Partner of Promotion wygrała przetarg na kompleksową obsługę public relations firmy Samsung Electronics Polska. Konsultanci agencji będą odpowiadać za prowadzenie działań PR dla wszystkich dywizji produktowych firmy oraz komunikację korporacyjną.
W ramach umowy Partner of Promotion wspierać będzie również Samsunga w prowadzeniu komunikacji wewnętrznej oraz koordynacji programów sponsoringowych i CSR. Agencja odpowiada także za kompleksowe relacje z mediami oraz organizację testów wybranych nowości Samsunga.
Pierwszym etapem działań będzie m.in. przygotowanie spójnej strategii komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej, CSR oraz opracowanie osobnych strategii PR dla każdej dywizji produktowej firmy Samsung: Consumer Electronics, IT i Telecom.
Do współpracy z firmą Samsung, agencja dedykowała zespół sześciu konsultantów, którym kierują Paweł Czermak, Account Director - w zakresie komunikacji produktowej oraz Monika Bębnowska, Account Director - w obszarze komunikacji korporacyjnej.
Agencja Partner of Promotion została wyłoniona w przetargu, w którym wzięło udział 10 agencji PR.