Startują dwie nowe kampanie reklamowe zachęcające do rejestracji numerów na kartę w sieci Plus oraz przeniesienie numerów prepaid do oferty abonamentowej.
W nowych reklamach wziął udział Szymon Majewski, który jako lekarz okulista leczy swoich pacjentów z chorób wzroku, a receptą na niewidzenie oraz dwojenie w oczach są oferty Plusa.
„Ekstra Bonusy” to kampania reklamowa zachęcająca do rejestracyjnej numerów prepaid w sieci Plus. Wystartowała ona 21 października i pojawi się między innymi w telewizji, kinach Cinema City, radio, Internecie i social mediach.
Główny przekaz kampanii to: „Nie szukaj u innych! Zarejestruj numer w Plusie tak jak tysiące Klientów każdego dnia i zgarnij ekstra bonusy: 500zł, 50GB i Roczną Ważność Konta!”.
Kampania „Okulista” zachęca użytkowników ofert na kartę do przeniesienia numeru do sieci Plus i skorzystania z oferty abonamentowej. Wystartowała 24 października i będzie obecna w telewizji i sieci kin Cinema City.
Przekaz kampanii to: „Masz telefon na kartę? Lepiej przenieś numer do Plusa i skorzystaj z trzech miesięcy abonamentu gratis. Rozmowy i SMS-y bez limitu oraz gigapaczka Internetu.”
Za koncepcję obu kampanii reklamowych odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa. Producentem jest Ryszard Kłosowski i TFP Sp. z o.o. Spoty powstały według scenariuszy przygotowanych przez Weronikę Zielińską i Agnieszkę Niską-Wójcik, a wyreżyserowane zostały przez Bartka Prokopowicza. Zakupu mediów do obu kampanii dokonał dom mediowy Vizeum Polska.