Poszkodowani przez wichurę zwolnieni z abonamentu TP

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 11

Abonenci Telekomunikacji Polskiej poszkodowani w wyniku tornad i wichur, które przeszły przez Polskę w miniony weekend, zostaną zwolnieni z opłat abonamentowych za telefon przez trzy miesiące. Zwolnienie z abonamentu zostanie udzielone na podstawie informacji z właściwych jednostek samorządowych, które zajmują się udzielaniem pomocy poszkodowanym oraz na podstawie danych o uszkodzeniach, zapisanych w systemach telekomunikacyjnych. Nie będzie potrzeby indywidualnego zwracania się z wnioskiem do TP. Trwa już weryfikacja danych, aby w najbliższych miesiącach na rachunkach znalazły się informacje o czasowym zwolnieniu z abonamentu. Termin ustawiania zwolnień z abonamentu uzależnione jest od tempa spływu informacji z właściwych jednostek samorządowych.

We wszystkich miejscowościach dotkniętych przez żywioł prowadzone są intensywne prace w celu jak najszybszego przywrócenia łączności telefonicznej. W najbardziej zniszczone rejony zostały skierowane dodatkowe ekipy techniczne.

Opinie:

Opinie archiwalne (11):

Komentuj

Komentarze / 11

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Liniowy pisze: 2008-08-20 21:02
    Ci ludzie nie maja linii telefonicznej i tym samym nic nie musza placic. UOKiK rachunki z Tepsy poslalby do koszta, a na monopoliste nalozyl kare.
    0
  • Users Avatars Mini
    ttt pisze: 2008-08-20 22:43
    We wszystkich miejscowościach dotkniętych przez żywioł prowadzone są intensywne prace w celu jak najszybszego przywrócenia łączności telefonicznej. Więc za co abonament! To wyjątkowa bezczelność żeby z braku świadczenia usługi robić łaskę darowania abonamentu. Idiotyzm!!! I to w najgorszym stylu!!!. To tak jak niewidomemu na urodziny dać książkę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Patrol pisze: 2008-08-20 22:47
    a co to dla telekomunikacji polskiej zrezygnować z kilku abonamentów....żal.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    mohamed pisze: 2008-08-21 02:03
    Wygląda na to że na ludzkim nieszczęściu TPSa robi sobie reklame....żenujące !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2008-08-21 02:09
    Łączność na pewno zostanie przywrócona w mniej niż 3 miesiące !!. Wtedy można by było odliczyć takiemu klientowi za na przykład tydzień ( tyle ile miał brak dostępu) a resztę skasować i szkoda, że tak nie ma, bo może takie dupki jak Wy wreszcie by docenili jakikolwiek gest ze strony TP. Założę się, że niektórzy z tu wypowiadających się sami wyrwali by kasę od tych biednych ludzi gdyby tylko mieli taką możliwość i nie odstąpiliby od tego. Uważam, że to dobry gest ze strony TP!!.
    0
  • Users Avatars Mini
    TPSA pisze: 2008-08-21 10:07
    żałosne, żałosne
    0
  • Users Avatars Mini
    pelikan pisze: 2008-08-21 11:33
    Zawsze coś a w tutaj każda zaoszczedzona zlotowka sie liczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Druid pisze: 2008-08-21 11:42
    no fakt faktem telefony zdązą zrobić w miesiąc. a to że dali ludziom 3 miesiące bez abo no to jakiś marny choć marny gest jest. zawsze coś
    0
  • Users Avatars Mini
    ptok pisze: 2008-08-21 14:56
    Telefranca nie taka znów dobrodziejka!! §32 1. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi powszechnej płatnej okresowo Abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/15 średniej opłaty miesięcznej liczonej według wysokości kwot na fakturach VAT z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych, jednak nie dłużej niż z okresu ostatnich 12 miesięcy. Odszkodowanie nie przysługuje, jeżeli w okresie rozliczeniowym łączny czas przerw był krótszy niż 36 godzin.
    0
  • Users Avatars Mini
    ptok pisze: 2008-08-21 14:57
    C.d. 2. Niezależnie od odszkodowania, o którym mowa w ust.1, za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo, trwajàcej dłużej niż 12 godzin, Abonentowi przysługuje zwrot 1/30 odpowiedniej miesięcznej opłaty abonamentowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alcek pisze: 2008-08-21 19:28
    Jest to wspaniały i wzruszający gest ze strony Grupy TP.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: