PLAY znowu straszy konkurencję - nowa oferta 10.11

Newsy
Opinie: 69

Play przedstawi swoją nową ofertę świąteczną 10 listopada br. Ma to być "duża gała śnieżna, która zmieni te święta". Szczegóły oferty na razie nie są jeszcze znane.

Opinie:

Opinie archiwalne (69):

Komentuj

Komentarze / 69

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    xxxmen pisze: 2009-11-05 18:08
    ciekawe o co kaman hmmmmmm....................
    0
  • Users Avatars Mini
    Aster pisze: 2009-11-05 18:58
    Już nie mogę się doczekać! Może nowe abonamenty?
    0
  • Users Avatars Mini
    orangutan pisze: 2009-11-05 20:14
    Brawo! Play przynajmniej coś robi, co jakiś czas jest coś nowego, wiadomo, że wszystkim nie dogodzi, ale jest lepiej. Brakuje mi jeszcze jakiegoś mixa w biznesie i już będzie spoko. Zobaczymy jeszcze co wymyślą ze stacjonarnymi.
    0
  • Users Avatars Mini
    daniel pisze: 2009-11-05 20:26
    Swoja droga to najbardziej chumorystyczna reklama operatora jaka widzialem. Przynajmniej nie ma tego sztywnego jezyka jak w reklamach W3
    0
  • Users Avatars Mini
    daniel pisze: 2009-11-05 20:35
    No tak znowu play wszystko roz*******il xD
    0
  • Users Avatars Mini
    Klucha pisze: 2009-11-05 20:47
    Aż starch sie bać, trwa mać ... sorry, ma trwać ten karnawał w Ryjo i niech trwa. Z duzej góry małay potok czy jakoś tak.... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kriss pisze: 2009-11-05 21:20
    Mnie zastawia jednak siła marek W3. Ludzie jak kupowali oferte W3 tak kupują dalej. Fakt co miesiac kilka tysiecy osob przechodzi do Play ale duzo wiecej podpisuje umowe z W3. Ja rozumiem ze mam rodzine w sieci X to tez kupie w sieci X. Ale jesli zalezy mi na tanim telefonie i duzej liczbnie minut to tylko Play sie liczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2009-11-05 21:48
    Mogliby dać promocję do lipca 2010 roku na rozmowy do wszystkich sieci po 19 gr. Ale wiem każdy chciałby co innego. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    JK pisze: 2009-11-05 22:07
    ***Kriss- siła W3 wynika z tradycji na rynku ale też np ze sposobu reklamowania usług. Stonowane reklamy Orange są dla wielu bardziej przekonywające niż krzykliwe PLAY. Do mnie reklamy PLAY także nie trafiają (nie są w moim guście) ale liczyć potrafię i reklamą się nie kieruję. Ale wielu potencjalnych Klientów właśnie reklamą się kieruje. I dopasowaniem do ich wizji świata- dlaczego wRodzinie się sprzedaje?
    0
  • Users Avatars Mini
    Thorn pisze: 2009-11-05 23:03
    Nie dziwię się, że ludzie nie chcą Play. Mam go już niemal dwa lata, podpisałem umowę wkrótce po starcie sieci. Od pól roku co miesiąc część połączeń Play liczy jako płatne, mimo że powinny schodzić z niewykorzystanych środków opłacanych w abonamencie. Co miesiąc muszę - Zapłacić zawyżony rachunek - Złożyć reklamację. Reklamacja jest rozpatrywana przez minimum (!) trzy tygodnie, maksymalny czas jak na razie pięć tygodni (choć jeśli się nie mylę mają czas na odpowiedź do miesiąc
    0
  • Users Avatars Mini
    Thorn pisze: 2009-11-05 23:09
    Oczywiście za każdym razem Play przeprasza i uznaje reklamację... I teraz najlepsze - we wrześniu wadliwy system naliczył mi w ten sposób około 23 zł. Po złożeniu reklamacji 2 października już 26 października dostałem odpowiedź: "[..]W toku postępowania wyjaśniającego zapewniamy, iż ze szczególną uwagą zapoznaliśmy się z Pana sprawą. Reklamację uznajemy za zasadną. Informujemy, iż z powodu błędu systemowego połączenia zostały nieprawidłowo rozliczone za co przepraszamy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Thorn pisze: 2009-11-05 23:10
    Obecnie Wszystko na Pana koncie jest poprawnie naliczane. Dołożymy wszelkich starań aby podobne sytuację nie pojawiły się w przyszłości. Ponieważ zależy nam na dobrych stosunkach z naszymi klientami, chcielibyśmy zaproponować Panu rekompensatę w postaci pakietu 20 bezpłatnych minut na połączenia głosowe (krajowe), które będzie mógł Pana wykorzystać przez 30 dni.[..]
    0
  • Users Avatars Mini
    Thorn pisze: 2009-11-05 23:12
    Czyli kochany Play po zabraniu mi nieslusznie z konta 23 zl proponuje mi jako rekompensate... 20 "darmowych" minut (nie, o zwrocie pieniedzy nie ma w odpowiedzi mowy). Oczywiscie odwolalem sie od tej decyzji chcac zwrotu pieniedzy, teraz musze odczekac miesiac (oczywiscie na koniec miesiaca znowu bede musial zlozyc reklamacje, bo znow jak co miesiac losowa czesc polaczen zrobi sie platna) i tak dalej... Play SERDECZNIE odradzam wszystkim, ktorzy woleliby uniknac takich problemow.
    0
  • Users Avatars Mini
    skalarek pisze: 2009-11-05 23:14
    Patrz Thorn, normalnie mi Ciebie żal, u mnie wszystko działa. Co do plakatów reklamowych: wydają się trochę zbyt agresywne jak na "Polaków wizję świąt". Może to będzie jednak oferta: internet z netbookiem ? Tam docelowy klient łatwiej przełknie takie "r...ł" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Marszal pisze: 2009-11-05 23:14
    Ale takie przykre sytułacje zdarzają sie w każdej sieci, nie tylko w Play, żadna sieć nie jest idealna, ale jak narazie PLAY jest najlepsza:) PLay Fresh jak narazie nikt nie przebił- po prostu jest tanio, tak jak być powinno.
    0
  • Users Avatars Mini
    Thorn pisze: 2009-11-05 23:17
    Trochę tańsze połączenia nie są warte czasu, jaki poświęcicie wysyłając reklamacje, wkurzając się, rozmawiając z konsultantami (oczywiście połączenia są płatne) i czytając jak to operatorowi jest przykro i jak to operator dochowa wszelkich starań, by jego źle działający system bilingowy zadziałał. Oprócz ceny liczy się też jakość. A tej w Playu nie ma. (W razie wątpliwości służę numerami ostatnich reklamacji: 9675370, 11912270, 12491971, 12501078). Pozdrawiam zastanawiających się nad wyb
    0
  • Users Avatars Mini
    Kriss pisze: 2009-11-05 23:18
    Thorn - masz racje. Ale Ty przynajmniej możesz się odwołać. Era włacza czesto ludzia w promocji za 1zl jakas usluge i potem klient ma zostac powiadomiony, co jest fikcja. wiec klient po 2 miechac placi zamiast 1zl 20-30zl co miesiac. Albo wlacza sms z dow****mi itp. I tez masz 10-15zl co miesiac w plecy. Mialem kiedys abo w Plusie to w sumie wszystko bylo okej, oprocz stawek i cen telefonow:)
    0
  • Users Avatars Mini
    gaultier pisze: 2009-11-05 23:19
    Reklama ogłupia, nie ufaj reklamie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Thorn pisze: 2009-11-05 23:21
    Skalarek, Marszal Wam działa, pewnie większości działa. Ale czy chcielibyście być w sytuacji, gdy nagle przestanie działać i operator będzie Was tylko zapewniał, że jest mu przykro? I tak co miesiąc? Skąd wiesz, że jutro nie przytrafi Wam się taka sama sytuacja co na moim koncie? Sprawdzaliście kiedyś na bilingu jak są rozliczane Wasze połączenia? Może właśnie macie taką sytuację, tylko o niej nie wiecie? Ja z Play rozstanę się, gdy tylko umowa pozwoli...
    0
  • Users Avatars Mini
    Thorn pisze: 2009-11-05 23:25
    Ja mam nadzieję, że dzięki mojemu komentarzowi ludzie przyjrzą się, czy nie mają takiego samego problemu i jeśli mają, zgłoszą to operatorowi.. Wątpię bym korzystał z telefonu w jakiś niestandardowy sposób, więc pewnie problem dotyczy wielu osób o profilu użytkowania podobnym do mojego - takich którzy używają egde, wysyłają mmsy i sporo dzwonią.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2009-11-05 23:27
    Thorn - a skąd wiadomo czy taka lub podobna (gorsza) sytuacja nie przytrafi się abonamentowi / użytkownikowi Ery, Plusa, czy też Orange? Miałeś pecha OK rozumiem Twoją sytuację, ale to nie znaczy, że sporo innych osób jest zadowolonych z usług właśnie sieci Play.
    0
  • Users Avatars Mini
    Thorn pisze: 2009-11-05 23:32
    Orange nie znam, jak do tej pory miałem abo w Erze, Plusie i przez jakiś czas kartę Heyah. Nie spotkałem się, by trzeba było kilka tygodni czekać na odpowiedź i by operator przez pół roku nie potrafił sobie poradzić z problemem dotyczącym kluczowego systemu jakim jest przecież biling. Osoba bardziej podejrzliwa niż ja mogłaby się zacząć zastanawiać czy nie jest to działanie celowe. W końcu ile osób się zorientuje?
    0
  • Users Avatars Mini
    Thorn pisze: 2009-11-05 23:35
    A skoro jest to wątek o nowej ofercie Play, to warto uzmysłowić potencjalnym klientom to, o czym operator nie wspomina. Nie twierdze, że każdy też będzie miał ten problem co ja. Z drugiej strony czuje wkurzenie i bezsilność - co miesiąc muszę płacić więcej niż powinienem i nie mogę z tego powodu zerwać umowy. Taka sytuacja troche wpływa na zaufanie do usługodawcy, prawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2009-11-05 23:39
    Cóż ja mam to szczęście, że jak na razie w Play Fresh z którego korzystam nic się nie sypie. I oby było tak jak najdłużej. A jak coś spartolą, to MNP.
    0
  • Users Avatars Mini
    kubix pisze: 2009-11-06 00:23
    Thorn - rozumiem Cię w 100%, ja w kwietniu doładowałem konto Play Fresh na 50 zł, które zniknęło z konta, walka o odzyskanie tej kasy trwała 6 m-cy. Konsultanci mają ogromne problemy ze zrozumieniem treści rklamacji, odpowiadają nie na temat z jednoczesnym zamknięciem reklamacji, więc moje reklamacje to było ciągłe odwoływanie sie do poprzednich, po prostu horror. Jakość obsługi play jest fatalna, no ale co się dziwić cena usług jest niska. Dla mnie liczy się cena, więc zawsze jest coś za coś.
    0
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2009-11-06 01:24
    Thorn : Ja mam podobne doświadczenia, ale we Fresh. Generalnie używam Orange dla Firm, ale jakiś czas temu kupiłem do domu SE T280i w celu włożenia Fresha i kupienia pakietu 100 minut za 5 PLNów. Miało to służyć jako telefon do dzwonienia z domu na stacjonarne i rzadko na Play (mam 3 osoby w Play). Kupiłem 30 starterów 5-tek po 3 PLNy na Allegro. Wydzwoniłem z 10 - 12 sztuk, ale tylko połowę mniej więcej do końca. W drugiej połowie Play mnie oszukiwał. Jak ? Po kupieniu pakietu 100 minut na Play
    0
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2009-11-06 01:28
    i wydzwonieniu około 10 - 20 minut pierwszego dnia, następnego dnia już nie mogłem dzwonić. Na koncie 0 zł (no bo starter 5-ka i pakiet kupiony za 5 PLN), stan minut z pakietu też 0. Po zalogowaniu się na Play24 okazuje się że jest 0 wszystkiego, a z billingu wynika że wydzwoniłem właśnie te 10 - 20 minut. Czyli 80 - 90 minut Play jak to podobnie napisali w powyższej reklamie, wpier......lił resztę minut. Dzwonię na biuro obsługi i panienka mówi że mogę napisać reklamację i rozpatrzą do 30 dni.
    0
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2009-11-06 01:32
    No to za pierwszym razem olałem to i wziąłem kolejny nowy starter. Mniej więcej w co drugim sytuacja była podobna. Wydzwoniłem więc 10 czy 12 sztuk a resztę sprzedałem na Allegro. Śmiało mogę przypuszczać, że jest to celowa ich robota. Może zobaczyli że są w krótkim czasie aktywowane kolejne numery telefonu. Nie wiem sam. Ale nie dałem za wygraną. Wziąłem starter Orange, zarejestrowałem i przeniosłem do Play. Myślę - odbiję sobie z nawiązką. Dostałem na 3 miechy po 30 zł (20 zł + 10 dodatkowo
    0
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2009-11-06 01:37
    Teraz już jest tylko te 20 zł. Ale co się okazało ? Za tą ich kasę nie można kupić pakietów. Nie mam już go ze 3 tygodnie i zacząłem wydzwaniać 10 sztuk TakTaków 9-tek które miałem od jakiegoś czasu. Korzystałem z usługi Godzina za grosze po 29 gr. Ale wkurzyłem się znowu bo teraz od 3 listopada jest 99 groszy, a ja nie gadam po 20 minut. Nie opłaca się. Chyba znowu kupię Playe, ale numery nie po kolei. Może się uda, choć wątpię. A co najgorsze w Play, to to że do nich nie opłaca się dzwonić
    0
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2009-11-06 01:39
    z innych sieci prócz Play i mBank po 19 groszy. A poza tym większość stoisk Play w centrach handlowych wygląda jak stoiska Eurobanku. Kawałek tektury i oto salon Play. Wszyscy inni są drożsi, ale Play to taki Ryanair przy Lufthansie.
    0
  • Users Avatars Mini
    uzi pisze: 2009-11-06 08:51
    Z ta tektura to juz przesadziles ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rdir pisze: 2009-11-06 09:04
    Na razie u Ery jest dostępna promocja świąteczna ale to przedłużona promocja urodzinowa.
    0
  • Users Avatars Mini
    MaxV pisze: 2009-11-06 09:40
    PLAY niech popracuje nad jakością połączeń, przepustowością nadajników bo zwiększona liczba abonentów zapycha już nadajniki a co będzie dalej.... Jak na razie rozmowy są rozłączane, nie można się do dzwonić a smsy przychodzą po kilka razy ten sam. Play online ciągłe rozłączanie i słaby przesył. W małych miejscowościach oczywiście problem nie istnieje ale w miastach już tak. PS - Jeśli komentarze ktoś z PLAY czyta to może zwiększą możliwości nadajników a nie tylko ilość abonentów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Janek pisze: 2009-11-06 09:53
    Jakość Play znacznie się poprawiła w porównaniu do czasu z przed pół roku temu. Jeśli chodzi o nowa ofertę to jedenym czym mogą zaszokować to darmowe rozmowy w sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    orangutan pisze: 2009-11-06 10:24
    nie wiem skąd biorą się wasze problemy, u mnie cała rodzina jest playu i nikt nie ma problemów. I to ani w PF, ani w abo. No ale pewnie wam płacą za to
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2009-11-06 10:38
    Też czasem mam podobne podejrzenia co Orangutan. Mam abo już prawie 2 lata, w miarę regularnie płacę rachunki, choć zdarzało mi się spóźnić ok 3 tygodni, i nie mam żadnego problemu. Aczkolwiek kolega ma dość poważny problem z naciąganiem rachunków przez Playa co sam widziałem. Play ma wpadki ale nie aż tyle co niektórzy wypisują. Pewnie gdyby dobrze poszukać to okaże się, że 90% negatywnych komentarzy na temat Play pisze kilka osób pod różnymi nickami...
    0
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2009-11-06 11:10
    od bardzo dawna na gol nie było tyle komentów..tradycyjnie wyleję troszke żali co do obowiązującej mnie oferty:play mini mix..rok umowy minął.na poczatku bylo 200sms za free,potem za 9pln,w marcu weszedł 50min do wszystkich za 9pln a od wrzesnia mam stawki z cennika-59/18 gr za min/sms..pakietów pol w fonie nie mozna kupowac.wogóle nie ma zadnych pakietów.liczę na rozsądek w play tj.rzucenie jakich małych pakiecików dla mini mix,np:15min do wszystkich za 5pln,pol w fonie i 200sms za doładowanie
    0
  • Users Avatars Mini
    Milord pisze: 2009-11-06 11:14
    Darek - nie czepia się, dobrze ze operatorzy skrajaca takie numery typu kup starter za pol ceny i dzwon z niego w promocjach, bo to generuje spore koszty. kupiles za 3zl starter to pewnie play dostal na koncu 1zl od startera wiec zaden pieniadz! Korzystaj normalnie a nie kombinujesz! Nie mozesz poprostu kupic starter (ewentualnie przeniesc nymer z innej sieci i dostac bonus) i potem go normlanie ladowac?!
    0
  • Users Avatars Mini
    wilku pisze: 2009-11-06 11:28
    W playu jestem juz troche ale jedynym problemem to byl dostep do swojego konta na www i ze zmiana danych. Poczatkowe reklamacje nie przynosily efektu ale po jakims czasie to rozwiazali. Jezeli chodzi o rozmowy nie mialem i nie mam zastrzezen. Czesc osob moze miec problemy z tytulu opoznien w oplatach i wlasnie ci najbardziej krzycza. Swojego czasu mialem telefon w erze. Umowa mi sie skonczyla wszystko ladnie pieknie , ale za jakis czas dostaje pismo o nie zaplaconej fakturze. Troche dziwne
    0
  • Users Avatars Mini
    tadek pisze: 2009-11-06 11:31
    jak na zakonczona umowe. Okazało sie pewnego dnia po dlugiej walce z era i przekonywaniu o swojej niewinnosci , faktura sie znalazła za szafka. Ile to bylo wieszania psów na tej firmie a jdenak niezłusznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2009-11-06 11:38
    Milord : ja mogłem zapłacić i po 5 zł, ale skoro były po 3 zł to po co przepłacać. Wszyscy operatorzy sprzedają zestawy startowe taniej niż adekwatnej wartości doładowania. Wolę więc wybrać startery. A gdyby starter kosztował 1 zł i miał 1 zł na koncie, to nie kupował bym samych starterów tylko 1 sztukę i zwyczajnie go ładował. Ale ja zawsze wybieram korzystniejsze rozwiązania. Co do przeniesienia numeru - nie opłaca się jeśli się dzwoni w 90 % na stacjonarne i Play. Tą kasę co dają w promocji
    0
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2009-11-06 11:40
    można wydzwonić tylko po 29 gr/minutę. Nie można za nią kupić pakietów. A po 29 groszy się nie kalkuluje. W moim Orange mam 15 groszy netto za minutę na stacjonarne. To już wolę to.
    0
  • Users Avatars Mini
    playforyoutwo pisze: 2009-11-06 11:53
    Thorn, możliwe, że wystąpiły jakieś chwilowe utrudnienia. Piszesz, że wcześniej było ok, tylko teraz "coś" się stało. Z pewnością dział techniczny Play naprawi tą usterkę lub już to zrobił. Co do minut, to jest to forma rekompensaty w stosunku do poniesionych strat, czyli jak np. straciłeś ok. 20 zł, to zazwyczaj starają się dać adekwatnie ilość minut w takiej proporcji, co utracone środki. Oczywiście Możesz się z tym nie zgodzić i złożyć odwołanie (skoro reklamacja była zasadna) i prosić
    0
  • Users Avatars Mini
    playforyoutwo pisze: 2009-11-06 11:56
    o korekte konkretnej kwoty i sądzę, że ją otrzymasz. To wszystko zależy od sytuacji, w której się znalazłeś. Co do reklamacji, Masz rację, zgodnie z ustawą termin odpowiedzi powinien być do 30 dni kalendarzowych od daty jej wpłynięcia. W przypadku odwołania pragnę Ci przypomnieć, że ustawodawca nie narzucił konkretnego terminu na udzielenie odpowiedzi. Firmy często regulują to wewnętrznymi przepisami a z tego co wiem, to w Regulaminie świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla Abonentów w Play
    0
  • Users Avatars Mini
    playforyoutwo pisze: 2009-11-06 11:59
    nie ma informacji o terminie udzielenia odpowiedzi na odwołanie, tylko, że Abonent ma prawo złożyć je w terminie 30 dni od daty otrzymania odpowiedzi na reklamację. To zresztą jest też zawarte w klauzuli pisma. Wierzę, że Twoja sprawa zostanie szybko i dokładnie rozwiązana. Zapewniam Cię, że Play nie stosuje niedozwolonych praktyk w kwestji naliczania rachunków czy stosowanych opłat. Jeżeli zdarzą się błędy i zostaną zgłoszone, z pewnością nie jest to pomijane. Rozumiem, że dana sytuacja bardzo
    0
  • Users Avatars Mini
    playforyoutwo pisze: 2009-11-06 12:02
    Cię mogła zdenerwować, ale proszę Cię o wyrozumiałość. Usterki czasami się zdarzają i nie tylko w Play. Jeżeli mówisz, że złożyłeś już sprawę, to poczekaj na jej zakończenie, a z pewnością będzie pozytywne. Pozdrawiam Cię serdecznie i wszystkich czytających opinie.
    0
  • Users Avatars Mini
    blebleblebleble pisze: 2009-11-06 12:22
    Konsultanci Wielkiej Trójcy idźcie na przerwę, starczy opluwania! Co? przykręcili śrubkę z aktywacjami i normy niewyrabiacie? Do roboty plan 300% normy czeka!
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2009-11-06 12:26
    mam nadzieje, że odpowiednie oragany zajmą się hamstwem i ten ham operator dostanie w końcu jakąś skuteczną karę. Nie rozumiem jednego... jak można w normalnym świecie, w którym na codzień nie używa się wulgarnych słów, tak obscenicznie korzystać z kruczków prawnych. Każdy przecież wie o co chodzi! Dzieciaki w pierwszych klasach podstawówki będą się prześcigać w wymyślaniu, co też autor plakatu miał na myśli. A tych pomysłów będzie dużo, i kazdy z nich będzie mocno wulgarny. Gała to CHAŁA!
    0
  • Users Avatars Mini
    derdak pisze: 2009-11-06 13:17
    rzeczywiście, hasło reklamowe prostackie i wulgarne. trochę na poziomie wypowiedzi użytkowników tej sieci w necie. dla mnie aż wstyd im za to powinni byc
    0
  • Users Avatars Mini
    Thorn pisze: 2009-11-06 13:20
    Tak jeszcze kończąc moją sprawę - jest jednak światełko w tunelu. Dzisiaj zadzwonił do mnie miły i rzeczowy konsultant Playa, który wyjaśnił skąd się bierze problem (nie ma sensu chyba przytaczać spraw technicznych, ale zostały w rozmowie opisane), zapewnił, że osobiście pochodzi za tym, by problem nie występował w przyszłości i zaproponował lepszą rekompensatę za nadpłacone środki. Jeśli tylko rzeczywiście usterka ustąpi, to Play zdecydowanie wyjdzie z tej sytuacji z twarzą. Duży plus.
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-11-06 13:39
    @ playforyoutwo - hmm skads znam taka pisownie.. ;) A tak powazniej. Ja mam juz kilka abonamentow w Play i kilka w Plusie. Pisalem to wczesniej i napisze kolejny raz. Na Play narazie nie narzekam (choc kilka reklamacji juz zlozylem ale to zawsze bedzie cos nie tak u kazdego opa) ale jesli chodzi o Plusa to jakosc strasznie w dol poszla... Rozmowy zanikaja, szumy, trzaski, rozlaczenia, etc...
    0
  • Users Avatars Mini
    orange pisze: 2009-11-06 13:49
    *derdak żal Ci .upę ściska?
    0
  • Users Avatars Mini
    darkzaspa pisze: 2009-11-06 16:44
    chcialbym tylko napisac ze od jutra bedzie w sprzedarzy sonyericsson Aino
    0
  • Users Avatars Mini
    gty pisze: 2009-11-06 19:42
    playu.... zrob rewolucje... we freszu za 5zl 5000min do play raz na miesiac aktywacje, oraz za abonament 1zl na miesiac godzina rozmow w sieci i na stacjonarne po 29gr to z czego sie wycofal tatktak wy dajcie!!! zmieciecie konkurencje znowu... oraz polecam dodac pakiet na internet jak daje mbank..... a smsy w sieci bez pakietu beda po 1gr a do obcych po 9gr.... dawajcie w standardzie to co inni tylko w promocji a bedziecie najlepsi... i budujcie btsy zeby jakosc nie cierpiala....
    0
  • Users Avatars Mini
    plejmen pisze: 2009-11-06 21:54
    gty - zwariowałeś człowieku!? Żadnych godzin za 29gr! To drogo, o wiele lepszy jest aktualny pakiet 100 minut za 5zł. I lepiej żeby go nie zmieniali. Powinni natomiast pomyśleć o obniżeniu cen smsów w abonamencie, bo są bardzo drogie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Prawda pisze: 2009-11-06 23:13
    A Mikołaj miał Żółty , Zielony i Nebieski prezent. Ciekawe :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Sosna pisze: 2009-11-07 01:20
    Tak czytam te gorzkie żale na temat Play i uwierzyć nie mogę. Mam Play 2 lata i nic złego mi się nie stało. Nawet jak nie zapłaciłem faktury w terminie to po jakimś czasie przysłali sms z prośbą o uregulowanie należności i po sprawie. Miałem kilka reklamacji, związanych z chwilowymi problemami z jakością połączeń, na które odpowiedzieli po 2-3 dniach... Lubie Play, choć sam w tej chwili nie dałem się namówić na przedłożenie umowy. Przenoszę się na Fresha, chyba że coś nowego wymyślą.
    0
  • Users Avatars Mini
    biotyt pisze: 2009-11-07 11:40
    Hm, myślę że Fresh na tyle jest bezkonkurencyjny, że na święta pojawi się jedynie jakaś promocja doładowań by powalczyć w reklamach z W3, bo u nich z pewnością takie promocje pojawią się. Prawdopodobnie będą to zmiany w abonamentach, mixie i Play On-line.
    0
  • Users Avatars Mini
    gty pisze: 2009-11-07 12:20
    plejman*** na maturze matematyka musi byc jednak obowiazkowo!!! naucz sie liczyc... a ja chce aby fresz mial najlepsze rzeczy co inni maja tylko w promocji.... dlatego chce godziny za 29gr na stacjonarne i do sieci... oczywiscie przy miesiecznym abonamencie za 1zl... i zeby ta stawka nie schodzila z bonusa ani z uzbieranych minut z innych sieci.... niech te 29gr i 1zl schodza z konta glownego! aktywacja moze byc za 2zl... jak w tik-taku...
    0
  • Users Avatars Mini
    exon pisze: 2009-11-07 15:01
    gty - zrozum że nie wszystkim się to by opłaciło - a to z prostego powodu, po kilkunastu rozmowach konto zostało poważnie uszczuplone. Zgadzam się z plejmenem, że pakiet jest najlepszym rozwiązaniem, szczególnie że większość ludzi nie gada godzinami przez telefon. Pakiet 100 minut za 5zł jest dla takich osób dużo bardziej korzystny, bo pozwala na wykonywanie tanich krótkich połączeń.
    0
  • Users Avatars Mini
    mira pisze: 2009-11-07 19:12
    Buahahaha...play discopolo wsrod operatorów.
    0
  • Users Avatars Mini
    gty pisze: 2009-11-07 20:57
    exon... ile placa ci za pisanie takich glupot?? widac ze dla p4 pracujesz... ale jesli chcecie miec duzo klientow to musicie brac z innych opow co najlepsze a 60min x5gr = 3zl a ja chce za 29gr i taktowanie co godzine, bo potrzebuje do rozmow z bliskimi kiedy mnie nie ma w domu!
    0
  • Users Avatars Mini
    gta pisze: 2009-11-07 23:59
    gty - nie wszyscy mają takie potrzeby jak ty. Chcesz takiej usługi to proś, oby tylko pakietu 100 minut nie zlikwidowali bo ja też rozmawiam najczęsciej góra 3 - 4 minuty, a rozmawiam często. Dlatego gdyby wprowadzili taktowanie 1h=29gr, to 30zł starczyło by mi pewnie zaledwie na tydzień. A to jest dla mnie nie do przyjęcia.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel pisze: 2009-11-08 16:23
    hehehhe..jak czytam te komentarze to płakac sie chce..na takich uzytkownikach i testerach darmowych startówek to nikt nie zarobi,sami znawcy się wypowiadają,ale mnie to wstyd jest jak takie cuda słyszę .Same problemy macie ze znikająca kasą,minuty uciekaja-dosłownie same cuda,mam w każdej sieci numery i od 10 lat nigdy nie miałem problemu i nikt mi nie zabrał ani grosza z konta,więc testerzy darmowych startówek łączcie się,wszak głupota i nieszczęście parami chodzi
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel pisze: 2009-11-08 16:27
    i jeszcze jedno..ostatni abonament mam w Play za 137 zł mam 690 minut do wszystkich i 3000 na Play i stacjonarne-zadna sieć nie przebiła tej oferty,po 7 latach pożegnałem jedną z nich.
    0
  • Users Avatars Mini
    sprzedawca pisze: 2009-11-08 20:26
    Co to za oferta...sic.Oczekuje,ze ktoś wrzeszcie da 22320 min do wszystkich sieci, zebym mogła rozmawiac 24 godz, na dobę.Oczywiście za 30 zł i do tego np.Noka 6700 przy umowie na max 24 miesięce, ale to rozbój ..hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    yac pisze: 2009-11-10 10:20
    i co ? jest 10.11 i wiadomo juz co to za oferta?
    0
  • Users Avatars Mini
    TomekSgo pisze: 2009-11-13 14:49
    Jak widać Play jest odporny na takie przekręciarstwo jakie wykonuje darek. Zamiast kupić 1 (słownie: jeden) starter, doładować, kupować kolejne pakiety i dzwonić normalnie jak człowiek to on coś porządnie przekombinował. Ja, wielu moich znajomych i rozdzina nie mamy żadnych problemów z Play Fresh bo nie kręcimy jakichś chorych kombinacji. Pozdro wsiem ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    sadowski pisze: 2009-11-18 13:50
    Ja nie rozumiem takiej agersywnej polityki playa. Przeciez to nie jest dobry sposob na wytworzenie dobrej opinii sobie. Nawet TP ostatnio obnizyli ceny do play, plus dali mniejsze stawki w firmowym abonamencie. Na spokojnie, bez niepotrzebnej szarpaniny.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: