Play motywuje agencje

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 3

W listopadzie Play przeprowadza rutynowy przegląd agencji kreatywnych. Agencje mają możliwość prezentacji swoich możliwości kreatywnych w oparciu o komunikację ATL linii postpaid. Przegląd nie dotyczy linii prepaid ani działań BTL. Nie jest to także przetarg na nową agencję.

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mMm pisze: 2009-11-25 13:22
    A ja mam pomysł na wykorzystanie jednego "czegoś" jako fajny nośnik reklamy. Która agencja się do mnie zgłosi?:) heh Koszt nośnika groszowy, związany z przyjemnością i wolną chwilą (...)
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2009-11-25 14:42
    "Nie jest to także przetarg na nową agencję." --> za to świetny sposób na podwędzenie czyichś pomysłów. ŻENADA !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2009-11-25 16:04
    Zamiast kreatywnego marketingu, wolałbym kreatywne taryfy i inne rozwiązania sprzedażowe, a może nawet i techniczne. Ale tu już nie wystarczy dobra ściema, trzeba, by policzyć i popracować.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: