Polkomtel przygotował specjalną informację dla swojej sieci sprzedaży dotyczącą problemów z doładowaniami prepaid w wybranych sieciach sprzedaży tych doładowań.
Oto jej treść:
W ostatnich tygodniach wprowadzana jest w życie strategia Polkomtel zakładająca zmiany w systemie prowizyjnym dla dystrybutorów telekart elektronicznych oraz dystrybutorów doładowań w internecie. Prowizje dla dystrybutorów doładowań w Polsce są ponad 2 razy wyższe niż w większości krajów Zachodniej i Wschodniej Europy. Mając na celu ograniczenie kosztów dystrybucji umożliwiające stworzenie jeszcze bardziej atrakcyjnych ofert dla klientów Polkomtel zdecydował się wprowadzić zmiany w tym zakresie.
W chwili obecnej negocjacje Polkomtel z dystrybutorami doładowań wciąż trwają, szereg dystrybutorów wbrew doniesieniom prasowym już podpisało nowe umowy z Polkomtel dotyczące dystrybucji doładowań lub uzgodniło porozumienia w sprawie kontynuacji sprzedaży doładowań w czasie trwających negocjacji. Doładowania są normalnie dostępne w zdecydowanej większości punktów sprzedaży, a sytuacja jest na bieżąco monitorowana. Przejściowe problemy mogą występować tylko w wybranych sieciach detalicznych, gdzie dystrybutorzy na czas negocjacji zawiesili sprzedaż doładowań. Dotyczy to w szczególności sieci sprzedaży Kolporter i Ruch, gdzie w części sieci sprzedaży mogą występować chwilowe problemy z doładowaniami elektronicznymi.
W internetowym kanale doładowań trudności mogą wystąpić w obsłudze doładowań elektronicznych na stronach internetowych niektórych banków, w szczególności tych obsługiwanych przez jednego z pośredników (firmę Blue Media). Banki, które współpracują z Polkomtel bez pośrednictwa tej firmy (np. Inteligo) normalnie oferują doładowania.
Dla klientów doładowujących telefon w Internecie cały czas możliwe bez problemów jest doładowanie przez strony internetowe Polkomtel, w szczególności poprzez: ogólną Polkomtel (plus.pl), stronę simplus.pl, 36i6.pl. mixplus.pl oraz strony z samymi zasileniami: zasilenia.simplus.pl, zasileniamix.plus.pl, zasilenia.36i6.pl. Klienci banków mogą wykonać doładowania ze swoich kont bankowych za pośrednictwem stron internetowych Polkomtel. W najbliższych dniach Polkomtel zaoferuje atrakcyjną promocję skierowaną do użytkowników prepaid doładowujących się poprzez strony internetowe Polkomtel.
Dodatkowo, możliwe jest doładowywanie kont użytkowników prepaid i mix bezpośrednio z ponad 4 mln kont użytkowników abonamentowych.
Oczekujemy, że w najbliższym czasie negocjacje z dystrybutorami zostaną zakończone, co zapewni klientom dostępność doładowań w maksymalnie licznej sieci punktów sprzedaży, a jednocześnie umożliwi Polkomtel dalsze wprowadzanie atrakcyjnych ofert dla klientów.
Klienci, którzy mają jakiekolwiek problemy z wykonaniem doładowania powinni być kierowani (kolejno):
Na strony internetowe Polkomtel (na: zasilenia.simplus.pl, zasileniamix.plus.pl, zasilenia.36i6.pl)
Do dowolnych salonów sprzedaży i punktów sprzedaży Polkomtel
W przypadku trudności z dotarciem do wyżej wymienionych źródeł doładowań informujemy, że, według stanu na dzień 01.09.2009 nie ma żadnych problemów z dostępnością doładowań między innymi w sieciach:
Empik (180)
InMedio /Relay (560)
Poczta Polska (4 800)
Euronet (bankomaty) (1 200)
Stokrotka (150)
Groszek (900)
Alma (30)
Orlen (1 350)
BP (300)
Statoil (220)
MediaMarkt (50)
Vobis (220)
Auchan (28)
Tesco (246)
Shell (300)
Lukoil (100)
Carrefour (240)
Eurocash (376)
Real (50)
Bomi (28)
Rossman (342)
PoloMarket (280)
Oraz w wielu tysiącach niezależnych punktów sprzedaży możliwe doładowanie elektroniczne oraz za pomocą kart zdrapek.