W 2009 roku ponad 400 tysięcy klientów zdecydowało się zmienić operatora – to 4 razy więcej niż w 2008 roku. Ponad połowa klientów, dokładnie 54% przechodzi ze swoim dotychczasowym numerem do PLAY. W 2009 dokładnie 218 tys. klientów wybrało ofertę PLAY. Dla porównania w 2008 roku swój numer do PLAY przeniosło ok. 50 tys. klientów. W marcu 2009, tuż przed wprowadzenie oferty Jedna Wizyta – udział PLAY w rynku MNP wynosił 40%. Największy udział procentowy PLAY osiągnął we wrześniu 2009 – 60%.
„Największym sukcesem nowego procesu przenoszenia numerów jest to, że numer telefonu naprawdę stał się własnością klienta, tak jak adres email. To właśnie klient a nie korporacja, jaką jest operator telekomunikacyjny decyduje o tym, co dzieje się z jego numerem” - powiedział Bartosz Dobrzyński Dyrektor ds. Marketingu i Członek Zarządu P4.