Plus trzeci, Era piąta

Newsy
Żródło: TNS OBOP
Opinie: 8

W 2007 roku reklamodawcy wydali na kampanie telewizyjne łącznie 9,56 mld zł. Oznacza to wzrost o 22,2% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Wzrost netto (nie uwzględniając dołączenia nowych stacji do monitoringu) wyniósł 12,3%, a łączne wydatki to 8,78 mld zł.

Są to dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów z okresu 1.01-30.12.2006 oraz 1.01-30.12.2007. Najbardziej aktywnym reklamodawcą pozostał Unilever-Bestfoods, który w 2007 roku wydał 423,6 mln zł

Pierwszych pięciu reklamodawców wydało łącznie 1,48 mld zł, czyli 15,5% wszystkich wydatków reklamowych w 2007 roku

Wydatki pięciu najaktywniejszych reklamodawców w 2007 roku

  1. Unilever-Bestfoods 423592037 zł

  2. P&G Operations Polska 291467852 zł

  3. Polkomtel 268190898 zł

  4. Nestle Polska 255828647 zł

  5. Polska Telefonia Cyfrowa 242459816 zł

*dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów z okresu 1.01-30.12.2006 oraz 1.01-30.12.2007

Dane dotyczą wszystkich form aktywności reklamowej: spotowej, sponsoringowej, teleshopping i ogłoszenia.

Opinie:

Opinie archiwalne (8):

Komentuj

Komentarze / 8

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    somebodyuk pisze: 2008-01-08 00:44
    ciekawe na którym miejscu były Morliny :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pelikan pisze: 2008-01-08 11:04
    Plus wydal najwiecej i efekty widac po publikowanych wynikach i statystykach sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebekg pisze: 2008-01-08 11:50
    to ze wydal najwiecej nie znaczy ze odbije ise to na wynikach bo era wydala mniej i ma tez bardzo dobre wyniki wiec wedlug tego rankingu mozna tylko okreslic jak i w co inwestuja nasza kasje z abo
    0
  • Users Avatars Mini
    zdegust pisze: 2008-01-08 14:44
    prawie co druga reklama jest z nowa super promocja i rewelacyjna oferta z wypasionym tel. , jak nie w orange to w plusie lub w erze i inne , na wymioty sie zbiera , mogli by polowe tej kasy wpakowac w nadajniki i nikt by na nic nie narzekal, internet by smigal itd. a tak sie czlowiek tylko wku...a ze nie dziala, ze awaria , ze przeciazenie. najlepiej mamic ludziom oczy fajnymi rekl.
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2008-01-08 16:44
    sebekg, no prosze nie pisz takich bzdur.przeciez wiemy na którym miejscu wsród operatorów jest Plus.Reklamy Plusa są najfajniesze, mnie przynajmniej jeszcze sie nie znudziły i to szczególnie te kabaretu Mumio.Ostatnia z Wielką Wyprz... jest the best.
    0
  • Users Avatars Mini
    somebodyuk pisze: 2008-01-09 15:28
    reklamy typu wielka wyprz juz mnie nie bawia, sa malo atrakcyjne, pomysl wyczerpal sie, dlaczegoby nie pojsc w inna strone, np inna strategia reklamy, innym pomyslem, zrezygnowac z kabaretu mumio i pojsc inna droga, dobrym przykladem sa reklamy play, ery, czy orange, chociaz te orange wydaje mi sie sa najlepsze, ostatnio reklama ery z ta piosenka, dobry podklad muzyczny duzo daje! a swpiewajace renifery czy mikolaje, to poprostu moim zdaniem tandeta, tak wiec ludwiku dorn, sabo, nie idźcie ta dr
    0
  • Users Avatars Mini
    komar pisze: 2008-01-09 23:19
    ładnie wydali. no ale i też usługi coraz lepsze bo i wielka wyprz i zmniejszone opłaty za uslugi, tansze telefony, dobry zasięg itd:) nieprzypadkowo wszystcy wirtualni operatorzy korzystają z nadajników plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    niemen pisze: 2008-01-13 12:26
    plus trzeci, era piata....wielki sukces plusa, bo dobrze wykorzystali te pienidze, czasami reklamowe kampanie to jedna wielka porazka, plusowi sie udalo, teksty z reklam w codzinnym slownictwie poakow - czego chciec wiecej? no i spora porazka ery, poniewaz wydali od cholery pieniedzy, a nie zostali zapamietani. kazdy wie, ze jest wielka wyprz, ale co jest teraz w erze?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: