Szymon Majewski w nowych reklamach Plusa (wideo)

Newsy
Opinie: 8
Szymon Majewski

Startują dwie nowe kampanie reklamowe zachęcające do rejestracji numerów na kartę w sieci Plus oraz przeniesienie numerów prepaid do oferty abonamentowej.

W nowych reklamach wziął udział Szymon Majewski, który jako lekarz okulista leczy swoich pacjentów z chorób wzroku, a receptą na niewidzenie oraz dwojenie w oczach są oferty Plusa.

„Ekstra Bonusy” to kampania reklamowa zachęcająca do rejestracyjnej numerów prepaid w sieci Plus. Wystartowała ona 21 października i pojawi się między innymi w telewizji, kinach Cinema City, radio, Internecie i social mediach.

Główny przekaz kampanii to: „Nie szukaj u innych! Zarejestruj numer w Plusie tak jak tysiące Klientów każdego dnia i zgarnij ekstra bonusy: 500zł, 50GB i Roczną Ważność Konta!”.

Kampania „Okulista” zachęca użytkowników ofert na kartę do przeniesienia numeru do sieci Plus i skorzystania z oferty abonamentowej. Wystartowała 24 października i będzie obecna w telewizji i sieci kin Cinema City.

Przekaz kampanii to: „Masz telefon na kartę? Lepiej przenieś numer do Plusa i skorzystaj z trzech miesięcy abonamentu gratis. Rozmowy i SMS-y bez limitu oraz gigapaczka Internetu.”

Za koncepcję obu kampanii reklamowych odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa. Producentem jest Ryszard Kłosowski i TFP Sp. z o.o. Spoty powstały według scenariuszy przygotowanych przez Weronikę Zielińską i Agnieszkę Niską-Wójcik, a wyreżyserowane zostały przez Bartka Prokopowicza. Zakupu mediów do obu kampanii dokonał dom mediowy Vizeum Polska.

Opinie:

Opinie archiwalne (8):

Komentuj

Komentarze / 8

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Adam555 pisze: 2016-10-25 09:09
    Patrze na tablice do badania wzroku i tez nie widze. Nie widze tekstu, że te 500zł to na 30 dni.
    7
  • Users Avatars Mini
    corso pisze: 2016-10-25 09:22
    T-mobile ma lepsza oferte z podwojnym doladowaniem i 10 gb transfery danych co miesiac; swoją drogą plus powinien odswiezyc swoje reklamy - "brawo ja" jest już na serio irytujące :(
    5
  • Users Avatars Mini
    tero pisze: 2016-10-25 11:24
    żadne reklamy mnie teraz tak nie drażnia jak te plusowe wlasnie i bez znaczenia co w nich chca przekazac bo nie da się obejrzec do końca
    7
  • Users Avatars Mini
    Piotr pisze: 2016-10-25 11:28
    Jak tysiące każdego dnia ha ha ha, plagiat , ten kto chciał zarejestrować to już zrobił, reszta tak jak ja tego nie zrobią i tyle :)
    1
  • Users Avatars Mini
    irek pisze: 2016-10-25 15:49
    kiedyś kaberet mumio zrobił plusowi mega buzz swoimi skeczami, ale i oni w pewnym momencie się przejedli. orange swrce i rozum też mial bardzo fajnych, ale bardziej się człowiek skupiał na skeczu niż na tym, co ten orange chce sprzedać (chyba zresztą podobnie było z mumio). wielką dyskusję w sieci wywołały reklamy z lewandowskim dla tmobile - ale przynanjmniej zapadały w pamięc, sieć nimi żyła. nie wiem, co teraz musiałby zrobic operator, żeby reklamę uznać za świeży pomysł
    3
  • Users Avatars Mini
    Jacek pisze: 2016-10-25 21:47
    Może jeszcze do Mumio bym tych reklam nie przyrównywał, bo to było mistrzostwo świata, ale Majewski ma tu potencjał. No i myślę że Plus sporo na jego udziale w kampanii skorzysta, bo robi się ciekawie. A ofertę i tak mają ok, więc kwestia odpowiedniego jej zanęcenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Zag pisze: 2016-10-26 09:29
    Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe jak http://www.ism.com.pl/index.php/kampanie-reklamowe/
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2016-10-27 21:14
    Ja tam zawsze patrzę na reklamę pod kątem tego, co chce zareklamować i tu Plus bardzo fajnie zagrał, bo w punkt podaje to, co w ofercie najważniejsze. To jest moim zdaniem spora sztuka.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: