PLAY ma 13% polskiego rynku komórkowych usług prepaid

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 15

Grupa TP udostępniła własne statystyki dotyczące polskiego rynku usług prepaid. W II kw. 2010 r. urósł udział Orange i Play.

Polski rynek usług prepaid - 1Q2009 - 2Q2010 (dane TP na podstawie ogólnie dostępnych danych oraz własnych analiz np. ruchu w sieci)

Dynamika wartości polskiego rynku telekomunikacyjnego (analizy TP)

Opinie:

Opinie archiwalne (15):

Komentuj

Komentarze / 15

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Artur pisze: 2010-08-06 23:21
    pogratulować redaktorom... nawet obrazka wstawić nie potrafi... żal
    0
  • Users Avatars Mini
    Ralph-1 pisze: 2010-08-07 15:28
    nic dziwnego, że Play rośnie w siłę, bo ich korzystna oferta zostawia w tyle innych operatorów ;) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    zustol pisze: 2010-08-08 18:35
    Bardzo dobra oferta Play, jedyna taka na rynku zrobiła rewolucje na rynku sprzedażowym. Ludzie wtedy zobaczyli co może się stać jak wejdzie mocny gracz. Monopoliści robili z użytkownikami co chcieli do czasu agresywnego wejścia Sieci Play na rynek ... bardzo obiecująca .. nowa firma z przyszłością która ukręciła bat na d ... całej komunistycznej trójcy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Hareford pisze: 2010-08-09 14:24
    To tylko pre-paid, w stosunku do liczby klientów abonamentowych Play ma jeszcze duże braki. Nie zarabia najlepiej w tym segmencie i jest w tyle za w3. Niestety, ale tylko pre-paidem świata nie podbije.
    0
  • Users Avatars Mini
    papaya pisze: 2010-08-09 16:39
    zgodzę się w w pełni z @Hareford . Jeśli chodzi o pre-paid play miał dość atrakcyjne oferty, ale pod względem abonamentu , ciężko im będzie dorównać konkurencyjne sieci; chociażby zwierzęce taryfy w orange. Jeśli ktoś dużo smsuje to korzystniej jest chyba wziąć pelikana, gdzie można mieć 5000 smsów , do tego minuty i darmowego facebooka. Kolejna kwestia to wybór telefonów. Z tego co czytałam Orange ma niebawem wprowadzić do swoich oferty nowego Iphone, czego akurat nie zobaczymy w pre-paidzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    znawca pisze: 2010-08-09 18:09
    @papaya. Hareford miał jedynie na myśli ilość użytkowników w poszczególnych kategoriach a nie same oferty. Co do Orange i Pelikana 225 to faktycznie w Play nie ma odpowiednika, ale niższe taryfy (do 1000 SMS'ów) mają już korzystniejsze dzięki LongPlay SMS 29 i 49. Przykładowo LP SMS za 49zł daje 169minut oraz 1000 SMS'ów + Stan Darmowy na 6 miesiący za 0zł (a później za opłatą 10zł miesięcznie), gdy Pelikan 150 za 59zł to 150 minut + 1000 SMS'ów.
    0
  • Users Avatars Mini
    zgrywus pisze: 2010-08-09 18:16
    papaya przestań zachwalać tą najgorszą i najdroższą sieć dla starych zgredów, którzy mają tu telefon z przyzwyczajenia po zmurszałej monopolistycznej tepsie
    0
  • Users Avatars Mini
    Skory pisze: 2010-08-09 22:48
    Play nadal jest tylko dodatkiem do pozostałych operatorów i trudno się dziwić bo jeśli nadal będą postępować z klientami tak jak ze mną to wróżę im szybki koniec! Niestety muszę powtórzyć po raz kolejny że sama cena minuty to jeszcze nie wszystko,liczą się jeszcze inne sprawy no ale skoro się chce dawać tanio minuty to trzeba zatrudnić studenciaków którzy wszystko potrafią spie......!
    0
  • Users Avatars Mini
    eeg pisze: 2010-08-10 13:16
    Skory"" tak tak ciesz się że płacisz drożej za to samo, no ale lans to lans
    0
  • Users Avatars Mini
    papaya pisze: 2010-08-10 15:22
    @znawca, play również ma atrakcyjne oferty, ale nie zwróciłeś uwagi na fakt , że w Orange również jest odpowiednik stanu darmowego. Tak więc oprócz 5000 smsów,225 minut +darmowego facebooka jest możliwość aktywowania usługi „zatrzymaj czas”, co oznacza ,że jeśli np.: rozmawiasz przez 1 h to i tak płacisz tylko za 2 minuty.
    0
  • Users Avatars Mini
    Skory pisze: 2010-08-10 22:41
    eeg nie lubię płacić za denną obsługę i nie potrafiących poprawnie wpisać nip-u do systemu pracowników tej beznadziejnej sieci, więc nie wiesz to nie oceniaj, wiem co piszę bo sam miałem taki przypadek,pracownik tejże super-biper-hiper sieci źle wprowadził mój nip do bazy i potem przy przenoszeniu numeru 5 razy wniosek odrzucali bez podania przyczyny! po wielkich trudach udało się mi dowiedzieć dlaczego to robią to okazało się że mają zły nip w bazie i dane z wnioskiem o uwolnienie numeru......
    0
  • Users Avatars Mini
    Skory pisze: 2010-08-10 22:44
    ......się nie zgadzają z tym co błędnie wpisali do bazy,pomimo że brali ode mnie wszystkie dokumenty w tym zaświadczenie o numerze NIP! Więc wtedy ręcę mi opadły no i oczywiście kazali czekać 30 dni aż poprawią bo przecież trzeba zrobić klientowi na złość jak numer chce zabrać z ich cudnej sieci! Podsumowując, totalny brak profesjonalizmu,o elementarnych zasadach kultury i poczucia odpowiedzialności za pracowników nie mówiąc! Odradzam każdemu zdecydowanie to coś!
    0
  • Users Avatars Mini
    znawca pisze: 2010-08-10 22:50
    @Skory, weź nie rób sobie jaj. Ktoś pomylił się przy wprowadzaniu danych, a ty nie zauważyłeś tego na wniosku o przeniesienie numeru? Jesteś tak samo winny jak i ten pracownik. I co to ma wspólnego z jakością świadczonych usług przez daną firmę?
    0
  • Users Avatars Mini
    eeg pisze: 2010-08-11 08:38
    Skory"" to że ktoś się pomylił w twoim przypadku to już wszyscy mają przekreślać tą firmę? jesteś śmieszny w tej sytuacji np. tepsa nie miałaby ani jednego klienta
    0
  • Users Avatars Mini
    Skory pisze: 2010-08-11 18:55
    hej znawca jak mogłem sprawdzić na wniosku skoro nip był źle w systemie u opa? Przecież na wniosku wpisany był prawidłowy! Nie zgadzał się bo oni mieli zły u siebie! Wprowadzali go w salonie nie przy mnie! A jeśli chodzi o jakość to tutaj też szału nie było zarówno jeśli chodzi o zasięg jak i jakość rozmów! Czasami nie można było w ogóle się dodzwonić dlatego od nich odszedłem! Często było że sieć zajęta itd.... Jak to mówi przysłowie : tanie mięso to pies je...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: