Regulamin promocji „ABONAMENT za GROSZE”
1. Organizatorem promocji „ABONAMENT za GROSZE”, zwanej dalej „Promocją” jest Telefonia Dialog S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy pl. 1 Maja 1 / 2 zwana dalej DIALOGIEM.
2. Promocja obejmuje umowy podpisane od dnia 01.10.2005 r. do dnia 31.12.2005 r. i zrealizowane do dnia 31.03.2006r.
3. Promocja skierowana jest do:
a) osób fizycznych zameldowanych na pobyt stały lub czasowy albo posiadających tytuł prawny do lokalu na terenie objętym promocją,
b) przedsiębiorców w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 173, poz. 1807), posiadających tytuł prawny do lokalu na terenie objętym
promocją,
c) innych podmiotów zarejestrowanych w rejestrze REGON, posiadających tytuł prawny do lokalu na terenie objętym promocją,
4. Promocja dotyczy łączy telefonicznych: analogowych, ISDN (2B+D), których liczba jest ograniczona. Zmiana typu łącza na inne, wymienione w tym punkcie, nie powoduje utraty
warunków promocji. Promocja nie jest dostępna na łączach w grupie CENTREX.
5. DIALOG zastrzega sobie możliwość zakończenia promocji przed upływem terminu określonego w punkcie 2 niniejszego Regulaminu.
6. Promocja dostępna jest dla taryf: Atut, Profit i Efekt.
7. Promocja nie łączy się z innymi promocjami, z wyjątkiem promocji „Przyłącz się Taniej”.
8. Promocja nie dotyczy osób, z którymi DIALOG rozwiązał uprzednio umowę o świadczenie usług z powodu pozostawania w zwłoce z płatnością należności za wykonane przez DIALOG usługi
telekomunikacyjne oraz osób, które rozwiązały umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych po wprowadzeniu niniejszej Promocji.
9. Obszar objęty Promocją jest ograniczony. Szczegółowa specyfikacja obszaru objętego promocją dostępna jest w Biurach Obsługi Klienta oraz pod numerem TeleCentrum 0 801 700 700.
10. Za Klienta biorącego udział w Promocji uważa się Klienta, która w okresie trwania promocji podpisze umowę promocyjną z DIALOGIEM na Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.
11. Jeżeli Klient spełni warunek określony w punkcie 10 niniejszego Regulaminu to DIALOG zobowiązuje się do przyłączenia Klienta do sieci DIALOGU oraz realizacji jednego z poniższych
wariantów:
a) Wariant I
Udzielenia 99 % rabatu dla 6 kolejnych stałych miesięcznych opłat abonamentowych za linię telekomunikacyjną liczonych od dnia podłączenia do sieci, przy jednoczesnym zobowiązaniu Klienta do nie rozwiązywania zawartej umowy promocyjnej przez okres 24 miesięcy od dnia podłączenia do sieci DIALOGU,
b) Wariant II
Udzielenia 80 % rabatu dla 3 kolejnych stałych miesięcznych opłat abonamentowych za linię telekomunikacyjną liczonych od dnia podłączenia do sieci oraz przekazania bezprzewodowego aparatu telefonicznego marki PANASONIC model KX TCD 150, przy jednoczesnym zobowiązaniu Klienta do nie rozwiązywania zawartej umowy promocyjnej przez okres 24 miesięcy od dnia podłączenia do sieci DIALOGU.
12. Klient w trakcie realizacji Promocji nie może dokonywać zmian, wybranego zgodnie z pkt.11 niniejszego regulaminu Wariantu Promocji.
13. Klient nie może dokonać zmiany taryfy w okresie dla jakiego udzielono mu rabatu.
14. Klient zobowiązany jest do zapłacenia opłaty wyrównawczej na rzecz DIALOGU w wysokości stanowiącej równowartość udzielonego rabatu dla stałych miesięcznych opłat abonamentowych
określonych w punkcie 11 niniejszego regulaminu oraz do zwrotu w terminie 7 dni od odłączenia stacji Klienta aparatu telefonicznego określonego w punkcie 11 b) niniejszego regulaminu w
przypadku:
a) rozwiązania zawartej w ramach niniejszej promocji umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, przed upływem 24 miesięcy, określonych w punkcie 11 niniejszego Regulaminu,
b) rozwiązania umowy z przyczyn leżących po stronie Klienta,
15. Zobowiązanie do uiszczenia opłaty wyrównawczej określonej w punkcie 14 niniejszego Regulaminu nie powstaje, jeżeli:
a) umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawarta w ramach promocji została rozwiązana przed podłączeniem Klienta do sieci DIALOGU,
b) klient przeniesie prawa i obowiązki wynikające z Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej w ramach niniejszej promocji na innego Klienta, zgodnie z procedurą określoną w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Telefonię DIALOG S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Klient przejmujący może wtedy skorzystać z promocji w okresie niewykorzystanym przez poprzedniego Abonenta,
c) umowa wygaśnie z powodu braku możliwości technicznych przeniesienie zakończenia sieci
telekomunikacyjnej DIALOG, do którego dołączone jest urządzenie końcowe Abonenta;
d) klient w trakcie Promocji dokona zmiany formy prawnej.
16. Zawieszenie umowy promocyjnej, w trakcie trwania Promocji nie powoduje przesunięcia warunków Promocji o okres zawieszenia.
17. W przypadku nieterminowego regulowania rachunków za usługi telekomunikacyjne przez Klienta, DIALOG zastrzega sobie prawo do odstąpienia od promocji. Przez nieterminowe regulowanie
rachunków rozumie się nieopłacenie należności za usługi do czasu wykonania restrykcji ograniczenia możliwości korzystania przez Klienta z połączeń wychodzących.
18. Przekazanie aparatu telefonicznego, o którym mowa w pkt. 11 b) następuje na podstawie protokołu przekazania podpisanego przez Klienta oraz DIALOG w momencie instalacji
zakończenia sieciowego przez DIALOG w lokalizacji wskazanej na umowie promocyjnej.
19. W przypadku wadliwego działania aparatu telefonicznego przekazanego Klientowi na zasadach promocyjnych, Klient zobowiązuje się dostarczyć uszkodzony aparat telefoniczny do punktu
serwisowego na własny koszt. Wykaz punktów serwisowych zamieszczony jest na stronie internetowej www.dialog.pl.
20. Usługi telekomunikacyjne świadczone są przez Telefonię Dialog S.A. w oparciu o Regulamin Świadczenia usług telekomunikacyjnych.