Pod Kontrolą - 19.03 startuje kampania reklamowa Plus dla Firm

Newsy
Żródło: Plus
Opinie: 0

19 marca rozpoczyna się nowa kampania reklamowa marki Plus dla Firm. Jej celem jest wprowadzenie nowych taryf dla firm - Pod Kontrolą. Kampania, obejmująca TV, radio, prasę, Internet i materiały BTL, potrwa do końca kwietnia.

Najnowsza kampania reklamowa marki Plus dla Firm, kolejny raz zrealizowana została z wykorzystaniem formatu kreatywnego „Kobieta pracująca”. W nowej odsłonie bohaterka spotu jest właścicielką salonu Spa. W prostych i humorystycznych dialogach przedstawia nową ofertę Plusa, dzięki której właściciele firm będą mogli skuteczniej zarządzać swoimi wydatkami.


Kampania będzie obecna w mediach do końca kwietnia. Skoncentruje się przede wszystkim na TV (m.in. TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7) radio (m.in. RMF FM, ZET), prasie (dzienniki i tygodniki) i internecie. Wzmocnią ją materiały BTL i outdoor (tablice: 6x3, 13x3, 12x4). Kreację przygotowała agencja Young&Rubicam. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media OMD.

Metryczka:

Klient: Plus dla Firm
Przedstawiciel klienta: Beata Antosiewicz
Agencja: Young & Rubicam
Przedstawiciel agencji: Natalia Jaworska
Dyrektor kreatywny: Michał Imbierowicz
Dyrektor artystyczny: Grzegorz Karwowski
Copywriter: Bartek Klimaszewski
Reżyseria: David Popescu
Studio: Graffiti Film
Media: TV (spoty 30” i 15”), radio, prasa, internet, plakaty, ulotki, hangery, witryny w POS-ach
Dom mediowy: Media OMD
Czas trwania: 19.03-30.04.2010

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: