Szef PLAY, Chris Banister, na dzisiejszej konferencji prasowej zapewnił nas, że nowa oferta Play Fresh na Kartę nadal gwarantuje operatorowi godziwy zarobek. Banister podkreślał, że konkurenci mają za duże marże i jest to nieuczciwe wobec klientów. Bartosz Dobrzyński, członek zarządu Play, powiedział nam, że udziałowcy P4 zaakceptowali ten poziom cen i są bardzo zadowoleni z kształtu nowej oferty prepaid. Najtańszy prepaid był brakującym ogniwem w porfolio innych "najtańszych usług": postpaid, broadband, roaming i mix. Konkurenci P4 są innego zdania i twierdzą, że Play nie ma szans na uzyskanie pozytywnych wyników finansowych po wprowadzeniu takiego poziomu cen.
Chris Banister powiedział nam także, że chce w tym roku szybciej zabierać klientów konkurencji i będzie walczył o dalsze upraszczanie procedury przenoszenia numerów - także w segmencie prepaid. W aktywacjach prepaid udział Play ma przekraczać 50%.
Play zdradził dziś także kilka kolejnych szczegółów operacyjnych:
Play ma już ponad 130 tys. klientów biznesowych
zasięg sieci 3.5 G obejmuje 60% populacji
zasięg sieci 2.5G obejmuje ponad 40% populacji
firma sprzedaje swoje usługi w 620 sklepach, w 500 z nich jest dostępna oferta broadband
do PLAY jest przenoszonych najwięcej numerów z innych sieci
75% klientów prepaid w Play korzysta z usług 2G (głównie z sieci nadawczej Plusa)
bardzo dobrym miesiącem sprzedaży w Play okazał się luty (oferta walentynkowa)
Play na razie nie podwyższył prognoz na ten rok i nadal chce osiągnąć poziom 3 mln klientów
Marcin Gruszka i Chris Banister | Chris Banister |
Bartosz Dobrzyński | |