Wystartowała przygotowana przez Play oraz agencje Change Integrated kampania reklamowa oferty Play Mixtura. Play komunikuje w kampanii, że w nowej ofercie Mixtura nie trzeba wybierać tylko jednego atrakcyjnego benefitu ale, że wszystkie elementy (najkrótszy kontrakt, atrakcyjna cena za minutę i telefon za 1zł) możesz znaleźć w jednej ofercie. Kampania potrwa półtora miesiąca i będzie miała miejsce w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN), prasie (m.in. Fakt, Super Express, Gazeta Wyborcza, Angora, Auto Świat, Gala), radiu i na nośnikach outdoorowych. Odsłonę ambientową będzie można zobaczyć m.in. na basenach i fitnessach. Kampania jest skierowana do użytkowników telefonów komórkowych przekonanych o tym, że operator oferuje jedynie jeden atrakcyjny element oferty, który należy wybrać. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
timing i nośniki: TV, outdoor, prasa , radio, ambient, start 15 maja 2009
informacje o autorach: Jan Zielecki (art. director), Michael Lars White (copywriter), Jakub Korolczuk (creative director) oraz Ryszard Sroka (creative directors),
przedstawiciel klienta: Aleksandra Borowicz , Monika Mierzejewska
przedstawiciel agencji: Anna Pańczyk (managing director), Katarzyna Borucka (account supervisor), Ewa Przytulska (account executive)
strategic planner Adam Śmiłowski (strategic director), Maja Łazowska (strategic planner)
producent: Dorota Sieradzka (head of TV and Photo Production)
studio produkcyjne: Easy Hell Productions
reżyser: Sune Maroni oraz Nic Osborne
dom mediowy: ZenithOptimediaGroup