PLAY kończy atak

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 78

PLAY poinformował, że zakończy dziś lub jutro kampanię informującą klientów Plusa o możliwości zerwania umowy lojalnościowej. Marcin Gruszka, rzecznik tej sieci, tak napisał o powodach zakończenia tej kampanii: "Naszym zdaniem konsumenci zostali już wystarczająco poinformowani o swoich prawach."

Opinie:

Opinie archiwalne (78):

Komentuj

Komentarze / 78

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2009-06-10 14:19
    no i koniec informowania.teraz czekają na pozew do sądu?ciekawe jak to sie skonczy
    0
  • Users Avatars Mini
    cezar pisze: 2009-06-10 14:53
    widać, że skumali, iż Plus nie żartuję. ogólnie postępowanie dyskusyjne, a w kontekście ich umowy roamingowej wręcz debilne
    0
  • Users Avatars Mini
    Maco pisze: 2009-06-10 15:18
    Wystarczy jak W3 sladem Heyah zacznie reklamowac wszystkie swoje promocje ... a do Playa drożej! I najlepsze jest to ze to działa. Kuzyn ktory ma firme powiedział ze nie chce brac Play bo jego kontrachenci i znajomi beda placic wiecej a nie chce ich naciagac na koszty. Wiec niech Play uwaza. ps. albo niech W3 wykupi banery na wioskach, trasach szybkiego ruchu poza miastem z tekstem tutaj nie działa mobilny internet Play itp
    0
  • Users Avatars Mini
    wronek pisze: 2009-06-10 15:31
    Bardzo dobry pomysł z tym zasiegiem, albo wyobraźmy sobie, dzwoni klient play z zagranicy do domu, a zamiast usłyszeć słucham po drugiej stronie, miło podpowiada pani z szyderstwem w głosie, że W3 zawiadamia o braku roamingu Play z absurdalnie prostych powodów, bo nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    miken pisze: 2009-06-10 15:44
    A wy co chlopcy czarny PR?? Polkomtel i reszta wynajeli agencje to walki z Playem na portalach GSM?? :) Super haslo reklamowe "a do Play drozej" zamiana wady/problemu/wielkiego minusa na przewage konkurencyjna... sprytne ale dla mnie to jedynie tyle znaczy, ze w Heyah jest drozej... A wybierając operatora nadal kierujemy sie tym ile my bedziemy placic dzwoniąc do innych a nie ile bedzie placil nasz kontrahent za to ze sie do nas dodzwoni...
    0
  • Users Avatars Mini
    rdir pisze: 2009-06-10 15:44
    U mnie wszyscy w rodzinie poinformowani i już złożyli wnioski ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    miken pisze: 2009-06-10 15:49
    ...tak więc to problem kontrahenta ze nadal jest klientem któregos z 3 wielkich opów... i płaci więcej... w biznesie nie ma sentymentów i jesli PLAY ma tansze polaczenia bo UKE dal mu na start uprzywilejowana pozycje to musi to wykorzystywac bo taka sytuacja nie bedzie trwala caly czas... PLAy szybko buduje 3G i 2,5G więc ich własny zasięg netu coraz lepszy... :) A jesli chodzi o slowa Bauca o bankructwie P4... hmmm tiaa "chciałabym..." PRowski stek bzdur...
    0
  • Users Avatars Mini
    uzer pisze: 2009-06-10 16:03
    Bauc nie jest aż takim biznesowym kamikadze, żeby ich wyłączyć. Przy obecnych stratach każdy milion z roamingu krajowego jest dla nich na wagę złota. A milionów tych rocznie jest raczej sporo.
    0
  • Users Avatars Mini
    kamishsino pisze: 2009-06-10 16:12
    do maco człowiekuniezle cie nakrecili dali grosiki w3 plus orangutan no i era bo tam masz telefony azeby porozmawiac za grosiki to i poisac za grosiki to wystarczy ze oblizesz buciroy panu buacowi i ci skapnie gosiki bo na wiecej go nie stac ci dac bo dla niego liczy sie to ze on ma teczuszke i kase i prestiz a i tak cie olewa a ty wierny pies mu słuzysz powodzenia macu narka
    0
  • Users Avatars Mini
    reaper pisze: 2009-06-10 16:16
    Ludzie, proszę Was, nie używajcie mózgu na czuwaniu. Plus nie ma podstaw pozwać Play do sądu, o to iż informuje ludzi o ich prawach. Nigdzie nie ma słowa w reklamie o W3. Plus ma coś na sumieniu wiec reaguje. Powinniście się cieszyć bo dzięki Play coś się na rynku telekomunikacyjnym się dzieje. Plus też nie wymówi umowy roamingowej, ponieważ straszną kasę by musiał zapłacić, wiec nie walcie głupot. Jak chcecie być oszukiwani i okradani to Wasza sprawa, bo ja wole jasne i czyste reguły.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2009-06-10 16:21
    Pewnie zbyt duzo pracy sobie 'zorganizowali' ta kampania... Swoja droga, dosc skutecznie chyba uswiadomilu wlascicielom tel kom ich prawa... prawo...
    0
  • Users Avatars Mini
    goral-1 pisze: 2009-06-10 16:24
    Jaki sąd, myslicie ze chcą ich rzeczywiscie zaskarżyć? A jesli do mnie na przyklad dzwonil koles z pomarańczy, nie z play z propozycją, z calkiem fajna oferta przejscia na Magicka to co mam to zglosic Prezesowi. To bedzie dowod w sprawie?
    0
  • Users Avatars Mini
    goral-1 pisze: 2009-06-10 16:28
    Żal tylko jednego- brakowalo Playa i tej kampani pare lat temu gdy regulamin zmieniala Era a byla taka sama mozliwosc zerwania umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu.
    0
  • Users Avatars Mini
    jls pisze: 2009-06-10 16:41
    Bardzo dobrze że ktoś to głośno powiedział w reklamie telewizyjnej. Pewnie jak większość klientów nie czytam czasem dołączanych do rachunków za telefon papierków.
    0
  • Users Avatars Mini
    zaq pisze: 2009-06-10 19:51
    Ja widzę tych wszelakich specjalistów od rynku telekomunikacyjnego korzystających z neostrady to śmiech mnie ogarnia. Cwaniak jeden z drugim, a nie może wziąć sobie netu od operatora alternatywnego świadczącego tańsze usługi na łączach TP
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant pisze: 2009-06-10 20:01
    Widzę, żę tak naprawde nikt nie zwraca uwagi na to, że dziś mamy takich klientów, którzy kiedyś mieli palec a dziś chcą całej ręki. Powiem tak Ci którzy odchodzą z Plusa tylko dltego, że niezgadzają się z nowym regulaminem to cwaniaczki którzy chcą mieć nowy telefon- Play źle robi, że prowadzi tak agresywną politykę to w żaden sposób nie wzmocni pozycji ich firmy-To nie jest dobry wizerunek. Chciwy traci dwa razy więcej:)
    0
  • Users Avatars Mini
    dragonite pisze: 2009-06-10 20:05
    Konsultant nie zgadzam się z twoim wywodem. Ja byłem 10 lat w plusie i to co mi zaproponował Plus po 10-ciu latach to w Play-u dostałem na dzień dobry i do tego telefon w dużo niższej cenie. Jako klient wybieram to co ekonomicznie opłacalne dla mnie a nie dla operatora i dlatego zmieniłem na Play. Rachunek ekonomiczny to podstawa i każdy się tym powinien kierować. Finanse ponad wszystko :)
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant pisze: 2009-06-10 20:09
    Powiem jeszcze tak... Na podstawie tego co tu przeczytałem. Jestem użytkownikiem jednej firmy od 6 lat nie będę wymieniał nazwy- różnie dzwonie ale to co mnie trzyma w niej to jakość usług, to, że zawsze co dwa lata mam nowy telefon i najważniejsze płace taniej rachunek( jeśli chodzi o Polskie realia)
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant pisze: 2009-06-10 20:17
    Dragonite rozumiem Cię masz prawo do wyboru- to Twoje zdanie:) Jest konkurencja i trzeba wybierać. Generalnie to przy wyborze sieci najważniejsze jest to aby znać swoje potrzeby??? i co oczekujesz dokładnie. Tak naprawde każda z sieci Ci to zapewni są na to sposoby:)
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2009-06-10 21:23
    konsultant informowanie klientów o ich prawach to agresywna polityka? Nawet skierowana przeciw temy kto ją prowadzi? Dobrze, że jest Play i jak widać zaczyna uwierać chłopców z W3. Może go Anglicy z "3" przejmą i da jeszcze więcej czadu w Polsce.
    0
  • Users Avatars Mini
    konradoss pisze: 2009-06-10 21:50
    co do preferencji dzwoniących (kontahentów) to wg mnie nie ma znaczenia w jakiej sieci jest numer, na podstawie doświadczenia: prowadzimy od kilku miesięcy mały sklep internetowy, na infolinii podany jest numer komórki(play,oryginalny) oraz stacjonarka (era firmowa) i efekt taki ze na kilkadziesiąt odebranych połączeń dziennie jest tylko kilka na stacjonarny, i kto wie dlaczego?? zrobiliśmy specjalnie tą aktywację na stacjonarny aby było bardziej przyjaźnie jednak chyba niepotrzebnie :/ ,pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    konfucjusz pisze: 2009-06-10 22:30
    Cóż chyba wszyscy wiedzą że marketing Play jest bez żadnych wyznaczników etycznych. I to w stosunku do każdej innej sieci. Tak to już jest z Play, wsyzstkiego musi się nauczyć od początku ale Play tez nie pogrywa fair w stosunku do klietna, ich obsługa jest przeciętna w dodatku te ich telefony na żyecznie których nigdy nie ma. Coś mi się wydaje że tylko na papierze są.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk pisze: 2009-06-10 22:52
    Marek Czyli idąc Twoim tokiem rozumowania jakby to Play zmieniał regulamin i hucznie informował swoich klientów, że mogą odejść bez konsekwencji to można to uznać za zupełnie normalne i oczywiste zachowanie? No bo przecież najważniejsze to poinformować klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Irmelin pisze: 2009-06-10 23:47
    może powiedzmy otwarcie, bo juz mnie drażni to gadanie o kampanii informacyjnej. każdy wie co miała na celu ta reklama - chamskie, bo inaczej się tego nie da określić, przejęcie klientów. Nie wiem jak Wy, ale ja kretynką nie jestem, żeby wierzyć w to, że Playowi altruiści są tak dobrzy, że chcieli poinformować klientów o ich prawach. Ci altruiści drukują też klientom wnioski, chodzą z nimi do punktów Plusa,żeby upewnić sie, ze na pewno poprawnie złożyli wniosek. Jak harcerze normalnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Irmelin pisze: 2009-06-10 23:49
    cd ciekawe kiedy zaczną przeprowadzać staruszki przez ulicę. Dla mnie ta kampania jest żenująca, świadczy że sieć która ją promuje nie ma już poważnych argumentów, żeby zdobyć klienta, musi posuwać się do chamskich podchodów.
    0
  • Users Avatars Mini
    ppp pisze: 2009-06-11 01:53
    Jak czytam te komentarze...płakac sie chce...to normalne dla Polaka...jak paliwo idzie w góre...płaczecie..prąd w góre tez płaczecie...gaz..itp...płacz i narzekania...a jak ktoś obniza ceny to tez płaczecie...piszecie ze nielojajni.itp....natomiast szefostwo jest lojalne jak wypłaca sobie miliony bo wiekszośc baranów nie umie liczyc?Mam gdzieś jaka to sieć....ja chce płacić mniej..i tyle...
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-11 02:30
    Popieram komentarze jak 'ppp'. ale ludzie maja swiadomosc (przynajmniej niektorzy tak sadza) wiec wybieraja te odpowiednia oferte - dla nich.
    0
  • Users Avatars Mini
    usser pisze: 2009-06-11 09:16
    Play tylko czeka aż Plus spróbuje wyłączyć roaming! Będzie to okazja do dogadania się z innym z W3 lub korzystania z drugiego równolegle. Co do Bauca - to po prostu TŁUMOK. Ciekawe ile z rzeczywistości dziennie odchodzi ludzi z Plusa? Coś w ten 1.5k nie wierzę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Fokus-1 pisze: 2009-06-11 13:38
    Poczekamy,zobaczymy.Jak ktoś chce to sobie zmieni na Play-a,o dziwo sporo moich znajomych faktycznie zrezygnowało z Plusa i przeszło do Play-a,zanim pojawił się ten spot reklamowy,po prostu przeważyły kwestie finansowe,tańsze telefony w niskich abonamentach i stawki sporo niższe,więc nie ma się co dziwić,ze ludzie zmieniają sieć na Play-a.
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant pisze: 2009-06-11 15:08
    Na Koniec dodam tak: Pamiętacie byłą kiedyś taka firma jak Tele 2- Już jej nie ma tzn jest ale już nie oficjalnie. Z Play bedzie to sam: Kto mieczem wojuje ten od miecza zginie. Dla mnie w miare uczciwymi fimami są Plus Era Orange- nie Play. Dlaczego? głupiej rekalamacji mi nie uznali, podwyższyli mi abonament bez mojej wiedzy o podatek wat, nie miałem żadnych darmowych numeró więc rachunki były po 350. Ale to moja wina głupi byłem teraz ostrzegam stałych abonentów Plusa Ery Orange...
    0
  • Users Avatars Mini
    dragonite pisze: 2009-06-11 15:32
    Konsultant czy ty się dobrze czujesz ??, podatek jest obowiązkowy i play chcąc czy nie chcąc musi pobierać podatek od swoich klientów, więc pretensje to nie do Playa ale do Ministra Finansów kieruj, poza tym jak się dokładnie nie czyta cenników to jest taki efekt. Jeśli masz firmę to ten podatek możesz sobie wliczyć w koszty uzyskania przychodu. Fakt jeszcze darmowych numerów w Playu nie ma ale kto wie co będzie powiedzmy za tydzień lub miesiąc ??.
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant pisze: 2009-06-11 16:05
    Dragonite na pół roku przed końcem umowy zacząłem płacić36,60 a wczesniej 30pln więc wiem co piszę jak zdazwoniłem do konsultantki to powiedziała, że tyle nabiłem rachunku tylko, że tego numeru nie używałem bo miałem służbowy. Hmm Dziwny regulamin w takim razie musiałem podpisać skoro takie miałem naliczanie dla klienta indywidualnego????
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-11 17:04
    @ konsultant - jaki miales abonament i jaka promocje? dopisz tez czy miales jakies pakiety wykupione i co miales w pozostalych rubrykach poza aboanemntem typu polaczenia glosowe i wideo, smsy, internet, inne..? Nie chce mi sie wierzyc w to co piszesz... Chyba, ze jestes jakas osoba od W3...
    0
  • Users Avatars Mini
    goral-1 pisze: 2009-06-11 19:06
    Za rok lub dwa moze nie byc juz Plusa a bedzie Vodafone, zmieni sie wlasciciel itd. wiec nie placzcie dluzej nad lojalnoscia i innymi glupstwami.
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant pisze: 2009-06-11 19:53
    TrustNoOne-Mój abonament to jakiś paly light 30 pln kupiłem aktywację w 2007 roku w czerwcu.ps mowa mi się kończy 16 czerwaca okres rozliczeniowy mam do 30 każdego miesiąca. Wg regulaminu 16 czerwca umowa mi WYGASA powtarzam WYGASA, bo poinformowałem P4 o tym, że nie przedłużam a oni policzyli abonament do 01.07.2009??? Dlaczego? BO ich zdaniem ja umowę WYPOWIADAM i muszę zapłacić za cały czerwiec. Ale regulami jest jeden i taki sam wszędzie tak się sprawa kończy, że muszę reklamację pisać...
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant pisze: 2009-06-11 19:58
    Nie mam żadnych aktywnch pakietów poprostu ja znalazłem się w śród klientów, którzy mieli coś źle naliczane i tyle. Chodzi jescze raz o jakość świadczonych usług i lojalność. Po co piszą regulamin skoro go nieprzestregają??? Do wszystkich nie dajcie się tak oszukać!!! PS już kiedyś pisałem taką reklamację i wygrałem:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mirekb pisze: 2009-06-11 21:40
    tvp1i2 dla wiekszosci Polakow dzisiaj..reklamy tylko orange i play (tylko sim,biznes od20gr min i bmw w 7minutowych blokach reklam,a play:mixtura i abo65za50 z PRZYPOMNIENIEM o mnp).era zero i plus raz korzysciobranie.play ma 2.35mln klientow,do3mln brakuje duzo
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-12 00:43
    @ konsultant - "poprostu ja znalazłem się w śród klientów, którzy mieli coś źle naliczane i tyle." Wiesz, ja tel w Play nie mam (jeszcze - czekam do konca umowy i odejde do Play). Co jakis czas tez mam jakies niespodzianki, ze cos zle sie naliczy itd... Reklamacje z tego powodu szly non-stop. Od jakiegos czasu, wszystko nalicza sie nader poprawnie! :) Aczkolwiek i tak nie wymienie nazwy opa bo kazdemu u kazdego moze sie to przytrafic. Odejde jednak z powodu ceny, obsluga jest jak u innych.
    0
  • Users Avatars Mini
    olimp pisze: 2009-06-12 01:15
    Ja już dwa numery z plusa poszły pod ogień mam jeszcze iplus już niedługo bo zerwałem umowe z powodu regulaminu, napisze dlaczego żebym nie był cfaniaczkiem. Bardzo często dzwoniłem na numer 2607 lub 2601 ten pierwszy bo rachunki mi się często niezgadzały jakieś nieporozumienia a ten drugi żeby sobie posłuchać o promocjach, ale konsultant też był dzwoniony, jaki z tego morał mamy kryzys a tu dziady podnoszą ceny to jest cfaniactwo nie mogą się kasy nażreć wsiarze mało im . Pozdro dla playa
    0
  • Users Avatars Mini
    olimp pisze: 2009-06-12 01:20
    A używam już playa od dwóch miesięcy PLAY FRESH bo telefony akurat mam w dobrym stanie i przez ten okres raz mi się zdarzyło że miałem problem z aktywacją pakietu minut do PLAY I STACJONARNYCH za 5 zł 100 minut a tak z nimi nie mam wogóle problemu i karty kupuje się taniej same plusy , a plus niech się chowa bo w tą sieć wtopiłem mnóstwo kasy i nic ciekawego mi nie oferowali tylko płać i koniec nic się nie odzywaj, jakby nie play to byśmy wszyscy płacili krocie tym W3 Pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    kumac pisze: 2009-06-12 13:00
    taaaa poczkejmy do końća roku aż skończy się okres ochornny dla play. Zobaczymy jak bedziecie beczeć. Skończą się bezpłatne dodatkowe minuty, jakieś bzdetne pakiety. Już teraz w księgach finansowych play notuje straty, ciekawe kiedy zarobi choć 1 pln?!! Ich własna sieć jest do dupy...częsciej nie działa niż działa....no ale cóż się dziwić chińskie BTS i chińska sieć. Jak wam podniosą stawki to już tylko na ryż wam wystarczy :D ja tam sie nigdzie nie przenosze, jest mi dobrze to gdzie jestem:]
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-12 13:08
    @ kumac - jestes troche niekumaty... (w przeciwienstwie do tego z czym kojarzy sie twoj nick). Jasne, ze Play notuje straty i tak jeszcze bedzie. Przeciez nikogo nie stac by wystartowac na ZERO! Co do okresu ochronnego, to hmm nie mialo to trwac dluzej (anizeli jak ty sugerujesz troche ponad 2 lata dzialania komercyjnego)? Nawet jesli by sie stalo jak z MK czy WPm to hmm Klienci stratni nie zostali... Ale watpie by to sie stalo. Nie kladli by BTSow (chocby)... Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Olo pisze: 2009-06-12 13:42
    Głupie palaczki dalej płaczcie i zastanawiajcie się po co była reklama. Była bo była i część ludzi sobie mogła polepszyć, a i do Play lub innych przejść. Mnie to nie bulwersuje, bo ja JESTEM KLIENTEM, a nie ludkiem na usługach którejś sieci. Jak ludek wyleci z roboty zmieni mu się punkt widzenia i np. doceni Fresha i jego super warunki. (lub inny tani prepaid) Tego jednak podałem ze względu na smsy i ważność konta.
    0
  • Users Avatars Mini
    maco pisze: 2009-06-12 15:11
    "Dla mnie w miare uczciwymi fimami są Plus Era Orange" - dobry tekst:) Szczególnie Era jest uczciwa wciskajac ludziom prenumeraty, subskrypcje oraz granie na czekanie do KAZDEJ nowej umowy, powtazam KAZDEJ nowej umowy abonamentowej! :) Plus jest okej, ale jak wezmie sie w dobrej promocji inaczej drogo... Poza tym paradoks XXI jest taki ze wszystkie sieci W3 maja problemy z zasiegiem! I to jest skandal!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    sl pisze: 2009-06-13 11:42
    mam pytanie czy ktoś może wie czy w związku ze zmianą regulaminu Plusa i możliwościami zerwania umowy bez konsekwencji dotyczy to również Mix Plusa czy tylko abonamentu?..
    0
  • Users Avatars Mini
    olimp pisze: 2009-06-13 12:49
    W gre wchodzi tylko i wyłącznie abonament Iplus lub zwykły abonament mix plus nie wchodzi w gre, bo umowe podpisujesz na doladowania i musisz sie z tego wywiązać, u mnie w rodzinie są 4 mix plusy jakby dało rade to już by wyszli z sieci tylko czekają aż skończą się doładowania i good baj plus, i były też 4 abonamenty i po zmianie regulaminu już są umowy zerwane tylko jeszcze został okres 30 dniowy wypowiedzenia i do widzenia. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    dobrze pisze: 2009-06-13 22:57
    Byłem klientem PLUSA ładne lata mam kilka numerów tam właśnie jest okres wypowiedzenia jeśli mam płacić taniej czemu nie. Piszecie bzdury o lojalności najważniejsze są liczby po co przepłacać jak to samo można mieć za mniej. Plus jako jedyny ściągać będzie 5 zeta za biling to jest ta wasza lojalność do klienta?
    0
  • Users Avatars Mini
    ppp pisze: 2009-06-13 23:40
    Konsultant...w Play nigdy nie było okresu rozliczeniowego do 30....a poza tym jak widze masz wyprany mozg przez jedna z sieci W3...więc kolego nie truj innym..inni umia liczyc...nie rozumiem tylko zaciekłosci pracowników salonów W3...zrozumcie jedno...DZISIAJ PRACUJESZ A JUTRO NIE....jestes tylko narzędziem do nabijania komus kasy.....jak jest dobrze,klepia ciebie po ramieniu...ale jak cos nie tak...wylatujesz....i tyle w tym temacie..
    0
  • Users Avatars Mini
    olimp pisze: 2009-06-14 01:07
    Kumac ty to naprawde jesteś jakiś frajer ja nabijałem plusowi kabze od 1997 roku po 2,90 zł za minute do innych sieci a do własnej 1,70 zł w szczycie i co z tego mam byłem z nimi do końca kwietnia 2009 roku, a tu wymyślili regulamin jak dla mnie oszczędzającego 5 zł więcej bo nie pamiętam często do jakich numerów dzwonie a w szczegółowym rachunku to miałem a teraz podwyżka to jest lojalność sram na to niech mnie w tyłek pocałują, przeszłem do playa i przez ten okres miałem z nimi jeden problem.
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-14 01:16
    W Play rachunek szczegolowy tez jest po 5zl. Ten papierowy. Jednak bezplatnie mozna na ich stronie sprawdzic. A i "PPP" z tego co wiem to w Play sa dwa cykle: od 1 do ostatniego a drugi to od 20 do 19. I zgodze sie z toba co do pracy, ze nie ma co reklamowac za free danego opa w sensie, ze ten zawsze jest ok (bo tutaj pracuje) a tamten nie (bo np jest nowy itp...). Wiekszosc CC czy POSowcow pracowalo u jakiegos opa a pozniej przeszli do drugiego... Takie jest zycie.. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    olimp pisze: 2009-06-14 09:06
    Ja tam u żadnego nie pracuje do mnie to tylko przemawiają oszczędności a nie płacenie jakiś kosmicznych rachunków i teraz to mam a zobaczymy za rok co tam zaoferują poczekamy, nikt mnie nie zatrzyma bo umiem liczyć, ale jakby nie play to te siecie cały czas by mieszały w mózgach, a tak muszą sobie dochody zmniejszać. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pracownik pisze: 2009-06-14 09:10
    Play i tak jest do dupy. Obsluga klienta to zenada, mozna czekac i czekac na polaczenie. Pozyczek w kraju juz nie dostana, wiec niedlugo zostanie przejety i tyle. A pajace wyludzajace sluchawki nie dostana umow w zadnej sieci :D
    0
  • Users Avatars Mini
    olimp pisze: 2009-06-14 09:22
    Jesteś taki mądry bo w mózgu ładnie ci namazgrali na play narzekacie a jakby nie oni to byście płacili drożej może nie ty bo pracownicy tych złodziejskich sieci dostają za darmo, albo za parę procent ceny połączeń to jesteś cfaniak, ja piszę o wszystkich normalnych ludziach co chcą dzwonić taniej a nie te przeklęte haczyki sieci W 3 co wiecznie jest coś nie dopisane w reklamie, jedynie tu pochwale Heja bo to jest dziecko Ery , ale to jedyna sieć która po Playu ma jakoś jasne zasady wypisane.Pozd
    0
  • Users Avatars Mini
    Pracownik pisze: 2009-06-14 10:05
    W mozgu masz haczyki, najpierw pomysl zanim napiszesz. Dla was zawsze bedzie drogo, polaczki to maja do siebie ze tylko narzekac potrafia. Co by nie bylo dobrze, zawsze bedzie zle. Pajacyku
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-14 11:06
    @ Pracownik - "Play i tak jest do dupy. Obsluga klienta to zenada, mozna czekac i czekac na polaczenie. Pozyczek w kraju juz nie dostana, wiec niedlugo zostanie przejety i tyle. A pajace wyludzajace sluchawki nie dostana umow w zadnej sieci :D " Podaj przyklad dlaczego Play jest do dupy? Wg mnie Orange i Era moglbym powiedziec i Plus. Slowa bez pokrycia... :/ Co do obslugi Klienta to heh tam pracownicy w wiekszosci sa od innych opow kretynie. Co do czekania... czekalem kiedys 50 pare min na(cdn)
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-14 11:10
    to by sie polaczyc z TBOK Plusa. Jakis chlopczyk chcial mnie zbyc obietnicami bo prawdopodobnie wielu klientow dzwonilo i musieli skracac rozmowe... Skrocil moja do prawie godzinnej (tak sie jemu spieszylo, ze sie troche pogubil w tym co mowil wiec go przemaglowalem). Wiec z czekaniem prawie 2h spedzilem (1h czekania to jest obsluga?! wg ciebie). Innym razem jak mnie jakas laska na holda dala to ladnych pare minut czekalem i jeszcze byla zla, ze chce zlozyc reklamacje na to, ze zabieralo mi kase
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-14 11:14
    za nic. Zaczela sie robic chamska wiec i skarga na nia poszla. Te skargi i tak nic nie daja (mam tego swiadomosc) ale co ja pomeczylem za jej zachowanie to pomeczylem. Laska tez chciala szybko zakonczyc rozmowe i odeslac do Salonu. Kiedys inny chcial mnie odeslac do napisania maila bo to ponoc jedyna droga skladania reklamacji (wiedzialem, ze tak nie jest ale chcialem miec podstawe) wiec napisalem tego maila. W odp na nast dzien dostalem info, ze takie rzeczy TYLKO przez TBOK! :) No i kolejna
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-14 11:18
    skarga i reklamacja. :) I inne ciekawe przyklady moglbym przytoczyc ale ich jest za duzo. Przez 2 lata takie cos znosilem. Narazie mam spokoj... Ale 2 lata to za dlugo... Jesli jakiejs zaje*istej oferty nie stworza to niedlugo przejde do Play. Co do pozyczek Play. To heh radze troszke sie podszkolic zanim cos napiszesz.... :) Co do przejecia, to Idee przejal juz Orange, Plusa Vodafone niedlugo obejmie, ciekawe co z Era... A Play? Kiedys pewnie zostanie przejety. Takie zycie. :) Co do pajaca(cdn)
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-14 11:20
    to sam nim jestes, poniewaz zrozum, ze jednym na aparacie zalezy innym na rozmowach a widac, ze jeszcze kolejnym TYLKO NA TYM BY MIEC SLOWO np PLUS napisane na simce. Ci ostatni to dno (nie ze wzgledu na opa).. Kazdy ma tel z jakiegos powodu kretynie i pojmij to. Wiekszosc ludzi woli teraz Play bo ma NAJTANIEJ i jakosc uslug (swiadczonych na ich BTS) jest taka sama a ostatnio lepsza niz tych co maja w PLUSIE! Plus ostatnio (dosc dlugo juz) ma serie awarii u siebie. Pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    olimp pisze: 2009-06-14 14:04
    Popieram tu kolegę i pracowniczku nie wciskaj komuś kitu bo te kity już się skończyły, teraz ludzie nie są jak po 1990 roku nie wykształceni, a wy byliście bo starzy mieli kasę, teraz każdy ma prawie wykształcenie wyższe lub średnie, a polacy to naród nie jest głupi oprócz ciebie debilu (pracownik) każdy umie liczyć i namawiam kogo się da na play bo oni coś w tej telefonii zrobili a tamci miliardy już zarobili i niech spływają, dajmy szanse sieci, która coś robi i ja ją daje, namówiłem już 4 os
    0
  • Users Avatars Mini
    olimp pisze: 2009-06-14 14:08
    A 3 kolejne czekają na zmianę tylko skończą się doładowania, chodzi tu o mix plus sam kupiłem już karty playa i tylko przekładanka i good bay plus, no i mi się musi skończyć okres wypowiedzenia i do widzenia iplus, a zasięg play online mam na maxa nie potrzebuje przepłacać. Pozdrawiam PLAY PLAY I PLAY
    0
  • Users Avatars Mini
    hipoteza pisze: 2009-06-14 16:26
    powiem tak... część moich znajomych przeszła do play... nawet gdybym chciała zostać u obecnego operatora, to nie opłaca mi się to nie tylko dlatego, że tu mam drożej niż w play, ale głównie dlatego, że dzwoniąc do tych moich znajomych płacę jeszcze drożej, bo są w play. Zostając u obecnego operatora tracę zatem podwójnie - dlatego przechodzę do play... poprostu nie chcę być frajerem tylko z powodu jakiejś chorej lojalności działającej wyłącznie w jedną stronę
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2009-06-14 17:56
    Placzki, tylko placzecie, ze za drogo, ze Play to Play tamto. Liczy sie tez jakosc uslug a nie tylko cena. Jak cie nie stac na telefon to atape nos. Czepiasz sie tego Plusa jeden z drugim jakbyscie jego pracownikami byli i nie mogli zarobic :P. Play ma kaszaniarska obsluge i jeszcze gorsze promocje. Internet 1 Mb mozna sobie w buty wsadzic. Przy przedluzeiu umowy, ktora mialem najgorsza oferta z dotychczasowych opow. BRAVO DLA PRACOWNIKA !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2009-06-14 18:00
    Co do pozyczek Play. To heh radze troszke sie podszkolic zanim cos napiszesz.... :) OO znawca tematu sie znalazl...
    0
  • Users Avatars Mini
    gustaw pisze: 2009-06-14 19:04
    nie podoba mi się to i poprzednie "informujące" spoty Play. Każdy z nas widzi co się dzieje i umie samodzielnie wnioskować. A to co zrobiło Play jest nietaktowne. Nie chciałbym być u takiego operatora
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-15 00:41
    @ ja - podalem tutaj kilka przykladow "jakosci" Plusa... i smiem twierdzic, ze obsluga u opow byla dobra kilka lat temu... Teraz to katastrofa, przynajmniej w Plusie. W Play zdarzaja sie "kwiatki" ale to sadze, raczej narybek... W Plusie natomiast jest to niedopuszczalne! Gdyz juz na rynku istnieje ladnych pare lat! Co do neta - uwazam za najlepsza oferte, szkoda tylko, ze z zasiegiem nie jest idealnie ale juz jest dobrze. :) A i co do znawcy... Znam sie troche chlopczyku.. :) A spoty ok. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    KARALUCH pisze: 2009-06-16 17:39
    Spoty PLAY, wg mnie Popis bardzo kreatywnej strategii marketingowej, ode mnie mają 5+ za to,że ich reklamy działają. gustaw ja w przciwienstwie do Ciebie chciałbym być u takiego operatora, który umie walczyć na rynku. "nietaktowne"?Człowieku to jest biznes i to za duży hajs, nietaktowne to może być pierdnięcie przy obiedzie. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    crazykoko pisze: 2009-06-18 11:49
    Operator, który umie walczyć na rynku? Bardzo ciekawie gadasz. Właśnie kończy nam się umowa w firmie. Teraz mamy Orange. Wysłaliśmy zapytania ofertowe do Plusa, Ery, Orange i Playa. Era odpada w przedbiegach, Orange w trybie przedłużenia umowy na kolejne dwa lata wywalił ceny z kosmosu. Najkorzystniejszą ofertę zaproponował Plus. Co najciekawsze.....PLAY w ogóle nie odpowiedział na zapytanie ofertowe. Dzwoniliśmy z przypomnieniem i obiecali, że przyślą konsultanta. Na obiecywaniu się skończyło:)
    0
  • Users Avatars Mini
    religijny pisze: 2009-06-18 13:39
    Panom z PLAY chyba sie w główkach troszkę poprzewracało! Pamietajcie ze działacie na tym samym rynku. Kto mieczem wojuje od miecza ginie! Ciekawe na jak długo starczy wam kaski ?? -- jest to pewne za gora rok pojdziecie pod młotek! Tak to jest jak. Pomyślcie troszkę. Chris juz się spakował.
    0
  • Users Avatars Mini
    Irek pisze: 2009-06-18 17:29
    To istnieje coś takiego jak MOBILNY INTERNET z Play??? :-))))))))) Bo to co sprzedają to łącze na uwięzi, która kończy się 500 m za miastem :-)))))) Ale może mają teraz jakieś TURBOMODEMY z anteną superkierunkową? Pewnie znów coś przeoczyłem
    0
  • Users Avatars Mini
    olimp pisze: 2009-06-19 15:49
    Ja tam używam internetu play w odległości 15 km od miasta jest trochę wolniejszy z testów dochodzi do 750 kilobitów na sekunde, w mieście przekracza mi 1 megabit na sekunde, ale i tak jest szybszy chociaż od tp 512 , jedynie limit, ale 5 gb spokojnie mi starcza i jeszcze zostaje w porównaniu z iplusem to nie całe 2 tygodnie bo ten 1 gb to śmiech, umowe z iplusem już zerwałem i mam play i nie narzekam sprawdziłem i już namówiłem 2 osoby, z początku nie wierzyły że jest dobry internet, ale cdn,
    0
  • Users Avatars Mini
    olimp pisze: 2009-06-19 15:54
    podjechałem do każdego z nich z laptopem to aż się zdziwili jak pięknie chodzi i jeden ma abonament tp internet i też się zszokował chociaż jest bez limitu, ale on jakichś potężnych plików nie ściąga i już próbuje play, każdy chwali inne siecie ja też chwaliłem, ale miesięcznie za wszystkie opłaty abonamentowe plusowi wydawałem ponad 200-300 zł miesięcznie, a teraz play fresh i play online to maksymalnie płace 150 zł, to jednak wybieram play. Pozdrawiam i telefony ponad kilka set procent tańsze.
    0
  • Users Avatars Mini
    uzytkownik pisze: 2009-06-19 16:16
    Wszystko zależy od tego co kto potrzebuje. Ja mam telefon w Orange i jestem zadowolony. Najpierw umowa na 12 miesiecy bez tel, teraz przedluzylem na 24 miesiace i za 55 zl mam 200minut+30minut do wszystkich, pakiet 800smsow do Orange i 180 minut w weekendy. Doplacam 5zl i w ramach aboanamentu wychodzi mi minuta poł z pomarancza 0,20zl. Jesli mialbym wybierac od zera jako nowy uzytkownik pewnie skusilbym sie na oferte Playa. Maja niskie stawki a na to tez zwracamy uwage....
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-20 17:33
    Ja wlasnie korzystam z Play OnLine i dziala dobrze. To nie to samo co kabel ale nie narzekam i limit duuuzo wiekszy niz u "konkurencji". :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jarken pisze: 2009-06-20 20:23
    Co powiecie o ofercie @użytkownika?
    0
  • Users Avatars Mini
    fila pisze: 2009-06-21 23:15
    to spróbuj pokorzystać z Play online gdzieś na terenie mało zaludnionym, to już mina ci zrzednie. temu internetowi od nich daleko do miana mobilnego. i jeszcze długo zejdzie zanim będzie lepiej
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-22 11:18
    No to sprawdz jak dziala Orange chocby u mnie czy w wielu innych miastach. Plus daje rade, Era tez, Orange, hmm delikatnie mowiac kiedys mieli najwieksza liczbe BTSow a co w tej chwili? Slaby zasieg i jakosc. Co do Play to wiadomo, ze nie wszedzie maja swoje stacje. Wiec wypowiadam sie tylko o tych miejscach gdzie jest zasieg Play i to juz wcale nie taka mala mapka. Poza tym gdyby POL mial dzialac nawet na 2G to obszar dzialania by sie powiekszyl. Widac, nie chca by net wolno chodzil.
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-22 11:21
    Dziwia mnie ludzie co maja zasieg i POL i mowia, ze im nie dziala... Rozne moga byc powody niedzialajacego neta, ale najczestszy to wadliwy mozg! Jakby ktos troche pogrzebal w kompie to by wszystko ustawil. Standardowo tylko pare razy ENTER trzeba wklepac i gotowe. Jak ktos pogrzebie w Windzie, Linuchu, czy Macu czy innych OSach to ja sie nie dziwie. Wszystko da sie ustawic. Jak ktos sobie nie radzi to Winde zainstalowac i po klopocie.. :/ Proste.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: