PLAY rozpoczyna kampanię projektu 1 VISIT

Newsy
Opinie: 17

PLAY rozpoczyna dużą kampanię promocyjną swojej oferty MNP. Play wiąże z tą usługą duże nadzieje, choć w zeszłym roku skorzystało z niej tylko około 200 tys. klientów. Play miał w tej liczbie udział na poziomie 26%, czyli do Play numery przeniosło około 50 tys. osób. W marcu bieżącego roku PLAY zwiększył już swój udział w rynku przenoszenia numerów do 40%.

PLAY w kampanii będzie podkreślał prostotę całej procedury przeniesienia numeru do P4:

  • klient konkurencyjnej sieci tylko raz odwiedzi salon PLAY, w którym podpisze umowę oraz wniosek o przeniesienie numeru wraz z pełnomocnictwem do PLAY

  • klient otrzyma od Play "awaryjny" numer w sieci Play, z którego będzie mógł dzwonić bez ponoszenia kosztów aboanemntu, aż do czas, gdy jego obecny numer zostanie przeniesiony (koszt rozmów to 0,32 zł/min)

  • klient otrzyma dodatkowe benefity do obecnych ofert promocyjnych

  • klient otrzyma zwrot kosztów przeniesienia numerów (60 zł) jako kwotę do wykorzystania na usługi

  • klient będzie mógł monitorować proces przeniesienia numerów poprzez stronę internetową, SMS lub e-mail

PLAY zapowiedział także, że zniesie opłatę za przeniesienie numerów z własnej sieci. Nie będzie to duży koszt dla operatora, bo na razie liczba tych klientów nie jest znacząca (kilkadziesiąt kart SIM miesięcznie).

Nową reklamę telewizyjną usługi MNP przygotowała agencja Change Integrated.

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy tej sieci zapewnił, że po wprowadzeniu oferty Play Fresh P4 nie będzie miało żadnych problemów z osiągnięciem liczby 3 mln klientów do końca bieżącego roku. Play nie chce na razie zdradzić ilu obecnie użytkowników tej sieci korzysta z Play Fresh.


 
 

Opinie:

Opinie archiwalne (17):

Komentuj

Komentarze / 17

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    desperados pisze: 2009-04-15 17:24
    czym jeszcze zaskocza? najlepszy operator w polsce!
    0
  • Users Avatars Mini
    terefere pisze: 2009-04-15 19:26
    to tylko twoje subiektywne zdanie, mądralo - słowo "najlepszy" to nadużycie, bo to co dobre dla ciebie nie musi się opłacać innym!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    koliber pisze: 2009-04-15 20:36
    terefere co Ty wypisujesz kto Ci płaci Onrang czy inna siec naucz sie liczyc i wtedy pisz I nie mydl innym oczy dzisiaj kazdy umie liczic i pokaz jaka inna siec ma do wszystkich 29gr /min hihihihi frajerze
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysp pisze: 2009-04-15 21:13
    Znacie jakiś raport, gdzie jest opisane z których sieci do których najczęściej odbywają się migracje? Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    sas pisze: 2009-04-15 22:49
    ciekawe czy mój dowód osobisty bez zameldowania znowu nie stanie na przeszkodzie aby to co wyżej takie łatwe było taakim w rzeczywistości. Tak się zastanawiam czy policjant wypisując mi mandat też nie dokończy swoich czynności bo nie mam meldunku....
    0
  • Users Avatars Mini
    tommy pisze: 2009-04-16 00:14
    Jestem w szoku!! Tylko 40 % ?? To jak antyreklama... Byłem przekonany, że jak ktoś niemądry przenosi numer i nie jest to Play to będzię mega marginalna sprawa... A tu wychodzi, że 60 % przenoszą do innych sieci niż Play... Naprawdę myślałem że Play będzie miał jakieś 90-95%... a tu tylko 40 ...
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-04-16 03:33
    @ tommy - 40% ze 100% to wcale nie tak mało, biorąc pod uwagę, że są jeszcze inni operatorzy - liczę tych najważniejszych. Dzieląc 60% przez W3 to każdy otrzyma po 20%.. ;) teoretycznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2009-04-16 14:09
    Teoretycznie to są jeszcze Mobilkingi, Biedronki i inne Carrefour'y gdzie ludzie też przenoszą, więc ten wskaźnik dla W3 spadnie wtedy tylko do ok. 10%!
    0
  • Users Avatars Mini
    pekinska pisze: 2009-04-16 19:51
    Przecież obsługa procesu MNP jest taka sama we wszystkich sieciach. W każdej sieci można podpisać umowę podczas jednej wizyty, wybierając wariant z pełnomocnikiem i aktywacją numeru tymczasowego, więc o co tyle hałasu? Ameryki to Play mi tu nie odkrył.
    0
  • Users Avatars Mini
    koAlicja pisze: 2009-04-16 20:17
    Uuu!!! Obniżyli biedactwa ceny połączeń i teraz firma musi prezentacje na makulaturze tworzyć... Jak tak dalej pójdzie to następna prezentacja odbądzie się na pudełkach od zapałek... Taki play off
    0
  • Users Avatars Mini
    daniel pisze: 2009-04-17 12:33
    Przynajmniej dbaja o srodowisko a nie karczuja amazonke
    0
  • Users Avatars Mini
    koAlicja pisze: 2009-04-17 16:37
    Żeby ta makulatura powstała też musiało paść parę drzew, ale wyznawcy Play zawsze szukają jasnej strony w czarnej dziurze
    0
  • Users Avatars Mini
    antos pisze: 2009-04-17 21:52
    no wlasnie wszyscy sie ekscytują jedna wizyta u podpisaniem umowy w Play. W erze jest to możliwe od 3 lat i jakos nikt tego nie widzi;/ z tego co mi wiadomo inni operatorzy też maja usługi pełonomocnictwa do MNP. Na chwile obecna Play doplaca do interesu - darmowe minuty, smsy, telefony za zlotówke - tak przyznam wybija sie przed szerego pozostalych operatorów - ale jakos szaro to widze - tak dlugo nie bedzie - juz od wczoraj podniesli ceny telefonów:)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2009-04-18 02:24
    ludzie 40% + 29% + 16% + 20 % + 0,3 % to ile wychodzi ????????????? ktos tu sobie jaja robi chyba
    0
  • Users Avatars Mini
    czajnik pisze: 2009-04-18 11:48
    zgadzam się z Tommym, wiecznie tak nie będzie. A poza tym jednak jakość usług Play troszkę odbiega temu co oferuje np Era. A to też się liczy, czasem nawet bardziej niż pieniądze
    0
  • Users Avatars Mini
    kozikpl pisze: 2009-04-19 13:30
    Jestem w Play od prawie 2 lat i właśnie przedłużyłem umowe. Co do obsługi klienta - to złego słowa nie mogę powiedzieć, naprawdę nie wiem o co Wam chodzi- może podacie jakieś szczegóły, przykłady...
    0
  • Users Avatars Mini
    kozikpl pisze: 2009-04-22 10:00
    czajnik wypowiedz się na czym polega różnica w świadczeniu usług play od ery!!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: