PLAY rozpoczyna dużą kampanię promocyjną swojej oferty MNP. Play wiąże z tą usługą duże nadzieje, choć w zeszłym roku skorzystało z niej tylko około 200 tys. klientów. Play miał w tej liczbie udział na poziomie 26%, czyli do Play numery przeniosło około 50 tys. osób. W marcu bieżącego roku PLAY zwiększył już swój udział w rynku przenoszenia numerów do 40%.
PLAY w kampanii będzie podkreślał prostotę całej procedury przeniesienia numeru do P4:
klient konkurencyjnej sieci tylko raz odwiedzi salon PLAY, w którym podpisze umowę oraz wniosek o przeniesienie numeru wraz z pełnomocnictwem do PLAY
klient otrzyma od Play "awaryjny" numer w sieci Play, z którego będzie mógł dzwonić bez ponoszenia kosztów aboanemntu, aż do czas, gdy jego obecny numer zostanie przeniesiony (koszt rozmów to 0,32 zł/min)
klient otrzyma dodatkowe benefity do obecnych ofert promocyjnych
klient otrzyma zwrot kosztów przeniesienia numerów (60 zł) jako kwotę do wykorzystania na usługi
klient będzie mógł monitorować proces przeniesienia numerów poprzez stronę internetową, SMS lub e-mail
PLAY zapowiedział także, że zniesie opłatę za przeniesienie numerów z własnej sieci. Nie będzie to duży koszt dla operatora, bo na razie liczba tych klientów nie jest znacząca (kilkadziesiąt kart SIM miesięcznie).
Nową reklamę telewizyjną usługi MNP przygotowała agencja Change Integrated.
Marcin Gruszka, rzecznik prasowy tej sieci zapewnił, że po wprowadzeniu oferty Play Fresh P4 nie będzie miało żadnych problemów z osiągnięciem liczby 3 mln klientów do końca bieżącego roku. Play nie chce na razie zdradzić ilu obecnie użytkowników tej sieci korzysta z Play Fresh.