Od dzisiaj pojawia się kolejny powód, który potwierdza, że warto być użytkownikiem usług komórkowych w sieci T-Mobile. Operator wystartował z programem „Korzyści dla domu”, który pozwala klientom sieci dokupować kolejne usługi z dużymi upustami. Mechanizm jest prosty – dobierasz do głównego abonamentu komórkowego kolejny (dotyczy wszystkich taryf z wyłączeniem najtańszej „XS”) – masz go o 20 zł taniej od ceny wyjściowej wybranej taryfy. I ważne – nie ma żadnych ograniczeń w liczbie odkupywanych abonamentów – każdy kolejny wynagradzany jest takim samym rabatem. Jeśli natomiast dobierasz do abonamentu komórkowego usługę internetu stacjonarnego, mobilnego (domowego) czy Magenta Rozrywka z dekoderem i IPLA ze 110 kanałami TV w zestawie – masz je o 15 zł taniej w stosunku do ceny wyjściowej. Do tego abonenci mogą też liczyć na rabaty na urządzenia nawet do 1000 zł.
I trzeba tu podkreślić, że wprowadzając taką ofertę na rynek, operator odpowiada na oczekiwania klientów. Według raportu UKE z badania konsumenckiego opublikowanego w lutym tego roku, łączenie różnych usługę w pakiety od jednego operatora jest rozwiązaniem coraz popularniejszym, choć jeszcze nie powszechnym – korzysta z niego mniej niż połowa (46 proc.) Polaków. Klienci cenią sobię wygodę tego rozwiązania – wszystkie usługi są rozliczane na jednym rachunku, a T -Mobile daje dodatkowe możliwości wygodnego zarządzania nimi przez aplikacje „Mój T-Mobile”. Co równie ważne, usługi dla domu w T-Mobile można dobierać w dowolnym momencie.
Rzeczą, która najmniej podoba się w usługach pakietowych respondentom badania UKE, to najczęściej wysoki rachunek. Dlatego też T-Mobile tak wyraźnie postawił na duże rabaty, które będą odczuwalne dla kieszeni, co np. widać w przypadku internetu światłowodowego, bez którego dziś, gdy tak powszechne są telepraca i zdalne nauczanie, trudno funkcjonować.
Standardowo T-Mobile oferuje usługi internetu światłowodowego w cenach: 59 zł za łącze o prędkości do 300 Mb/s, 69 zł – za 600 Mb/s i 89 zł dla przepływności 900 Mb/s/. Ceny te nie są wcale złe zestawiając je do tego, co oferuje konkurencja na rynku, ale po rabacie w programie „Korzyści dla domu” spadają do 44 zł, 54 zł i 74 zł miesięcznie. A dodatkowo trzeba pamiętać, że usługa światłowodowa od T-Mobile jest obecnie również dostępna w specjalnej promocji 6 miesięcy za darmo bez względu na prędkość wybranego pakietu.
Dla wielu klientów usług komórkowych, niezwykle ważna jest możliwość dokupienia u operatora atrakcyjnego smartfona w korzystnej cenie. T-Mobile pamięta o tym. Przykładowo w taryfie „M+” umożliwiającej dostęp do usług 5G z paczką 50 GB w cenie 65 zł (45 za drugi abonament) miesięcznie zniżka na urządzenia wynosi standardowo 200 zł. Jeśli jednak klient zdecyduje się na podpisanie dwóch umów jednocześnie, przy drugiej i kolejnych zniżka na urządzenie będzie o 100 zł wyższa. Jednak gdy np. klient zawiera tego samego dnia dwie umowy na taryfę „XL+” (sieć 5G i paczka 150 GB) w cenie 120 zł miesięcznie (druga umowa po rabacie 100 zł) to może liczyć aż na 1000 zł zniżki na urządzenie.
A jakie smartfony oferuje w takiej promocji T-Mobile? Przykładowo może to być Xiaomi Redmi Note 9T 5G z ekranem o przekątnej 6,53 cala. Wartym rozważenia wyborem może być też Oppo Reno5 Lite z ekranem u AMOLED. Fani Samsunga mogą zaś zastanowić się nad wyborem Samsung Galaxy A52 z 6,5 calowym wyświetlaczem Super AMOLED.
Korzystając z programu „Korzyści dla domu” w T-Mobile warto też rozważyć dokupienie usługi telewizyjnej. Po rabacie jej cena spada z 55 zł do 40 zł. Operator oferuje tę usługę Ipla z dostępem do 110 kanałów. Ich dobór powinien usatysfakcjonować zarówno fanów sportu (kanały Polsat Sport i Eleven Sport, wielbicieli kina (Fox, AXN, Epic, Filmbox, Paramount Pictures) czy rodziców (Disney Channel, Nickelodeon) Do tego operator oferuje dekoder 4K za 1 zł.
Wydaje się, że T-Mobile startuje z programem „Korzyści dla domu” w idealnym momencie. Jak bowiem pokazują przytoczone wcześniej badania UKE, klienci w Polsce są coraz bardziej świadomi korzyści ekonomicznych i wygód, które przynosi kupowanie kilku usług telekomunikacyjnych u jednego operatora, ale z drugiej strony wciąż sporo osób jeszcze nie zdecydowało się na taką opcję. Mocną stroną programu T-Mobile jest jego prostota i łatwo dostrzegalne duże korzyści finansowe, gdy klient dokupuje kolejną uslugę.
Nowemu programowi zniżkowemu towarzyszy kampania reklamowa, która z końcem kwietnia wystartuje w internecie, radiu oraz punktach sprzedaży, zaś w pierwszej połowie maja będzie ją można również oglądać w telewizji. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R oraz Starcom.