W 2007 roku reklamodawcy wydali na kampanie telewizyjne łącznie 9,56 mld zł. Oznacza to wzrost o 22,2% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Wzrost netto (nie uwzględniając dołączenia nowych stacji do monitoringu) wyniósł 12,3%, a łączne wydatki to 8,78 mld zł.
Są to dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów z okresu 1.01-30.12.2006 oraz 1.01-30.12.2007. Najbardziej aktywnym reklamodawcą pozostał Unilever-Bestfoods, który w 2007 roku wydał 423,6 mln zł
Pierwszych pięciu reklamodawców wydało łącznie 1,48 mld zł, czyli 15,5% wszystkich wydatków reklamowych w 2007 roku
Wydatki pięciu najaktywniejszych reklamodawców w 2007 roku
Unilever-Bestfoods 423592037 zł
P&G Operations Polska 291467852 zł
Polkomtel 268190898 zł
Nestle Polska 255828647 zł
Polska Telefonia Cyfrowa 242459816 zł
*dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów z okresu 1.01-30.12.2006 oraz 1.01-30.12.2007
Dane dotyczą wszystkich form aktywności reklamowej: spotowej, sponsoringowej, teleshopping i ogłoszenia.