ok czyli play nie pobiera opłaty za przeniesienie numeru tylko dotychczasowy operator w wys. 50zł z konta, a co się dzieje z resztą środków na koncie.....przechodzą też czy przepadają?
    0
  • Users Avatars Mini
    kotq pisze: 2009-03-19 21:50
    Hmm coraz wiecej kosztow robi sobie Play. Zeby potem nie bylo ze wiecej wydali niz zarobili. Cos przy ostro chca mozliwe ze za bardzo sie zachlysneli ale jednak trzeba zauwazyc ze mtry niedlugo zostana zniesione. I zobaczymy co bedzie sie dziala po nich. Zaczna jeszcze mniej zarabiac. Kurcze zrobicie cos z ta strona ciagle wchodze jest blad, trzeba sie przelogowywac:/
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2009-03-19 23:30
    JAJO - minimum 50 zł (a w Orange zdaje się 61zł) i tak musisz zostawić na koncie bo tyle kosztuje migracja. Resztę przegadaj.
    0
  • Users Avatars Mini
    slim pisze: 2009-03-20 02:25
    @kotq - myślę, że tej strategii nie wymyślili w jeden wieczór przy piwie w barze. Pewnie stoi za tym konkretna analiza. Teraz nasza w tym głowa, żeby dać im zarobić i pozwolić się rozwinąć, korzystając z ich oferty. To nam się opłaci, bo jak będzie konkurencja to i ceny będą ludzkie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alcek pisze: 2009-03-20 03:07
    Chytrze pomyślane - jak ktoś przenosi nr, tzn. że z niego korzysta i ktoś do niego na ten nr dzwoni. Jak Play przejmie ten nr to będzie zarabiać na wyższym mtr. Moja stryjeczna siostra przeniosła nr z Orange do Play. Kiedy dzwonił ktoś do niej z rodziny, myśląc, że wykorzysta swoje tańsze połączenia do Orange, to na jednej rozmowie wygadał 20 PLN.
    0
  • Users Avatars Mini
    sumix pisze: 2009-03-20 08:30
    walczy nie tylko o prepaidowców ale i postpaidowców :) tytuł nie jest obiektywny
    0
  • Users Avatars Mini
    zybex pisze: 2009-03-20 21:46
    A ja już przeniosłem numerek z plusika, jest BOSKO! Plus chciał mnie namówić do rezygnacji z przeniesienia dając 50% więcej z WSZYSTKICH doładowań. Nie dałem się skusić. P4 górą!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2009-03-20 21:57
    Ja mam jeszcze ponad 100zł na Tak Taku. Jak zejdę do 50zł to przechodzę do Play :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2009-03-22 18:04
    zybex, a to ciekawostka, do mnie się nawet nie odezwali ws. przeniesienia, nawet pieniędzy nie sciągnęli z konta a teoretycznie dzisiaj o północy numer przechodzi do Play ;o)
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2009-03-22 20:13
    no proszę, chyba ktoś z działu MNP Plusa czyta GoL'a, bo przed chwilą dostałem smsa o zablokowaniu konta i wyłączyli mi kartę SIM ;o) teraz czekam na aktywację w Playu
    0
  • Users Avatars Mini
    nefertiri pisze: 2009-03-25 20:27
    Jestem ciekawa jak to wszystko dalej się potoczy. Niedlugo mtry spadną. Play chce zdobyć jak największą ilość użytkowników, ale wydaje mi się, że może pójść na dno z taką brawurą. Zresztą, mi i tak taniej wychodzi u mojego opa, bo w TT mam rozmowy za darmo albo za 3 i 9 groszy. A w Play- to już 29, czyli dla mnie- kilka razy większe rachunki za dzwonienie do swoich ludzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    jary pisze: 2009-04-24 12:35
    Moje przenoszenie numeru do Play 1.14.04.2009. Idę do placówki PLAY w celu przeniesienia numeru z PLUSA w abonamencie do PLAY na kartę. Na podstawie dowodu osobistego sporządzają wniosek. W Placówce PLUSA sprawdzam,czy moje dane które posiadają są aktualne – Wszystko się zgadza. 2.16.04.2009.Na stronce PLAY „status przenoszonego numeru” jest to: W dniu 2009-04-15 otrzymaliśmy informację od Twojego operatora o niezgodności jego danych z
    0
  • Users Avatars Mini
    jary pisze: 2009-04-25 13:42
    danymi jakie podałeś nam na wniosku. Już teraz możesz sprawdzić jakie Twoje dane posiada dotychczasowy operator udając się do jego dowolnego salonu lub dzwoniąc na jego Infolinię. Jednocześnie informujemy, że w przeciągu 3 dni skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia zgłoszonych nieprawidłowości. W zależności od wyniku przeprowadzonej rozmowy, przekażemy Twoje wyjaśnienia do operatora lub zaprosimy Cię do Punktu Sprzedaży PLAY w celu złożenia nowego wniosku. O dalszych decyzjach operatora zos
    0
  • Users Avatars Mini
    jary pisze: 2009-04-25 13:43
    taniesz poinformowany na www, poprzez SMS lub e-mail. 2009-04-13 - Obecna sprawa 3. 20.04.2009. Ponieważ nikt nie kontaktuje się ze mną, idę do PLAY wyjaśnić o co chodzi. No cóż,błąd człowieka,system nie odporny na błędy, na wniosku jest dobrze,jestem w PLUSIE w abonamencie,do PLUSA poszło że mam numer w usłudze przedpłąconej. Trzeba wycofać stary wniosek aby można było zrobić nowy – telefon ”na górę” w mojej obecności(od człowieka z którym usiłuję załatwić sprawę do kogoś tam,kto ma dostęp
    0
  • Users Avatars Mini
    jary pisze: 2009-04-25 13:45
    do systemu) – proszę przyjść za pół godziny, do tej pory powinni usunąć stary wniosek. Wracam za pół godziny – niestety nie zdążyli jeszcze usunąć starego wniosku, proszę przyjść później. 4. 21.04.2009 Zaglądam na status przenoszonego numeru – widok jak w punkcie 2 ,ale idę do PLAY, no niestety nie usunęli jeszcze starego wniosku, telefon „na górę” ,proszę przyjść za godzinkę. Nerw mi puszcza ,wracam do domu,piszę na ok@pomocplay.pl oczywiście z mojego konta pocztowego, bo z ich strony"kontakt
    0
  • Users Avatars Mini
    jary pisze: 2009-04-25 13:49
    z biurem"można tylko 1000 znaków umieścić a ta sprawa nawet w pale się nie mieści. 5. 24.04.2009 Status przenoszonego numeru patrz punkt 2 , odpowiedzi i kontaktów 0. 6. 25.04.2009 Stan bez zmian.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: