Plus: zmieniliśmy procedurę przenoszenia numerów kilka tygodni temu

Newsy
Opinie: 24

W związku z publikacją dziennika Rzeczpospolita o dwóch rodzajach rejestracji kart SIM w Plusie biuro prasowe tej sieci wysłało nam dodatkowe wyjaśnienia. Oto ich pełna treść:

"każdy klient Plusa, który chce przenieść kartę może to zrobić na takich samych zasadach, jak u innych operatorów. O adres zamieszkania prosimy obecnie jedynie w sytuacji, gdy klient występuje o szczegółowy biling lub chciałby otrzymywać informacje o zmianach w regulaminach świadczenia usług. Wcześniej działając zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym operatorzy mieli prawo domagać się przy MNP również podania adresu, jednak wychodząc na przeciw klientom, procedurę zmieniliśmy już kilka tygodni temu. Jak rozumiemy zatem Netia wzywając na pomoc różne organy państwa, miała zapewne wiedzę, że problem ten nie jest związany z nami"

Wyjaśnienia dotyczą tej informacji: Rzeczpospolita: Plus utrudnia przenoszenie numerów ze swojej sieci

Opinie:

Opinie archiwalne (24):

Komentuj

Komentarze / 24

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Xoxo pisze: 2016-12-20 10:55
    Tylko PLAY
    -8
  • Users Avatars Mini
    gromit pisze: 2016-12-20 10:59
    @xoxo no chyba nie. Nawet nadajników nie mają własnych, korzystają z najdajników t-mobile. internet teraz z prędkoscia slimaka. porażka nie sieć,
    0
  • Users Avatars Mini
    Janusz pisze: 2016-12-20 11:02
    Jak to nie mają swoich nadajników. Nie masz pojęcia o czym piszesz. Oczywiście pokrycie mają mniejsze od T-mobile i Orange, a teraz tym bardziej jak mają wspólną infrastrukturę.
    0
  • Users Avatars Mini
    PLANET pisze: 2016-12-20 11:18
    Terefere Plusie. Biuro prasowe i napisali: "wychodząc na przeciw klientom". "Na przeciw".. merytoryka na podobnym poziomie.. na pewno wszyscy potwierdzą że wnioskowali o to, o czym mówi komunikat prasowy - jasne ; )
    6
  • Users Avatars Mini
    gromit pisze: 2016-12-20 11:24
    @Janusz play jest daleko na szarym koncu, daleko za orange i tmobile i nawet za plusem pod względem lte w rankingach za ostatnie miesiące. przez 3/4 dnia moj tel łączy się z obcym roamingiem w środku miasta więc gdzie są te ich nadajniki?
    0
  • Users Avatars Mini
    anakonda pisze: 2016-12-20 11:32
    @PLANET merytoryka plusa na poziomie tak żenującym jak ich reklamy
    3
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2016-12-20 11:41
    Wczoraj w plusie powiedzieli mi że wymagają pełnych danych adresowych. Dziś czytam inny komunikat. Dzis w tmobile powiedzieli mi że jesli klient podał dane adresowe na formularzy MNP to przenoszony musi być zarejestrowany ale jeśli ma gdzieś skróconą rejestrację to na formularzu podaje tylko to co podał u dotychczasowego. W orange wystarczy skrócona i w play też. Nie jestem pewien czy zamieszanie nie wyniknęło właśnie z powodu zakresu podanych danych bo jeśli są u jdawcy pełne to biorca odrzuci gdy klient poda niepełne. Zakres danych dawca biorca musie sie zgadzać .
    2
  • Users Avatars Mini
    Archi3 pisze: 2016-12-20 11:46
    @xoxo taaaa miej Internetu szybkiego jak zolw...play był dobry do czasu jak nie upowszechnilo sie lte teraz widac braki w infrastrukturze. Ps zanim wybierzcie operatora mvno sprawdzcie od kogo ma zasieg...oferty typu rbm, virgin itp maja ten sam problem.
    -1
  • Users Avatars Mini
    PLANET pisze: 2016-12-20 13:05
    @Archi3: Virgin i Vikings mają do wyboru natywnego Playa albo T-Mobile - faktycznie, warto najpierw się dowiedzieć od kogo mają zasięg zanim coś się napisze ; ) Co nie zmienia faktu, że Play rzeczywiście przyciął na abonamentach głosowych prędkość netu w roamingu do 3/1 Mbps.
    2
  • Users Avatars Mini
    PLANET pisze: 2016-12-20 13:06
    @anakonda: zgadzam się, ich reklamy są faktycznie... żenujące.
    3
  • Users Avatars Mini
    EMKA pisze: 2016-12-20 13:20
    Bzdura, bzdura, wielka bzdura - dlaczego Panie Rzeczniku PLUSA kłamiesz. W dniu 30.11.2016 w salonie PLAY złożyłem wniosek o przeniesienie numeru na kartę z PLUS i do operatora przyszła odmowa. Powód: rzekoma niepełna rejestracja karty w sieci PLUS. Brakowało adresu zamieszkania i numeru dowodu osobistego który nie jest wymagany przy ustawowej rejestracji. Więc u PLUSA o ile jeśli się coś zmieniło to KILKA TYGODNI znaczy DWA.
    2
  • Users Avatars Mini
    wojtas pisze: 2016-12-20 14:02
    pijarowe bla bla bla. Plus dał ciała i teraz mydli oczy. upadku telekomu ciąg dalszy
    0
  • Users Avatars Mini
    Daniel pisze: 2016-12-20 14:10
    Nie wiem skąd ta nagonka na Plusa. Robi po prostu to, czego wymaga od operatora prawo... Na ustawodawcę się poskarżcie, a nie na Plusa, który ma przecież związane ręce...
    -1
  • Users Avatars Mini
    homyk pisze: 2016-12-20 15:26
    @Daniel jako ich pracownik nie wiesz, ale ja jako ich klient, wiem i rozumiem. plus z proklienckim operatorem nie ma nic wspólnego. sieć archaiczna niestety
    2
  • Users Avatars Mini
    PLANET pisze: 2016-12-20 16:03
    nie zapomnij się czasem przelogować i dodać czegoś na temat Orange :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Jt80 pisze: 2016-12-20 18:49
    Plus ma beznadziejną obsługę klienta. Juz czekam 30 minut na infolinii słuchając melodyjki. Dramat
    1
  • Users Avatars Mini
    biala pisze: 2016-12-20 19:10
    A kiedy Plus przestanie domagać się danych adresowych od użytkowników nr na kartę, którzy chcą zgłosić jakiś problem? W Orange załatwiono moją reklamację na niezarejestrowanym nr. W Plusie nawet zarejestrowanie nie wystarczy, klient dostaje ultimatum, albo poda dane adresowe albo zgłoszenie zostanie automatycznie odrzucone, choćby problem był wynikiem ewidentnego błędu operatora
    0
  • Users Avatars Mini
    Kieryl pisze: 2016-12-21 07:25
    Ściema PLUSA. Sam bujalem sie tydzień z rejestracją. Kreca i kombinuja. A tupet konsultantów przechodzi sam siebie.
    0
  • Users Avatars Mini
    hc pisze: 2016-12-22 10:38
    Bzdura. To obejście prawa żeby móc odrzucać wnioski o przeniesienie numeru do innych sieci. Nie wychodzą naprzeciw klientom a wręcz przeciwnie - tym którzy chcą przenieść numer i już podjęli decyzję a wręcz podpisali umowę u nowego operatora pokazują środkowy palec nie pozwalając przenieść numeru przez wymaganie dodatkowych danych. Czyli zmuszają klientów do kolejnej wizyty w salonie Plusa. Tyle w temacie, sprawą powinno zająć się UKE i UOKiK
    0
  • Users Avatars Mini
    Witek pisze: 2016-12-22 11:50
    Ale hejt... Ale zwykle tak to bywa w necie, że hejtują ci, co nie mają z daną firmą nic do czynienia. Ja to do Plusa nic nie mam. Nie mam zamiaru z ich usług rezygnować, bo są na dobrym poziomie. Nikt tu nikomu kłód pod nogi nie rzuca.
    0
  • Users Avatars Mini
    marek s. pisze: 2016-12-25 11:57
    Zarejestrowałem swoją kartę w Plusie, gdy tylko pojawiły się informacje, że stało się to obowiązkowe. Nie musiałem się tak spieszyć, bo numer można teraz zarejestrowac wygodnie na kilka sposobów, ale z drugiej strony mam to z głowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Sylwia Daros pisze: 2016-12-27 13:54
    To nieprawda, że utrudniają przeniesienie numeru (zresztą sami o tym piszą w wyjaśnieniu). Siostra niedawno przenosiła numer z Plusa i nie miała najmniejszych problemów. Mam u nich numer - jestem zadowolona z samej usługi i z podejścia do klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    rudy-rydz pisze: 2016-12-30 08:55
    rzeczywiscie nie robia problemow przy przenoszeniu. Przenosilismy ostatnio dziadkowi (chcial miec w tej samej sieci co babka) i wszystko poszlo gladko. Dziadek dlugo sie wahal, bo generalnie zadowolony z Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    janek pisze: 2016-12-30 13:10
    Nie rozumiem, po co rezygnować z Plusa. Bardzo dobra sieć i tak to można skwitować.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: