Plus rozpoczyna współpracę z brokerem reklamy internetowej firmą AD-VICE w zakresie serwowania i akwizycji reklam na swoich witrynach www. Obecnie do oferty została włączona powierzchnia na bramce SMS oraz powierzchnia lookr.tv.
Lookr.tv to internetowa platforma telewizyjna zawierająca kontent wideo wysokiej jakości. Jej ofertę budują kanały tematyczne dedykowane najpopularniejszym sieciowym tematom takim jak sport, styl życia, muzyka, gry, kino, nauka. Głównymi odbiorcami treści znajdujących się na lookr.tv są młodzi ludzie (pomiędzy 16 a 39 rokiem życia), aktywni zawodowo, otwarci na nowe społeczności (liga profesjonalnych graczy gier, kibice siatkówki, miłośnicy tańca, adepci sztuk walki), jak i odbiorcy najpopularniejszych tematów w internecie (rozmowy o gwiazdach, filmach, muzyce, modzie, gadżetach technologicznych, nauce).
Wg badań Megapanel PBI/Gemius maj 2010 miesięczna liczba użytkowników bramki, to ponad 1,5 mln uu, generują oni ponad 10 mln odsłon. Z kolei potencjał lookr.tv, to ponad 300 tys. uu i ponad 800 tys. odtworzeń (grudzień 2009) materiałów VOD.
W ofercie znajdują się reklamy typu display (formaty występujące na rynku – baner, rectangle, box) oraz wideo. W przypadku lookr.tv istnieje także możliwość prowadzenia własnych kanałów, lajfczatów oraz sponsorowania materiałów VOD.
Jeśli chodzi o bramkę SMS reklama jest prezentowana cały czas podczas pisania SMSów i na stronie brak jest innych treści, które mogłyby rozpraszać uwagę, tak jak to jest w przypadku innych witryn, co skutkuje wyższą klikalnością w banery i lepszą ich zapamiętywalnością. Dodatkowo znany jest profil osób korzystających z bramki (wg linni biznesowej, rodzaju aparatu, usług, z których korzystają użytkownicy), co daje większe możliwości w wyborze grup docelowych. W przypadku lookr.tv wyróżniającą cechą są materiały wysokiej jakości (w większości przypadków produkcja studyjna) ściśle przypisane konkretnym tematom, co pozwala na przyciąganie określonych grup użytkowników, ceniących wysoką jakość.
Powierzchnia na stronach www to kolejny produkt w ofercie reklamowej Plusa. Plus oferuje już między innymi reklamę na wap.plus.pl (największy portal mobilny w Polsce z ponad 2,2 mln uu), reklamę IVR w usłudze Chill Bill marki prepaid 36i6 (doładowanie konta w zamian za odsłuchiwanie reklam).