Polkomtel ogłosił wprowadzenie możliwości zwrotu niewykorzystanych środków dla abonentów korzystających z usług przedpłaconych. Dzięki temu, abonenci będą mogli odzyskać niezużyte środki na swoich kontach.
Zwrot niewykorzystanych środków z kont abonentów oferty na Kartę oraz Mix dotyczy wyłącznie tej części zgromadzonych środków, które pochodzą bezpośrednio z dokonanych przez abonenta zasileń, nie obejmuje zaś środków bonusowych lub promocyjnych przyznanych przez operatora.
Zwrot środków możliwe jest w przypadku:
Abonent ma 90 dni, od wystąpienia jednego ze zdarzeń opisanych powyżej, na złożenie dyspozycji o zwrot środków
Polkomtel pobiera opłatę manipulacyjną związaną z obsługą wniosku o zwrot środków w wysokości:
Szczegółowe warunki uzyskania zwrotu zostały ustalone i opisane w regulaminie zamieszczonym poniżej.
W marcu tego roku Sąd Apelacyjny potwierdził decyzję UOKiK z 2020 r., który nałożył na Polkomtel karę ponad 20 mln zł za praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów. Operator stosował postanowienia dotyczące anulowania niewykorzystanych środków na kontach prepaid po okresie ważności usług wychodzących. Więcej tutaj