PLAY - pomysł blokowania reklam nie jest dobry

Newsy
Opinie: 3

Jørgen Bang-Jensen, prezes PLAY, źle ocenił pomysł blokowania przez operatora reklam podaczas korzystania z mobilnego internetu. Takie rozwiązanie przygotowuje polski oddział T-Mobile. Jørgen Bang-Jensen powiedział, że jedynym realnym rozwiązaniem w przypadku, gdy sieci komórkowe zaczną się zapychać będzie po prostu podwyższenie cen i wprowadzenie limitów. Operatorzy nie powinni ingerować w transmitowane informacje. Sieci komórkowe mogą jedynie rozpocząć współpracę z niektórymi dużymi dostawcami treści, aby razem przygotować rozwiązania, które ułatwią (przyspieszą) dostęp do wybranych treści.

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pnyczaj pisze: 2011-10-20 22:12
    Jedynym wyjściem jest partycypacja dostawców treści w kosztach rozbudowy infrastruktury. Było to już poruszane kilka razy w kontekście Facebooka.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2011-10-20 22:19
    Moim zdaniem idealnym rozwiązaniem byłoby tworzenie osobnych reklam na urządzenia mobilne. Sam używam Opery Mini i ze względu na technologie wykorzystane do tworzenie reklam i ograniczenia tej przeglądarki, większość z nich mi się nie wyświetla (i bardzo dobrze)
    0
  • Users Avatars Mini
    Iliana pisze: 2011-10-23 20:35
    @Krzysiek,: Tak jak i przegladarki, jak i serwisy a również reklamy są w mobilnej wersji korzystajac z internetu w telefonie, ale wciaz bezpodstawnie zżerają nasz transfer. Ciąglę będe przy zdaniu, że koszty i zyski powinny zamykać się między portalem który udostępnia treści reklamowe a portalem reklamowanym... Po za tym, każdy kto jest negatywnie nastawiony do pomysly TM zapomina, ze sa dwie wersje korzystania z internetu mobilnego. Z blokowaniem reklam i bez. Wiec kompletnie nie rozumiem...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: