Play rozpoczyna nową kampanię ”Rok za darmo” reklamującą rok SMS-ów za darmo w promocyjnej ofercie Play na kartę. Pomysł kampanii opiera się na idei, że teraz każdy może „dostać rok” darmowych SMSów naprawdę za darmo. Wystarczy „popełnić” zakup startera Play właśnie teraz, by zostać „skazanym” na cały rok SMS-owania za darmo do wszystkich sieci, bez żadnych dodatkowych opłat, z pulą 200 darmowych SMS-ów miesięcznie. W filmach i reklamach drukowanych różne „skazane” osoby z zadowoleniem prezentują charakterystyczne aresztanckie tabliczki z zasądzonym darmowym rokiem.
Autorzy kampanii:
Osoby odpowiedzialne ze strony agencji Brain:
Art. Director: Anna Łoskiewicz
Copywriter: Jacek Izrailewski
Account Supervisor: Anna Browarek
Senior Account Executive: Wiktoria Mockałło
Reżyseria: Anna Łoskiewicz i Jacek Izrailewski
Fotograf: Jacek Kołodziejski
Muzyka: Olaf Deriglasoff
Osoby odpowiedzialne ze strony Klienta:
Dorota Banaszek, Aleksandra Borowicz, Marcin Wieczorkowski
Zakres mediów: zgodnie z mediaplanem (TV, radio, outdoor, prasa, Internet)
Kampania rusza 12.11.2007