W związku z publikacją dziennika Rzeczpospolita o dwóch rodzajach rejestracji kart SIM w Plusie biuro prasowe tej sieci wysłało nam dodatkowe wyjaśnienia. Oto ich pełna treść:
"każdy klient Plusa, który chce przenieść kartę może to zrobić na takich samych zasadach, jak u innych operatorów. O adres zamieszkania prosimy obecnie jedynie w sytuacji, gdy klient występuje o szczegółowy biling lub chciałby otrzymywać informacje o zmianach w regulaminach świadczenia usług. Wcześniej działając zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym operatorzy mieli prawo domagać się przy MNP również podania adresu, jednak wychodząc na przeciw klientom, procedurę zmieniliśmy już kilka tygodni temu. Jak rozumiemy zatem Netia wzywając na pomoc różne organy państwa, miała zapewne wiedzę, że problem ten nie jest związany z nami"
Wyjaśnienia dotyczą tej informacji: Rzeczpospolita: Plus utrudnia przenoszenie numerów ze swojej sieci